no-img
نوین اطلس

طلسم جدایی قوی یهودی


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

طلسم جدایی قوی یهودی
امتیاز 3.95 ( 66 رای )
zip
شهریور ۲۰, ۱۳۹۸

طلسم جدایی قوی یهودی


مطالبی که نوین اطلس در مورد طلسم جمع آوری کرده برگرفته از نسخه های قدیمی است و هیچ مدرکی دال بر صحبت و اعتبار آن ها وجود ندارد. لذا فقط جهت افزایش اطلاعات عمومی و آشنایی با چنین باورهای قدیمی و سنتی در مورد آن نوشته شده است.

نوین اطلس در این مطلب با عنوان طلسم جدایی قوی یهودی قصد دارد به معرفی انواع طلسم های قوی و سریع الاثر درباره ی جدایی بپردازد. البته دقت کنید که تمامی این طلسم ها در مواردی به کار می برد که ارتباط بین دو نفر حرام باشد یا باعث آسیب به یکدیگر شوند به نحوی که مصلحت آن ها در جدایی باشد. آنچه در این مطلب با عنوان طلسم جدایی قوی یهودی برای شما آورده شده است شامل طلسم جدایی قوی یهودی، طلسم جدایی از راه دور، طلسم جدایی فوری، طلسم جدایی و نفرت قوی و طلسم جدایی خیلی قوی می باشد. علاوه بر این نوشتن طلسم نیز آدابی دارد که باید بدانید چگونه طلسم جدایی نوشته شود.

طلسم جدایی قوی یهودی

طلسم جدایی قوی یهودی یکی از قوی ترین طلسم های جدایی است که به کار می رود و باید حتما نیت جدایی شدید برای موردی داشته باشید که رابطه خلاف قوانین اسلام است. اگر از این طلسم برای مواردی با نیت پلید و خراب کردن زندگی فردی که رابطه آن ها هیچ اشکالی ندارد استفاده کنید بدترین مجازات ها برای شما در نظر گرفته خواهد شد و به هلاکت دچار می شوید. طلسم جدایی قوی یهودی که در زیر آمده است را بر روی برگه ای نوشته و نزد خود نگه دارید.

« اشازنوش ۳ کفیطیوش ۳ دبراوش ۳ قیوش ۳ ثنوش ۳ قنوش ۳ شجکیوش ۳ هبوش ۳ طقطقوش ۳ »

همانطور که قبلا اشاره شده هیچ صحت واعتباری نمی توان برای چنین خرافاتی در نظر گرفت زیرا نه مشخص است این واژگان به چه معنا است و نه مشخص است چرا اسم این طلسم یهودی است. به هر حال در مورد طلسم جدایی قوی یهودی اینگونه می گویند.

طلسم جدایی از راه دور

طلسم جدایی از راه دور نیز در دسته طلسم جدایی قوی یهودی می باشد و برای مواردی است که به افراد مورد نظر دسترسی نباشد. این طلسم را در مواردی که ارتباط بین افراد حرام است می توانید به کار ببرید. به این صورت که طلسم جدایی از راه دور که در زیر آمده است را روی برگه ای نوشته و سپس آن را به آب روان بیندازید.

« وَ لَبِثُوا فی‏ کَهْفِهِمْ ثَلاثَ مِائَهٍ سِنینَ وَ ازْدَادُوا تِسْعاً. قُلِ اللَّهُ أَعْلَمُ بِما لَبِثُوا لَهُ غَیْبُ السَّماواتِ وَ الْأَرْضِ أَبْصِرْ بِهِ وَ أَسْمِعْ ما لَهُمْ مِنْ دُونِهِ مِنْ وَلِیٍّ وَ لا یُشْرِکُ فی‏ حُکْمِهِ أَحَداً »

طلسم جدایی فوری

در مواردی که می خواهید خیلی سریع و فوری جدایی حاصل گردد می توانید از طلسم جدایی فوری که در زیر آمده است استفاده کنید تا به هدف خود برسید. طلسم جدایی فوری را باید به شربت گلاب و زعفران بخوانید و آن را به خورد فرد مورد نظر دهید.

« بسم الله الرحمن الرحیم خَتَمَ الله عَلی قُلوُبِهِم وَ عَلی سَمعِهِم وَ عَلی اَبصارِهِم غِشاوَهٌ وَ لَهُم عَذابٌ عَظیم وَ مِن النّاس مَن یَقول امَنّا بِالله وَ بِالاخِرَهِ وَ ما هُم بِموُمِنین یُخادَعون الله وَالّذینَ امَنو وَ ما یَخدَعون اِلاّ اَنفُسَهُم وَ ما یَشعَروُن فی قُلوبِهِم مَرَضٌ فَزادَهُمُ الله مَرَضاً وَ نُنَزِّلُ مِنَ القُران ما هُوَ شَفاءٌ وَ رَحمَهٌ لِلموُمِنین یا ارحَمَ الرّاحِمین قالَ موسی ما جِئتُم بِه السِّحر اِنَّ اللهَ لا یُصلِح عَمَلَ المُفسِدین فَسَیَکفیکََهُمُ الله وَ هُوَ السَّمیعُ العَلیم لا حَولَ وَ لا قُوَّهَ اِلاّ باللهِ العَلیِّ العَظیم اِنّا لُلّه وَ اِنّا اِلَیهِ راجِعوُن وَ اُفَوِّضُ اَمری اِلی الله اِنَّ اللهَ بَصیرٌ باِلعِباد یا اَرحَم الرّاحِمین »

طلسم جدایی و نفرت قوی

یکی دیگر از طلسم هایی که نوین اطلس در مطلب طلسم جدایی قوی یهودی برای شما عزیزان آورده است طلسم جدایی و نفرت قوی می باشد که می گویند بسیار موثر واقع می گردد و به هیچ وجه نباید برای مواردی به کار رود که رابطه افراد مورد نظر حلال و شرعی باشد. طلسم جدایی و نفرت قوی که در زیر آمده است را ۷۰ مرتبه بخوانید.

« وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَهٌ لِّلْمُؤْمِنِینَ وَلاَ یَزِیدُ الظَّالِمِینَ إَلاَّ خَسَارًا »

طلسم جدایی خیلی قوی

در مواردی که ارتباط نادرست بین دو فرد بسیار قوی است و می خواهید باعث جدایی بین آن ها شوید می توانید از طلسم جدایی خیلی قوی که در زیر آمده است استفاده کنید.(نگاه کنید به دعای سنگین برای جدایی)

« اَعددَتُ لِکُلِ هَول لا اِلهَ اَلا اللهُ وَ لِکُلَ هَمٍ وَ غَمٍ ما شااللهُ وَ لِکُلَ نِعمَهٍ الحَمدُاللهُ وَ لِکُلِ رَخاءٍ اَشکُرُاللهُ وَ لِکُلِ اُعجُوبَهٍ سُبحانَ اللهُ وَ لِکُلِ ذَنبٍ اَستَغفِرُاللهُ »

لازم به ذکر است مجددا تاکید شود که تمامی این طلسم های جدایی در مطلب طلسم جدایی قوی یهودی که در اختیار شما قرار گرفته است برای ایجاد جدایی بین دو نفر است که رابطه بین آن ها حرام است یا منجر به ضرر و زیان یکی از طرفین می گردد. استفاده از طلسم جدایی در مواردی که جایز نیست و تنها از روی نیت پلید باشد موثر واقع نخواهد شد و اثر معکوس دارد.

مطالب مرتبط:

آموزش رایگان زبان انگلیسی – تضمینی

dua to make someone miss you

best surah for love back

سوره قرآن برای جدایی دو نفر

ابطال سحر جدایی زن و شوهر

طلسم جدایی زن و شوهر 

باطل کردن طلسم جدایی و طلاق

علایم طلسم سردی



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.