no-img
نوین اطلس

چگونه برای یک پسر در چت طوری دلبری کنیم که عاشقمان شود


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه برای یک پسر در چت طوری دلبری کنیم که عاشقمان شود
امتیاز 4.47 ( 15 رای )
zip
تیر ۱۵, ۱۳۹۹

چگونه برای یک پسر در چت طوری دلبری کنیم که عاشقمان شود


چگونه با یک پسر چت کنیم که عاشقمان شود؟

چگونه در چت دلبری کنیم برای پسر؟

چگونه برای یک پسر دلبری کنیم؟

چگونه سر صحبت را با پسر مورد علاقه باز کنیم؟

اگر بخواهیم بفهمیم چگونه برای یک پسر در چت طوری دلبری کنیم تا عاشقمان شود باید یاد بگیریم چگونه سر صحبت را با پسر مورد علاقه باز کنیم و هچنین چگونه با یک پسر چت کنیم که عاشقمان شود.

در این مطلب از نوین اطلس می خواهیم یاد بگیریم چگونه سر صحبت را با پسر مورد علاقه باز کنیم، چگونه برای یک پسر دلبری کنیم، چگونه در چت دلبری کنیم برای پسر و در آخر چگونه با یک پسر چت کنیم که عاشقمان شود. هدف این است که به صورت غیر مستقیم در جذب، دلبری و عاشق کردن پسر مورد علاقه خود موفق شوید.

چگونه با یک پسر چت کنیم که عاشقمان شود

این روزها چت کردن و گفتگوهای اینترنتی و متنی، خیلی می تواند در جذب کردن پسر مورد علاقه تان به شما کمک کند زیرا بیشتر رابطه ها از شبکه های اجتماعی آغاز می شوند. به همین دلیل به منظور پاسخ به پرسش چگونه در چت دلبری کنیم برای پسر در ادامه می خواهیم توضیح دهیم چگونه با یک پسر چت کنیم که عاشقمان شود.(همچنین نگاه کنید به مقاله چگونه با پیامک دلبری کنیم)

در لیست زیر نکاتی در مورد اینکه چگونه سر صحبت را با پسر مورد علاقه باز کنیم توضیح داده ایم:

۱. اگر برای اولین بار می خواهید سر صحبت را با پسری باز کنید، فقط یک سلام خالی ننویسید، خودتان را معرفی کنید و حال او را بپرسید.

۲. قبل از اینکه هر پیامی و هر جوابی بنویسید پیام او را بخوانید و مطمئن شوید بهترین جواب را می دهید.

۴. بهتر است هر پیامی که می فرستید یک بار کامل مرور کنید و حرف اشتباهی نزنید.

۵. اگر پسر پیام ما را دیر پاسخ داد، ناراحت نشویم. ممکن است افراد آنلاین بشوند، اما فرصت کافی برای پاسخگویی به ما را نداشته باشند. این موضوع همیشه بی احترامی نیست.

۶. برای اینکه بدانید چگونه یک پسر را دیوانه خود کنید، سعی بر یک گفتگوی جذاب داشته باشید. کاری کنید پسر از صحبت کردن با شما لذت ببرد و حرف زدن با شما برایش خسته کننده نباشد.

اکنون متوجه شده اید که چگونه سر صحبت را با پسر مورد علاقه باز کنیم اما در ادامه ارتباط همچنان روش هایی نیاز است در مورد اینکه چگونه در چت دلبری کنیم برای پسر. پس با ما همراه باشید تا به پرسش چگونه برای یک پسر دلبری کنیم، پاسخ دهیم.

راه های جذب غیر مستقیم پسران در چت

یکی از مهمترین نکات در مورد موضوع چگونه با یک پسر چت کنیم که عاشقمان شود این است که باید روش های دلبری از پسران در چت به صورت غیر مستقیم صورت بگیرد.

وقتی پسری متوجه شود که شما به او علاقه مند هستید یا با شما وارد رابطه می شود و مشکلی پیش نمی آید یا خود را کنار کشیده و از شما دور می شود. فرض می کنیم که این شخص وقتی از علاقه شما با خبر شد راه دوم را انتخاب می کند، یعنی خود را کنار می کشد و از شما دور می شود.

حال برای وابسته کردن مرد به خود، بهتر است به صورت غیر مستقیم با پسر مورد علاقه تان چت کنید. اولین کاری که باید انجام دهید این است که به این فرد وقتی چت می کنید اشاره کنید رابطه ی شما معمولی است و در حد همکار یا همکلاسی هستید. وقتی که پیشنهاد شما را پذیرفت هیچ وقت نباید دوباره موضوع رابطه ی عاطفی را مطرح کنید.

پس برای رسیدن به پاسخ پرسش چگونه برای یک پسر دلبری کنیم، باید در طول این زمان همه ی توجه لازم را (در حد یک ارتباط معمولی) به او بدهید، بدون بروز احساسات خود در کنار او بایستید و هر روز با بهانه های موجه درسی یا کاری سعی کنید با او تماس برقرار کنید.

اکنون اگر بخواهید بدانید چگونه مردان را دلتنگ کنیم؟ بایستی توجه کرد که با این کارها بعد از مدتی پسر به توجه شما عادت می کند و دقیقا اینجاست که شما باید کنار کشیده و کمی از او دور شوید (با بهانه های موجه). دقت داشته باشید که پسر یا مرد مورد علاقه شما نباید متوجه شود از قصد اینکار را انجام می دهید.

اگر متوجه شدید که او به دنبال شما می آید و سراغ شما را می گیرد تا حدودی موفق به جذب او شده اید و تنها کاری که باید انجام دهید افزایش شدت این تمایل است.(همچنین نگاه کنید به قانون جذب عشق از راه دور)

روش های دلبری از پسر در چت

اما برای پاسخ به این دو پرسش که چگونه با یک پسر چت کنیم که عاشقمان شود و همچنین چگونه در چت دلبری کنیم برای پسر باید روش ها و تکنیک های بیشتری بیاموزیم. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد روش های جذب کردن پسران در چت آشنا شوید.(همچنین نگاه کنید به لیست کلمات عاشقانه)

قبل از اینکه به این سه مورد اشاره کنم باید به یاد داشته باشید شاید آنچه که یک زن در رابطه می‌پسندد لزوما مورد پسند یک مرد نباشد. تمرکز روی رفتارهایی که مردان دوست دارند به شما کمک می‌کند تا در نظر آن مرد مهربان‌تر، زیباتر و خوب‌تر جلوه کنید و از نامزدتان یا مردی که عاشقش هستید، عشق بیشتری بگیرید و بتوانید در وابسته کردن مرد به خود موفق شوید. به نکات رفتاری و کارهای ساده‌ای که در ادامه می‌آید به دقت توجه کنید.

اگر می خواهید دلبری کنید بدانید کمی تاخیر هم بد نیست

اگر می پرسید چگونه مردان را دلتنگ کنیم، دقت کنید به محض اینکه نامزدتان به شما پیامک زد سریع از جایتان نپرید و بلافاصله جوابش را ندهید. اینطوری فکر می‌کند شما بیکار نشسته بودید تا او یک پیامک بزند و از جا بپرید. پیامک که رسید خیلی آرام آن را بخوانید. چند نفس عمیق بکشید و بعد از چند دقیقه؛ برای مثال بین پنج تا هفت دقیقه جواب بدهید. نگران نباشید، به هیچ وجه اتفاق بدی نمی‌افتد. بگذارید کمی هم او منتظر شما بماند. اگر جواب پیامک‌هایش را ضربتی بگیرد، از شور و هیجان می‌افتد و دیگر محال است با اشتیاق روز اول برایتان پیامک‌های عاشقانه بزند. نترسید؛ برای دلبری از مردان لازم است گاهی آن ها را منتظر گذاشت.

برای دلبری از پسر غر زدن ممنوع

گاه دخترها می پرسند چگونه پسر را وابسته خود کنیم؟
بعضی رفتارها اعصاب و روان آدم‌ها را کاملا به هم می‌ریزد. مردها از غر زدن و نق شنیدن متنفرند، حاضرند نصف عمرشان را بدهند و هیچ وقت شاهد غر زدن کسی نباشند چه برسد به اینکه نامزدشان مدام کنار گوش‌شان چیزهایی بگوید که سعی در نشنیدنش دارند. غر زدن در مسیر عکس دلبری از مردان قرار دارد. اگر موضوعی ناراحت‌تان کرده با زبان آرام و بدون غرغر بیان کنید، اینطوری هم زودتر نتیجه می‌گیرید و هم انگ یک زن غرغرو بهتان نمی‌زنند. حواستان باشد، مردها اصلا به ادامه زندگی با یک فرد غرغرو اشتیاقی ندارند و سعی می‌کنند از اینجور افراد فاصله بگیرند.

بگذارید تمام هزینه‌ها را پسر مورد علاقه تان پرداخت کند

بله، این کار به نظر بسیار غیرمنصفانه است اما کسی که هزینه رستوران و … را پرداخت می‌کند باید میان دوستی و وقت گذرانی با یک دوست معمولی و قرار گذاشتن با یک زن را فرق بگذارد. برای کمتر شدن هزینه‌ها می‌توانید به طور مثال، با هم در خیابان یا فضای سبز قدم بزنید، به کتابخانه بروید، پیک نیک بروید و لحظه‌های شادی را رقم بزنید.

شناخت اخلاق پسرها

اکنون که می دانیم چگونه با یک پسر چت کنیم که عاشقمان شود و چگونه برای یک پسر دلبری کنیم، وقت آن است که در مورد شناخت او زمانی که به صورت حضوری یکدیگر راملاقات می کنیم نیز آشنا شویم. اول از همه باید ببینید چه قدر از شما فاصله می‌گیرد؟ اگر او در فاصله نیم تا یک متری شما می‌ایستد، می‌توانید به او اعتماد کنید، زیرا نه خود را با شما بیگانه می‌داند و نه بیش از آنکه شایسته این موقعیت باشد به شما نزدیک می‌شود.

اگر او در دایره‌ای به شعاع ۱۵ سانتی‌متر تا نیم متری شما می‌ایستد، احتمالا شما را از همین حالا همسر آینده‌اش می‌داند و می‌خواهد با شما صمیمی‌تر باشد. البته او نمی‌داند که هنوز برای ایجاد چنین حسی زود است و با این کارش شما را از خود دور می‌کند، زیرا این فاصله تنها متعلق به والدین، همسر، دوستان صمیمی و کودکان اطراف‌تان است.

اگر او در فاصله یک متری و بیشتر از شما دور می‌ایستد، یا به شما بی‌علاقه است یا آنقدر خجالتی است که هنوز نمی‌تواند شما را به عنوان یکی از عزیزان خود بداند. چون این فاصله، مناسب غریبه‌هایی است که در خیابان از کنار‌تان رد می‌شوند یا فروشنده‌هایی که از آن ها خرید می‌کنید.

وقتی در مورد چت کردن صحبت می کنیم می توانید از میزان ارتباطی که با شما برقرار می کنید و تعداد ارسال پیام ها در چت تشخیص دهید که فاصله اش با شما چقدر است.

آموزش جذب خواستگار

یکی دیگر از دلایلی که بعضی به دنبال پاسخ به پرسش چگونه با یک پسر چت کنیم که عاشقمان شود و همچنین چگونه در چت دلبری کنیم برای پسر هستند این است که به ازدواج دست پیدا کنند.

بعضی ها فکر می کنند در ارتباط های پیامی و چت کردن هرچه بیشتر از پسرها دوری کنند، می توانند افراد بیشتری را جذب خود کنند و بر عکس، برخی دیگر فکر می کنند هر چه بیشتر در دید باشند می توانند خواستگارهای بیشتری را داشته باشند؟

به صورت کلی اگر در زندگی نسبت به هر مساله ای تعادل برقرار باشد، افراد می توانند راحت تر به خواسته های خود برسند. ولی افراط و تفریط می تواند وضع را دگرگون کند. در زمینه جذب خواستگار هم همین گونه است. بر اساس قانون جذب مردان چت کردن یا چت نکردن بیش از حد برای دلبری از پسران و عاشق کردن آن ها می تواند به ضرر شما تمام شود. در کنار این امر نیز دختر و خانواده اش باید مهارت هایی را به کار ببرند تا جذاب تر به نظر بیایند. برای داشتن خواستگاران بیشتر سعی کنید موارد زیر را رعایت نمایید. این موارد می توانند یک آموزش خیلی خوب برای جذب خواستگار محسوب شوند:

توکل بر خدا

مهم ترین مساله در امر ازدواج توکل داشتن بر خدا است. دخترها و خانواده هایشان باید در وهله اول از خداوند متعال خواستار یک همسر خوب و متناسب باشند. قرائت سوره طه برای طلب همسر مناسب و دلخواه بسیار کمک کننده است.(همچنین نگاه کنید به دعا برای جذب خواستگار)

امام صادق علیه السلام می فرماید: هر کس که خواستگاری ندارد یا به خواستگاریش جواب نمی دهند، سوره طه را بنویسد و بشوید و آب آن را بر صورت خود بریزد، خداوند ازدواجش را آسان می کند.( ۱)

برخورد مناسب

یکی از مهمترین مسایلی که می تواند به جذب خواستگار برای دخترها کمک کند، اخلاق نیکو و پسندیده خود و خانواده شان است. هر اندازه دختر و خانواده اش خوش اخلاق تر باشند و کمتر عصبانی بشوند و بداخلاقی کنند، بر تعداد خواستگاران دختر افزوده می شود. سعی کنید با اطرافیان، همسایگان و آشنایان با روی باز و گشوده برخورد نمایید تا دیگران هم بتوانند راحت تر با شما صحبت کنند. اگر از خود می پرسید چگونه برای یک پسر دلبری کنیم، باید بدانید نحوه برخورد در جلسه خواستگاری نیز مهم است. به همین دلیل به شما توصیه می شود مقاله طرز برخورد در جلسه خواستگاری را مطالعه کنید تا در این زمینه بتوانید پسر را دیوانه خود کنید.

طرز پوشش

والدین در ازدواج فرزندانشان و تعداد خواستگاران نقش اصلی دارند. آن دسته از والدینی که سخت گیری های نا به جا در امر ازدواج فرزندانشان انجام می دهند قطعا این حق فرزند خود را برآورده نکرده اند.

نوع لباسی که هر فرد می پوشد نشان دهنده نوع اعتقادات و مذهب و شخصیت فرد است. سعی کنید نوع پوشش خود را متناسب با طرز عقایدتان انتخاب نمایید. بر عکس خیلی از دخترها فکر می کنند، هر چه لباس های متفاوت تر از جامعه بپوشند بیشتر جذاب می شوند. اما بر اساس قانون جذب مردان، پسران معمولا بیشتر دخترهایی را که به صورت شکیل و متناسب با عرف لباس می پوشند، می پسندند. سعی کنید پوششی را برای خود انتخاب کنید که نشان دهنده شخصیت واقعی شما باشد.(همچنین نگاه کنید به راه های جذب پسر مورد علاقه)

در ادمه به روش های شناخت شخصیت خواستگارهای اشاره می کنیم که بعد از آشنایی با این موضوع که چگونه با یک پسر چت کنیم که عاشقمان شود و چگونه در چت دلبری کنیم برای پسر مورد نیاز است :

گذاشتن دست در جیب

خواستگار دست به جیب شما، احتمالا اطلاعات با ارزشی را پنهان می‌کند و نمی‌خواهد بخشی از زندگی‌اش را برایتان فاش کند.

پنهان کردن دست چپ

اگر دست چپش را پنهان می‌کند، به احتمال زیاد، مسائل شخصی‌اش را از شما مخفی می‌کند و دوست ندارد از زندگی‌اش سر دربیاورید.

پنهان کردن دست راست

اگر دست راست را پنهان می‌کند، احتمالا مسائلی را که ارتباط زیادی به خودش ندارد و به دیگران یا محیط بیرون مربوط است را از شما مخفی می‌کند.

‌پوشاندن دهان

پوشاندن دهان هنگام صحبت کردن یعنی ترس از بیان، پنهان کاری و خجالتی بودن.

دست به آسمان

اگرکف دست‌هایش را روبه بالا و با انگشتان کشیده نشان می‌دهد، صادق است و به شما علاقه دارد.اما اگر کف دست‌هایش به سمت پایین باشد، احتمالا در زندگی‌اش فردی گشاده‌رو نیست. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به مقاله زبان بدن در خواستگاری مراجعه کنید.

مطالب مرتبط:

۲۴ روش ساده برای دیوانه کردن پسران – تکنیک های دلبری

آموزش عاشقانه حرف زدن – راه های عاشق کردن یک مرد

۱۰ نکته ضروری برای صحبت کردن با معشوق

اوایل رابطه در چه مورد صحبت کنیم؟

نشانه های پسر عاشق در فضای مجازی

چگونه با شوهرمان حرف بزنیم که اثر بخش باشد؟

راه های جذب غیر مستقیم پسران – جذب پسر از راه غیر مستقیم

روش های دلبری از پسر

۱۰ نکته مهم در جذب یک مرد از راه دور

عشق در شبکه های اجتماعی

پیامک عاشقانه به همسر

حکم رابطه دختر و پسر به قصد ازدواج

آموزش رایگان زبان انگلیسی – تضمینی



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.