no-img
نوین اطلس

مردان متولد مهر از چه زنانی خوششان می آید


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

مردان متولد مهر از چه زنانی خوششان می آید
امتیاز 4.31 ( 13 رای )
zip
شهریور ۲۰, ۱۳۹۷

مردان متولد مهر از چه زنانی خوششان می آید


این مطلب از نوین اطلس دات کام در مورد شناخت مردان متولد مهر می باشد. در این مطلب با توجه به علایق مردان متولد مهر به شما نشان می دهیم آن ها از چه زنانی خوششان می آید و دوست دارد زنی که برای ازدواج انتخاب می کنند چه ویژگی ها و خصوصیاتی داشته باشد.

همچنین در این مطلب به موضوع اینکه یک مرد مهرماهی چگونه عاشق می شود و در روابط عاشقانه ی خود چگونه عمل می کند نیز می پردازیم و در مورد آن اطلاعاتی به شما ارائه می دهیم.

مرد مهر چه زنی را دوست دارد

مرد مهر زنی را دوست دارد که منصف و صادق باشد. مردان متولد مهر ماه به تعادل، عدالت و برابری اهمیت می دهند. به همین دلیل است که نماد ماهشان ترازوی عدالت است. برای متولد مهر ماه هیچ چیز به اندازه بی عدالتی تنفر برانگیز نیست.

مرد متولد مهر از زنی خوشش می آید که او را تنها نگذارد زیرا آن ها دارای اجتماعی ترین خصوصیات هستند اما بیشتر، جمع های صمیمی و خودمانی را دوست دارند. افرادی این خصوصیات را دارند از شرکت در گروه های دوستانه کوچک و حتی دو نفره با شما لذت می برند.

مردان متولد مهر ماه مردانی صریح و صادق هستند و این خصوصیت منحصر به فرد باعث می شود از دیگران متمایز شوند. گاهی اوقات شما آنها را انتخاب می کنید چون مردان متولد مهر ماه باعث شادی شما می شوند.

متولد مهر ماه به راحتی قلب خود را به کسی نمی دهد و فقط آن را یکبار به کسی که قرار است با او زندگی کند می بخشد. اگر شما عاشق یک متولد مهر ماه هستید خوش شانسید اگر او نیز شما را از قبل دوست داشته باشد و اگر متولد این ماه شما را دوست دارد ولی شما او را دوست ندارید نگران نباشید خودش از قبل این را حس کرده است. مراقب شکستن قلب آن ها باشید زیرا متولدین این ماه بسیار حساس هستند.

علایق مرد متولد مهر

مرد متولد مهر از درهم برهمی امور واقعا متنفر است و در مقابل شیفته هم آهنگی و نظم و ترتیب می باشد. خانه او باید مأوای دنج و راحتی باشد که بتواند پس از فرار از غوغای دیوانه کننده دنیای خارج به آن پناه بیاورد و اگر جز این بود، تعادل ذاتی و طبیعی خود را از دست می دهد.

مرد متولد مهر مردی شاد است و دوست دارد فضایی که در آن قرار می گیرد تجلی بخش شادی باشد پس سعی کنید محیط خانه را برای او یک محیط دلباز و با رنگ های زیبا مهیا کنید.

یکی دیگر از علایق مردهای متولد مهر تفریح است. او عاشق هیجان و خوش گذرانی می باشد و زنی را برای ازدواج دوست دارد که در این هیجان ها و خوش گذرانی ها همراهی اش کند.

شناخت مردان متولد مهر

مردان متولد مهر از استعداد و قوه ذهنی خوبی برخوردارند و در شرایطی که مجبور به قضاوت ‌می‌شوند، قادرند منصفانه و بی‌طرفانه داوری کنند.

یکی از مهم ترین مواردی که برای شناخت مردان متولد مهر باید بدانید این است که به هیچ وجه حاضر نیستند با اشخاصی که برخلاف نقطه نظرات آن‌ها به بحث و جدل می‌پردازند، سر و کار داشته ‌باشند، چون به محض آن که به نتیجه‌ای برسند، حقیقت آن به نظرشان بدیهی و مسلم‌ می‌آید.

یکی از نقطه ضعف‌های آن‌ها ناشکیبایی در برابر انتقاد است و شدیدا مایلند که ‌دیگران رفتار و اعمالشان را تأیید نمایند.

ولی در کل افرادی متعادل، با تدبیر، ملاحظه گر و حتی انعطاف ‌پذیر هستند.

متولدین مهر ماه دارای طبعی گرم و‌تر هستند. عموماً خوش خلق، جوانمرد و مورد توجه مردم هستند. در قضاوت منصف بوده و هرگاه دروغ بگویند، صدمه خواهند دید.

از تجارت سود خوبی خواهد برد. اما شراکت‎ با آن ها سازگار نیست. با هر کس شراکت کنند، ضرر خواهند دید. همچنین مال حرام با آنان سازگار نیست.

مرد مهر ماهی چگونه عاشق میشود

فکر می کنید با توجه به این خصوصیات یک مرد متولد مهر چگونه دیوانه و عاشق می شود؟ این مرد همیشه به دنبال زنی کامل و بی نقص می باشد که در ذهن خود تصور می کند.شاید ظرافت زن کافی نباشد.زن بسیار شیک پوش است و تمام لباس هایی که می پوشد برازنده او می باشد، اما آیا حرکات و رفتارش چگونه است؟

اگر می خواهید پسری را دیوانه خود کنید بایدبه طرز راه رفتن و حرکاتتان دقت کنید.اگر حرکات ما به اندازه یک بالرین زیبا و ظریف باشد، قطعا می توانید یه پسر مهر ماهی را دیوانه و شیفته خود کنیم. زیرا تبدیل می شوید به زن ایده آل و مورد تصور وی ( نگاه کنید به چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم).

این مرد به هیچ وجه پرخور نمی باشد، شاید پراشتها نباشد اما غذاهای زیبا و منتخب را دوست دارد. این مرد در غذا نیز دنبال زیبایی می گردد و باید  قبل از هر چیز برای او سفره ای زیبا و رنگین بچینید.

همچنین برای عاشق کردن یک مرد مهرماهی باید در مورد او از انجام کارهای زیر اجتناب کنید:

۱- در حضور او با مردی زیاد خودمانی نشوید و نگذارید در مورد محبت شما تردید

کند.او میل دارد حس کند که تمام قلب شما متعلق به اوست.

۲- موجود تنبل و کودنی نباشید.تحسینی را که او برای شوخیهای جالب و هوشمندی قایل است,با داشتن این صفات,به خود اختصاص دهید.

۳- از هرگونه عملی که نشان دهنده این باشد که دارید به او دستور می دهید خودداری کنید و او را وادار نکنید شما را به تمام دوستانش معرفی کند.

روابط عاشقانه مرد متولد مهر

در مورد روابط عاشقانه مرد مهرماهی باید گفت دختری که در دام عشق یک چنین مردی افتاده است ،‌ دیگر هرگز نمی تواند خود را خلاص کند . می دانید چرا؟  برای اینکه اگر بخواهید او را ترک کنید، چنان با دلیل و منطق غلط بودن این فکر را به شما ثابت می کند که نه تنها در لحظاتی که مقابل او نشیته اید و به حرف هایش گوش می دهید ،‌ خود را محکوم احساس می کنید بلکه ذکاوت و هوشمندی او در دلایلی که عرضه می کند ، چنان نرمش ، احساسات و خونگرمی از خود نشان می دهد که شما طبیعت دمدمی او را که گاهی سخت موجب ناراحتی می گردد ،‌ به کلی فراموش می کنید .

مرد متولد مهر خیلی راحت می تواند  قلب و نظر شما را به سوی خود جلب کند . در کشمکش و مبارزه متولد مهر ماه اکثر اوقات شما بازنده هستید ، اما این باختن با شکست خوردن از زمین تا آسمان فرق دارد زیرا دیری نمی گذرد که می بینید آرزوهایتان آرزوهای او ، و خواسته هایتان خواسته های اوست و در دنیا هیچ چیز بیشتر از خوشحال کردن او برایتان ارزش ندارد .

لبخند او برای شما حکم یک سبد گل قرمز را که غنچه های آن در حال شکوفا شدن است را پیدا می کند،‌ سبد گلی برای به دست آوردن آن تلاش می کنید و دیگر بدون آن نمی توانید به زندگی ادامه بدهید.

تنها زنانی که قلبی از سنگ خارا دارند، می توانند در مقابل لبخندهای یک مرد متولد مهر مقاومت کنند ، آن هم به شرطی که علاوه بر یک چنین قلبی، اراده ای از فولاد آبدیده داشته باشند . زنانی که عاشق یک مرد متولد مهر هستند و با او روابط عاشقانه دارند، هیچکدام نمی توانند بگویند« نمی دانم چرا دوستش دارم».

اگر قصد دارید فردی را متقاعد کنید با شما ازدواج کند، یا اگر می خواهید مهارت های جذب و ازدواج را بیاموزید تا رابطه ای سالم به سوی ازدواج داشته باشید می توانید به صورت رایگان به شماره زیر از طریق واتس آپ یا تلگرام پیام بدید. همچنین اگر فرد خاصی در زندگی شما وجود دارد می توانید در مورد وی صحبت کنید و روش های رفتار در مقابل تیپ شخصیتی وی را بیاموزید.

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

 مطالب مرتبط:

مردان چه اندامی را دوست دارند

فال تاروت عشق و احساس

رفتار مرد عاشق

دینامیک های مرد و زن

چگونه توجه شوهرم را جلب کنم

فال عشق واقعی طرف مقابل

قانون جذب همسر دلخواه

مرد متولد مهر

خصوصیات متولدین مهر



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.