no-img
نوین اطلس

دعای جدایی و نفرت بین دو نفر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای جدایی و نفرت بین دو نفر
امتیاز 4.07 ( 72 رای )
zip
مهر ۷, ۱۳۹۷

دعای جدایی و نفرت بین دو نفر


مطالبی که نوین اطلس در مورد جدایی انداختن بین دو نفر جمع آوری کرده است برگرفته از نسخه های قدیمی است و هیچ مدرکی دال بر صحبت و اعتبار آن ها وجود ندارد. لذا فقط جهت افزایش اطلاعات عمومی و آشنایی با چنین باورهای قدیمی و سنتی در مورد آن نوشته شده است. مطلبی که در ادامه می خوانید به هیچ وجه مورد تایید و یا رد نوین اطلس نیست و اعتبار آن نامشخص است.

گاهی اوقات بعضی روابط می توانند تاثیر بدی در زندگی اطرافیان داشته باشند. مثلا همسر یا فرزند شما با افرادی رابطه دارد که می تواند هم به زندگی او و هم به زندگی شما خسارت های جبران ناپذیری بزند. این روابط می توانند با هم جنس و با جنس مخالف باشند. بعضی معتقد هستند ممکن است حتی طرف مقابل همسر و فرزند شما را برای ایجاد چنین رابطه ای طلسم کرده باشد و شما باید این طلسم را باطل کنید.

نوین اطلس دات کام در این مطلب با عنوان دعای جدایی و نفرت بین دو نفر بر اساس منابع و نسخه های قدیمی که البته اعتبار آن ها مشخص نیست به شما کمک می کند با دعاهای مختلف بتوانید این طلسم ها را از بین ببرید و این روابط خطرناک را قطع کنید؛ دعاهایی که به دل بردین و نفرت بین این دو نفر، سرد شدن محبت و از بین بردن عشق بینشان، از بین بردن وابستگی، قطع رابطه و ایجاد سیاهی بین این دو نفر کمک خواهد کرد و منجر به جدایی فوری می گردد.

به هر حال چه این طلسم شکن ها و دعاهای جدایی موثر باشد یا خیر چیزی که مشخص است این است که فقط باید با نیت خیر استفاده شود و برای ایجاد جدایی بین دو نفر که مطمئن هستید روابط شان به خودشان و دیگران می تواند آسیب بزند. این اطمینان را نیز نباید به تنهایی بدست آورده باشید بلکه حداقل ۲ نفر دیگر که آن دو نفر را می شناسند باید رابطه نامناسب و نادرست این دو نفر را تایید کنند در غیراینصورت دعای جدایی و نفرت بین دو نفر نتیجه نمی دهد و تاثیر بدی در زندگی شما خواهد داشت.

دعا برای دل بریدن و نفرت

برای دل بریدن و بیرون کردن یک شخص از ذهن و قلب و ایجاد نفرت از او ، آیه ۲۷ از سوره مبارکه ابراهیم را هفت مرتبه قرائت کنید و بر کف دستهای خود بدمید و سپس دستهایتان را به صورت و بدن بکشید. در این نوع دعای جدایی و نفرت بین دو نفر، عشق و محبت به آن فرد را فراموش خواهد شد و نفرت ایجاد می شود و دعای سنگین جدایی موثر واقع خواهد شد. برای نتیجه گیری بهتر این عمل را یک هفته ادامه دهید.

( یُثَبِّتُ اللّهُ الَّذِینَ آمَنُواْ بِالْقَوْلِ الثَّابِتِ فِی الْحَیَاهِ الدُّنْیَا وَفِی الآخِرَهِ وَیُضِلُّ اللّهُ الظَّالِمِینَ وَیَفْعَلُ اللّهُ مَا یَشَاءُ ) .

دعای سیاهی بین دو نفر

در مبحث دعای جدایی و نفرت بین دو نفر، برای ایجاد سیاهی بین دو نفر و جدایی و نفرت بین آن ها ﺑﺎﻳﺪ ﺑﺎ ﻧﻴﺖ ﺧﺎﻟﺺ ﺷﺐ ﺟﻤﻌﻪ ۱۲۰ ﺑﺎر دﻋﺎی جدایی زﻳﺮ را ﭘﺸﺖ ﺳﺮ ﻫﻢ ﺑﺨﻮانید و این عمل را ۲۰ شب جمعه تکرار کنید تا خیلی زود به نتیجه ی مطلوب برسید:

ﺑﺴﻢ اﷲ اﻟﺮﺣﻤﻦ اﻟﺮﺣﻴﻢ اﻟﻠﻬﻢ اﺟﻌﻞ اﻟﻘُﺮان ﻓﻲ اﻟﺪﻧﻴﺎ ﻗﺮﻳﻨﺎً و ﻓﻲ اﻟﻘﺒﺮیِ ﻣﺆﻧﺴﺎً و ﻓﻲ اﻟﻘـﻴﺎﻣﺔِ ﺷﻔﻴﻌﺎً ﺑﺮﺣﻤﺘﻚ ﻳﺎ ارﺣﻢ اﻟﺮّاﺣﻤﻴﻦ

دعا برای قطع رابطه دو نفر

ذکری که از اسرار پنهانی است و در زمینه دعای جدایی و نفرت بین دو نفر است را برای قطع رابطه ی بین دو نفر به شما معرفی می کنیم. برای قطع رابطه ی دو نفر هر روز هفت مرتبه دعای زیر را بخوانید، بسیار مجرب است و از اسرار پنهان می باشد:(نگاه کنید به طلسم جدایی قوی یهودی)

بسمُ اللهِ الرّحمن الرّحیم،اللّهُمّ إِنّی ضعیفٌ فقوِّنی،اللّهُمّ إِنّی ذلیلٌ فأعِزّنی،اللّهُمّ إِنّی فقیرٌ فاغنِنی،بِرحمتِک یا أرحم الرّاحِمین

دعای سرد شدن محبت

به جهت سرد شدن محبت میان دو نفر و جدایی شدید، دستور و دعای ختم نام مبارک مولای متقیان امیر مومنان است که به هر نیتی چه درباره امور دنیا و چه راجع به آخرت چه برای برطرف شدن مشکلات و یا نجات از گرفتاری ها انجام شود بسیار موثر است به این صورت که چهل روز بعد از نماز صبح رو به قبله نشسته هدیه به ساحت مقدس انبیاو اولیا مخصوصا خاندان پاک نبوت و امامت یک حمد و سه مرتبه سوره توحید و ۱۴ صلوات فرستاده و سپس بگوید:

اللهُ صمدی مِن عِندِک مددی و علیک مُعتمِدی نادِ علیّاً مظهر العجائِب تجِدهُ عوْناًلک فِی النّوائِب کُلّ همٍّ وغمٍّ سینجلی بِولایتِک یا علِی…

( یا علی را هزار مرتبه تکرار کند )بعد از اتمام ذکر نیز یک حمد و سه مرتبه سوره توحید و ۱۴ صلوات هدیه به ارواح طیبه انبیا و اولیا بخواند.

دعا برای از بین رفتن عشق

برای دعای جدایی و نفرت بین دو نفر و از بین رفتن عشق نوشته زیر را بر تخم مرغ (بهتر تخم مرغ رسمی واز مرغ سیاه) بنویسید و بعد در کیسه ای ،که صاحب عشق دوخته(بهتر است از لباس صاحب عشق کیسه را بدوزید) تخم مرغ را گذاشته و از جایی اویزان کند.(نگاه کنید به چگونه طلسم جدایی بنویسیم)

روی تخم مرغ بنویسد:

بسم الله الرحمن الرحیم
یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله هو هو هو هو هو هو هو له له له له له له له و لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم ف ب ف

بجای ف ب ف اسم صاحب عشق و مادرش نوشته شود.

دعا برای از بین بردن وابستگی

آیه اول سوره فتح را در شب جمعه ۴ بار با خود کار سبز برروی یک تکه کاغذ به نیت بیرون رفتن مهر شخص مورد نظر از دل و از بین بردن وابستگی خود نسبت به او نوشته و سپس در گلاب انداخته و بنوشید . توجه داشته باشید که این عمل فقط برای خود شخص نتیجه می دهد خود شخصی که می خواهد وابستگی اش از بین برود باید این عمل را انجام دهد.(نگاه کنید به قویترین طلسم جدایی)

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

پس اگر می خواهید جلوی فردی را بگیرید که از شما جدا نشود، تنها شریک زندگی اش شما شوید، با خیانت رو به رو نشید، رقیب عشقی نداشته باشید و مهمتر از همه یک ازدواج موفق داشته باشید باید مهارت هایی را یاد بگیرید که بر اساس روانشناسی و ضیر ناخودآگاه است.

برای یادگیری این مهارت ها و تغییر شرایط خود می توانید به صورت رایگان و ۲۴ ساعت با تیم روانشناسی نوین بینش در ارتباط باشید:

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸ ( ارسال پیام از طریق تلگرام یا واتس آپ)

 

اگر به زبان انگلیسی مسلط هستید توصیه می کنیم برای اطلاعات بیشتر در مورد موضوع بازگشت عشق سریع مطلب انگلیسی زیر را مشاهده کنید:

How to make your ex want you back quickly

مطالب مرتبط:

جدایی انداختن بین دو نفر

طلسم جدایی زن و شوهر

خیانت در رابطه زناشویی

رابطه جنسی زناشویی

خیانت چگونه اتفاق می افتد و چرا باید جلوی آن را گرفت

چگونه متوجه خیانت همسر شویم

روانشناسی مردان خیانتکار

بعد از خیانت همسر چه کنیم

۴ سیاست زنانه در حفظ رابطه زناشویی

دعای ایجاد تنفر

سرد شدن عشق

دعای قوی برای فراری دادن همسایه بد

وابستگی مرد به مادرش

پشیمانی بعد از عقد



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.