no-img
نوین اطلس

متولدین آبان با چه ماهی ازدواج کنند


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

متولدین آبان با چه ماهی ازدواج کنند
امتیاز 4.48 ( 25 رای )
zip
شهریور ۱۹, ۱۳۹۷

متولدین آبان با چه ماهی ازدواج کنند


در این مطلب از نوین اطلس دات کام در متولدین آبان ماه صحبت می کنیم. بر اساس خصوصیات اخلاقی مرد و زن متولد آبان به شما نشان می دهیم ازدواج آن ها به چه ماهی خوب است.

طالع بینی هم می تواند نشان دهد متولدین آبان ماه با چه ماهی بهتر است ازدواج کنند. طالع بینی زن و مرد متولد آبان را در این مطلب برای شما گردآوری کرده ایم تا بتوانید تا حدودی نتیجه ی ازدواج آن ها را با ماه های دیگر حدس بزنید. البته ما به شما توصیه می کنیم علاوه بر طالع بینی موارد دیگری را نیز در نظر بگیرید و برای ازدواج فقط به نتایج طالع بینی کفایت نکنید.

در آخر اشتباهات رایج متولدین ماه های مختلف را در رابطه ی عشقی بررسی می کنیم تا بتوانید از این اشتباهات اجتناب کنید. این بررسی ها بر اساس نتایج کلی به دست آمده اند.

ازدواج آبان ماهی ها با متولدین چه ماهی خوب است

متولدین آبان ماه افرادی پر شور و بسیار عاطفی هستند. ازدواج برای متولدین آبان ماه امری بسیار مقدس است و باید با متولدین ماهی ازدواج کنند که برایشان خوب باشد و زندگی مشترک موفقی را تجربه کنند. در نتیجه در این بخش به شما نشان می دهیم ازدواج متولدین آبان با چه ماهی بهتر است و با متولدین کدام ماه سازگاری بیشتری دارند:

  • آبان + فروردین

آبان و فروردین دو شخصیت کاملا متفاوت هستند و به هیچ عنوان سازگاری ندارند. به نظر می رسد ازدواج آن ها ازدواج خوبی نیست و نمی توانند در هیچ موردی با هم توافق داشته باشند

  • آبان + اردیبهشت

در یک کلام می توان گفت عشق ابدی. هر دو آن ها عاشق هستند و به رابطه ی عاشقانه ی ابدی و پایدار فکر می کنند. در نتیجه ازدواج آن ها می تواند ازدواجی با عشق و بسیار موفق باشد.

  • آبان + خرداد

این دو همدیگر را درک نمی کنند و همین باعث آزارشان می شود. متولدین آبان از نظر متولدین خرداد افسرده و بیش از حد احساساتی به نظر می رسند و این مسئله باعث آزرده خاطر شدن هر دو آن ها خواهد.

  • آبان + تیر

وقتی به یک ارتباط احساسی می رسند به جستجوی عشق واقعی می روند و حرف های همدیگر را حتی با یک نگاه درک می کنند. اما اگر رابطه عاطفی بین آن ها عمیق نباشد و یا متولد آبان نتواند خودش را با آن رابطه سازگار کند مدیریت این رابطه برای متولد تیر بسیار دشوار می شود.

  • آبان + مرداد

رابطه و ازدواج این دو ممکن است خیلی سخت پیش برود زیرا هیچ کدام نمی دانند چه می خواهند و چه انتظاری از هم دارند. هم چنین هر دو روی عقایدشان پافشاری می کنند و نمی توانند آن را تغییر دهند. ممکن است اگر کمی برای تغییر به هم کمک کنند ازدواج خوبی باشد اما در غیر این صورت آزار دهنده و دشوار خواهد بود.

  • آبان + شهریور

شهریوری ها تغییر پذیر هستند و همین باعث می شود با متولدین آبان ماه رابطه ی خوب و طولانی داشته باشند. مشکل آن ها تمایل به کنترل یکدیگر است. آن ها ممکن است بیش از حد از هم انتقاد کنند. اگر برای هم ارزش و احترام قائل باشند ازدواجی خوب و پایدار خواهند داشت.

  • آبان + مهر

رابطه بین آبان و مهر هم رابطه زیاد راحتی نیست چون هر دو مجبور هستند از طریق این رابطه با جنبه های منفی همدیگر مواجه شوند. و این منجر می شود رابطه ای را با هم تجربه کنند که برای هیچ کس قابل درک نیست.

  • آبان + آبان

رابطه دو آبانی رابطه ی بسیار بدی است. آن ها می توانند درک عمیقی از هم داشته باشند اما در عین حال ممکن است رابطه ای تیره و تار و افسرده کننده و پر از احساسات غیر قابل درک با هم بسازند.

  • آبان + آذر

آبان و آذر می توانند یک زندگی عالی با هم بسازند. درست است که همدیگر را خوب نمی شناسند اما متولد آبان همسرش را یک نوری در تاریکی می بیند و می داند که می تواند چیزهای جدیدی از همسرش بیاموزد.

  • آبان + دی

آبان و دی هر دو در جستجوی حقیقت و رفع هر نوع شک و تردید هستند. همین باعث می شود پایه ای قوی برای رابطه ای پایدار بسازند. در نتیجه ازدواج آن ها می تواند بسیار خوب و موفق باشد.

  • آبان + بهمن

واقعیت این است که آبان و بهمن دو نقطه مقابل هم هستند. متولد آبان احساساتی است و متولد بهمن منطقی. اما نکته ی مثبت این است که هر دو می توانند تغییر کنند و همین باعث می شود رابطه ی خوبی داشته باشند.

  • آبان + اسفند

متولدین آبان و اسفند از رابطه خود یک رابطه عاشقانه افسانه ای می سازند و به مدت طولانی در کنار هم زندگی خوبی را می گذرانند حتی اگر هر دو به اندازه کافی شاد نباشند. احساساتی بودن آن ها باعث می شود یک رابطه ی صمیمی و پایدار را کنار هم تجربه کنند.

خصوصیات متولدین آبان

اگر می خواهید با یک متولد آبان ماه ازدواج کنید باید با خصوصیات اخلاقی آن ها آشنا شوید. خصوصیات اخلاقی هر فردی به شما کمک می کند نیازهای اساسی و مهم او را بشناسید و با برآورده کردن این نیازها او را به خود جذب کنید. در نتیجه نوین اطلس دات کام تمام خصوصیات اخلاقی زن و مرد متولد آبان را برای شما گردآوری کرده است تا با شناخت بیشتر برای جذب کردن و ازدواج با آن ها تصمیم بگیرید:

  • خصوصیات متولدین آبان زن

زن متولد برج آبان آدم سردی است. آرامش بیش از حد برخی این از زنهای افسونگر، شما را جادو می کند، حتی ممکن است آزار بدهد و سرگردان کند. زمان زیادی طول می کشد تا بفهمید او به چه چیزی شبیه است. مطمئناً ، او واقعاً همان دختر سرد و خوددار نمی تواند باشد.

بیشتر زنان متولد آبان قشنگ ، وسوسه انگیز و فریبا هستند. حتی زمانی که کاملاً ساکت هستند ، چشمهای آنها با صدای بلند با شما سخن می گوید . آنقدر جذاب هستند که دوستان به دورشان جمع می شوند . شما هم با انرژی جالب، مبهم و مرموز او گرفتار می شوید .

اگر دختری مثبت و متولد آبان را انتخاب کنید، روزهای بسیار خوشی را با هم می گذارنید ، او چه دوست شما باشد چه شریک تان ، استواری غیر منتظره ای از خود نشان می دهد.

  • خصوصیات متولدین آبان مرد

مرد متولد آبان را می توان تیز هوش، بااراده، خواستار هدفهای بزرگ و پدری دلسوز و مهربان ذکر کرد. اگر عاشق مردی هستید که در آبان ماه به دنیا آمده است و شما از کلمه هیجان می ترسید، بهتر است که نامزدی خود را با او فورا لغو کنید، زیرا مرد متولد آبان چه در زندگی و چه در کار و حرفه خود مردی با اراده، قوی و نیرومند و مملو از هیجان و بلند پروازی است و روحیات او با آرامش و سکون و بی حالی سازگاری ندارد و مدام در جست و جوی هدف های تازه و ترقی و تعالی دادن کار خود و بالا بردن سطح درآمد و زندگی خود و خانواده است.

مرد متولد آبان ماه مردی است با عزم راسخ که با عقاید و نظریات خویش پای بندی بسیار دارد و حرف و شایعه و اظهار نظر دیگران در تغییر مسیر تصمیمات او کمتر اثر می کند. او در همه جا مردی پا بر جا و با اعتماد به نفس است. شجاعت و استقلال فکر از مشخصات صورت فلکی این ماه است.

در ادامه نیز خصوصیات اخلاقی مردان و زنان متولد آبان را بر اساس طالع بینی برای شما شرح می دهیم. طالع بینی می تواند اطلاعات خیلی خوبی از شخصیت افراد به شما بدهد. پس به شما توصیه می کنیم برای ازدواج با متولدین آبان و هر فرد دیگری حتما از طالع بینی کمک بگیرید:

  • طالع بینی زن متولد آبان

زنان متولد این ماه عموماً خوشرو، خوش قدم، دارای طبعی لطیف، مؤدب، تا حدی مغرور و خودخواه هستند. این زنان گاه غمگین و بی‎حوصله می‎شوند. بعضاً از جانب فرزندان رنج و آسیبی متوجه آنان می‎شود. در عین حال این زنان اغلب در زندگی از رفاه و آسایش برخوردار خواهند شد .

  • طالع بینی مرد متولد آبان

متولدین آبان افرادی خوشرو و با درایت هستند. اغلب خالی دارند که علامت عزت است. چون افرادی خیرخواه هستند، هر چه از عمرشان بگذرد، عزیزتر می‎شوند. این افراد در کارها شتابزده عمل می‎کنند، لذا گاه پشیمانی به بار می‎آورند. این افراد پول خوبی به دست می‎آورند، اما اغلب آسان آن را از دست می دهند. اما هرگاه همت خود را به کار بگیرند، در هر کاری موفق خواهند بود .

رابطه عشقی متولدین ماه ها

در این بخش رایج ترین اشتباهات متولدین ماه های مختلف را در رابطه ی عشقی برای شما گردآوری کرده ایم. با اجتناب کردن از این اشتباهات می توانید رابطه ی عشقی پایداری را تجربه کنید. شاید شما حتی متوجه اشتباهات خود نیز نباشید. پس با مطالعه ی این بخش این اشتباهات را بشناسید و از انجام آن ها در رابطه ی عشقی تان خودداری کنید:

فروردین

انتظار بیش از حد می تواند هر رابطه عاطفی را ویران کند. فروردینی ها نه تنها از خود که از دیگران نیز انتظار بالایی دارند، به طوری که گاهی تبدیل به یک دیکتاتور می شوند. متولدین این ماه، اگر بخواهند که زندگی آرامی داشته باشند و شریک زندگی خود را شاد نگه دارند باید توقعات خود را پایین بیاورند و از تلاش هایی هر چند کوچک که شریک زندگی شان می کشد، سپاسگزار باشند.

اردیبهشت

اردیبهشتی ها دو شخصیت دارند:یا خوب و مهربابند و رابطه ای شاد و سالم دارند یا در رابطه عاطفی خود به مشکل بر خورده اند و ترجیح می دهند که آن را هر چه سریع تر تمام کنند. وقتی که آنها تصمیم بر جدایی رابطه داشته باشند، تمام درها را می بندند، به همین دلیل ارتباط برقرار کردن با آنها آسان نیست. در واقع آنها تلاش زیادی بر حل کردن مشکل نمی کنند.
رابطه عاطفی

خرداد

خردادی ها افراد باهوشی هستند و خودشان نیز به این موضوع آگاهند. اما از طرف دیگر کم صبر هستند و به راحتی از کوره در می روند. اگر آنها ناراحت یا عصبانی باشند، با شریک زندگی خود رفتار خوبی نخواهند داشت. در این شرایط، حتی کوچک ترین تلاشی هم برای حل مشکلات نخواهد کرد و این یکی از بزرگ ترین موانع موجود میان زوج هاست که می تواند منجر به جدایی شود.

تیر

متولدین تیر افراد حساس و زودرنجی هستند. اگر احساس کنند که مورد علاقه و احترام شریک زندگی شان قرار نگرفته اند، خود را از رابطه عقب می کشند. از آنجا که دوست ندارند از نظر احساسی سربار کسی باشند، حتی قبل از این که از صحت احساس شان اطمینان حاصل کنند، نسبت به رابطه عاطفی سرد می شوند و این عدم صمیمیت در رابطه می تواند بزرگ ترین مشکلات را بوجود آورد، مشکلاتی که غیر قابل جبران است.

مرداد

مردادی ها دوست دارند که در محیط کار خود مدیر باشند، بنابراین تعجبی هم ندارد که این رفتار را در خانواده و با شریک زندگی خود نیز داشته باشند. از آنجا که در یک رابطه عاطفی موفق هیچکس بالاتر از دیگری نیست، مردادی ها اگر بخواهند که رابطه عاطفی شاد و سالم داشته باشند باید این عادت خود را کنار بگذارند. آنها باید به گونه ای با شریک زندگی شان برخورد کنند که او نیز این برابری را احساس کند.

شهریور

شهریوری ها افرادی با احساس، مهربان و حساسی هستند اما وقتی از همسرشان ناراحت و دلگیر می شوند، همه چیز را فراموش می کنند. آنها احساسات طرف مقابل شان را ندید می گیرند و تنها به خود می اندیشند. این خودخواهی نه تنها مشکل را حل نمی کند، بلکه ناراحتی های بیشتری را نیز بوجود می آورد.

مهر

اشتباه کردن در دنیای متولدین ماه مهر جایی ندارد. آنها اشتباهاتی را که شریک زندگی شان مرتکب شده را نمی بخشند اما باید این را هم به یاد داشته باشند که هیچ انسانی کامل نیست و حتی احتمال این که خودشان نیز اشتباه کنند، زیاد است. بنابراین، آنچه مهری ها برای یک رابطه عاطفی سالم بدان احتیاج دارند، بخشش و گذشت است.

آبان

متولدین این ماه به خوبی می توانند برای حل مشکلات به شریک زندگی شان کمک کنند اما مشکل اینجاست که آنها همیشه انگشت اشاره شان را به سمت طرف مقابل می گیرند و او را مقصر تمام مشکلات می دانند. از نظر آنها، خودشان همیشه بی گناهند و همین موضوع به درگیری های بیشتر دامن می زند. آنها باید بدانند که هر آنچه در یک رابطه عاطفی رخ دهد، دو طرفه است و در واقع هر دو طرف مسئول آن می باشند.

آذر

اگر چه آذر ماهی ها افرادی رک و روراست هستند اما زمانی که صحبت از احساسات و عواطف می شود، از گفتن آنها خودداری می کنند. به بیانی هر چه صمیمیت رابطه میان آنها و طرف مقابل شان بیشتر باشد، در بیان احساسات شان سرسخت ترند. از آنجا که یک رابطه عاطفی شاد و سالم، محتاج آن است که هر دو طرف احساسات شان را آزادانه بیان کنند، این عادت متولدین آذر ممکن است که مشکل ساز و مانعی میان صمیمیت آنها شود.

دی

متاسفانه آنچه در اولویت متولدین این ماه قرار دارد، چیزی جز شریک زندگی اش است. زمانی که دی ماهی ها از رابطه عاطفی خود اطمینان حاصل کردند، بیشتر توجه خود را بر چیزهای دیگری مانند دوستان شان می گذارند. به عنوان مثال ممکن است که لحظه های رمانتیک شما با وجود پیغام ها و تلفن های مدامی که میان متولدین این ماه و دوستانش رد و بدل می شود، خراب شود. پس برای یک رابطه عاطفی سالم، آنچه را که باید در اولویت شان قرار دهند اول همسر و بعد باقی دوستان و آشنایانشان است.

بهمن

متولدین این ماه دوست دارند که آزاد باشند و هر کاری که دلشان می خواهد را انجام دهند. آنها به ندرت رفتارهای بد خود را تغییر می دهند و سازش را در یک رابطه دو نفره نادیده می گیرند. بدون گذشت و فداکاری هیچ رابطه ای پیش نخواهد رفت. پس اگر بهمنی هستید و به دنبال یک رابطه عاطفی سالم، انعطاف پذیری بیشتری از خود نشان دهید.

اسفند

مقایسه در برخی زمینه ها نه تنها خوب نیست بلکه به افراد آسیب نیز می رساند. اسفندی از آن دسته افرادی هستند که مدام خود و رابطه عاطفی شان را با دیگران مقایسه می کنند. آنها فراموش می کنند که هیچ رابطه ای کامل نیست. بنابراین تا زمانی که اسفندی ها انرژی خود را صرف مقایسه رابطه خود با دیگران کنند، هیچ پیشرفتی در روابط شان نخواهند کرد.

مطالب مرتبط:

طالع بینی ازدواج ماه ها با هم برای پیوند زناشویی

فال عشق واقعی وازدواج

فال تاروت عشق و احساس

رفتار مرد عاشق

نکات مهم قبل از ازدواج

خصوصیات متولدین آبان

چگونه آشنایی را به ازدواج برسانیم

مرد متولد آبان

زن متولد آبان با چه مردی ازدواج کند



درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.