no-img
نوین اطلس

روش های دلبری از پسر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

روش های دلبری از پسر
امتیاز 3.00 ( 1 رای )
zip
بهمن ۵, ۱۳۹۶

روش های دلبری از پسر


بسیاری از خانم ها هم در مراحل آشنایی و قبل از ازدواج و هم در مراحل بعد از ازدواج به دنبال این هستند که چگونه برای معشوق خود دلبری کنند.

اگر شما نیز جزو این دسته قرار دارید با خواندن این مقاله می توانید به نکات مهمی که در زمینه دلبری از پسر کمکتان می کند، دست یابید.

این مطلب باعنوان روش های دلبری از پسر در مورد موضوعات دلبری های زنانه، رازهای دلبری، فنون دلبری، روش های دلبری از همسر، ناز کردن زن برای شوهر، دلبری از زنان، راه های عشوه گری، روش وابسته کردن پسر و روش های دلبری از دوست پسر نوشته شده است.

دلبری های زنانه

زبان عشوه گری خانم ها: تاثیر اولیه
۱. به نگاه خیره‌ی او توجه کنید.
زنی که علاقه‌مند است نه‌تنها پسر را زیر نظر می‌گیرد، بلکه به او اجازه می‌دهد مچ او را هنگام این کار بگیرد! ارتباط چشمی مستقیم که مکررا از آن سوی اتاق اتفاق می‌افتد مطمئنا نشانه‌ی آن است که او از پسر می‌خواهد به او سلام کند، به‌ویژه اگر با لبخند همراه باشد. این یکی از موارد رفتار صحیح با پسر می باشد.

۲. به صورت او دقت کنید.
از روش های دلبری از پسر این است که وقتی یک خانم به شما علاقه دارد معمولا صورت‌اش سرزنده‌تر است. این زبان بدن دلبری زنان را هرگز فراموش نکنید. به ابروها، لب‌ها، و چشمهایش توجه کنید تا ببینید به چیزهایی که گفته‌اید چگونه واکنش نشان می‌دهد. در این‌جا چند چیز هست که باید برای دیدن‌شان چشم‌هایتان را باز کنید:

بالا بردن ابرو. این ممکن است در چند وضعیت استفاده شود، اما اکثر اوقات چیز خوبی است. بالا بردن ابرو وقتی با لبخند و تکان دادن سر همراه باشد، یعنی او با حرف‌هایتان موافق است – حتی اگر فقط به این علت باشد که شما آن را می‌گویید. هم‌چنین زنان بعد از برقراری ارتباط چشمی ابروهایشان را بالا می‌برند تا نشان دهند آن‌چه را می‌بینند دوست دارند و اینگونه می خواهند مهارت های دلبری خود را به کار گیرند.
لب‌های بی‌قرار. اگر هنگام فکر کردن یا گوش کردن لب‌هایش را می‌جود، دارد توجه شما را به لب‌هایش جلب می‌کند، و از این رو احتمالا علاقه‌مند است. به همین صورت، ببینید آیا لب‌هایش را با زبان مرطوب می‌کند یا نه. این نه‌تنها روشی نیمه آگاهانه برای جلب توجه به لب‌هایش است، بلکه زنان وقتی هیجان‌زده یا برانگیخته می‌شوند دهان‌شان خشک می‌شود.
مردمک‌های گشاد. هم زنان و هم مردان وقتی به کسی که با او حرف می‌زنند علاقه‌مند می‌شوند مردمک‌هایشان گشاد می‌شود. به‌ویژه اگر در محیطی روشن باشید این مشهود خواهدبود، چون محیط‌های تاریک به‌طور طبیعی باعث گشاد شدن مردمک‌ها می‌شوند.
تحرک زیاد پلک. اگر او به سرعت پلک می‌زند، قطعا در حال دلبری و جذب پسر مورد علاقه است. هرچند این حرکت خیلی کلیشه‌ای است، اما این استریوتایپ از جایی سرچشمه می‌گیرد. اگر یک خانم به شما علاقه داشته‌باشد، کمی سریع‌تر از معمول پلک می‌زند.
حرکت پره‌های بینی. وقتی خانم‌ها علاقه‌مند یا برانگیخته هستند، پره‌های بینی‌شان تکان می‌خورد. این واکنشی غیرارادی به هیجان‌زدگی است، بنابراین، مانند مردمک‌های گشاد، اگر پره‌های بینی‌اش تکان خورد، می‌توانید کاملا مطمئن باشید او واقعا علاقه‌مند است.

۳. توجه کنید او نسبت به شما کجا نشسته است.
زنانی که علاقه‌مند هستند تمایل دارند به شما نزدیک باشند. اگر سر یک میز نشسته‌اید، ممکن است او سرش را به یک یا هر دو دست تکیه دهد تا به شما نزدیک‌تر شود.

مراقب دست به سینه نشستن خانم‌ها باشید. اگر او به صندلی تکیه داده و دست به سینه نشسته‌است، احتمالا حوصله‌اش سر رفته یا علاقه‌مند نیست. سعی کنید با کشاندن موضوع گفت و گو به او و زندگی‌اش دوباره علاقه‌اش را جلب کنید. اگر هیچ چیز جواب نداد شاید لازم باشد دختر دیگری را پیدا کنید.
از طرف دیگر، اگر او دست یا بازوی شما را لمس کند و فورا دست‌تان را به سوی ناحیه‌ی قفسه‌ی سینه ببرد، دارد علاقه‌اش را نشان می‌دهد.

۴. توجه کنید چگونه با موهایش بازی می‌کند.
حرکات ملایم، مثلا بی‌حواس دسته‌ای از موهایش را دور انگشتش بپیچد یا به آهستگی انگشتانش را در موهایش بلغزاند، این‌ها نشانه‌ی آن است که او بسیار علاقه‌مند است و دارد از روش های دلبری از دوست پسر استفاده می کند. حرکات سریع و آشفته نشان می‌دهد او کلافه یا بی‌حوصله است، به‌ویژه هنگامی که با دو دو زدن چشم‌ها همراه باشد.

حرکات سریع و آشفته به این معنی نیست که هیچ امیدی وجود ندارد. اگر بیش از حد قدرتمند ظاهر شده‌اید، کمی عقب‌نشینی کنید. مطمئن شوید شما بر گفت و گو چیره نشده‌اید یا بیش از حد از او تعریف نمی‌کنید.

رازهای دلبری

اگر زن و مرد در زندگی مشترک به دنبال دستیابی به آرامش و چشیدن طعم خوشبختی هستند، باید در قدم اول، از خودخواهی و خودبینی دست بردارند. این یکی از مهارت های دلبری هست و به این ترتیب این توانایی را پیدا می کنند که در همه مواقع و شرایط، برای طرف مقابل خویش، شخصیت قائل شده و به نظرات او گوش دهند و او را محترم بشمارند و به این موضوع بیندیشند که ممکن است حق با طرف مقابل باشد.(همچنین نگاه کنید به نحوه برخورد با مرد مورد علاقه)

فنون دلبری

در حین خوردن بایستی بسیار جلب توجه کنید برای این کار جسم خوردنی را از انتها با دو انگشت اشاره و شست گرفته و پیش از فرو بردن کامل در دهان جسم را با لبها بازی دهید(میدونم نمیتونی جلوی شیکمتو بگیری و میخوای همشو یه جا بزاری دهنت حالا این دفه رو کم کم بخور). یکی دیگر از روش های دلبری از پسر این است: غذا را به نحوی بجوید که لبها به طور یکی در میان غنچه گردد.

سعی کنید تق تق پاشنه کفشتان به گونه ای تنظیم گردد که یک ملودی عاشقانه را برای مخاطب تداعی کند.

هیچگاه فاصله مابین قدم هایتان از دو سانتیمتر تجاوز نکند هر چند عجله داشته باشید.

آداب لبخند زدن بستگی مستقیمی به وضعیت دندان هایتان دارد اگر دندان هایتان کج و معوج، لک لک، فاصله دار و دارای سایر نا هنجاری هاست …….. تبسمی کفایت می کند

اگر دندان کناری خود را طلا کرده اید از همان طرف بخندید اگر اصولا دندانی در کار نیست به گونه ای چشمان را خمار کنید که کار لبخند را می کند

روش های دلبری از همسر

در روش های دلبری از همسر اول از همه غر زدن و بزارید کنار بخاطر هر چیز به شوهرتون غر نزنید. گام دوم بابت همه چیز تشکر کنید حتی یه کار کوچک، احترامشو پیش همه نگه دارین. (همچنین نگاه کنید به توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کند)

ناز کردن زن برای شوهر

عشوه گری در بدن
الف ـ استفاده عطر مناسب ومورد علاقه همسرتان وآرایش مناسب و مورد علاقه همسرتان موجب تحریک و لذت بیشتر او از شما خواهد شد. نکته قابل تذکر در روش های دلبری از پسر این که « علاقه » شوهرتان پیدا نمایید ومطابق میل او رفتار کنید و غفلت از این نکته موجب نتیجه عکس دادن خواهد شد. پیامبر(ص) در این مورد می فرماید:

قال رسول الله (ص) : لَولا أن َّ المَرأََهَتصَنَّعُ لِزَوجِها لَصلَفَت عِندَه ُ « اگر زن، خود را برای شوهرش نسازد، بی گمان در دل او جا نمی گیرد (تحکیم خانواده ازنگاه قرآن وعترت ص۳۱۲)

ب ـ با حرکت های ظریف بدن خود، مرد را نسبت به نگاه کردن به اندام خودتان تشنه تر نمایید. بنابراین اولین وظیفه «زن » در قبال رابطه جنسی با همسرش، آن است که با حرکات شهوی ولوده گری خود، هم همسر خود را به لذت بیشتر برساند، و هم آن که حس « تبرج » یا « خود نمایی » خود را نیز ارضاء نماید.

گاهی اوقات بعضی از زنان در حالی می خواهند لوده و بی حیا باشند ولی از این می ترسند مبادا این اعمال « زشت » باشد، و از رفتار دینی به دور باشد و می گویند انجام این گونه رفتارها یک نوع دنیا پرستی است !!!

در صورتی در فرهنگ دینی ما به این گونه اعمال با تقدس و قرب الهی دیده می شود به دو حدیث زیر دقت نمایید:

أَبِی عَبْدِ اللَّهِ ع قَالَ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ ص خَیْرُ نِسَائِکُمُ الْعَفِیفَهُ الْغَلِمَهُ «پیامبر (ص) :بهترین زنان شما زنی است که پاک دامن باشد و در برابر شوهرش شهوی باشد!( وسائل‏الشیعه ج ۲۰ ،ص : ۳۰).

أَبِی عَبْدِ اللَّهِ ع قَالَ خَیْرُ نِسَائِکُمُ الَّتِی إِذَا خَلَتْ مَعَ زَوْجِهَا خَلَعَتْ لَهُ دِرْعَ خَلَعَت مَعَهُ والْحَیَاءِ وَ إِذَا لَبِسَتْ لَبِسَتْ مَعَهُ دِرْعَ الْحَیَاءِ

امام صادق (ع) : بهترین زنان شما، زنی است که وقتی با شوهرش خلوت می کند و لباسش را در می آورد ، خجالت و حیایش را کنار می گذارد ! و وقتی لباسش را می پوشد حیایش را نیز می پوشد! (وسائل‏الشیعه ج ۲۰ ص : ۲۹)

حدیث فوق بهترین زن را کسی می داند که در موقع خلوت از انجام هرگونه رفتار جنسی که موجب دلبری از مرد و لذت خودش و همسرش می شود، خجالت نکشد. کنار گذاشتن حیاء و خجالت رمز موفقیت هر زنی در ارتباط جنسی می باشد. به عبارت دیگر زن در این حالت از انجام دادن هر کاری که موجب لذت خود و همسرش می شود، خجالت نکشد، بلکه آن را به عنوان عبادت و کسب ثواب اخروی بداند! یقین این کار موجب به ارگاسم رسیدن زن و مرد می شود.

و لذا بدانید هر گونه رفتاری در این راستا برای لذت بیشتر شوهرش، عبادت است و موجب قرب او به درگاه الهی خواهد شد؛ از همه مهمتر همان گونه که بیان شد، زندگانی زناشویی آن ها مستحکم تر خواهد شد و دارای فرزندان سالم خواهند شد .

بنابراین با عشوه گری درست، هم در قلب شوهرتان جای بگیرید و او را بیشتر بخود جذب نمایید و هم آن که پیش خدای متعال قرب و منزلتی پیدا نمایید و جزء زنان خوب محسوب شوید انشالله.(همچنین نگاه کنید به کلماتی که مردان را تحریک می کند)

دلبری از زنان

تا اینجای مطلب درباره روش های دلبری از پسر صحبت کردیم و اینکه چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم. حال می خواهیم درباره دلبری از زنان صحبت کنیم.

۱- آن چیزی که دختران خواهان آن می باشند چیزی نیست جـز عـشق ورزی و رمانتیک بودن. اگر شما خواهان دختری هسـتـیـد و به دنبال دلبری از زنان می باشید، بـایـد نـیازهایش را نیز بر آورده سازید. برخی از مردان با شنیدن واژه رمانتیک وحشت زده می گـردنــد. اما نـــیازی نیست زیاد به مغز خود فشار وارد آورید و یا وقت و انــرژی فراوانی برای رمانتیک بودن صرف کنـید. اغلب اوقات رمـانـتـیـــک بودن به مفهوم این می باشد که توجهی که یک دختر خواهان آن می باشد به وی ارزانی دارید. وی تنها می خواهد مطمئن گردد که دختر شماره یک زندگی شما است و آنکه شیرین ترین، جذاب ترین و شگفت انگیز ترین زن در قلب شما می باشد. اگر تنها قادر باشید راه هایی برای تقویت پیوسته این باورها بیابید، نه تنها قادر به مجذوب ساختن دختر مورد علاقه خود خواهید بود، بلکه خواهید توانست آن دختر را برای همیشه در کنار خود حفظ کنید. اکنون واقعا رمانتیک بودن دشوار می باشد؟ خیر، تنها کاری که باید انجام دهید آن است که:

* از وی بپرسید که روز خود را چگونه گذرانیده است.

* برایش یادداشتی بگذارید و در آن بنویسید که وی در خاطر شما می باشد و در قلب شما جای دارد.

* هرگاه برای شما غذای خانگی تهیه کرد، به وی بگویید که چه سوپ خوشمزه ای شده و آنکه وی بهترین آشپز می باشد.

۲- به وی نشان دهید که اهمیت می دهید:

* و هر کاری را که در آن مهارت دارید را به وی آموزش دهید. خلاصه آنکه تنها راه حل را ارائه ندهید و به اندازه ای صبور باشید که راه حل ها را برای وی توضیح و آموزش دهید. حتی اگر آموزش آن ها دشوار باشد. اغلب مردان آنقدر بی حوصله و ناشکیبا هستند که حتی حاضر به نشان دادن چگونگی انجام عملی نمیباشند. بنابراین با متفاوت و استثنایی بودن قلب وی را فتح کنید.

۳- زنان عاشق مردانی هستند که همزمان هم به آن ها وابستگی و هم استقلال فردی داشته باشند. همسرتان از اینکه شما در ضمن آنکه در دنیای خودتان زندگی نموده و استقلال خود را دارید، رابطه تان را نیز حفظ می کنید، مورد ستایش قرار می دهد. بنابراین شما برای مجذوب ساختن دختر رویاهایتان در هنگام گام نهادن در رابطه نباید استقلال فردی و هویت خود را از دست بدهید. علم و آگاهی قدرت محسوب می گردد؛ هر اندازه که شما در مورد طرز تفکر دختران و علل رفتار آنان آگاهی کسب کنید بیشتر در متقاعد ساختن و خوشبخت نمودن آنان موفق خواهید بود. نکته مهم آن که:

هر قدر شما عشقی را که یک دختر برای شما قائل است بیشتر ارج نهاده و محترم بشمارید، به همان اندازه آن دختر نیز خواسته های شما را بیشتر برآورده میسازد.

نکات فوق را با کمال صداقت اجرا کنید نه با دورنگی.

راه های عشوه گری

۱- خودتان لذت ببرید.

۲- برای شوهرتان جذاب و خاص باشید و مورد توجه او قرار گیرید.

۳- روابط با هسرتان سرد و بی روح نشود.

۴- وظیفه اصلیتان را خدا برایتان قرار داده و آن خوب شوهر داریست به جا آورید.

۵- اجر جهاد در راه خدا را ببرید.

۶- این کار را برای رضای خدا انجام دهید تا به خواسته های معنوی خود نیز برسید.(همچنین نگاه کنید به قانون جذب مرد مورد علاقه)

روش وابسته کردن پسر

برای وابسته کردن پسر به خود توجه کنید که پسر وقتی ببیند شما او را درک می کنید و به خواسته هایش بها می دهید، قطعا شیفته و دیوانه شما خواهد شد و پیش خود خواهد گفت: این دختر با تمام دخترهای دیگر فرق می کند. من تنها در کنار او خوشبخت و موفق خواهم بود.

مطالب مرتبط:

سایت روانشناسی نوین بینش: از بزرگترین منابع روانشناسی عشق به زبان فارسی

چگونه دل پسری را به دست بیاوریم و برای او دلبری کنیم

۲۴ روش ساده برای دیوانه کردن پسران – تکنیک های دلبری

راه های جذب پسران در چت

قانون جذب مرد مورد علاقه

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

جذب غیر مستقیم پسران



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.