no-img
نوین اطلس

دعای فوری جدایی


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای فوری جدایی
امتیاز 4.00 ( 18 رای )
zip
آذر ۲۴, ۱۴۰۱

دعای فوری جدایی


دعای فوری جدایی یکی از دعاهایی است که بسیاری افراد برای انداختن جدایی بین دو نفر از آن استفاده می کنند. اما آیا واقعا جدا کردن دیگران از طریق دعا کردن کار درستی است و یا امکان پذیر می باشد؟

به این پرسش نمی توان پاسخ دقیقی داد زیرا گاهی جدای شدن افراد از یکدیگر می تواند با هدف خیر باشد وقتی یکی از دو طرف در یک رابطه آسیب می بیند. از طرف دیگه دعاها می توانند تاثیرگذاری بسیار نیرونمندی داشته باشند اما فقط در شرایطی که با حکمت الهیی در تضاد نباشند.

برای مثال نمی توان دعایی کرد که نتیجه آن آسیب زدن به دیگران باشد اما می توان دعایی کرد که نتیجه آن خیر و برکت برای خود است. برای مثال بجای دعای فوری جدایی می توانید دعای افزایش نفوذ بخوانید یا دعای افزایش اعتبار. با افزایش نفوذ و اعتبار خود نیز این امکان وجود دارد که بتوانید روی دیگران تاثیر بگذارید.

به عبارت دیگر تاثیر و نفوذ شما روی دیگران می تواند باعث شود بتوانید دیگران را به مسیر صحیح و مثبتی هدایت کنید زیرا باعث می شود سخن شما نفوذ و تاثیرگذاری بیشتری روی دیگران داشته باشد.

از سوی دیگر دعای فوری جدایی و تفرقه انداختن بین دو نفر در مواردی که رابطه ی بین دو نفر رابطه ای خوب و بی دردسر است حرام بوده و استفاده از این دعا توصیه نمی شود، در این صورت بدترین مجازات ها در انتظار شما خواهد بود.

در شرایط بسیار خاص و زمانی که روابط بین دو نفر می تواند زندگی آن ها و دیگران را خراب کند و به نابودی بکشاند می توانید از دعای جدایی و نفرت قوی برای ایجاد دل سیاهی در آن ها نسبت به یکدیگر استفاده کرده و کاری کنید این رابطه ی دردسر ساز خیلی سریع و فوری پایان یابد.

در این مطلب نوین اطلس با عنوان دعای فوری جدایی راهکارهایی برای باطل کردن طلسم جدایی و طلاق نیز معرفی کرده است که اگر کسی شما را به ناحق طلسم جدایی کرده باشد تا از همسر و عشقتان جدا شوید می توانید از آن ها بهره ببرید.

طلسم جدایی سریع

در اینجا یک طلسم جدایی سریع معریف می کنیم که به عنوان طلسمی برای جدایی معرفی شده است اما باید توجه داشته باشید که اگر هدف شما حلال نباشد استقاده از این طلسم ها گناه است و ممکن است عواقب منفی را در پی داشته باشد:(نگاه کنید به طلسم جدایی زن و شوهر)

۷ دانه نمک ریز بردارید و بر هر کدام از آن ها آیه زیر را بخوانید و سپس آن ها را در آتش بریزید و این عمل را در روز شنبه در ساعت زحل در آخر ماه ( ماه قمری ) انجام دهید. آیه شریفه به صورت زیر است و بین فلان بن فلان الی فلان بنت فلان آن را بخوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله أَوَلَمْ یَرَ الْإِنْسَانُ أَنَّا خَلَقْنَاهُ مِنْ نُطْفَهٍ فَإِذَا هُوَ خَصِیمٌ مُبِینٌ

طلسم جدایی و نفرت قوی

یکی دیگر از دعاهایی که در مورد دعای فوری جدایی است دعای ولو قاتلکم است. این دعا که به طلسم جدایی نیز معروف است از دعاهای شناخت شده برای فاصله انداختن بین دیگران است.

 البته قبل از اینکه این طلسم را توضیح دهیم باید به این نکته اشاره کنیم که نفرت پراکنی، تنفر و احساس خشم می تواند بیش از آنکه به دیگران آسیب برساند به خود شما آسیب بسند. پس بهتر است از طلسم ها و دعاها با هدف نفرت پراکنی و یا تنفر استفاده کنید. در عوض فقط در صورتی که مطمئن هستید هدف شما خیر و نیکی است از این طلسم ها استفاده کنید.

برای جدایی و نفرت بین دو نفر بهترین راهی که می توانید به کمک آن بین آن ها جدایی و تفرقه ایجاد کنید، طلسم جدایی می باشد. برای ایجاد فاصله و جدایی این دعا را  در روز سه شنبه قبل از ظهر درحالی که به آفتاب نگاه می کند، هفت بار بر نمک بخوانید و قبل و بعد از آن هفت بار یا قاهر بگوید و به خورد آن دو نفر بدهد:(نگاه کنید به چگونه طلسم جدایی بنویسیم؟)

وَ لَوْ قَاتَلَکُمُ الُّذینَ کَفَرُوا لَوَلَّوا الآدْبَارَ ثُمَّ لَا یَجِدُونَ وَلِیًّا وَ لَا نَصِیرًا.

طلسم تفرقه

همچنین نوین اطلس به شما پیشنهاد می کند به دنبال طلسم تفرقه به عنوان دعای جدایی نباشید، زیرا تفرقه انداختن بین دیگران لزوما ممکن است مشکل شما را حل نکند بلکه باعث فشارهای عصبی و روحی بیشتر شود. بهر توصیه می شود از طلسم تفرقه و جدایی برای جدا کردن سیاهی، نفرت، ناراحتی و تنفر از وجود خود استفاده کنید و وجود خود را از احساس منفی پاک کنید.

با این وجود اگر هدف شما کاملا مثبت است و می خواهید از از این دعا استفاده کنید برای اینکه جدایی بیندازید بین دو نفر که یکی از آن ها در حال آسیب دیدن است می توانید از دعاهایی که در ادامه توضیح داده ام استفاده کنید.

اگر می خواهید از این دعا استفاده کنید تا دو نفر از هم جدا شوند و دیگر به یکدیگر برنگردند از این دعای فوری جدایی که به طلسم جدایی نیز معرفو است استفاده کنید که در زیر آمده است کمک بگیرید. باید بعد از نماز صبح از یک گور کهنه خاک بردارد و ۲۱ مرتبه سوره فیل(الم تر کیف)را بر آن بخوانید و در گوشه مکان هر دو بریزید، ان شاء الله جدایی شدید رخ خواهد داد.

طلسم دل سیاهی

در زمینه دعای فوری جدایی و برای دل سیاهی نیز می توانید در کنار طلسم تفرقه که در قسمت قبل به آن اشاره شد از این دعا نیز کمک بگیرید تا منجر به جدایی انداختن بین دو نفر شوید:

برای دل سیاهی در شب چهارشنبه به وقت شام آیه ی شریفه ی زیر را به اسفند بخوانید و در آتش اندازید:

آیه ۴۵ سوره حج :

فکَأَیِّنْ مِنْ قَرْیَهٍ أَهْلَکْنَاهَا وَهِیَ ظَالِمَهٌ فَهِیَ خَاوِیَهٌ عَلَى عُرُوشِهَا وَبِئْرٍ مُعَطَّلَهٍوَقَصْرٍ مَشِیدٍ

باطل کردن طلسم جدایی و طلاق

اگر احساس می کنید فردی شما را به طلسم جدایی گرفتار کرده است تا زندگی تان از هم بپاشد و از یکدیگر طلاق بگیرید می توانید با دستورالعمل زیر این طلسم جدایی و طلاق را باطل کنید: (برای آگاهی از نشانه های طلسم جدایی می توانید به مطلب علائم طلسم سردی مراجعه کنید.)

قرائت آیات وسورهای ذیل به مدت ۶۰ روز صبح
صبح ها قبل از خواندن باید سه تا چیز تهیه کنید.

یک بطری نیم لیتری پر از آب
کمی اسپند و پوست سیر
کمی روغن زیتون
هنگام خواندن باید این سه وسیله کنارتان باشد و هر ایه ای که میخوانید به هر سه تا فوت کنید

به محض اتمام قرائت ایات کمی آب را بخورید و بعد صورت خود را بشویید و شب هنگام خواب هم آب را بخورید

اسپند رو نیم ساعت قبل از اذان مغرب در زیر پای مسحور و در کل خانه دود کنید

روغن زیتون را شب بر تمام بدن بمالید (صبح روز بعد میتواند حمام کنید)

مطالب مرتبط:

قویترین طلسم جدایی

دعا برای ایجاد دشمنی بین دو نفر

دعای ایجاد تنفر

دعای سنگین برای جدایی

سحر تفریق و ربط



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1735 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.