no-img
نوین اطلس

دعا برای برگرداندن شخص


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعا برای برگرداندن شخص
امتیاز 3.50 ( 2 رای )
zip
اسفند ۱۲, ۱۳۹۶

دعا برای برگرداندن شخص


این مطلب در مورد موضوعات دعا برای برگشتن شخص مورد نظر از راه دور، دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق، دعای سریع الاجابه برای برگرداندن معشوق، دعا برای بازگشت معشوق از راه دور، دعا برای برگشتن خواستگار، دعای برگرداندن شخص، طلسم قوی برای برگرداندن معشوق، دعا برای بازگشت غایب نوشته شده است.

دعا برای برگشتن شخص مورد نظر از راه دور

هر کس این اسم را زیاد بخواند در بین مردم محبوب شود اگر این اسم را بر چیزخوردنی مانند سیب بخواند و بدمد به هر که دهد آن شخص مطیع او شود و اگر به نیت محبت به کاغذ خطاطی با مشک و زعفران در ساعت مشتری بنویسد و بر بلندی آویزان کندمحبت مطلوب افزون گردد یا حَلیمُ یا ذَاالاَناهٌ فَلا یُعادِلُهُ شَیءٌ مِن خَلقِهِ

دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق

سوره ی توحید و ذکر الله صمد برای بازگشت معشوق بسیار مجرب می باشد. بدین منظور برای رفع کدورت و بازگشت معشوق باید در روز جمعه غسل کرد و سپس دو رکعت نماز حاجت به جا آورد و به نیت مطلوب صلوات فرستد و شروع کند به خواندن سورهء‌ توحید تا هفت روز بخواند روزی ۲۴۵ مرتبه پس از آن سوره را این گونه بخواند بسم الله الرحمن الرحیم قل هوالله احد یا جبرائیل الله الصمد یا میکائیل لم یلد و لم یولد یا اسرافیل ولم یکن له کفواَ احد یا دردائیل اَجیبونی وَ لَیِّن لی قلب فلان بن فلان وَ سَخِّرهُ بِحَقِّ کُن فَیَکون ودر روز اخر ۲۴۸ بار بخوانید و اخری را هم به طریقهء مذکور که بشود ۲۴۹ که جمعاَ تمام ختم در کل روزها بشود ۱۷۲۵ مرتبه به شکل متحیر کننده ای این سوره برایتان عمل می کند . به جای فلان بن فلان اسم طرف و نام پدرش را بنویسید اگر طرف خانم بود به جای بن بنویسید بنت

دعای سریع الاجابه برای برگرداندن معشوق

یا رب البیت الحرام یا رب الشهر الحرام یا رب البلد الحرام یا رب الرکن والمقام یا رب المشعر الحرام یا رب المسجد الحرام یا رب الحل و الحرام یا رب النور و الظلام یا رب التحیه والسلام یا رب القدره فی الانام

علاوه بر این دعا، نماز مجرب کن فیکون نیز برای بازگشت معشوق به صورت معجزه آسا عمل می کند. شیوه ی خواندن این نماز در سایت نوین اطلس قرار داده شده است.

دعا برای بازگشت معشوق از راه دور

آیه شریفه ذیل را در چهار عدد ورقه بدون خط بنویسد و در چهار طرف خانه مخفی کند ، به اذن خداوند تبارک و تعالی میان آنها آشتی و مهر و محبت شدید برقرار خواهد شد.

آیه شریفه ذیل را برای دعای مهر و محبت – دعا برای آشتی زن و شوهر بنویسد :

بسم الله الرحمن الرحیم : ” ولئن سألتهم من خلق السماوات والأرض لیقولن خلقهن العزیز العلیم “.

دعا برای برگشتن خواستگار

دعای شریف ذیل را پس از نماز صبح قرائت کند و این بر این عمل مداومت ورزد. در ایجاد محبت و تسخیر قلوب بسیار موثر و مجرب است.

( اللَّهُمَّ اِقْذِفْ فِی قُلُوبِ اَلْعِبَادِ مَحَبَّتِی وَ ضَمِّنِ اَلسَّمَاوَاتِ وَ اَلْأَرْضَ رِزْقِی وَ أَلْقِ اَلرُّعْبَ فِی قُلُوبِ أَعْدَائِکَ مِنِّی وَ اُنْشُرْ رَحْمَتَکَ لِی وَ أَتْمِمْ نِعْمَتَکَ عَلَیَّ وَ اِجْعَلْهَا مَوْصُولَهً بِکَرَامَتِکَ إِیَّایَ وَ أَوْزِعْنِی شُکْرَکَ وَ أَوْجِبْ لِیَ اَلْمَزِیدَ مِنْ لَدُنْکَ وَ لاَ تُنْسِنِی ذِکْرَکَ وَ لاَ تَجْعَلْنِی مِنَ اَلْغَافِلِینَ ).

دعای برگرداندن شخص

دعای مهر و محبت زلیخا برای تسخیر قلوب و افزایش محبت خلایق کاربرد دارد و اگر با اعتقاد و ایمان قلبی خوانده و نوشته و انجام گردد تاثیرات فوریه و مجربه دارد. دعای معروف به دعای زلیخا این است :

(اللّهُمَ اِنَّهُ لَیسَ فَی السَّماواتِ دَوَراتٌ وَ لا فِی الأَرضَ غَمَراتٌ وَ لا فِی الشَجَرِ وَرَقاتٌ وَلا فِی الاَجسامِ حَرَکاتٌ وَلا فِی العُیُونِ لَحَظاتٌ وَلا فِی النُّفُوسِ خَطَراتٌ إِلاّ وَ هِیَ بِکَ عارِفاتٌ وَ لَکَ شاهِداتٌ وَ عَلَیکَ دالاّ تٌ وَ فی مُلکِکَ مُتَحَیِّراتٌ فَبِالقُدرَهِ الَّتی سَخّرَتَ بِها اَهلَ السَّماواتِ وَالاَرضِ سَخِّر لی قُلُوبَ المَخلُوقاتِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ وَ بِالاِجابَهِ جَدیرٌ وَ صَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ اَجمَعینَ)

(اگر فرد خاصی مورد نظر است میتواند پس از پایان دعا نام آن فرد و مادرش را ذکر نماید یا بنویسد. مثلا میتواند به این نحو بگوید :

(اللهم لَیّن و سَخّر لی قلبَ بهناز بنت هاجر علی حبِ و محبهِ سهیل ابن شهناز)

طلسم قوی برای برگرداندن معشوق

اللَّهُمَّ حَبِّبْنِی إِلَى جَمِیعِ خَلْقِکَ حَتَّى لَا یکُونَ لِی فِی قَلْبِ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِکَ غِلْظَهٌ وَ لَا یعَارِضُونِی وَ اجْعَلْهُمْ یسْتَقْبِلُونِّی بِوُجُوهٍ بَسِیطَهٍ وَ یقْضُونَ حَوَائِجِی وَ یطْلُبُونَ مَرْضَاتِِی وَ یخْشَوْنَ سَخَطِی بِاسْمِکَ الْقُدُّوسِ الْعَظِیمِ الْأَعْظَم

دعا برای بازگشت غایب

اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من سعه رزقک و وفقنی للقیام باداء حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم

بیشتر بدانید:

دعای بازگشت معشوق در سه روز – اختصاصی

یک معجزه واقعی برای بازگشت معشوق

تمرین ها و تکالیف برای برگرداندن عشقمان

دعا برای بازگشت خواستگار

دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق

طلسم قوی برای برگرداندن معشوق

دعا برای بازگشت معشوق

دعا برای بازگشت غایب

دعا برای بازگشت عشق

دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق

ذکر الله صمد برای بازگشت معشوق

شما احتمالا با جستجوی یکی از جملات زیر به این مقاله رسیده اید:

دعا برای برگشتن شخص مورد نظر از راه دور. دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق. دعای سریع الاجابه برای برگرداندن معشوق. دعا برای بازگشت معشوق از راه دور. دعا برای برگشتن خواستگار. دعای برگرداندن شخص.طلسم قوی برای برگرداندن معشوق. دعا برای بازگشت غایب



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.