no-img
نوین اطلس

چگونه طلسم جدایی بنویسیم؟


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه طلسم جدایی بنویسیم؟
امتیاز 3.71 ( 55 رای )
zip
شهریور ۱۲, ۱۳۹۸

چگونه طلسم جدایی بنویسیم؟


مطالبی که نوین اطلس در مورد طلسم جمع آوری کرده برگرفته از نسخه های قدیمی است و هیچ مدرکی دال بر صحبت و اعتبار آن ها وجود ندارد. لذا فقط جهت افزایش اطلاعات عمومی و آشنایی با چنین باورهای قدیمی و سنتی در مورد آن نوشته شده است.

در این مطلب نوین اطلس قصد دارد به این سوال که چگونه طلسم جدایی بنویسیم؟ پاسخ دهد. چرا که افراد بسیاری هستند که همواره می پرسند چگونه طلسم جدایی بنویسیم؟ اما بهتر است این مورد را نیز توضیح دهیم که قصد نداریم به صورت حرفه ای به شما آموزش نوشتن طلسم بدهیم چرا که امری است بسیار دشوار و تنها موارد و نکات عمومی که هنگام نوشتن طلسم جدایی بایستی رعایت کرد را توضیح می دهیم.

موارد کاربرد طلسم جدایی:

اما قبل از اینکه شرایط نوشتن طلسم جدایی را توضیح دهیم باید به این موضوع اشاره کنیم که شرط اول نوشتن این نوع طلسم استفاده از آن در مواردی است که رابطه بین دو نفر حرام است و می خواهیم باعث جدایی بین دو نفر در موارد حرام شویم.

در واقع موضوع چگونه طلسم جدایی بنویسیم؟ برای افرادی کاربرد دارد که به عنوان مثال از رابطه فرزندشان با فردی نامناسب رنج می برند یا زوجینی که متوجه خیانت همسرشان و ارتباط او با فرد دیگری می شوند. طلسم جدایی در موارد حلال از جمله جدایی انداختن بین زن و شوهر یا دو دوست که مناسب هم هستند یا بین اعضای خانواده کاربردی ندارد و توصیه نمی شود.(نگاه کنید به دعای قرآنی برای جدایی)

برای نوشتن طلسم جدایی در ابتدا نیاز داریم بدانیم این طلسم را چه روزی بنویسیم و آداب نوشتن طلسم را بیاموزیم.

روزهای هفته که برای نوشتن طلسم جدایی مناسب است:

  • روز شنبه ساعت زحل، نحس اکبر است و برای نوشتن طلسم جدائی مناسب است.
  • روز سه شنبه ساعت مریخ، نحس اصغر است و برای نوشتن طلسم جدایی و دشمنی به کار می رود.

با توجه به آنچه که در بالا توضیح داده شد قدم اول برای اینکه بدانیم چگونه طلسم جدایی بنویسیم این است که این طلسم را در روزهای شنبه یا سه شنبه بنویسیم تا بتوانیم به نتیجه مورد نظر که همان جدایی و نفرت بین دو نفر است، برسیم.

آداب نوشتن طلسم جدایی:

علاوه بر روز، دانستن آداب نوشتن طلسم جدایی نیز در موضوع چگونه طلسم جدایی بنویسیم، بسیار اهمیت دارد که به ترتیب در زیر آمده است.

  • اول از همه باید توجه داشته باشید که نیت فرد باید پاک و قربتا الی الله باشد. اگر نیت بدی داشته باشید و بخواهید رابطه ای حلال را از هم جدا کنید پیامد بدی به همراه خواهد داشت و در پایان پشیمان خواهید شد.
  • باید از فرد مورد نظر اجازه بگیرید.
  • همواره در حال عبادت و به یاد خدا باشید.
  • بهتر است برای نوشتن طلسم جدایی وضو گرفته و پاکیزه باشید.
  • از خداوند طلب کمک کنید و رو به قبله بشینید.
  • در محلی که دارید طلسم می نویسید عود خوشبو دود کنید و فضا را با گلاب نیز معطر کنید.
  • هنگام نوشتن بهتر است مزاجتان را شیرین کنید.
  • به این موضوع یقین داشته باشید که همه امور به دست خداوند است. به خدا توکل داشته باشید و به دنبال کمک از خلق نباشید.
  • هنگام نوشتن طلسم جدایی با فردی صحبت نکنید و تمرکز داشته باشید.
  • هنگامی که می خواهید طلسم بنویسید باید دقت کنید فردی از شما ناراضی نباشد و به کسی ستمی نکرده باشید و حلالیت همه رو کسب کنید.
  • این علم را هرگز به فردی که نیت خوبی ندارد و ممکن است سو استفاده کند نیاموزید.
  • توجه داشته باشید که طلسم جدایی را هنگام روز بنویسید و در شب این کار را انجام ندهید چرا که ممکن است باعث نزول بلا گردد.
  • هر طلسمی زکاتی دارد که میزان آن را متفاوت اعلام کرده اند اما اکثرا می گویند به نیت امام علی (ع) ۱۱۰ هزار تومان است که برای نوشتن طلسم باید این مبلغ را صدقه بدهید.(نگاه کنید به قوی ترین طلسم جدایی)

همانطور که ملاحظه کردید نوین اطلس در این مطلب درباره چگونه طلسم جدایی بنویسیم به شما آموزش های اولیه و مقدماتی لازم را ارائه داد. شما می توانید از این طلسم استفاده کنید برای جدایی و تفرقه بین افرادی که ارتباطشان حرام است اما در کنار طلسم جدایی می توانید مهارت ها و تکنیک های متقاعد سازی را نیز بیاموزید تا بدانید چگونه می توان دیگران را به راحتی بدون اینکه بحث و دعوا ایجاد شود به سمتی که می خواهید متقاعد کنید.

مطالب مرتبط:

باطل کردن طلسم جدایی

دعای سنگین برای جدایی

علائم طلسم سردی

دعای فوری جدایی

دعای جدایی شدید



موضوعات :
دعا
برچسب‌ها :

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.