no-img
نوین اطلس

دعای ایجاد تنفر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای ایجاد تنفر
امتیاز 3.80 ( 10 رای )
zip
مهر ۱۵, ۱۳۹۷

دعای ایجاد تنفر


روابطی مانند روابط حرام و نامشروع روابطی هستند که می توانند زندگی و بنیان خانواده را از هم بپاشند. در نتیجه باید با دعا و دست به دامان مذهب شدن و با ایحاد تنفر و دشمنی بین دو نفری که رابطه ی نامشروع دارند به چنین روابطی پایان داد.

نوین اطلس در این مطلب با معرفی دعاهایی به شما کمک می کند بین دو نفر نفرت ایجاد کرده و رابطه ی نامشروع آن ها را قطع کنید.

گاهی خود شما نیز درگیر عشق هایی می شوید که برایتان سمی هستند و زندگی تان را با مشکل رو به رو می کنند. دعای تنفر از معشوق و دعا برای سرد شدن از شخصی در این مطلب معرفی شده اند که به شما کمک می کنند از چنین عشق هایی دست بکشید.

در پایان مطلب نیز تفاوت عشق و نفرت را برای شما شرح خواهیم داد.

دعای جدایی و نفرت بین دو نفر

اگر می خواهید جدایی و نفرت بین دو نفر حاصل شود ۳۰۱ دانه گندم را تهیه کرده و سوره فیل را بر هر دانه گندم یک مرتبه بخوانید و حتما اسم آن ها را تکرار کنید یعنی هر سوره را که به گندم می خوانید بگویید جدا کردم فلانی را که زاییده فلانه است ( اسم شخص و مادرش را بگوید ) از فلانی زاییده فلانه ( اسم نفر دیگر به همراه مادرش را نام ببرد )

وقتی سوره ها تمام شد آن ها را به مرغی زرد رنگ بدهید تا بخورد و صبر کنید و مطمئن شوید که مرغ تمامی آن ها را می خورد. به زودی جدایی و نفرت بینشان حاصل می شود و از هم جدا خواهند شد.این عمل بارها تجربه شده است و بسیار مجرب می باشد.

دعای تنفر از معشوق

این دعای سری از امام باقر(ع) نقل شده که به روایتی ازامیرمؤمنان(ع) و از پیامبر(ص) نقل شده است که ؛
ای محمّد!
هرکس بخواهد از معشوقی که به او صدمه و آسیب می رساند جدا شود و او را ترک کند این دعای زیر را برای تنفر از معشوق بخواند :

اللَّهُمَّ رَبَّ مُوْسَی وَخَاصَّهُ بِکَلَامِهِ،وَهَازِمَ مَنْ کَادَهُ بِسِحْرِهِ بِعَصَاهُ،وَمُعِیْدَهَا بَعْدَ الَعْوْدِ ثُعْبَاناً،وَمُلْقِفَهَا اِنَّکَ أهْلَ الأفْکِ،وَمُفْسِدَ عَمَلِ السَّاحِرِیْنَ،وَمَبْطِلَ کَیْدِ أهْلِ الفَسَادِ،مَنْ کَادَنِی بِسِحْرٍ أوْ بِضُرٍّ عَامِداً أوْ غَیْرَ عَامِدٍ،أعْلَمُهُ أوْلَا أعْلَمُهُ وَأخَافُهُ فَاقْطَعْ مِنْ أسْبَابِ السَّمَاوَاتِ عَمَلُهُ حَتَّی تُرْجِعَهُ عَنَّی غَیْرَ نَافِذٍ وَلَا ضَارَّ لِی،وَلَا شَامِتٍ بِی،إنَّی أدْرَأُ بِعَظَمَتِکَ فِی نُحُورِ الأعْدَاءِ،فَکُنْ لِی مِنْهُمْ مُدَافِعاً أحْسَنَ مُدَافَعَهٍ وَأتَمَّهَا یَا کَرِیمُ.

دعا برای قطع رابطه نامشروع

اگر مردی با زنی بحرام علاقه پیدا کند و عاشق آن زن شود و خواهی که میان ایشان جدایی افتد و مرد سرد شود و از آن زن اسمی نبرد و نخواهد روی آن زن را ببیند این نسخه را نوشته با ترشی شسته و به طرفین بده تا بخورند و اگر به یکی هم بدهید نیکوست و اگر روی قطعه مس نقش شود و مس را به آب زده به لباس هر دو بپاشند و قدری هم بخورند همین اثر را دارد

اللهم فرقت بین فلان زاده فلان علی بغض و کدوره فلان زاده فلان کما فرقت بین الماء و النار فرقت بین الکفر و الایمان فرقت بین الیهود و النصاری بحق هذه الایه وَجَعَلْنَا مِنْ بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ

دعا برای سرد شدن از شخصی

از حضرت امام صادق علیه السلام نقل شده است که فرموده اند : برای سرد شدن از شخصی با نیت خالص سوره مبارکه حمد را با توجه به معنی آن قرائت کرده و بنویسد و سپس ذکر زیر را در ادامه بنویسد :

(بِسْمِ اللَّهِ أُعِیذُ فُلَانَ بْنَ فُلَانَهَ بِکَلِمَاتِ اللَّهِ التَّامَّاتِ مِنْ شَرِّ مَا خَلَقَ وَ ذَرَأَ وَ بَرَأَ وَ مِنْ عَیْنٍ نَاظِرَهٍ وَ أُذُنٍ سَامِعَهٍ وَلِسَانٍ نَاطِقٍ إِنَّ رَبِّی عَلى‏ صِراطٍ مُسْتَقِیمٍ‏ وَ مِنْ شَرِّ الشَّیْطَانِ وَ عَمَلِ الشَّیْطَانِ وَ خَیْلِهِ وَ رَجِلِهِ وَ قالَ یا بَنِیَّ لاتَدْخُلُوا مِنْ بابٍ واحِدٍ وَ ادْخُلُوا مِنْ أَبْوابٍ مُتَفَرِّقَهٍ.)

تفاوت عشق و نفرت

شاید این نوعی تناقض باشد، چطور یک نفر می تواند هم کسی را دوست داشته باشد و هم از او متنفر باشد؟ برای بحث در مورد این موضوع باید بین ثبات منطقی و سازگاری روانی تمایز قائل شویم. تنفر از کسی که دوستش دارید می تواند یک تجربه باثبات باشد اما درمورد سازگاری روانی مشکلاتی ایجاد می کند.عشق و نفرت

عشق و تنفر معمولاً کاملاً متضاد همدیگر قلمداد می شوند؛ در این مورد، نمی توان بدون درگیر شدن در تناقض منطقی درمورد تنفر از کسی که دوست داریم صحبت کنیم. دو بحث کلی در این زمینه ایجاد می شود. اول اینکه عشق مقیاس بسیار وسیعتری نسبت به تنفر دارد زیرا به ویژگی های بسیار بیشتری از آن چیز اشاره می کند. درنتیجه، در تنفر آن چیز اصولاً عامل بدی است اما در عشق آن چیز هم خوب و هم جذاب است. دوم اینکه، هر احساس انواع مختلفی دارد (و انواع عشق بسیار بیشتر از نفرت هستند) و هر نوع نمی تواند متضاد دقیق انواع مختلف احساس دیگر باشند.

عشق و نفرت تجربیاتی متضاد نیستند، بلکه تجربیاتی متفاوت اند:در بعضی جنبه ها شبیه به هم و از بعضی جنبه ها با هم تفاوت دارند. بنابراین وقتی کسی رابطه خود را رابطه ای عشقی-نفرتی می نامد، ممکن است به ویژگی های مختلف هرکدام از این تجربیات اشاره داشته باشند.

مطالب مرتبط:

دعای جدایی و نفرت بین دو نفر

سوره قرآن برای جدایی دو نفر

چه رابطه هایی را باید تمام کرد

علت تنفر مرد از همسرش



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.