no-img
نوین اطلس

طلسم جدایی زن و شوهر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

طلسم جدایی زن و شوهر
امتیاز 3.62 ( 34 رای )
zip
مهر ۷, ۱۳۹۷

طلسم جدایی زن و شوهر


مطالبی که نوین اطلس در مورد طلسم جمع آوری کرده برگرفته از نسخه های قدیمی است و هیچ مدرکی دال بر صحبت و اعتبار آن ها وجود ندارد. لذا فقط جهت افزایش اطلاعات عمومی و آشنایی با چنین باورهای قدیمی و سنتی در مورد آن نوشته شده است. مطلبی که در ادامه می خوانید به هیچ وجه مورد تایید و یا رد نوین اطلس نیست و اعتبار آن نامشخص است.

در اسلام از یادگیری سحر و طلسم و انجام دادن اعمال سحر و جادوگری به شدت منع شده است. طلسم جدایی زن و شوهر، به عنوان یک حقیقت مطرح شده است. بعضی معتقدند اثر سحر تنها در جنبه های روانی است. بنابراین سحر تاثیر دارد حتی اگر فقط از جنبه ی روانی باشد.

اما چه زمانی باید از چنین طلسم ها و سحرهایی استفاده کرد؟ آیا جدایی انداختن و طلسم جدایی زن و شوهر کار درستی است؟

شما تنها زمانی مجاز به جدایی انداختن بین زن و شوهر هستید و می توانید از طلسم جدایی زن و شوهر استفاده کنید که حداقل از ۲ فرد صادق و مطمئن شنیده باشید یکی از زوجین در حال آسیب زدن به طرف دیگر است و در هر شرایطی او را می آزارد و طرف دیگر حاضر نیست این آزار و اذیت ها را قبول کند.

در این صورت برای کمک یه طرف مقابل می توانید به دنبال راهی باشید تا بدانید چگونه طلسم جدایی بنویسید و با کمک طلسم طلاق، دعای دل سیاهی، سحر تفریق، دعای جدایی و طلسم تفریق بین زن و شوهر جدایی بیندازید و فردی را که مورد آزار و اذیت قرار می گیرد آگاه کند. در این مطلب همه ی این دعاها و طلسم های جدایی را در اختیار شما می گذارد، پس با ما همراه باشید.

( همانطور که قبلا گفتیم محتوای این متن نامشخص است و بسیار بعید است که چنین داستان ها یا کارهایی بتواند منجر به ایجاد جدایی بین دو نفر شود. در ضمن زن و شوهر ممکن است دعوا کنند و یا درگیری های بسیاری داشته باشند، صحیح نیست که به دنبال ایجاد جدایی و نفرت بین آن ها باشیم)

طلسم طلاق زن و شوهر

اگر رابطه ی زن و شوهری به این صورت است که باعث آزار و اذیت خود و دیگران می شوند و نمی خواهند این مسئله را قبول کنند می توانید با طلسم طلاق و طلسم جدایی زن و شوهر که در زیر آمده است آن ها را از هم جدا سازید.

این نسخه را نوشته با ترشی بشویید و به زن و شهر بدهید تا از آن بخورند (یکی از آن ها هم بخورد کافی است). می توانید این آیه را روی مس بنویسید و مس را به آب بزنید و به لباس هر دو بپاشید یا کمی از آن آب به آن ها بخورانید. همین تاثیر را خواهد داشت و این زن و شوهر طلاق می گیرند. (همچنین نگاه کنید به باطل کردن طلسم جدایی و طلاق)

اللهم فرقت بین فلان زاده فلان علی بغض و کدوره فلان زاده فلان کما فرقت بین الماء و النار فرقت بین الکفر و الایمان فرقت بین الیهود و النصاری بحق هذه الایه وَجَعَلْنَا مِنْ بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ

( همانطور که قبلا گفتیم محتوای این متن نامشخص است و بسیار بعید است که چنین داستان ها یا کارهایی بتواند منجر به ایجاد جدایی بین دو نفر شود. در ضمن زن و شوهر ممکن است یک روز دعوا کنند و روز دیگر آشتی کنند، صحیح نیست که به دنبال ایجاد جدایی و نفرت بین آن ها باشیم)

دعای دل سیاهی بین دو نفر

جهت طلسم جدایی زن و شوهر و همچنین ایجاد  طلسم دل سیاهی و سردی بین دو نفر که رابطه ی حرام دارند و یا رابطه ی شان باعث آزار و اذیت می شود ۷ مرتبه این آیه را بر شیرینی بخوانید و به هر دو طرف یا یک طرف بدهید تا بخورند، سیاهی در رابطه ی شان سایه می افکند و از هم سرد و جدا می شوند.

وَأَلْقَیْنَا بَیْنَهُمُ الْعَدَاوَهَ وَالْبَغْضَاءَ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَهِ کُلَّمَا أَوْقَدُوا نَارًا لِلْحَرْبِ أَطْفَأَهَا اللَّهُ وَیَسْعَوْنَ فِی الْأَرْضِ فَسَادًا وَاللَّهُ لَا یُحِبُّ الْمُفْسِدِینَ

سحر تفریق و ربط

آیه ی زیر را برای تفریق بین زن و شوهر هر بار بر یک بطری آب + اسپند +روغن زیتون تلاوت کنید و اسپند رو نیم ساعت قبل از مغرب در کل خانه ی آن ها دود دهید. این سحر تفریق و ربط بسیار برای جدایی کارآمد است.(نگاه کنید به قویترین طلسم جدایی)

(إِلاَّ تَنصُرُوهُ فَقَدْ نَصَرَهُ اللّهُ إِذْ أَخْرَجَهُ الَّذِینَ کَفَرُواْ ثَانِیَ اثْنَیْنِ إِذْ هُمَا فِی الْغَارِ إِذْ یَقُولُ لِصَاحِبِهِ لاَ تَحْزَنْ إِنَّ اللّهَ مَعَنَا فَأَنزَلَ اللّهُ سَکِینَتَهُ عَلَیْهِ وَأَیَّدَهُ بِجُنُودٍ لَّمْ تَرَوْهَا وَجَعَلَ کَلِمَهَ الَّذِینَ کَفَرُواْ السُّفْلَى وَکَلِمَهُ اللّهِ هِیَ الْعُلْیَا وَاللّهُ عَزِیزٌ حَکِیمٌ ﴿۴۰﴾) توبه

( همانطور که قبلا گفتیم محتوای این متن نامشخص است و بسیار بعید است که چنین داستان ها یا کارهایی بتواند منجر به ایجاد جدایی بین دو نفر شود. در ضمن زن و شوهر ممکن است یک روز دعوا کنند و روز دیگر آشتی کنند، صحیح نیست که به دنبال ایجاد جدایی و نفرت بین آن ها باشیم)

دعای جدایی شدید

اگر خواهی که بین دو نفر جدایی شدید افتد و از یکدیگر سرد شوند از زیر قدم هر دو خاک بردار و هفت مرتبه سوره اذا زلزله ( زلزال ) را بر آن خاک بخوان و در آب روان ریخته و بگو جدا کردم و سرد کردم دل فلان بن فلان را از دل فلان بن فلان. این دعا برای جدایی بین دو نفر به شدت مجرب است و از آن خیلی با ملاحظه استفاده کنید.

( خیلی خنده دار است اگر باور کنیم چنین اقداماتی واقعا می تواند منجر به جدایی شود. چنین طلسم هایی بیشتر جنبه طنز و سرگرمی دارد تا واقعیت . باز هم تاکید می کنیم اختلاف و درگیری در رابطه زوج ها طبیعی است و بسیار اتفاق می افتد زن و شوهر یک روز دعوا کنند و روز دیگر آشتی کنند، صحیح نیست که به دنبال ایجاد جدایی و تفرقه بین آن ها باشیم)

طلسم نفرت

برای طلسم جدایی زن و شوهر و اگر خواهی جدایی و نفرت بین دو نفر حاصل شود ۳۰۱ دانه گندم را تهیه کرده و سوره فیل را بر هر دانه گندم یک مرتبه بخوان به اسم آن ها یعنی هر سوره را که به گندم خواندی بگو جدا کردم فلانی را که زاییده فلانه است ( اسم شخص و مادرش را بگوید ) از فلانی زاییده فلانه ( اسم نفر دیگر به همراه مادرش را نام ببرد ) وقتی سوره ها تمام شد آن ها را به مرغی که زرد رنگ است بدهد تا بخورد و صبر کند تمامی آن ها خورده شود به زودی از هم جدا خواهند شد. این طلسم نفرت بارها به تجربه رسیده است و کارآمد خواهد بود.

( اگر کمی با عقل و منطق به این طسم بنگرید متوجه می شوید چقدر بی معنا و خنده دار است که با خواندن سوره بر گندم بتوانیم باعث جدایی دیگران شویم. بهخصوص که ایجاد جدایی بین زن و شوهر گناه است.)

اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید می توانید مقاله زیر را درباره موضوع جذب عشق از دست رفته مطالعه کنید:

how to make my ex feel attracted to me again

مطالب مرتبط:

چه زمانی خیانت به همسر را باید بخشید

آمار خیانت زن ۹۸

بهبود رابطه بعد از خیانت زن

خیانت زن به شوهر – چگونه با خیانت زن مواجه شویم

سرد شدن مرد

سحر تفریق و ربط

دلسرد شدن از شوهر

شوهرم از ازدواج با من پشیمان است

چه رابطه هایی را باید تمام کرد

دعای سرد شدن دو نفر

دعای جدایی شدید



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.