no-img
نوین اطلس

دعا نویسی برای جذب پسر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعا نویسی برای جذب پسر
zip
مرداد ۱۳, ۱۳۹۷

دعا نویسی برای جذب پسر


موضوعات این مطلب از نوین اطلس دات کام دعا برای جلب محبت پسر از راه دور است تا بتوانید مهر و محبت بین خود و پسر مورد علاقه تان را افزایش دهید. دعای جذب پسر مورد علاقه به شما کمک می کند پسری را که دوستش دارید به خود جذب کنید. دعا برای جذب پسر در کنار دعا برای جلب محبت شدید از راه دور با ایجاد عشق و وابستگی هر پسری را به سمت شما می کشاند. دعا برای جذب پسر برای ازدواج کمک می کند با پسر مورد علاقه تان ازدواج کنید. دعای جلب معشوق از راه دور نیز شما را به شخصی که عاشقش هستید می رساند.

دعا برای جلب محبت پسر از راه دور

چند دعای زیر به تحقیق novinatlas.com به شما کمک می کند مهر و محبت بین خود و پسر مورد علاقه تان را افزایش دهید و محبت شدید او را جلب کنید. این دعاها در دسته ی دعا نویسی برای جذب پسر قرار می گیرند و باید هر کدام از آن ها را جداگانه به همراه اسم و اسم پدر پسر مورد علاقه تان هر شب هنگام غروب آفتاب نیت کنید و روی کاغذ بنویسید.

«اللَّهُمَّ حَبِّبْنِی إِلَى جَمِیعِ خَلْقِکَ حَتَّى لَا یکُونَ لِی فِی قَلْبِ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِکَ غِلْظَهٌ وَ لَا یعَارِضُونِی وَ اجْعَلْهُمْ یسْتَقْبِلُونِّی بِوُجُوهٍ بَسِیطَهٍ وَ یقْضُونَ حَوَائِجِی وَ یطْلُبُونَ مَرْضَاتِِی وَ یخْشَوْنَ سَخَطِی بِاسْمِکَ الْقُدُّوسِ الْعَظِیمِ الْأَعْظَم».

«اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من سعه رزقک و وفقنی للقیام باداء حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم»
«اللهم حَبِّبنی إلَیکَ وَ إلى مَلائکَتِکَ وَ إلى رُسُلِکَ وَ إلى عِبادِکَ الصاّلِحینَ»

دعای جذب پسر مورد علاقه 

دعای بخت گشایی و ازدواج سریع با جذب پسر مورد علاقه ذیل بسیار مجرب است.  برای کسی که دوست دارد بزودی با پسر مورد علاقه اش ازدواج کند و بخت نیک داشته باشد این دعا را ورد زبان سازد و بر آن مداومت نماید به زودی به مراد خود خواهد رسید:
بعد از نماز صبح ۹۹ بار بگوید: یا حنان یا منان. و سپس بگوید:

اللهم یا حنان یا منان صلی على محمد وآل محمد وتحنن علی ومن علی بإمرأه مؤمنه (رجل مؤمن) تحفظنی وأحفظها إنک إذا تحننت ومننت على أحد رحمته یا رؤف یا رحیم.

دعا برای جذب پسری که دوستش دارید

این دعا به همت و تلاش novinatlas.com گردآوری شده است و برای جذب پسری که دوستش دارید بسیار مجرب می باشد. در کتاب ((کنوز النجاح )) اثر عالم فقیه ابو على فضل بن حسن طبرسى (۶۷۴) – که خداى از او خشنود باد – از حضرت حجت بن الحسن علیه السلام چنین نقل شده است : از ناحیه ى مقدسه این متن صادر شد:

((هر که به درگاه – تعالى – حاجتى داشت ، پس از نیمه شب جمعه غسل کند و به محل نماز خویش آید و دو رکعت این گونه به جا آورد: در نخستین ، سوره ى حمد را بخواند و در آن آیه ى ((ایاک نعبد و ایاک نستعین ))را به جاى یک بار، ۱۰۰ بارتکرار کند.

دعا برای جلب محبت شدید از راه دور

برای جلب محبت شدید از راه دور در حالی که به شخص مورد نظر نگاه میکند این ایه ها و توکیل را چند بار بخوانید میگویی:

یا ایها الملاء ایکم یأتینی بعرشها قبل ان یأتونی مسلمین. قال عفریت من الجن انا اتیک به قبل ان تقوم من مقامک وانی علیه لقوی امین
سپس: توکلوا یا خدام هذه الایات بجلب من انظر الیه الوحا العجل الساعه (فان لم تأتونی به فلا کیل لکم عندی ولا تقربون ) حسبی الله ونعم الوکیل و پس از آن ۱۰ بار بگویید : السلام علیکم ورحمه الله وبرکاته

چگونه پسر مورد علاقه مان را به ازدواج جذب کنیم

اگر کسی عاشق شده ونمی تواند به وصالش برسد برای اینکه پسر مورد علاقه تان را به ازدواج جذب کنید روز پنج شنبه بعد از نماز « صبح وعشاء»ابتداء صلوات بفرستد ،سپس ۱۰۱ مرتبه اسم اعظم «الحلیم»را تکرار کند .

بعد از آن یک صلوات بفرستد. سپس چشمان خویش را بسته و در خیال خود معشوق را تصورکند وظاهر نماید وبه سینه ی او بدمد ،بی شک معشوق او به او رجوع خواهد کرد.مجرب است.

دعای جلب معشوق وقتی از ما دور است

اگر معشوقتان به شما کم محلی می کند و می خواهید او را از فاصله دور به خود جلب کنید باید دعای زیر را هر یکشبنه ۱۰۰ مرتبه بخوانید و نیت کنید معشوقتان به سمت شما بیاید.

بسم الله الرحمن الرحیم سَخِّر لی فلانه بنت فلانه یا فلان بن فلان الحمد لله رب العالمین یا رقیب سخرلی قلبه یا قلبها الرحمن الرحیم یا ودود سخرلی فلان بن فلان یا ملک یوم الدین یا رقیب سخرلی قلبه یا قلبها ایاک نعبد و ایاک نستعین یا وَدود سخرلی فلان بن فلان اهدنا الصراط المستقیم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان غیر مغضوب علیهم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان و لا الضّالین امین  یا ودود سخر لی فلان بن فلان

سخن پایانی

به یاد داشته باشید اگر می خواهید در هر کاری به خصوص زندگی عاشقانه خود موفق شوید باید دانش لازم را نیز بدست آورید و برای رسیدن به هدف خود تلاشی کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰)

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید”.

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

نماز بخت گشایی



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1735 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.