no-img
نوین اطلس

زبان بدن در خواستگاری


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

زبان بدن در خواستگاری
امتیاز 3.00 ( 1 رای )
zip
آذر ۳, ۱۳۹۷

زبان بدن در خواستگاری


زن‌ها نسبت به مردها، در کنترل زبان بدن‌ خود مهارت بیشتری دارند. مردها در کنترل و تغییر دادن زبان بدنشان ضعیف هستند و بیشتر، اعمال و رفتاری که به صورت ناخودآگاه انجام می دهند، باعث می شود خودشان را لو بدهند. در نتیجه می توانید در جلسات خواستگاری و اولین قرار به کمک زبان بدن مردها خیلی چیزها را در مورد او متوجه شوید.

خیلی از دخترها رویای خواستگاری کردن مرد مورد علاقه شان از آن ها را دارند و می خواهند نشانه های خواستگار واقعی را تشخیص دهند. اما مردها چگونه خواستگاری می کنند؟ از کجا می دانید مردی که می خواهید از شما خواستگاری کند خوب است یا نه؟ آیا نشانه هایی برای یک خواستگار خوب وجود دارد؟ مثلا آیا خیره نگاه کردن پسر به دختر نشانه ی خوبی است و معنی خوبی دارد؟

نوین اطلس در این مطلب زبان بدن دختر و پسر را برای شما توضیح داده تا بتوانید در قرار ها و مراسم های خواستگاری با تحلیل آن نشانه های خواستگار واقعی را تشخیص دهید.

زبان بدن در اولین قرار

دقت کردن به زبان بدن طرف مقابل می تواند به شما در پیدا کردن نشانه های خواستگار واقعی کمک کند. همچنین  اطلاعاتی در مورد شخصیت وی به شما بدهد.با دقت به زبان بدن دیگر نیاز به پرسش هایی زیادی در مورد شخصیت طرف مقابل نیستید.اما زبان بدن در اولین ملاقات در مورد شما چه می گوید ؟

۱-بازی کردن با موها
اگر طرف مقابل به طور مداوم با موهای خود بازی می کند و سعی در مرتب کردن آن ها دارد بدان معناست که از شما خوشش آمده است.و دلیل این کار این است که دوست دارد جذاب تر به نظر برسد.

۲-برقراری ارتباط چشمی
ارتباط چشمی در جلسه اول بسیار مهم است.نگاه ملایم بدین معناست که طرف مقابل علاقه دارد با شما صحبت کند.و اگر در جلسه اول طرف مقابل به سمت شما خم می شود بدان معناست که دوست دارد با شما نزدیک تر باشد.یعنی این شخص نه تنها به شما علاقه دارد، بلکه دوست دارد با شخصیت شما آشنا شود.

۳-نزدیک کردن دست ها به یکدیگر
اگر در اولین جلسه ملاقات طرف مقابل دست های خود را به یکدیگر نزدیک می کند بدین معناست که از شما خوشش نیامده و یا از بودن با شما لذت نمی برد.و همچنین اگر کیف خود را میان شما قرار دهد بدین معناست که شما جذابیتی برای او ندارید و قصد دارد از شما دوری کند.

۴-نگاه کردن به تلفن
نگاه کردن به تلفن از سوی طرف مقابل بدین معناست که وی از بودن با شما لذت نمی برد و کلافه شده است.

مردان چگونه خواستگاری میکنند

یکی از راه هایی که نشانه های خواستگار واقعی است معرفی شما به خانواده می باشد. اگر پسری در اطراف شما هست که اصرار دارد خانواده اش را بشناسید به احتمال زیاد در حال مقدمه چینی برای ازدواج است. مردها در این موقعیت از هر بهانه ای استفاده می کنند تا شما را به مادر یا خواهرشان نشان دهند. او خواهرش را به دانشگاه می آورد، مادرش را به محل کار دعوت می کند یا از شما می خواهد به برادر نوجوانش مشاوره تحصیلی بدهید. با این کار مردها سعی دارند شما و خانواده را با هم آشنا کنند و از نظرتان نسبت به یکدیگر آگاه شوند.

نشانه های خواستگار خوب

گاهی، وقتی که خواستگاری می آید، دختر نمی تواند نشانه های خواستگار واقعی را پیدا کند و بفهمد ایا این مرد او را خوشبخت می کند یا نه. این در حالی است که رسیدن به خوشبختی، اولین و مهم ترین آرزوی هر فردی است.

فرد دلسوز: او به احساسات شما توجه خواهد داشت. این موضوع را می توانید از اهتمام او به سلامت شما به شکل مستمر و تماس گرفتن هایش درباره مسایل و مشکلاتتان دریابید.

یک شنونده خوب: ارتباط از مهم ترین چیزهایی است که به یک رابطه زناشویی موفق منجر می شود.

احترام به زنان: شما می توانید این ویژگی را از رفتار او با مادر و یا خواهرانش امتحان کنید .

شوخ طبعی: خنده کلید اولیه یک زندگی زناشویی آسان و مقاوم در برابر ناملایمات است.

احترام به خانواده: نشانه پایبندی یک مرد کانون خانواده و تلاش او برای حفظ به ثبات آن، متعهد بودن به انجام منظم وظایف خانوادگی و ارتباط خوب با فامیل و دیدار آن ها است.

زبان بدن دختر و پسر

اگر شما، بتوانید نشانه های خواستگار واقعی را بفهمید، می‌توانید تا حدودی از درست بودن حرف‌هایش مطمئن شوید و بدانید خود واقعی‌اش، همین فرد است یا نه! پس پیش از آنکه جواب نهایی را بدهید، در خواندن زبان بدن حرفه‌ای شوید.

چه قدر از شما فاصله می‌گیرد؟
اگر دختر و پسری در فاصله نیم تا یک متری شما می‌ایستد، می‌توانید به او اعتماد کنید، زیرا نه خود را با شما بیگانه می‌داند و نه بیش از آنکه شایسته این موقعیت باشد به شما نزدیک می‌شود.
اگر او در دایره‌ای به شعاع ۱۵ سانتی‌متر تا نیم متری شما می‌ایستد، احتمالا شما را از همین حالا همسر آینده‌اش می‌داند و می‌خواهد با شما صمیمی‌تر باشد. البته او نمی‌داند که هنوز برای ایجاد چنین حسی زود است و با این کارش شما را از خود دور می‌کند، زیرا این فاصله تنها متعلق به والدین، همسر، دوستان صمیمی و کودکان اطراف‌تان است.
اگر او در فاصله یک متری و بیشتر از شما دور می‌ایستد، یا به شما بی‌علاقه است یا آنقدر خجالتی است که هنوز نمی‌تواند شما را به عنوان یکی از عزیزان خود بداند. چون این فاصله، مناسب غریبه‌هایی است که در خیابان از کنار‌تان رد می‌شوند یا فروشنده‌هایی که از آنها خرید می‌کنید.

معنی نگاه خیره پسر به دختر

پسرها وقت خود را برای خیره نگاه کردن به کسی که دوست ندارند، ‌تلف نمی‌کنند! این‌که مردی مدام با شخصی تماس چشمی دارد یا بیش از حد معمول به او خیره می‌شود نشانی از صمیمیت (که قاعده‌ی “زمان مؤدبانه‌ی نگاه کردن به افراد” را نقض می‌کند)  و همچنین نشانه خواستگار واقعی است.

مردان تماس چشمی را دلیل استفاده می‌کنند تا کاری کنند که شما هم به آن‌ها توجه کنید. تحقیقات نشان داده‌اند که زنان احساس خوبی ندارند از این‌که مردی به آن‌ها نزدیک شود، پیش از آن‌که خودشان به او توجه کرده باشند. خیره شدن و برقراری تماس چشمی روشی است برای مردان که به صورت غیرکلامی و بدون این‌که بیش از اندازه صراحت به خرج بدهند، گام اول را برای برقراری رابطه بردارند.

مطالب مرتبط:

آشنایی با زبان بدن

از کجا بفهمیم خواستگارمان خوب است

حالت پسرها هنگام عاشق شدن

زبان بدن: وضعیت اشتیاق

تماس چشمی با دختر

چگونه برای یک پسر دلبری کنیم تا عاشقمان شود

 

دعا برای اعتماد به نفس



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.