no-img
نوین اطلس

زنان متولد بهمن


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

زنان متولد بهمن
امتیاز 3.40 ( 5 رای )
zip
مهر ۱, ۱۳۹۷

زنان متولد بهمن


اگر زن مورد علاقه ی شما یک زن بهمن ماهی است و می خواهید مرد مورد علاقه ی او باشید و با او ازدواج کنید باید با خصوصیات این زن را به خوبی بشناسید و با همه ی روحیات او آشنا باشید.

به همین منظور در این مطلب نوین اطلس دات کام در این مطلب خصوصیات دختر بهمن ماهی را در اختیار شما می گذارد. هم چنین به شما نشان می دهیم بهترین هدیه برای زن متولد بهمن چه چیزی خواهد بود.

در این مطلب با نقطه ضعف های زن بهمن ماهی آشنا می شوید و می توانید بفهمید او چه مردی را برای ازدواج دوست دارد. طالع بینی ازدواج زن متولد بهمن نیز از موضوعات این مطلب می باشد.

خصوصیات دختر بهمن ماهی

زن متولد بهمن پیرو هیچ چیز نیست. گاهی موهایش را مثل پسرها کوتاه می کند و گاهی لباس هایی کاملا زنانه با رنگ های روشن می پوشد. او عاشق این است که رنگ های مختلف را با هم ترکیب کند. زن متولد بهمن انسان خوبی است. تزویر و ریا در کار او وجود ندارد.

زن متولد بهمن مستقل، منطقی و ثابت قدم است. او آرامش را دوست دارد و از تشنج دوری می کند. او بسیار اجتماعی است و دوستان زیادی دارد. او در دوستی بسیار سخاوتند است و دوستی عمیق و شکوهمندی خواهد داشت.

زن متولد بهمن از تعریف لذت می برد و انتقاد را قبول ندارد. او تا حدودی خودخواه و مغرور است. اما مهربانی و خوش قلبی از خصوصیات بارز دختر بهمن ماهی می باشد. هم چنین زن متولد بهمن راه و روش خود را دائما تغییر می دهد و منافع خود را به خطر می اندازد.

از دیگر خصوصیات دختر بهمن ماهی خونسردی، رک گویی، بلند پروازی، کمک رسانی، آزادی خواهی و رازداری است.

ازدواج زن متولد بهمن

زن متولد بهمن با مرد متولد بهمن ازدواج خوبی خواهند داشت زیرا آن ها در انجام امور مختلف توانا هستند و می توانند قدم به قدم با یکدیگر زندگی خیلی خوبی را تشکیل دهند.

ازدواج زن بهمن با مرد اسفندی نیز ازدواج خوبی خواهد بود زیرا عقل و احساس در کنار هم قرار می گیرند و همدیگر را کامل می کنند. ازدواج زن بهمن با مرد آذری ازدواجی بسیار خوب و از موفق ترین پیوند های زناشویی می باشد زیرا هر دو بسیار مثبت گرا هستند. همین دلیل نیز باعث می شود زن بهمن با مرد مردادی نیز ازدواج خوبی داشته باشد.

زن بهمن و مرد خرداد هر دو روحیه ی انسان دوستی دارند و آماده ی کمک به یکدیگر هستند در نتیجه ازدواج آن ها نیز ازدواج خیلی خوبی خواهد بود. زن بهمن با مرد تیر، شهریور و دی نیز می تواند ازدواج خیلی خوبی داشته باشد اما لازم است هر دو سعی و تلاش کنند و کمی روحیات خود را تغییر دهند.

بهترین هدیه برای زن متولد بهمن

لیستی از مناسب ترین هدایا برای متولدین بهمن ماه زن:
بازی های فکری: اکثر متولدین بهمن به خصوص خانم های بهمنی، علاقه بسیار زیادی به بازی های فکری دارند، در واقع متولدین این ماه هدیه هایی که کشف شدنی و سرگرم کننده باشد را ترجیح می دهند.
کیف و کفش چرم: اگر قیمت و هزینه ای که برای خرید و تهیه کادو در نظر داریم، آنچنان تفاوتی برایمان ندارد، گرفتن هدایای لوکس و با ارزش باعث خوشحالی و ایجاد علاقه زیاد بین ما و بهمن ماهی عزیزمان می شود. یکی از این هدایای لوکس کیف و کفش چرم می باشد که می تواند مناسب ترین هدیه برای متولدین بهمن ماه باشد.
ساعت: از خصوصیات بارز متولدین ماه بهمن این است که در هنگام پوشیدن لباس و بیرون رفتن حتما ساعت دستشان می کنند و یا برای اتاق خواب و خانه شان ساعت های جدید و متنوع می خرند. بر همین اساس تهیه ساعت به عنوان هدیه برای متولدین بهمن هدیه بسیار جالب و کاربدی می باشد.
لوازم ورزشی: بهمن ماهی ها به سلامت جسم و روانشان اهمیت زیادی می دهند و برای ورزش های روزانه شان برنامه خاصی دارند، ما نیز می توانیم از لوازمی همچون قمقمه، راکت، توپ های ورزشی و یا حتی لباس ورزشی به عنوان هدیه برای متولدین بهمن استفاده کنیم.
لوازم آرایشی: یکی از مناسب ترین هدایا برای خانم های بهمن ماهی لوازم آرایشی می باشد، ما می توانیم این هدیه برای متولیدن بهمن را به صورت یک پکیج که شامل عطر، شامپو، اسپری، نرم کننده، رژ لب، رژ گونه و … می باش تهیه کنیم.

نقطه ضعف زن متولد بهمن

نقطه ضعف زن متولد بهمن دمدمی مزاجی و بی ثباتی می باشد. بهمنی ها هر لحظه مشغول یک کارند، نمی توانند یک جا بند شوند. به عنوان مثال ایده های زیادی برای شروع مکالمه دارند اما پس از دقایقی صحبت تمام آنها را نیمه تمام رها می کنند و به سراغ موضوع بعدی می روند.

آنها کمک به دیگران را دوست دارند اما ناگهان در اواسط راهی که در پیش گرفته اند، جا می زنند، به این دلیل که به سادگی ذهن شان آشفته می شود و دچار گیجی می شوند.

اگر یک زن بهمنی هستید و گاهی از هدف تان متوقف شدید، نگران نشوید، طبیعی است اما یادتان باشد که تنها با سخت کوشی و پافشاری است که به اهداف متن خواهید رسید. هیچگاه مسیری که روزی آغاز کردید را فراموش نکنید.

زن متولد بهمن چه مردی را دوست دارد

شاید صفت شخصی متولد بهمن ماه که سبب برجستگی او در میان یک جمع می شود، ذهن پژوهنده اوست. آنها علاقمندند که وارد قلب همه چیز شوند و بدانند که چگونه کار می کند. به همان اندازه، یک ذهن کنجکاو از نشانه های ذهن یک زن متولد بهمن ماه است.

بنابراین زن متولد بهمن مردی را دوست دارد که به فرهنگ، علم، مسائل اجتماعی، مسافرت و یا انبوهی از موضوعات دیگر علاقه نشان دهد. از طرف دیگر اگر شما بتوانید همه این موارد را انجام دهید، می توانید مانند مته به درون او رخنه کنید و حتی با بیان جوک های احمقانه همه زنهای دیگر دور میز خود را به طرف خود خیره کنید.

یک زن متولد بهمن ماه فردی تحصیل کرده و دارای اطلاعات عمومی بالاست بنابراین اگر شما می خواهید توجه او را به خود جلب کنید باید بتوانید به او ثابت کنید که شما هم علاقمندی های روشنفکرانه دارید. این امر در تعامل بحث های گسترده جمعی، سرگرم کننده است، مراقب باشید تا زمانی که نسبت به یک موضوع اطلاعات کافی ندارید وارد بحثی چالشی نشوید.

مطالب مرتبط:

خصوصیات متولدین بهمن

خصوصیات دختر مغرور خاص

خصوصیات مردانه که زنان دوست دارند

چگونه زن متولد بهمن را عاشق خود کنیم؟

مطالبی برای بدست اوردن دل دختر



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.