no-img
نوین اطلس

راه های برگرداندن دختر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

راه های برگرداندن دختر
zip
بهمن ۲, ۱۳۹۶

راه های برگرداندن دختر


این مطلب در مورد موضوعات روشهای برگرداندن دختر، راه های برگرداندن عشق از دست رفته، برگرداندن دختر به رابطه، تکالیف برای برگرداندن عشقمان، بهترین راه برای برگرداندن عشقم، دینامیک های مرد و زن، راه های برگرداندن پسر، برگرداندن مرد به رابطه نوشته شده است.

روشهای برگرداندن دختر

بی ریا و صمیمی باشید
سعی نکنید که با تزور و ریا به درون قلب او نفوذ کنبد زیرا او در تشخیص دروغگویی تخصص ویژه ای دارد. پس بهتر است که صادق باشید. دلیل اشتباهات گذشته خود را برای او شرح دهید و به او بگویید که از آنها درس گرفته اید. به او بگویید که زندگی بدون وجود او برای شما غیر ممکن است.

یک هدیه ویژه برایش بخرید
اگرچه با خرید یک گردنبد جواهر تیفانی او بدون شک به نزد شما باز خواهد گشت، اما متاسفانه همه افراد قدرت خرید آنرا ندارند. پس به جای آن می توانید از یک هدیه دیگر که تصویر خاصی را در ذهن او ایجاد می کند، اسفاده کنید. چیزی پیدا کنید که یادآور لحظات شیرین گذشته باشد. این کار خاطرات خوش ایام قدیم را به یاد او می آورد و باعث می شود که او برای آن روزها دلتنگ شود.

آیا هر دوی شما به تئاتر علاقه دارید؟ او را به تماشای نمایش جذابی که به تازگی بر روی صحنه آمده دعوت کنید. آیا تا به حال برای پیدا کردن کلینیک دامپزشکی شبانه روزی برای گربه بیمار او خیابانها را در نیمه های شب گم کرده اید؟ برای گربه اش یک تخت خواب لوکس و تجملی خریداری کنید تا پیشی بتواند در آنجا با آرامش بخوابد. آیا او دیوانه یکی از لباس هایی است که کاترین زتا جونز در یکی از فیلم هایش پوشیده؟ پس بهتر است همان لباس را به عنوان هدیه به او کادو دهید. در این مرحله شما باید قدری از نیروی تفکر و تخیل و ابتکار خود استفاده کنید.

او را بیرون ببرید
اگر قرارهای ملاقات شما در یک جای سرد و یکنواخت برگزار می شوند باید فضای رمانتیک را دوباره برای او زنده کنید. او را به جایی ببرید که برای اولین بار او را ملاقات کرده بودید و باز هم همان غذاها را سفارش دهید و با او طوری صحبت کنید که گویی می خواهید در او تاثیر بگذارید و او را جذب خود کنید.

خاطرات خوش گذشته را باز آفرینی کنید. هر کاری که لازم است انجام دهید تا او هاله مثبت اطراف شما را واضح تر ببیند.

راه های برگرداندن عشق از دست رفته

اشتباهاتی که در راه برگرداندن عشق از دست رفته مرتکب میشوید

۱.تماس گرفتن و پیام دادن بصورت مکرر

مدتی پیش رابطه ما خراب شد و از هم جدا شدیم از آن زمان هر روز برایش پیام میفرستم چندبار زنگ میزنم گاهی پیام هایم بسیار طولانی میشود ولی او پاسخ من را نمیدهد.

باید کلی پیام بفرستم تا یک جواب کوتاه بدهد.

پیش خود فکر میکنید حالا که رابطه خراب شده باید کاری کنم هر روز به من فکر کند اگر یک روز نباشم من را فراموش میکند.اما بهتر است بدانید دارید اشتباه بزرگی میکنید با پیام دادن و تماس مکرر گرفتن باعث میشوید فرست این که طرف شما با دیدن نبودنتان کمی به خوبی ها شما فکر کند را از او میگیرید و به جای آن این حس را در او ایجاد میکنید که شما شخص ضعیف و بی ارزشی هستید.

۲.التماس کردن و ایجاد ترحم و دلسوزی

شما فکر میکنید اگر او بفهمد بدون او چقدر رنج می کشید برمیگردد.

در لحضه التماس کردن به این فکر نمیکنید که چقدر در نظر طرفتان کوچک میشوید و تمام گذشته را خراب می کنید.

حتی اگر موفق شوید با التماس کردن رابطه را برگردانید باز هم بعد از مدتی رابطه خود را از دست میدهید.

زیرا وقتی طرف مقابل شما بخاطر دل سوزی به این رابطه برمیگردد زود خسته میشود وقطعا به خودش فکر خواهد کرد تا به شما.

۳.در همه حالت در دسترس بودن

این یعنی که شما همیشه به او جواب مثبت بدهید به تمام خواسته هایش همیشه سریع خودتان را برسانید مانند یک خدمتکار شوید.

این یک اشتباه بزرگ است وقتی این کار را انجام بدهید عملا خود را فراموش میکنید و فقط به عشقتان خدمت میکنید.

وقتی طرف مقابل این موضوع را بفهمد بیشتر از شما زده میشود زیرا وقتی کسی برای خودش ارزش قائل نیست پس لیاقت ارزش نهادن را هم ندارد.

برگرداندن دختر به رابطه

اگر می خواهید عشق سابق تان را دوباره به رابطه برگردانید چند اشتباه زیر را مرتکب نشوید. بیش از حد مهربان نباشید:نباید این قدر راحت هر چه طرف تان می گوید را گوش دهید و انتظار داشته باشید که رابطه تان هم خیلی عالی باشد! اینطور در موردش فکر کنید؛ در همه ی داستان_های خوب یک تضاد یا کشمکش وجود دارد.
در فیلم جنگ ستارگان، هم آدم های خوب بودند و هم آدم های بد! پس این تضادهاست که باعث جالب و جذاب شدن مسایل می شود و یک رابطه بدون تضاد و کشمکش واقعاً خسته کننده خواهد شد. خیلی مهربان و خوب بودن یعنی منفعل، بی اعتماد به خود مضطرب و قابل پیش_بینی هستید. یادتان باشد که برای روشن کردن شعله ی آتش، اصطحکاک لازم است پس روی حرف خودتان بایستید.
او را مجبور نکنید:نمی توانید با یک بحث منطقی رابطه تان را از نو بسازید. شاید بتوانید برای خودتان دلیل و منطق بیاورید. اما برای طرف مقابل تان نمی توانید! شما نمی توانید یک نفر را قانع کنید دوست تان بدارد یا بخواهد که با شما باشد. احساسات به این طریق عمل نمی کنند. قلب انسان ها واکنشی است. نه منطقی، پس به جای این که با بحث منطقی طرف تان را برگردانید، کارهای دیگری انجام دهید تا قلب او واکنش دهد. التماس نکنید:خیلی ها برای نگه_داشتن طرف شان دست به عجز و لابه می_زنند »خواهش می کنم نرو، هر کاری که بخواهی برایت می کنم…« به هیچ وجه این کار را نکنید! این هیچ شباهتی به یک رابطه ی عاشقانه ندارد. شاید برای چند وقت طرف مقابل با شما بماند، اما همه احترامتان را پیش او از دست خواهید داد. این یعنی به محض این که یک نفر بهتر سر راه او قرار بگیرد، شما را ترک می کند.
مرتب هدیه نخرید:تا به حال شنیده اید: »عشق من را نمی توانی بخری!« شاید وقتش شده خوب به این حرف گوش کنید. گل و هدیه برای تشکر یا ابراز عشق هستند، اما برای شما جذابیت نمی_خرند. در واقع، حتی می تواند تنفر آور هم باشد. این کار به طرف تان می گوید که شما فکر می کنید به اندازه ی کافی خوب نیستید و نمی_توانید روی خوبی های خودتان تکیه کنید. به همین خاطر برای پوشاندن اشکالات خود برای او هدیه می خرید.

تکالیف برای برگرداندن عشقمان

وقتی طرف مقابل ما رو ترک میکنه و ما دچار یک سری اشتباه میشیم که باعث میشه چهره ای که از خودمون در طول رابطه ساختیم از دست بره، ممکنه وقتی به دنبال راه های برگرداندن دوست پسر و یا برگرداندن دوست دختر سابق هستیم، برای رسیدن به عشقمون حاظر باشیم هر کاری بکنیم و فکر کنیم بهترین تکالیف ما برای برگرداندن عشق از دست رفته اینکه مدام بهش پیام بدیم مدام در دسترسش باشیم هر کاری که میخواد انجام بدیم چگونه عشقم را برگردانم؟ این کار با التماس کردن صحیح است؟

وقتی شخصی ما رو ترک میکنه به این خاطره که ما در جذب و حفظ این شخص شکست خوردیم و فکر میکنیم میتونیم با اصرار کردن و التماس کردن این فرد رو برگردونیم البته تنها نتیجه ای که التماس کردن برای ما داره اینکه طرف مقابل از تصمیمی که گرفته مطمعن تر بشه زیرا ما خودمون رو یک شخص ضعیف نشون دادیم.

بهترین راه برای برگرداندن عشقم

تصمیمات و احساسات به دو بخش خود آگاه و ناخود آگاه تقصیم میشوند. ۹۰ درصد کار هایی که یک فرد انجام میده توسط ناخود آگاه پی ریزی و اجرا میشه. تمام احساسات ما از ناخود آگاهمون صادر میشه، مثلا اگر طرف مقابل شما دلایلی مثل خانواده شرایط مالی عدم تفاهم عوض شدن احساس رو برای جدایی میاره این دلایل بهانه هستند حتی اگر مقداری واقعی هم باشند باز هم دلایل خود آگاه هست و دلایل اصلی طرف مقابلتون بصورت ناخود آگاه شکل میگره.

برای اینکه بتونیم شخصی رو جذب کنیم و به رابطه برگردونیم باید نیاز های ناخود آگاه اون فرد رو بشناسیم و این نیاز ها رو برطرف کنیم. این نیاز های میتونه شامل احساس امنیت حس حقارت احساس پشتیبانی احساس دوست داشته شدن توجه همکاری و غیره باشه.

اگر این نیاز ها رو تشخیص بدیم و برطرف کنیم میتونیم به ناخود اگاه عشقمان نفوذ کنیم و جذبش کنیم تا مجدد رابطه خودمون رو برگردانیم. برای نفوذ به ناخود آگاه یک فرد میتونیم از تکنیک های nlp عشق استفاده کنیم.

دینامیک های مرد و زن

* مردان کمتر تشریفاتی هستند.
* زنان، رابطه گرا بوده و تمایل به تماشا و نظر دارند و استعداد بیشتری برای بینش و شهود از خود نشان می دهند.
* مردان، هدف گرا بوده و به عمل و آزمایش، بیشتر تمایل نشان داده و استعداد بیشتری برای ارائه دلیل و منطق دارند.
* زنان نفوذ همسران خود را راحت تر می پذیرند.
* مردان در مقابل نفوذ زنان از خود مقاومت نشان می دهند.
* ترس زنان بیشتر است تا خشم شان.
* مردان بیشتر از این که بترسند، خشمگین می شوند.
* زنان تحمل بیشتری در برابر رنج بدنی نشان می دهند تا رنج روحی.
* مردان در برابر رنج روحی، مقاومت بیشتری از خود نشان می دهند.
* زنان سعی دارند فرزندانشان، همواره راضی و راحت باشند.
* مردان، فرزندانشان را برای استقلال، مقابله با خطر و سختی ها آماده می سازند.
* مادر، همه فرزندان خود را به طور تقریبی یکسان دوست دارد؛ مهر و محبت او مشروط به اطاعت و بروز استعداد نیست.
* پدران، فرزندانی را که از آنان حرف شنوی داشته و در امر تحصیل، اجتماعی و حرفه اش موفق تر باشند، بیشتر دوست دارند.
* زنان در انتخاب همسر، مسایل بسیاری از جمله: وضع مالی، آینده، موقعیت اجتماعی، شغلی و … را در نظر می گیرند.
* مردان سریع تر و راحت تر از زنان، درصدد ازدواج با همسر مورد علاقه شان برمی آیند.
* در چهره زنان، هنگام گفت و گو حالت های ترس، خشم، تعجب، آرامش، اضطراب و لذت به خوبی قابل رویت است.
* مردان در هنگام گوش دادن، خونسرد بوده و چهره شان دچار تغییرهای زیادی نمی شود.
* زنان هنگامی که اندیشه های غم انگیز و ناراحت کننده ای دارند، واکنش های هیجانی تر و احساسی تری را نسبت به مردان از خود بروز می دهند.

راه های برگرداندن پسر

۱) بیش از حد مهربان نباشید

نباید این قدر راحت هر چه طرف تان می گوید را گوش دهید و انتظار داشته باشید که رابطه تان هم خیلی عالی باشد! اینطور در موردش فکر کنید؛ در همه ی داستان های خوب یک تضاد یا کشمکش وجود دارد. در فیلم جنگ ستارگان، هم آدم های خوب بودند و هم آدم های بد! پس این تضادهاست که باعث جالب و جذاب شدن مسایل می شود و یک رابطه بدون تضاد و کشمکش واقعاً خسته کننده خواهد شد. خیلی مهربان و خوب بودن یعنی منفعل، بی اعتماد به خود مضطرب و قابل پیش بینی هستید. یادتان باشد که برای روشن کردن شعله ی آتش، اصطحکاک لازم است پس روی حرف خودتان بایستید.

۲) او را مجبور نکنید

نمی توانید با یک بحث منطقی رابطه تان را از نو بسازید. شاید بتوانید برای خودتان دلیل و منطق بیاورید. اما برای طرف مقابل تان نمی توانید!

شما نمی توانید یک نفر را قانع کنید دوست تان بدارد یا بخواهد که با شما باشد. احساسات به این طریق عمل نمی کنند. قلب انسان ها واکنشی است. نه منطقی، پس به جای این که با بحث منطقی طرف تان را برگردانید، کارهای دیگری انجام دهید تا قلب او واکنش دهد.

۳) التماس نکنید

خیلی ها برای نگه داشتن طرف شان دست به عجز و لابه می زنند؛ «خواهش می کنم نرو، هر کاری که بخواهی برایت می کنم…» به هیچ وجه این کار را نکنید! این هیچ شباهتی به یک رابطه ی عاشقانه ندارد. شاید برای چند وقت طرف مقابل با شما بماند، اما همه احترامتان را پیش او از دست خواهید داد. این یعنی به محض این که یک نفر بهتر سر راه او قرار بگیرد، شما را ترک می کند.

۴) مرتب هدیه نخرید

تا به حال شنیده اید: «عشق من را نمی توانی بخری!» شاید وقتش شده خوب به این حرف گوش کنید. گل و هدیه برای تشکر یا ابراز عشق هستند، اما برای شما جذابیت نمی خرند. در واقع، حتی می تواند تنفر آور هم باشد. این کار به طرف تان می گوید که شما فکر می کنید به اندازه ی کافی خوب نیستید و نمی توانید روی خوبی های خودتان تکیه کنید. به همین خاطر برای پوشاندن اشکالات خود برای او هدیه می خرید.

برگرداندن مرد به رابطه

الان باید روی یک آمار دقیق و عمده تمرکز کنیم.

کسانی‌که در غم و اندوه به هم خوردن رابطه‌ای هستند، گرایش خیلی زیادی دارند که دقیقاً برعکس آنچه که باید بکنند را انجام دهند. به همین خاطر همه تلاشم این است که قبل از اینکه صدمه جبران‌ناپذیری به رابطه‌تان بزنید راهنماییتان کنم.

در هر فاجعه‌ای، اولین قدم متوقف کردن خونریزی و بعد حل مشکل است.

رابطه شما هم از این امر مستثنی نیست. ممکن است رابطه‌تان یک مشکل اساسی داشته باشد که باید برطرف شود اما بعداً هم می‌توانیم به آن بپردازیم. الان باید خونریزی را بند بیاوریم.

برنامه این است. می‌خواهم یک توصیه رک و پوست‌کنده بکنم.

اولین کاری که باید بکنید این است که دیگر طوری رفتار نکنید که انگار عشقتان از نظر بیولوژیکی دیگر هیچ تمایلی به شما ندارد.

این یعنی ضعیف، منفعل و بیش ‌از حد حرف‌گوش‌کن هستید. به دلایل بیولوژیکی و تکاملی که الان نمی توانیم توضیحشان دهیم، زن‌‌ها دنبال مردهای قوی‌ای هستند که بتوانند از آنها محافظت کنند. و مردها به‌هیچ‌وجه به ز‌ن‌هایی که به آنها اجازه می‌دهند هرکاری که می‌خواهند بکنند، احترام نمی‌گذارند (این یعنی از روی عادت مورد خیانت قرار می‌گیرید).

می‌دانم که خیلی سخت است بعد از به هم خوردن رابطه ظاهرتان را طوری نشان دهید که قوی هستید اما این کار واقعاً حیاتی است.

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.