no-img
نوین اطلس

زن غرغرو


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

زن غرغرو
zip
مهر ۱۵, ۱۳۹۷

زن غرغرو


همیشه میوه های به درد نخور می گیری؟ چرا این قدر لباسات کثیف هستن؟

جوراباتو قبل از اومدن روی فرش دربیار!

این قدر جلوی تلویزیون تخمه نریز خسته شدم از این همه تمیز کردن.

یک زن غرغرو به راحتی می تواند با این جملات و جملاتی مشابه این روی اعصاب همسرش راه برود و او را کلافه کند. این غر زدن ها وقتی از حد می گذرد باعث می شود فضای خانه به جای آرامش با عصبانیت و کلافگی پر شود و دیگر محیط امنی برای رشد نباشد.

نوین اطلس در این مطلب ضمن اشاره به علت بهانه گیری زنان به شما کمک می کند راه درست رفتار با زن غرغرو و درمان او را یاد بگیرید. همچنین خصوصیات یک دختر خوب را برای ازدواج به شما معرفی می کند و دلایل سرد شدن زنان را توضیح می دهیم.

رفتار با زن غرغرو

قصد اصلی زنان از غر زدن آن است که به نحوی به نیاز صحبت کردن خود پاسخ دهند.  زنان بر خلاف مردان، با صحبت کردن سبک می شوند و با بازگو کردن اضطراب ها، غصه ها و نگرانی هایشان آرام می گیرند. این یکی از مواردی است که مردان توجه زیادی به آن نمی کنند.

رفتار درست با زن غرغرو این است که با گفتگو با همسرتان به او کمک کنید تا به راحتی احساسات منفی و نارضایتی اش را بیان کرده و از این طریق هیجانات منفی او را به سرعت کاهش دهید. غرزدن همسرتان را نشانه ای از ناراحتی او بدانید و به جای فرار از رو به رو شدن با آن، در نهایت صبر و حوصله و به دور از اوقات تلخی سعی کنید علت آن را بیابید.

درمان زن غرغرو

مردان باید بدانند که وقتی زنی غرغرو می شود، خودشان نیز مقصرند. درک این امر به آن ها کمک خواهد کرد تا در قبال این رفتار زنان همواره حق را به جانب خودشان نداده بلکه رفتاری مناسب از خود بروز دهند.  مرد باید این را نشانه ای بداند که یک جای کار می لنگد و احتمالا مسئله ای ناخوشایند وجود دارد که باعث ناراحتی زن شده است.

بنابراین مرد به جای اینکه از غر زدن همسر فرار کند بهتر است با صبر و حوصله و به دور از ناراحتی و عصبانیت دلیل رفتار زن را بیابد. گاهی نیز ممکن است این امر ناشی از نیاز به صحبت کردن، مورد توجه قرار گرفتن، نیاز به قدردانی شوهر، خستگی از کار خانه و اذیت فرزندان و یا یک سوء تفاهم ساده باشد. بهترین درمان زن غرغرو این است که این علت ها را بشناسید و تلاش کنید این نیازها را برآورده سازید.

علت بهانه گیری زنان

غرزدن نوعی پاسخ ساده انگارانه به موقعیت هایی است که فرد به موجب آن احساس درماندگی و ناکامی، یاس، خشم، بدبینی، ناامیدی، تنهایی و بی کسی، مورد توجه نبودن و… می کند و در نتیجه آن، بدون توجه به موقعیت و وضعیت شنونده، به بروز ناپخته احساسات درونی خود می پردازد و با بیان جملاتی نارسا، نامناسب، کلیشه ای و گاها تکراری نارضایتی و ناراحتی خود را ابراز می کند. گاهی اوقات این رفتار به یک واکنش تکراری و عادتی دربیان احساسات تبدیل می شود که به مرور زمان موجبات دوری، کینه، نفرت و جدایی، سردی روابط و در نهایت اختلاف و کشمکش میان زوجین را فراهم می سازد.

اگر چه همه ما، غرزدن را خصلتی زنانه قلمداد می کنیم؛ اما جالب است که بدانید مردان در این زمینه رقیب قدر خانم ها به شمار می آیند. از آن جائی که، به لحاظ “قدرت کلامی و هیجانی” تفاوت مشهودی بین زنان و مردان قابل مشاهده است و زنان بیشتر ازمردان نیازمند ارتباط کلامی هستند و از هر وسیله و بهانه ای برای برقراری ارتباط استفاده می کنند و هیجانات خود را بروز می دهند، این اندیشه به ذهن متبادر می شود که غرزدن رفتاری است که اکثرزنان انجام می دهند.

زن و شوهرها انتظار دارند زندگی زناشویی با کیفیت و کارآمدی داشته باشند تا از طریق آن بتوانند انتظارات، نیازها و خواسته های خود را برآورده سازند. طبیعتا، اگر این نیازها و تمایلات برآورده نشود، زوجین احساس سرخوردگی کرده و بدین ترتیب، شیوه هایی را برای جلب رضایت و توجه همسر جستجو می کنند که شاید غرزدن یکی از آن تدابیر باشد. غافل از آن که، غرزدن یک شیوه ناکارآمد و فریاد نارسا برای کسب نیازهای هدفمندانه بالاخص نیاز به توجه است.

دلایل سرد شدن زنان

برای اینکه بتوانید رابطه جنسی تان را همیشه گرم نگه دارید و به فراخور آن زندگی شیرینی را تجربه کنید باید نیازها و خواسته های طرف مقابلتان را نیز در نظر بگیرید و با شناسایی رفتارهایی که موجب سرد شدن رابطه تان میشود از عواقب احتمالی جلوگیری کنید.

همه مان این مثل معروف را شنیدیم که پیشگیری بهتر از درمان است، لذا به همه آقایون عزیز توصیه میکنم تا نکات آمده شده در این مقاله را به دقت مطالعه کنند تا بتوانند با عواملی که خود میتوانند ایجاد کنند و باعث واکنشهای منفی در خانمشان شوند، آشنایی پیدا کنند و از این به بعد از تکرار این کنشها و رفتارها جلوگیری کنند.

این دسته از آقایان روابط زناشویی در بانوان را کاهش میدهند و باعث سرد شدن زنان می شوند:

۱. مردهایی که با بدن زنها آشنا نیستند.

۲. مردهایی که بیش از حد با زن خودشان در رابطه جنسی خشن رفتار می کنند. ( بهترین فردی که میتوان در نحوه رفتار صحیح جنسی بدنی به شما مشاوره بدهد همسر خودتان است، سعی کنید از او بپرسید که چه جوری دوست دارد با او رفتار شود )

۳. مردهایی که به هنگام رابطه جنسی رفتار نظافتی مناسب ندارند . خوردن و آشامیدن در زمان رابطه جنسی و عدم کنترل در خروج منی بویژه در مردانی که قصد جلوگیری از بارداری را دارند .

۴. مردهایی که بیش از حد در هنگام رابطه جنسی حرف می زنند .

۵. مردهایی که از بهداشت شخصی پایینی برخوردارند. ( قابل توجه کسانیکه دهانشان همیشه بوی بد میدهد، ناخنهایشان بلند و زیرشان پر از چرک است، بدنشان بوی عرق متعفن میدهد، دستهایشان پینه های زبر و خشن دارد، پاها و جورابهای بد بو و کثیف دارند، و … )

۶. مردهایی که بیش از حد به ظاهر، قیافه و سرو و وضع زن اهمیت میدهند. ( قابل توجه کسانیکه به اندام زنانشان خیلی توجه میکنند و خود وجود زنانشان را فراموش میکنند )

خصوصیات دختر خوب

اگر شما هم قصد ازدواج کردن دارید و به دنبال یک دختر ایده آل می گردید باید ویژگی و خصوصیات بهترین زن و همسر دنیا و یک دختر خوب برای ازدواج مد نظرتان باشد.

۱. بهترین دوست شما است

یک شریک زندگی خوب، باید یک دوست خوب هم باشد. زمانی که یک رابطه با مشکل روبه رو می شود، دوستی و صمیمی طرفین است که آن را نجات می دهد.

۲. همیشه برای بهبود رابطه تلاش می کند

یک شریک خوب می داند که یک رابطه احتیاج به مراقبت و تلاش دارد. بنابراین نهایت سعی خود را می کند تا رابطه به بهترین شکل خود پیش رود.

۳. مستقل است

او قابل اعتماد و مسئول است و هر زمان که احتیاج داشته باشید، کنار شما است.

۴. احساسات خود را کنترل می کند

یک شریک زندگی خوب به شما احترام می گذارد، مدام کنترل و نقدتان نمی کند و در مقابل دیگران باعث شرمندگی نمی شود.

۵. خوش بین است

شریک شما انتظارات خوش بینانه ای از شما و رابطه دارد. او افکار منفی را از خود دور می کند و معتقد به رابطه ای خوب و طولانی مدت است.

۶. منطقی است

فردی را انتخاب کنید که انتظارات منطقی از شما داشته باشد. همه ما آدم ها گاهی اشتباه می کنیم و این امری طبیعی است. او نباید برای شما استانداردهایی تعریف کند که خود به آن پایبند نیست.

مطالب مرتبط:

خصوصیات زنان متولد ماه های مختلف

شناخت رفتار زنان

خصوصیات مردانه که زنان دوست دارند

دلسرد شدن از شوهر

خصوصیات یک زن ایده آل



موضوعات :
ازدواج

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.