no-img
نوین اطلس

سوره قرآن برای جدایی دو نفر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

سوره قرآن برای جدایی دو نفر
امتیاز 3.36 ( 14 رای )
zip
مهر ۷, ۱۳۹۷

سوره قرآن برای جدایی دو نفر


اگر پسر و دختری رابطه ی نا مشروع داشته باشند یا زن و مردی به همسر خود خیانت می کنند می توانید از سوره های قرآنی و دعاهای سنگین برای جدایی قوی و نفرت بین این دو نفر استفاده کنید. این دعاها به شما کمک می کند بین این دو نفر تنفر ایجاد کنید و باعث شوید رابطه ی بین این دو نفر قطع شود و هیچ وقت دیگر با هم رابطه ای نداشته باشند. نوین اطلس دات کام در این مطلب این دعاها برای جدایی دو نفر را در اختیار شما قرار می دهد.

دعای سنگین قرآنی برای جدایی

آیه ی زیر یک دعای سنگین قرآنی برای جدایی بین دو نفر می باشد. به همین منظور در روز جمعه ساعت زهره در دو کاعذ با آب، گلاب و زعفران این آیه را بنویسید و به مدت یک شبانه روز یکی از کاغذ ها را روی یک خوراکی قرار دهید و کاری کنید یکی از آن دو نفر از آن بخورد و کاغذ دیگر را با خود نگه دارید. خیلی زود این آیه ی قرآنی جدایی را حاصل می کند.

بسم الله الرحمن الرحیم وَمِنَ النَّاسِ مَن یَتَّخِذُ مِن دُونِ اللّهِ أَندَاداً یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبّاً لِّلّهِ وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعاً وَأَنَّ اللّهَ شَدِیدُ الْعَذَابِ فَمَنْ خَافَ مِن مُّوصٍ جَنَفاً أَوْ إِثْماً فَأَصْلَحَ بَیْنَهُمْ فَلاَ إِثْمَ عَلَیْهِ إِنَّ اللّهَ غَفُورٌ رَّحِیمٌ . وَإِنِ امْرَأَهٌ خَافَتْ مِن بَعْلِهَا نُشُوزاً أَوْ إِعْرَاضاً فَلاَ جُنَاْحَ عَلَیْهِمَا أَن یُصْلِحَا بَیْنَهُمَا صُلْحاً وَالصُّلْحُ خَیْرٌ وَأُحْضِرَتِ الأَنفُسُ الشُّحَّ وَإِن تُحْسِنُواْ وَتَتَّقُواْ فَإِنَّ اللّهَ کَانَ بِمَا تَعْمَلُونَ خَبِیراً. وَإِنْ خِفْتُمْ شِقَاقَ بَیْنِهِمَا فَابْعَثُواْ حَکَماً مِّنْ أَهْلِهِ وَحَکَماً مِّنْ أَهْلِهَا إِن یُرِیدَا إِصْلاَحاً یُوَفِّقِ اللّهُ بَیْنَهُمَا إِنَّ اللّهَ کَانَ عَلِیماً خَبِیراً یَسْأَلُونَکَ عَنِ الأَنفَالِ قُلِ الأَنفَالُ لِلّهِ وَالرَّسُولِ فَاتَّقُواْ اللّهَ وَأَصْلِحُواْ ذَاتَ بِیْنِکُمْ وَأَطِیعُواْ اللّهَ وَرَسُولَهُ إِن کُنتُم مُّؤْمِنِینَ رَبَّنَا وَأَدْخِلْهُمْ جَنَّاتِ عَدْنٍ الَّتِی وَعَدتَّهُم وَمَن صَلَحَ مِنْ آبَائِهِمْ وَأَزْوَاجِهِمْ وذریتهم إِنَّکَ أَنتَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ اللهم بحق هذه الآیات الشریفه اعطف قلب فلانه بنت فلانه على فلان بن فلانه بالمحبه الدائمه و الألفه والعطف والحنان فسیکفیکهم الله و هو السمیع العلیم ولا حول ولا قوه إلا بالله العلی العظیم وصلى الله على سیدنا محمد وعلى آله وصحبه وسلم

طلسم جدایی قوی

یک طلسم جدایی قوی این است که نقش زیر را بر روی یک ورق آهنی بنویسید و آهن رو بر روی آتش نگه دارید و مقداری هم نبات بر روی آن بریزید اسم طرف را هم با حروف مقطعه بنویسید. این عمل را روز های یکشنبه و سه شنبه به مدت ۱۰۱ روز تکرار کنید تا خیلی زود نتیجه حاصل شود. اگر قبل از ۱۰۱ روز جدایی افتاد بازهم عمل را تا ۱۰۱ روز انجام دهید و آن را متوقف نکنید.( همچنین نگاه کنید به طلسم جدایی قوی یهودی)

الوهح الوهح الوهح به نام فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا علیکم یا ابا ابطین اسواس اسواس احضروا ف ل ا ن ب ن ف ل ا ن

دعای جدایی و نفرت بین دو نفر

برای جدایی و نفرت بین دو نفر سوره مبارکه والعصر را ۲۱ مرتبه بر سرکه بخوانید و به خورد او بدهد و در آخر سوره بگویید سرد کردم دل فلان بن فلان بر فلان بن فلان اگر دفعه اول نشد دوباره این کار را انجام دهید که از جمله مجربات است. (نگاه کنید به قویترین طلسم جدایی)

زمان این عمل در روز شنبه یا سه شنبه در ساعت زحل می باشد.که بهترین زمان هم در ده روز اخر ماه قمری است.

ذکات این عمل:

مبلغ به اندازه ۴ قرص نان بیرون ذکات دهید

و ۱۰۱ صلوات بفرستید

دعا برای قطع رابطه دو نفر

برای قطع رابطه بین دو نفری که رابطه ی حرام و نامشروع دارند یا رابطه شان باعث ضرر و زیان است می توانید این دعا را در روز سه شنبه قبل از ظهر درحالی که به آفتاب نگاه می کنید، هفت بار بر نمک بخوانید و قبل و بعد از آن هفت بار یا قاهر بگویید و به خورد آن دو نفر بدهید تا جدایی شدید حاصل گردد:

وَ لَوْ قَاتَلَکُمُ الُّذینَ کَفَرُوا لَوَلَّوا الآدْبَارَ ثُمَّ لَا یَجِدُونَ وَلِیًّا وَ لَا نَصِیرًا.

دعای تنفر بین دو نفر

این عمل را انجام نمی دهی مگر آنکه مستحق آن باشند و در امر حلال اجازه نیست و عمل بی فایده است و دامن گیر خودت خواهد شد و نفرت برای خودت حاصل می شود.

برای ایجاد تنفر بین دو نفر و جدایی فوری ۷ دانه نمک ریز تهیه کن و بر هر کدام از آن ها آیه زیر را می خوانی و سپس آن ها را در آتش می ریزی. این عمل را در روز شنبه در ساعت زحل در آخر ماه ( ماه قمری ) انجام می دهی و این آیه را بر روی نمک می خوانی به نیت بغض و جدایی بین فلان بن فلان الی فلان بنت فلان

بسم الله الرحمن الرحیم یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله أَوَلَمْ یَرَ الْإِنْسَانُ أَنَّا خَلَقْنَاهُ مِنْ نُطْفَهٍ فَإِذَا هُوَ خَصِیمٌ مُبِینٌ

مطالب مرتبط:

دعای جدایی و نفرت بین دو نفر

سرد شدن رابطه زن و شوهر

نشانه های طلاق عاطفی

دعای ایجاد تنفر

فاصله گرفتن در رابطه

چرا احساس عشق از بین میرود



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.