no-img
نوین اطلس

خصوصیات مردانه که زنان دوست دارند


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

خصوصیات مردانه که زنان دوست دارند
zip
دی ۲۳, ۱۳۹۶

خصوصیات مردانه که زنان دوست دارند


این مقاله در مورد زنان چه مردانی را دوست دارند، زنان از چه مردانی خوششون میاد، زنان چه میخواهند می باشد.

زنان چه مردانی را دوست دارند

همسر ایده‌آل توجه می‌کند
بدن مردی که به حرف‌های همسرش گوش می‌دهد کمی به سمت طرف مقابل متمایل است و با شیوه آینه‌ای (نحوه نشستن شبیه طرف مقابل) می‌نشیند و هنگام صحبت ضمن نگاه کردن به چشمان طرف مقابل سرش را به نشان تایید و فهمیدن حرف‌های همسر آرام تکان می‌دهد. مرد ایده‌آل مردی است که به همسرش توجه می‌کند و هیچ چیز از چشمان تیزبینش دور نمی‌ماند. زنان به‌دنبال توجه مردان هستند و دوست دارند مرکز توجه شریک‌شان قرار بگیرند. بی‌توجهی حتی بیشتر از کتک و آزار و اذیت‌های فیزیکی می‌تواند زن را نسبت به مرد سرد کند. زنانی که محبت و توجه کافی را از سمت شریک‌شان دریافت کنند، می‌توانند سخت‌ترین شرایط را هم تحمل کنند و این همان اصل مهمی‌ است که مردان باید به آن عمل کنند.

زبان بدن مردان ایده‌آل
یکی از مشکلات عمده که بعد از گذشت مدتی در روابط زناشویی پیش می‌آید قصه عادت است؛ چهره، هیکل و تیپ اگرچه خیلی اوقات برای بسیاری ملاک اول و اصلی انتخاب است ولی بعد از مدتی می‌فهمیم اخلاقیات و اعتقادات است که حرف اول را می‌زند، پس اولین ویژگی یک مرد ایده‌آل اخلاق اوست.

یک مرد ایده‌آل همسرش را شریک زندگی می‌داند و خود را در کنار او حس می‌کند نه در مقابلش. وقتی شوهر از صمیم قلب همسرش را شریک زندگی‌اش ببیند، تصمیم‌گیری را به یک کار مشترک بدل می‌کند. مرد عاشق، همسری است که درباره آنچه برای زنش از همه مهم‌تر است فکر می‌کند و مصمم است تا روند تصمیم‌گیری را در این جهت هدایت کند. زبان بدن او پذیرنده و آغوشش همیشه برای همسر باز است. زمانی که همسرش با او صحبت می‌کند، به چشمان او نگاه می‌کند. مرده ایده‌آل مردی است که در خیابان کنار همسرش راه می‌رود و نه جلوتر و نه عقب‌تر از او و زبان بدنش با دستانی مردانه گاه بر پشت کمر همسر و گاه دست در دست … حس امنیت را به طرف مقابل می‌دهد با نگاهی ملایم و مهربان.

همسر ایده‌آل مشورت می‌کند
مرد ایده‌آل مردی است که در تصمیم‌گیری‌های خود همسرش را نیز شریک کند. بیشترین شکایت زنان درمورد مردان، روی این موضوع است که چرا مردان در تصمیم‌گیری‌های‌شان نظر و دیدگاه آنها را نمی‌پرسند. مردانی که نسبت به کارهای شریک‌شان بی‌تفاوت هستند و در کارهای مورد علاقه‌شان، مشوق خوبی نیستند، به تدریج باعث دوری و سردی روابط می‌شوند. مرد ایده‌آل مردی است که همسرش را بدون قید و شرط دوست بدارد و برای دوست داشتنش دنبال علت نباشد. همه ما دوست داریم فکر کنیم کسی ما را بی‌قید و شرط دوست دارد. کودک، خواهان این نوع عشق از طرف والدینش است. زن و شوهر نیز خواهان عشق بی‌قید و شرط یکدیگرند. شوهر قرار است پرچمدار عشق بی قید و شرط باشد. او قرار است آهنگ گام‌ها را تعیین کند.

زنان از چه مردانی خوششون میاد

۱- شما باید در مورد موارد احساسی مانند خاطرات کودکی، آرزوها اهداف و مواردی که او را احساساتی می نماید صحبت نمایید.

۲- زنان مردانی می خواهند که بتواند آنها را همراهی و رهبری نماید. وقتی دارید صحبت می کنید افسار مکالمه را در دست داشته باشیدف زنان دوست ندارند خود آغاز کننده، ادامه دهنده و کنترل کننده مکالمات باشند.

۳- به حرکات غیر زبانی خانمه توجه داشته باشید. هنگام مکالمه زیاد نزدیک او نایستید، ممکن است ناخواسته آب دهانتان بسمت او پرتاب شود یا او را معذب نمایید، خانمها با اشارات خود این را بشما خواهند فهماند.

۴- این نکته را بخاطر بسپارید، شاد نه مسخره. خانمها ترجیح میدهند تا یک مکالمه پر انرژی از شما بشنوند تا یک جوک خننده دارو لودگی از شما. تفاوت این دو بسیار زیاد است.

۵- حس رقابت را در او بر انگیزانید. خامها دوست دارند که در مقابل محرکی برانگیخته شوند. باید بتوانید این محرک را در آنان به آرامی و تحت کنترل بیدار نمایید.

۶- زنان از مردانی که میدانند چه موقع و چگونه باید سطح مکالمات را به مسایل خصوصی کشاند خوششان می آید. معنی این آن نیست که در ۵ دقیقه اول سعی نمایید از خصوصی ترین مسایل زنان سر در بیاورید.

۷- زنان دوست دارند نظرتان را در موردشان ابراز دارید. آنچه را می بینید با نزاکت بیان دارید.
۸- زیاد هم از ما تعریف نکنید. اگر زیاد از ما تعریف کنید ما فکر می کنیم که میخواهید ره صد ساله را یکشبه بروید و این بر ما اثر معکوس خواهد داشت. بنابراین بهتر است حتی اگر بچشم شما زیباترین زن عالم و آدم هستیم در یکی دو جمله مطلب را فیصله دهید .

زنان چه میخواهند

۱ زنان مردی می خواهند که اعتماد به نفس داشته باشد! اطمینان اولین ویژگی ای است که زنان به دنبالش هستند.سست و ترسو نباشید. برای هر چیزی عذرخواهی نکنید. واقعی باشید، خودتان باشید.زنان

۲ زنان مردی می خواهند که این احساس را برایشان ایجاد کندکه فقط او (زن) تنها شخص مورد توجه است. زنان به مردی که برای جلب رضایتشان تلاش کنند بسیار علاقمند می شوند.

۳ زنان از یک مرد شوخ طبع خوششان می آید. یک زن همیشه مردی را که قادر به خنداندنش باشد، دوست خواهد داشت. کسل نباشید، چون خسته کننده خواهید بود.اگر زنی را بخندانید،در نیمه راه موفقیت هستید. متخصصان زیادی در مورد جاذبه ، ادعا می کنند که “رضایت از خود ” و “شوخ طبعی” دو ویژگی مهم در مجذوب ساختن یک زن است. من هم موافقم.

۴ زنان مردی می خواهند که به آنان گوش دهداما زمان گوش دادن نصیحت نکنند. بسیار از زنان دوست دارند از مشکلاتشان شکایت کنند، گرچه برای اندرز شدن شکایت نمی کنند. فقط برای آزادانه بیان کردن خوشان. می دانم که سر تکان دادن و پشتیبانی کردن دشوار است، زیرا ممکن است بخواهید فیلم تماشا کرده یا کاری که بیشتر هیجان انگیز به نظر می رسد انجام دهید. اما واقعیت این است که همسرتان هنگامی که دقیقا به حرف هایش گوش دهید و نیازهایش را در ک کنید شما را دوست خواهد داشت.

گوش کردن واقعی تفکرمطلقی در مورد اینکه چه چیزی گفته می شود و هم چنین جذب شدن به آنچه او می گوید، است. گوش کردن توجه فعالی می خواهد و مسدود کردن ذهن در حال فعالیت است.

۵ زنان خواهان رفتاری از سوی همسرشان هستند که انگار آن ها جذاب ترین زن روی زمین اند که هیچ زن دیگری قابل مقایسه با آن ها نیست. صحبت کردن در مورد دوست دختر قبلیتان امتیازات بالاتری برایتان در پی نخواهد داشت. برخورد کردن با او به گونه ای که او تنها شخص مورد نظر است،باعث می شود که مدتی لبخند بزند.

خصوصیات متولدین تیر

زنان متولد بهمن

زن غرغرو

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.