no-img
نوین اطلس

خصوصیات متولدین دی


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

خصوصیات متولدین دی
امتیاز 4.00 ( 1 رای )
zip
شهریور ۲۵, ۱۳۹۷

خصوصیات متولدین دی


وبسایت نوین اطلس تا کنون خصوصیات متولدین ماه های مختلف را در اختیار شما گذاشته است تا بتوانید با شناخت بهتر آن ها با هرکدام رفتار مناسبی داشته باشید و هر فردی را به خود جذب کنید. در این مطلب نیز همه چیز را در مورد دی ماهی ها به شما می گوییم.

با شناخت مردان متولد دی می توانید متوجه شوید آن ها چه زنانی را برای ازدواج انتخاب می کنند و در مقابل نیز اگر بدانید زن دی ماهی چگونه است، چه علایقی دارد، چه هدیه ای برای او بخرید و … می توانید یک دختر دی ماهی را به خود جذب کنید.

همه چیز در مورد دی ماهی ها

دی ماهی ها برای رسیدن به اهداف خود به شدت مصمم و با اراده هستند. اصلا نمی توانید یک دی ماهی را از رسیدن به هدف خود بازدارید. آن ها خیلی لایق و کاردان و بهترین رئیس هستند. انتقام جویی، صبوری، اقتدار، جدی بودن و جاه طلبی از ویژگی ها و خصوصیات دی ماهی ها می باشد.

متولدی دی ماه بسیار واقع بین هستند. آن ها بیهوده انرژی تلف نمی کند، از تجربیّات خود و دیگران به خوبی استفاده می کند ، با ‌شرف و با ‌وجدان هستند و احساس مسئولیت زیادی دارند. آن ها گذشت نمی کنند، از تبلی بیزارند، حافظه شان بسیار قوی است و زبان نیش داری هم دارند.

متولدین دی ماه برای رسیدن به اهداف و خواسته های خود در زندگی، ابتدا ، باید فکر و ذهن شان را سروسامان دهند تا توجه و حواس شان روی موضوع خاصی متمرکز شود . سر و وضع ظاهری برای آن ها از اهمیت خیلی زیادی برخوردار است.

شناخت مردان متولد دی

مردان متولد دی سخت به دنبال موقعیت و جایگاه والایی هستند و در این میان چیزی نمی تواند آنان را از مسیری که دارند دور گرداند. حتی پول هم تا اندازه ای برایشان راضی کننده است و رسیدن به مقام ارزشی به مراتب بالاتر از پول برای آنان دارد. مردان این ماه آنقدر در این راه تلاش می کنند که اگر لازم باشد موقعیت های مالی خود را نادیده می گیرند.

آنها ترجیح می دهند در جمع های دوستانه بیشتر از کار صحبت شود تا حرف های معمولی که چیزی پشت آن نیست. گاه احساس می شود مرد متولد دی آدم خشک و بی روحی است در حالی که اصلاً چنین نیست و اتفاقاً در پشت چهره ی خون سرد و به ظاهر خشک خود دریایی از عاطفه دارند.

اگر به خلوت مرد دی ماه راه پیدا کنید آدم دیگری را خواهید دید ، مردی خانوانده دوست ، مهربان ، شاد ، پر انرژی و مثبت اندیش. بهتر است از او نخواهید یک تاجر موفق باشد چرا که او سخت دلش می خواهد یک مدیر عامل خوب باشدتا یک تاجر ، حتی ترجیح می دهد یک مدیر متوسط باشد تا یک سرمایه دار خوب.

عاشق کارش است و هیچ گاه کار خود را به پر حرفی های معمول بعضی از آدمها ترجیح نمی دهد. اگر از مرد متولد دی تعریف کنید در ظاهر شاید قدری ناراحت شود حتی ممکن است اصرار کند که به حرفهایتان ادامه ندهید اما یادتان باشد که او دوست دارد دیگران از او تعریف کنند و عملکردش را مورد تشویق وستایش قرار دهند. آرام است و جدی و خونسرد آنقدر که شاید گاهی احساس شود آدم بی خیالی است اما چنین نیست و او با نگاه تیز بین خود همه چیز را زیر نظر دارد. اگر انتظار دارید در روابط اجتماعی خود با دیگران خیلی هیجان داشته باشد اشتباه می کنید چون او خیلی به آرامی با دیگران برخورد می کند.

ازدواج با مرد دی ماهی

مرد متولد دی به طور مطلق دختری را برای همسری انتخاب کرده و با او ازدواج می کند که مادری نمونه و زنی خانه دار باشد. او در عین حال از زن خود انتظار دارد  که خیلی خوش لباس و شیک و همیشه مرتب باشد. مطمئن باشید که اگر فقط یک روز سر و وضع شما مرتب نباشد یا در نهایت صراحت آن را مستقیما به رخ شما می کشد و یا با عکس العمل و به طور غیر مستقیم در رفتار و گفتارش اثری آشکار از اعتراض خود بدهید، یک کتال شعر است،‌ و هر قدر این کتاب شاعرانه تر باشد، بهتر است.

اگر با یک مرد دی ماهی ازدواج کردید ابراز علاقه و عشق را باید به وی یاد بدهید، در غیر این صورت برای تمام عمر از شنیدن جملات عاشقانه و کلمات زیبا از دهان او محروم خواهید ماند. او خیال می کند همین قدر که شما را همسری خویش انتخاب کرده، همین قدر که هر روز پس از اتمام کار به منزل می آید، همین که شما در انجام کارهای منزل و رسیدگی به امور بچه ها مختار گذاشته کافی است که عشق و علاقه او به شما ثابت کند و دیگر نیازی به این نیست که این مطلب را به زبان هم بیاورد.

به عنوان پدر، او واقعا یک رئیس با جذبه است و خود را در رأس خانواده احساس می کند و این احساس تابع زمان و مکان نیست؛ به این معنی که چه در سر میز غذا در منزل و چه بر سر سفره ای که در یک گردش خانوادگی روی علف های بیابان پهن می شود،‌ او در بالای سفره می نشیند و موقعیت برتر خود را حفظ می کند. پدر متولد دی از بچه های خود می خواهد که کودکانی مطیع و باانضباط باشند، درمقابل به خواسته های ایشان مثل خرید یک دوچرخه و یا بر پا کردن یک جشن تولد بزرگ جواب مثبت می دهد حتی اگر انجام یک چنین کارهایی فشار زیادی به بودجه خانواده وارد بیاورد.

زن متولد دی چگونه است

زنان متولد دی ماه آدم های خاصی هستند ، نمی دانم در اطرافتان زن متولد دی ماه سراغ دارید یا نه ولی اگر جوابتان مثبت است حتماً او یکی از موفق ترین زنان خانواده ، محل کار و جمع دوستان خود است. زنان متولد این ماه سخت شیفته مدریت هستند ، و اگر به دختر بچه های این ماه توجه داشته باشید خواهید دید در بازی های کودکانه آنان دیگران را رهبری می کنند چرا که مدریت در وجود و ذات آنان است ، توانایی آنان آنقدر فراوان است که حتی اگر فروشنده یک فروشگاه هم باشند ساختار مدریتی آنجا را دگرگون خواهند کرد.

در وجود زنان متولد دی ماه هدفی بزرگ نهفته است که در طول زندگی تلاش می کنند تا به آن برسند و در این راه از هیج تلاشی فروگذار نخواهند کرد. زن متولد دی ماه می خواهد اولین باشد حالا چه هنرمند چه کارمند یک شرکت و اداره یا پرستار و معلم. در هر صورت نخستین بودن برایش خیلی مهم است و ترقی خواهی او گاهی با جاه طلبی همراه است. آراستگی ظاهری یکی دیگر از ویژگی های رفتاری متولدین این ماه محسوب می شود ، این اتفاق هیچ ربطی به وضعیت مالی او نخواهد داشت او با هر شرایط مالی به پوشاک و ظاهر خود اهمیت ویژه ای می دهد.

هدیه برای دختر دی ماهی

اگر می خواهید برای یک دختر دی ماهی هدیه بخرید به دلیل آرمانگرا و پرتوقع بودن آنها می‌توانید یک کادوی بسیار شیک ولی نه لزوما گران قیمت برای او تهیه کنید. ساعت، کتاب، زیورآلات و هرچیز کاربردی، ساده و در عین حال شیک و قابل توجه برای آنها خوشایند است.

خرید یک ساز موسیقی هم می تواند تنهایی‌های یک متولد دی را پر کند. برای یک دی ماهی بلندپرواز و مغرور معمولا کادوهای منحصر به فرد و لوکس مانند عطر و اودکلن برند بهترین پیشنهاد است.

جذب دختر دی ماهی

کلید جلب جذب یک دختر دی ماهی درخواست تجدید نظر او در بلند پروازی هایش است. این افراد از روی سخت کوشی زیاد و توجه به شغل شان شناخته می شوند. بنابراین در اولین جلسه خواستگاری، از او در مورد کار و اهدافش برای آینده بپرسید؛ همچنین در مورد منافع خودتان صحبت کنید و از او بخواهید در مورد برخی از جنبه های زندگی کاری شما پیشنهاداتی بدهد.

به طور کلی متولد دی ماه در مورد موقعیت حرفه ای و مقام، بسیار آگاه است. بنابراین در حالی که نیازی به لاف زدن، در مورد این حقیقت که رئیس تان در آخرین پروژه تیم فروشندگی تان از شما تمجید کرده، نیست؛ می توانید، اگر دوست دارید او را برای دیدن دفتر جدیدتان که اتفاقا در هفته گذشته به خاطر ترفیع، تحویل گرفته اید، ترغیب کنید. بیشتر از همه از، ملاقات های تان در هر موفقیت حرفه ای که ممکن است او را به تصدیق و تشویق و صحبت بیشتر ترغیب کند؛ تعریف کنید.

مطالب مرتبط:

مرد متولد دی

مرد متولد دی با چه ماهی ازدواج می کند

چگونه مردان را راضی به ازدواج کنیم؟

جذب دختر با حرف زدن

زنان متولد دی

زن متولد دی با چه ماهی خوب است

متولدین دی



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.