no-img
نوین اطلس

طلسمی جذب محبت دختر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

طلسمی جذب محبت دختر
امتیاز 4.08 ( 65 رای )
zip
فروردین ۲, ۱۴۰۱

طلسمی جذب محبت دختر


این مقاله در مورد طلسم جذب دختر نوشته شده است. طلسم جذب دختر از دیرباز در فرهنگ‌ها و ادبیات مختلف جایگاه ویژه‌ای داشته است. از زمان‌های قدیم، انسان‌ها به دنبال راه‌هایی برای جلب محبت و علاقه دیگران بوده‌اند و در این مسیر، از طلسم‌ها و جادوهای مختلفی استفاده کرده‌اند. این طلسم‌ها، که گاهی اوقات به صورت دعاها، نیایش‌ها، یا حتی اشیاء جادویی بیان می‌شدند، بخشی از فرهنگ عامه و باورهای مردمان آن دوران بوده‌اند.

یکی از معروف‌ترین طلسم‌های جذب دختر یا طلسم جذب محبت، طلسم ماه تمام است. گفته می‌شود که در شب ماه تمام، اگر فردی نام معشوق خود را بر روی کاغذی بنویسد و آن را به همراه گل سرخی زیر نور ماه قرار دهد، محبت و علاقه معشوق به سمت او جلب خواهد شد.

طلسم دیگری که می تواند هر دختری را عاشق شما کند طلسم گل رز است. این طلسم شامل نوشتن نامه‌ای عاشقانه به معشوق و پیچیدن آن نامه به دور گل رزی است که سپس باید در جایی مخفی نگهداری شود. اعتقاد بر این است که این کار باعث می‌شود احساسات معشوق تقویت شده و به سمت فرد جلب گردد.

طلسم‌های جذب دختر مرتبط با عطرها نیز بسیار رایج بوده‌اند. این طلسم‌ها شامل استفاده از عطرهای خاصی است که باعث جلب توجه و علاقه معشوق می‌شوند. گفته می‌شود که برخی عطرها دارای خواص جادویی هستند که می‌توانند قلب معشوق را تسخیر کنند.

دعا برای جذب و به دست آوردن دختر مورد علاقه 

یکی از دعاهای مجرب برای به دست آوردن دل دختر طبق برررسی نوین اطلس به شرح زیر است: آمده که هر که آیه الکرسی را هفت روز نزد طلوع صبح قبل از آنکه به کسی حرف بزند رو به قبله یازده مرتبه بخواند و در مابین عینین ( یشفع عنده ) محبت کسی را قصد نماید البته آن شخص دوست او گردد

برای اینکه بتوانید دختر مورد علاقه ی خود را جذب کنید اسم او را روی دو تکه کاغذ بنویسید، نیت کنید و دعاهای زیر بر آن بخوانید و این کاغذها را یکی نزدیک خانه ی خود و دیگری نزدیک خانه ی دختر مورد علاقه تان دفن کنید. فقط در امر حلال استفاده شود.

«اللَّهُمَّ حَبِّبْنِی إِلَى جَمِیعِ خَلْقِکَ حَتَّى لَا یکُونَ لِی فِی قَلْبِ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِکَ غِلْظَهٌ وَ لَا یعَارِضُونِی وَ اجْعَلْهُمْ یسْتَقْبِلُونِّی بِوُجُوهٍ بَسِیطَهٍ وَ یقْضُونَ حَوَائِجِی وَ یطْلُبُونَ مَرْضَاتِِی وَ یخْشَوْنَ سَخَطِی بِاسْمِکَ الْقُدُّوسِ الْعَظِیمِ الْأَعْظَم» «اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من سعه رزقک و وفقنی للقیام باداء حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم» «اللهم حَبِّبنی إلَیکَ وَ إلى مَلائکَتِکَ وَ إلى رُسُلِکَ وَ إلى عِبادِکَ الصاّلِحینَ»

روش طلسم کردن دختر 

اگر می خواهید دختر مورد علاقه ی خود را به گونه ای طلسم کنید که هیچ گاه از تو جدا نشود نوین اطلس دات کام می گوید از روی وفق زیر دو عدد بکش یکی را بر بازو ببند دیگری را در آب بجوشان به خورد طرف بده محبت بینشان همانند یوسف و زلیخا گردد طوری که حتی در فکرت هم نمی گنجد .

یُحِبُّونَهُمْ
کَحُبِّ اللّهِ
وَالَّذِینَ آمَنُواْ
أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ
أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ
وَالَّذِینَ آمَنُواْ
کَحُبِّ اللّهِ
یُحِبُّونَهُمْ
کَحُبِّ اللّهِ
یُحِبُّونَهُمْ
أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ
وَالَّذِینَ آمَنُواْ
وَالَّذِینَ آمَنُواْ
أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ
یُحِبُّونَهُمْ
کَحُبِّ اللّهِ
فلان بن فلان علی حب

فلان بنت فلان

دعا برای بدست آوردن دل معشوق 

برای افزایش مهر و محبت و به دست آوردن دل معشوق ، ذکر شریف ذیل را چهارده مرتبه بر یک عدد سیب سرخ بخواند و تکه ای از آنرا به فرد مورد نظر بخوراند. مطلوبش مطیع او خواهد شد و محبتش زیاد خواهد گشت :

سُبُّوحٌ قُدُّوسٌ رَبُّ الْمَلَائِکَهِ وَ الرُّوحِ

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

مطالب مرتبط:

چگونه از دختر معذرت خواهی کنیم

برگرداندن دختر به رابطه

دعا برای جذب دختر

طلسم جذب دختر

علائم عاشق شدن دخترا

ابراز علاقه به دختر در دانشگاه



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1735 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.