no-img
نوین اطلس

متولدین آبان


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

متولدین آبان
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
مهر ۳, ۱۳۹۷

متولدین آبان


نوین اطلس دات کام دریافته است طالع بینی، فال، قرار گرفتن ستاره ها، ارتباط بین ماه تولد و اجرام آسمانی و … همه این‌ها می توانند در شکل گیری ویژگی های شخصیتی و خلق و خوی افراد تاثیرگذار باشند.

خصوصیات متولدین ماه‌های یکسان مشابه یکدیگر است می تواند بر اساس آن درباره ی عشق و ازدواج آن ها اظهار نظر کرد. مثلا عشق آن ها چگونه است، چگونه عاشق می شوند و ازدواج آن ها با چه افرادی بهتر خواهد بود.

در این مطلب نوین اطلس دات کام این اطلاعات را در مورد متولدین آبان ماه گردآوری کرده است. هم چنین فال رنگ آبانی ها و افراد مشهوری را که در این ماه به دنیا آمده به شما معرفی می کنیم چونه احتمالا برایتان جالب خواهد بود.

خصوصیات کامل متولدین آبان

خصوصیات مثبت متولدین آبان:

فرد متولد آبان به خوبی می داند که از زندگی جه می خواهد. او پیگیر اهدافش است و هر کاری را شروع می کند تا آن را به انجام نرساند، از تلاش دست بر نمی دارد. متولدین آبان صادق هستند و همیشه حرفشان با عملشان یکی است. این افراد اراده ای قوی دارند و هیچ مانعی نمی تواند سر راه آن ها قرار بگیرد. متولدین آبان به همه چیز عمقی نگاه می کنند و سطحی نگر نیستند. درک متولدین آبان بسیار بالا است و دیگران و مسائل مختلف را خیلی خوب می فهمند. متولد آبان از برنده شدن لذت می برد و نهایت توانایی خود را نشان می دهد.

خصوصیات منفی متولدین آبان:

متولد آبان گاهی حساسیت های غیر معقول از خود نشان می دهد. زن یا مرد متولد این ماه می تواند مغرور و متکبر و خودبین باشد. گاهی برای مجاب کردن اشخاص یا سازمان ها و یا برای جلب توجه بیشتر رفتاری موذیانه از خود بروز می دهد و آب زیر کاه عمل می کند. آن ها گاهی برای به دست آوردن خواسته های خود خیلی بی رحم می شوند. اگر احساس کنند که درباره ایشان بد قضاوت شده یا مورد بی عدالتی قرار گرفته اند، حداکثر توان را در گرفتن انتقام به کار می گیرند.

عشق آبان ماهی

آبان ماهی ها در عشق‌ و عاشقی‌ بسیار احساساتی‌ هستند و به رابطه ی عاشقانه ی خود اهمیت زیادی می دهند.  ارتباط عاشقانه‌ برای آبان ماهی ها امری‌ مقدس‌ است‌ و خیلی معنوی به آن نگاه می کنند و به آن اهمیت زیادی می دهند. زمانی‌ که‌ متولدین آبان عاشق‌ می‌شوند، خود بی‌خود شده و تنها و یک فرد بودن خود را یادشان می رود و ازدواج‌ به‌ نظر آن ها یک‌ پیوند روحی‌ به‌ شمار می‌آید. به‌ همین‌ دلیل‌ نیز گهگاهی‌ در امر عشق‌ و عاشقی‌ آن‌ چنان‌ افراطی همل می کنند «عشاق‌ بخت‌برگشته‌ و بد فرجام‌» را به‌ خود اختصاص‌ می‌دهند.

متولدین آبان با چه ماهی ازدواج نکنند

متولدین آبان و فروردین نباید با هم ازدواج کنند:

آبانی ها یکی از جذاب ترین و در عین حال مرموزترین افراد هستند، به همین دلیل انتخاب خوبی برای فروردینی ها نخواهند بود. آنها دوست دارند که بر همه چیز، به خصوص رابطه عاطفی شان، کنترل داشته باشند و این در حالی است که فروردینی ها افراد مستقلی هستند که از مبحوس بودن بیزارند. همین موضوع حسادت طرف مقابل را بر می انگیزند و باعث درگیری و در نتیجه جدایی می شود. اگر چه غرور و یک دندگی گاهی خوب است اما اگر دو طرف رابطه این خصوصیات را داشته باشند، در حل اختلاف نظرهایشان به مشکل بر می خورند. بهترین شریک زندگی برای آبانی ها، متولدین تیر، دی و اسفند هستند.

فال رنگ متولدین آبان ماه

رنگ آبی رنگ متولدین آبان است.

رنگ آبی آسمانی فطرتی هنری به او بخشیده که از نور و موسیقی ملایم به شدت لذت می برد. تأثیر آرامش و هماهنگی بر سلامتی متولد مهر معجزه آساست. هنگامی که در بستر بیماری می افتد قرار گرفتن در محیط عاطفی و خواندن کتاب های دلپذیر تأثیر فوق العاده ای بر سرعت بهبود او خواهد گذاشت. متولد مهر در هنگام گفتگو با دیگران ابتدا تاجایی که می تواند وراجی می کند و بعد مشتاقانه به حرف های طرف مقابل خود گوش می دهد٬ در دعواهای دیگران همیشه نقش میانجی را بر عهده می گیرد و واضاع را آرام می کند و صلح و صفا برقرار می سازد.

افراد مشهور متولد آبان

افراد مشهور ایرانی متولد آبان ماه:

نیما یوشیج (شاعر)

علی تجویدی (موسیقیدان)

آیدین آغداشلو (نقاش)

فاطمه معتمد آریا (بازیگر)

آتنه فقیه نصیری (بازیگر)

مریم حیدر زاده (شاعر)

ویشکا آسایش (بازیگر)

علی کریمی (فوتبالیست)

شیلا خداداد (بازیگر)

احسان خواجه امیری (خواننده)

امید تاجیک (بزرگترین تاجر ایران)

افراد مشهور غیر ایرانی متولد آبان ماه:

فرانسوا میتران(رییس جمهور پیشین فرانسه )

ماری کوری (دانشمند فرانسوی)

سالک (میکروبیولوژیست آمریکایی)

پابلو پیکاسو (نقاش اسپانیایی)

ایندیرا گاندی (رهبر ملی هند)

ماری آنتوانت (ملکه فرانسه)

مارتین لوتر (کشیش آلمانی بنیانگذار مذهب پروتستان)

ئودور روزولت (رئیس جمهور آمریکا)

مطالب مرتبط:

زن متولد آبان با چه مردی ازدواج کند

خصوصیات متولدین آبان

مرد متولد آبان

متولدین آبان با چه ماهی ازدواج کنند

پروفایل تبریک تولد همسر + عشق

پروفایل تولدم مبارک + عکس نوشته تبریک تولد خودم



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.