no-img
نوین اطلس

تعبیر خواب لباس عروس حضرت یوسف


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

تعبیر خواب لباس عروس حضرت یوسف
امتیاز 4.20 ( 5 رای )
zip
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۹

تعبیر خواب لباس عروس حضرت یوسف


همانطور که می دانید حضرت یوسف یکی از بهترین و معتبرترین منابع تعبیر خواب در زمان خود تا کنون بوده اند و همیشه تعابیرشان از خواب دیگران به حقیقت پیوسته است. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم تعبیر خواب عروسی از نظر حضرت یوسف و تعبیر خواب لباس عروسی از نظر حضرت یوسف را بررسی کنیم.

همچنین امام صادق و ابن سیرین نیز از معبرین معتبر و مشهور در تعبیر خواب بوده اند که نوین اطلس در این مطلب پوشیدن لباس عروس از دیدگاه این دو بزرگوار را نیز تحلیل می کند.

تور سر عروس یا مردی که در خواب لباس عروس بپوشد نیز تعابیر مختلفی دارد که در این مطلب در مورد آن ها توضیحاتی ارائه خواهیم داد.

تعبیر خواب عروسی از نظر حضرت یوسف

تعبیر خواب عروسی از نظر حضرت یوسف این است که با دوستانی صمیمی آشنا خواهید شد و در کارهایی شادی بخش شرکت خواهید کرد.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب آرایش کردن)

تعبیر خواب لباس عروسی از نظر حضرت یوسف

تعبیر خواب لباس عروسی از نظر حضرت یوسف به دو صوت می باشد:

۱- دیدن لباس عروسی کثیف و چروک در خواب، علامت آن است که رابطه ی شما با فردی شایسته قطع خواهد شد.

۲- دیدن لباس عروسی تمیز و مرتب در خواب که نشانه شادی می باشد.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب خواستگاری)

تعبیر خواب لباس عروس امام صادق

تعبیر خواب لباس عروس برای زن متاهل در حال شادمانی بیرون رفتن شادی از خانه اش است. تعبیر خواب لباس عروس برای زن متاهل در حال غصه افزایش روزی است.

تعبیر خواب لباس عروس امام صادق برای دختر مجرد همچون تعبیر خواب لباس عروسی از نظر حضرت یوسف خیر است و نشانه هفت چیز می باشد:

دین پاک — توانگری — عز و جاه — منفعت — عیش خوش– عمل — عدل.

تعبیر خواب پوشیدن لباس عروس ابن سیرین

در مطلب تعبیر خواب لباس عروسی از نظر حضرت یوسف می خواهیم به دیدگاه ابن سیرین در این باره بپردازیم.

ابن سیرین می‌گوید:

اگر دختر مجردی در خواب بیند که لباس عروسی بر تن کرده است دلیل بر ورود شادی برای اهل خانه کند. همچنین اگر دختر جوان بیند با لباس عروسی در حال گریه کردن است تعبیرش رسیدن به یکی از آرزوهای بزرگ اوست. (همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب ازدواج با معشوق)

تعبیر خواب تور سر عروس

علاوه بر تعبیر خواب مراسم عروسی از نظر حضرت یوسف در این بخش به تعبیر خواب تور سر عروس از نظر معبرین دیگر می پردازیم.

آنلی بیتون می‏گوید:

۱ـ دیدن تور سر عروس در خواب، نشانه ی آن است که در زندگی خود تغییر و تحولی ایجاد خواهید کرد که باعث شادمانی اعضای خانواده ی شما خواهد شد .(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب انگشتر)

۲ـ اگر دختری خواب ببیند تور لباس عروسی را بر صورت خود انداخته است ، نشانه ی آن است که به کاری مشغول خواهد شد که برایش منفعتی فراوان به همراه می آورد . اما اگر خواب ببیند تور لباس عروسی از روی صورتش کنار می رود یا بر زمین می افتد ، نشانه ی آن است که متحمل رنج و اندوه خواهد گشت .(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب لباس عروس برای دختر مجرد)

تعبیر خواب مردی که لباس عروس پوشیده

تا این قسمت به تعبیر خواب عروسی از نظر حضرت یوسف و دیگر معبرین پرداختیم. حال می خواهیم به تعبیر خواب مردی که لباس عروس پوشیده است برویم.

شخصی به نزد امام صادق (ع) رسید و به ایشان گفتند سپیده دم خواب دیدم که عده ای از مردان شهرم همچون زنان در حال آرایش کردن خود هستند و لباس عروسی پوشیده اند و در کوچه ظاهر شده اند و با یکدیگر می رقصیدند چه تعبیری دارد؟

حضرت به ایشان پاسخ دادند زن شدن و یا تغییر جنسیت مردان در خواب‌های ما آرزو و آمال است و کارهایی است که بر مبنای هوای نفس می‌خواهیم انجام دهیم نه بر اصل تعقل و محاسبه و دور اندیشی.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب ازدواج مجدد مرد متاهل)

مطالب مرتبط:

تعبیر خواب زن متاهلی که عروس شده است

تعبیر خواب زنگ زدن معشوق قدیمی / تعبیر تماس، تلفن، پیامک

تعبیر خواب ازدواج خودم

تعبیر خواب عروسی مجدد

تعبیر خواب ازدواج کردن

فال تاروت عشق و احساس

تعبیر خواب عروس شدن زن متاهل با شوهر خود

تعبیر خواب عروسی دیگران، مادر، دوست و معشوق

آموزش رایگان زبان انگلیسی – تضمینی



موضوعات :
تعبیر خواب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.