no-img
نوین اطلس

حالت پسرها هنگام عاشق شدن


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

حالت پسرها هنگام عاشق شدن
امتیاز 3.88 ( 8 رای )
zip
اسفند ۲۷, ۱۳۹۶

حالت پسرها هنگام عاشق شدن


این مطلب در مورد نشانه های عاشق شدن یک پسر مغرور، پسر عاشق چه جوریه؟، نگاه پسر عاشق، طرز نگاه پسر عاشق؟، علائم عاشق شدن دخترا، پسر عاشق واقعی، نشانه های عاشق شدن یک پسر خجالتی، علائم عشق پسر به دختر نوشته شده است.

نشانه های عاشق شدن یک پسر مغرور

آیا او، واقعا عاشق من شماست؟!
پژوهشگری به نام مارازیتی، افراد عاشق را به این طریق آزمایش کرده و به این نتیجه رسیده که آنها هم درست همین حالت را دارند، پس عشق حالت وسواس اجباری ایجاد می‌کند در آن فرد عاشق دچار افکار و عادت‌های خاصی می‌شود که نمی‌تواند از دست آنها خلاص شود؛ مثل دیدار‌های پی در پی، تماس گرفتن مکرر با طرف مقابل خود و فکر کردن مداوم به او که عملکرد عادی مغزش را مختل می‌کند.

زبان بدن افراد عاشق
افراد عاشق همان‌طور که گفتیم دچار فعل و انفعالاتی می‌شوند که مغز وظیفه انتقال این اطلاعات و حالت‌ها را به اندام‌شان برعهده دارد، در نتیجه بدن‌شان دچار تغییر و تحول خواهد شد. بسیاری از نشانه‌ها وجود دارد که می‌توانیم از روی آنها حدس بزنیم یک فرد عاشق شده است یا خیر. برخی از راه‌های ابراز اطلاعات مربوط به احساسات از طریق زبان بدن فرد عاشق حالات چهره، تماس چشمی، صدا و زبان بدن است. به این ترتیب هر یک از این حالت‌ها دارای نشانه‌های مخصوصی هستند که می‌توانند در رفتار غیرکلامی ما انسان‌ها دیده شوند.

پسر عاشق چه جوریه؟

لبخند زدن
زمانی‌که نامزدتان به شما علاقه‌مند است، عمیق و صمیمی به شما لبخند می‌زند. اگر او لبخندی خشک و مصنوعی دارد انگار که آن لبخند به زور به او دیکته شده است. در این صورت بهتر است بدانید او از روی ادب کنار شماست و به محض اینکه فرصتی پیدا کند، شما را ترک خواهد کرد. لبخند مصنوعی را می‌توانید از هماهنگ نبودن ابرو‌ها با گوشه‌های لب در خندیدن تشخیص دهید.

در خندیدن واقعی گوشه‌های لب بالا و ابرو‌ها کمی مچاله می‌شوند. افراد عاشق سعی می‌کنند جوری بخندند که لب‌شان به گوشه کشیده‌تر شده و دندان‌های آنها همراه چشم‌های گرد شده دیده می‌شود. آنها خندیدن را با چشم‌های‌شان هم اجرا می‌کنند و می‌توانید آثار خندیدن یک عاشق را در چشم‌های گرد شده او هم ببینید.(همچنین نگاه کنید به نشانه های پنهان در حرکات مرد عاشق)

شخصیت

مردی که به نامزدش علاقه داشته باشد سعی می‌کند در مقابل او مانند یک جنتلمن رفتار کند. کمک می‌کند تا مانتو یا پالتویش را بپوشد، مراقب اوست و سعی می‌کند زندگی را برای او ساده‌تر کند. با این نشانه‌ها می‌توانید بفهمید که مادرش او را به خوبی تربیت کرده و این علامتی است برای اینکه بفهمید علاقه مرد به نامزدش چقدر واقعی است و فقط از روی ادب با خانم‌ها رفتار نمی‌کند. این نوع مردان همیشه در تمام موارد اولویت را با خانم ها می دانند و در موضوعات مهم در زندگی با آنها مشورت می کنند.

نگاه پسر عاشق

رفتن دست ها به سمت مو و سر

در این شرایط معمولا مرد ها و یا پسران به دنبال یافتن راهی برای نشان دادن اعتماد به نفس و کنترل هیجانات درونی خود در شرایط حساس هستند. زمانی که شما به عنوان یک مرد با یک دختر روبه رو می شوید و به نحوی به استقبال این صحبت کوتاه می روید به صورت ناخود آگاه دستتان به سوی مو ها رفته و سعی در مرتب کردن آن دارد و یا با مو های خود بازی می کند. این موضوع در مورد رفتار خانوم ها در مقابل آقایان هم صادق است. این حرکات نشان از علاقه آقا به خانوم دارد

هنگامی که مرد ها ژست باز به خود می کردند

در موقعیت های اجتماعی یه صورت ناخودآگاه زمانی که شما به یک فرد علاقه دارید یا مجذوب وی هستید، ژست ها و حالات بدنی باز تری به خور می گیرید که این مورد در مرد ها و پسر ها بیشتر به چشم می آید. اگر در این شرایط به پا های آن ها نگاهی ببیندازید همچنین باید متوجه باشد که پاهای آن ها معمولا به سمت فردی که تمایل به سخن گفتن دارد می چرخد. این موضوع در رابطه با صورت هم صدق می کند و این افراد بیشتر به سمت فردی که علاقه دارند می چرختد و صحبت می کنند.

طرز نگاه پسر عاشق؟

نگاه او هیجان زده است و چشمانش برق می زند (نگاه کنید به زبان چشم عاشق)

علائم عاشق شدن دخترا

۱- همیشه همراه و همگام با شما است

از نشانه های یک زن عاشق این است که ناگهان متوجه می‌شوید که او همه جا حضور دارد. او “به طور اتفاقی” هر کجا شما هستید پیدایش می‌شود، یا در راهروی محل کارتان مرتب جلوی شما قدم می‌زند، یا “تصادفی” به شما برخورد می‌کند، یا در میهمانی در اطراف شما مانور می‌دهد.

آنچه که او انجام می‌دهد تلاش برای جلب توجه شما است، و بـرای این اسـت که خود را در موقعیتی قرار دهد تا شما “قدم اول” را بردارید. مسئله اینـجا اسـت کــه بـسـیـاری از مردان نسبت به این عمل زنان بی‌توجه هستند و به همین دلیـل بسیاری از فرصت‌ها را از دست می‌دهند. توجه کنید مردان مستقیم عمل می‌کنند، زنان غیرمستقیم.

بنابرایـن اگر زنـی مکررا” شروع به قـرار گـرفـتـن سـر راه شـما نـمود، احتمال اینکه او این کار را عمدا” انـجام می‌دهد زیاد است.

۲- حرکاتی مخصوص انجام می‌دهد

یک جمله‌ی قدیمی می‌گوید: “جسم دروغ نمی‌گوید.” طبیعت بشر را طوری برنامه‌ریزی کرده که هنـگام ابـراز عـلاقه بی‌اخـتیـار شـروع بـه انـجام یـک سـری حرکات جسمانی مشخص می‌کند. این اعمال غیرشفاهـی از گـشاد شـدن چشم هنگام نظاره به چیزی جالب گرفته تا لبخند زدن متغیر است.

در اینجا برخی از علائم زبان جسمانی یک زن عاشق را مشاهده می‌کنید:

اشاره نمودن در جهت شما با پاها یا شانه‌ها

خم شدن به طرف شما هنگام صحبت

بازی کردن با مو و دست کشیدن لای موها

نوازش کردن جواهرات (مانند گوشواره) و لمس نمودن دسته عینک

چشم برنداشتن از شما هنگام صحبت و گفت‌وگو

تقلید از حرکات شما ( مثلاً اگر دست خود را روی میز بگذارید او هم همین کار را می‌کند.)

لبخند زدن هنگامی‌که شما او را برانداز می‌کنید.

اگر برخی از این علائم را هنگام حضور طرف مقابل مشاهده کردید، تقریبا” می‌توانید مطمئن شوید که او چراغ سبزی برای شروع یک رابطه‌ی خوب که شاید هم به ازدواج منجر شود را به شما نشان می‌دهد. در واقع این ها حرکات مرد عاشق است.

۳- هیچ‌گاه برای شما سرش شلوغ نیست

این اصلی‌ترین قانون بازی عشق است. اگر زنی به برقراری رابـطـه و ازدواج شما علاقه داشته باشد، همیشه خودش را در دسترس قرار می‌دهد. یـعنـی او یـک شـمـاره تلفن کاری یا آدرس ایمیل به شما خواهد داد. در اسرع وقت به تلفـن یا ایـمیـل شـما جواب خواهد داد. دعوت شما را برای با هم بودن خواهد پذیرفت – و اگر در روزی که شما تعیـین کرده‌اید وقت نداشت، چیزی شبیـه این خواهد گفت: “خوب، این پنج‌شنبه نمی‌تونم، اما اگر اشکال نداره بیندازیم برای پنجشنبه دیگه، باشه؟ ”

شـمـا هـرگـز از یـک زن عـلاقـمـند چـنین جملاتی را نخواهید شنید: ” الان واقـعـاً سـرم شلوغه”، یا “بذار بینم وقت دارم”، یا “نمی‌دونم بتونم بیام یا نه”

پسر عاشق واقعی

پسری که عاشق شما است، وقتی چشم در چشم شما می شود او کمی سرش را به سمت راست یا چپ کج می‌کند
کج‌کردن سر یک حرکت کاملا ناخودآگاه در مردان است که وقتی نسبت به زنی احساس نزدیکی می‌کنند از خود نشان می‌دهند. این حرکت و ژست را زمانی مردها نشان می‌دهند که به زنی علاقه‌مند شده‌اند ولی خودشان این شجاعت را ندارند که جلو بروند و علاقه‌شان را ابراز کنند و از او خواستگاری کنند. در واقع او با کج کردن سر، خود را آسیب‌پذیر نشان می‌دهد تا خود را در دسترس نشان دهد شاید جالب‌تر به نظر برسد. اگر همکار یا همکلاسی‌تان هنگام صحبت و درحالی‌که ارتباط چشمی برقرار کرده گردنش را کج کند، احتمالا به‌زودی از شما خواستگاری خواهدکرد.

پسری که پنجه پاهایش را به سمت داخل می گذارد، می خواهد از شما خواستگاری کند
به احتمال زیاد شما طرف مقابل را عصبی و دستپاچه کرده‌اید، این رفتار نشان‌دهنده اعتماد به نفس نداشتن اوست، به همین دلیل اگر همکار یا همکلاسی‌تان هنگام صحبت چنین ژستی گرفت، یعنی نسبت به شما احساس تمایل دارد ولی هنوز آنقدر اعتماد به نفس ندارد که از شما خواستگاری کند، او احتیاج دارد تا از علاقه شما نسبت به‌ خودش مطمئن شود. اگر هنگام صحبت وقتی او دستپاچه است چند دقیقه با او دوستانه رفتار کنید و به‌ طور غیر مستقیم اشتباهاتش را به او بفهمانید، بعد از مدتی او راحت‌تر خواهد شد و حتی ممکن است درخواست ازدواجش را نیز مطرح کند. در واقع وقتی مردی انگشتان پنجه پاهایش را به سمت هم متمایل می‌کند، یعنی می‌خواهد درباره موضوع مهمی مثل ازدواج صحبت کند، در این مواقع بهتر است بیشتر ساکت باشید تا او فرصت کند درخواست ازدواجش را مطرح کند.

پسری که تمایل به ازدواج با شما دارد زمانی که به شما نگاه می‌کند خیلی سریع شانه‌هایش را به سمت بالا جمع می‌کند و به سمت جلو می‌دهد
در این حالت احتمالا شما حرکتی انجام داده‌اید که توجه او به سمت شما جلب شده‌ است. وقتی پسری رفتارهای یک خانم را تحسین می‌کند در واقع او را مورد مناسبی برای ازدواج می‌داند و به همین دلیل در این مواقع کاملا ناخودآگاه شانه‌هایش را به سمت جلو می‌آورد و جمع می‌کند، این حرکت در مردان نشان‌دهنده محبت عمیقی است که در دل دارند و دوست دارند به نوعی آن را ابراز کنند. ‌حتی در زندگی زناشویی نیز وقتی مردی از همسرش حرکتی تحسین آمیز می‌بیند ولی غرورش اجازه نمی‌دهد آن را ابراز کند شانه‌هایش را به سمت جلو جمع می‌کند، در این مواقع می‌توانید برای خوشحال کردن همسرتان، شما نیز به‌طور کلامی علاقه خود را به او نشان دهید.

نشانه های عاشق شدن یک پسر خجالتی

۱. زبان بدن (یا همان رفتار غیرکلامی) طرف مقابل را بررسی کنید. زبان بدن می‌تواند “حرف‌های بزرگی بگوید”. شما با توجه به زبان بدن می‌توانید درباره احساسات او اطلاعاتی بدست آورید. جالب است بدانید که متخصصان رفتاری بر این باورند که باوجود اینکه دختران در حدود ۵۲ رفتار بدنی برای نشان دادن علاقه خود به پسرها دارند، این تعداد در پسران تنها حدود ۱۰ حرکت رفتاری است. با توجه به نظریه زبان، می‌توانید حدس‌هایی بزنید! اما با همه این‌ها، هنوز هم نیاز به دانستن چیزی که به دنبالش هستید دارید، و به یاد داشته باشید که هر حدس اشتباه می‌تواند منجر به شرمساری شما شود.

او زیاد به شما خیره میشود. سعی میکند به شما نزدیک شود.
مسیر دست ها، پاها، ساق پا، پا، و … او به سمت شما اشاره دارد، این می‌تواند یکی از نشانه های علاقه مندی باشد که به صورت ناخودآگاه بوجود می‌آید.
او شروع به آراستن خود می‌کند. ژاکت مناسب می‌پوشد. کفش هایش را واکس می‌زند. شاید او را موقعی که با دستش موهایش را مرتب می‌کند یا بند کفش‌هایش را می‌بندد ببینید.
اگر او شما را دوست داشته باشد، به ندرت ممکن است که به شما پشت کند، اغلب متمایل به شما است.
در رابطه با زبان بدن بیشتر بخوانید.

۲. به تماس‌های چشمی توجه کنید. همانطور که قبلا اشاره شد، پسری که به شما علاقه مند باشد بیشتر به شما نگاه می‌کند حتی گاهی مخفیانه. اگر او خجالتی باشد، ممکن است سعی کند نگاه خود را از شما دور کند، اگر شما نگاه او را کنترل کنید ممکن است به طور ناگهانی سر خود را به اطراف برگرداند. برای آزمایش علاقه، به مدت چهار ثانیه به او خیره شوید، و سپس به جای دیگری نگاه کرده و پس از مدتی دوباره به او نگاه کنید – اگر او ارتباط چشمی را با شما حفظ کرد یا افزایش داد، او به شما علاقه مند است. اگر چشمان او به دهان شما خیره بود، او قطعا علاقه مند است. اگر نگاه او به شما مانند دیگران است یا اینکه تماس چشمی با شما را قطع می‌کند، احتمالا به شما علاقه ندارد.(نگاه کنید به نگاه عاشقانه مردان)

او به شما زل می‌زند و محو شما می‌شود. این نشانه دوست داشتنتان است.
مراقب باشید نگاه پسر خجالتی را با یک نگاه معمولی اشتباه نگیرید. پسر خجالتی که شما را دوست دارد، دوباره به شما خیره می‌شود . صبور باشید!
اگر شما او را دوست نداشته باشید، تماس چشمی او ناراحت کننده خواهد بود. در این هنگام تماس چشمی را قطع کرده و به مکان دیگری بروید.
هر وقت که او به شما نگاه می‌کند لبخندی می‌زند یا اینکه کاری میکند که لحظه ای شما را خندان ببیند، این بدان معنی است که او می‌خواهد در شما حس خوبی ایجاد کند.
۳. به حرف‌هایش گوش کنید. اگر او شما را دوست دارد، او احتمالا می‌خواهد در مورد خودش با شما صحبت کند. بسیاری اوقات، پسرها نیاز دارند تا خود را اثبات کنند، به خصوص اگر شما در مورد یک پسر دیگر با او صحبت کنید. علاقه او را در صحبت‌هایش می‌توانید بیابید.

۴. داشتن رفتار متفاوت از دیگران با شما یکی از نشانه های دوست داشتن شما است. در رفتار او دقت کنید و ببینید آیا ارزش بیشتری به شما می‌دهد یا نه!

۵. منتظر باشید تا علایق ناگهانی او را در مورد چیزهایی که دوست دارید را ببینید. مثلا علاقه به سبک یا گروه خاصی از موسیقی که شما به آن علاقه دارید. یا صحبت درمورد برنامه تلویزیونی مورد علاقه شما و … اینها می‌توانند نشانه هایی باشند که او شما را دوست دارد.

۶. وجود نشانه های دست‌پاچگی را ببینید. رفتارهای غیرعادی، خنده های با استرس، عرق کف دست، کشیدن نفس عمیق، بی‌قراری و … همه می‌توانند نشانه هایی از علاقه او به شما باشند. اینها نشان می‌دهند که او سخت در تلاش است تا با شما ارتباط نزدیکتری برقرار کند.

علائم عشق پسر به دختر

۱. به چشم‌هایش دقت کنید.
فقط با نگاه کردن به چشم های طرفتان می‌توانید از احساس او باخبر شوید. برخلاف سایر اعضای بدن که ما روی آنها کنترل داریم، چشم‌هایمان فرق دارند. وقتی زن یا مردی هیجان داشته باشد یا حسی قوی در دلش باشد، مردمک چشمانش بزرگتر می‌شود. پس اگر وقتی با طرفتان حرف می‌زنید، دیدید که مردمک چشمانش بزرگ شده است یعنی دوستتان دارد.

همچنین موقع حرف زدن می‌توانید از طرز نگاه کردن او بفهمید که چقدر به شما توجه دارد. اگر ارتباط چشمی خود را به طور مداوم با شما حفظ می‌کند، می‌توانید احساس قلبی‌اش را از چشم‌هایش بخوانید.

۲. وقتی با شماست احساس شادی می‌کند.
این رفتار ضمن اینکه کاملاً مشخص است اما معمولاً نادیده گرفته می‌شود. این واقعیت که مردی نتواند لبخندش را از شما مخفی کند یا پیش شما خیلی هیجان داشته باشد، دستش را جلو شما رو می‌کند.

۳. کاری که دوست دارید را انجام می‌دهد.
این هم یکی دیگر از نمونه‌هایی است که مردها برای اینکه پیش کسی باشند که دوستشان دارند انجام می‌دهند. به فعالیت‌هایی فکر کنید که دوست دارید و اگر می‌بینید او برای آن فعالیت‌ها برایتان برنامه می‌گذارد، مشخص است که دوست دارد وقت بیشتری با شما بگذراند. مهم نیست که او به آن فعالیت‌ها علاقه دارد یا نه، مهم این است که می‌خواهد وقتش را با شما بگذراند.

۴. آخرهفته‌های خود را با شما می‌گذراند.
ازآنجاکه همه ما زندگی‌های پرمشغله‌ای داریم، آخرهفته‌ها دوست داریم استراحت کرده و وقتمان را همانطور که دوست داریم بگذرانیم. بنابراین اگر مردی فقط دوستتان باشد، آخرهفته خود را صرف کار دیگری خواهد کرد، کاری که از انجام آن لذت می‌برد. اما وقتی مردی می‌خواهد کل آخرهفته خود را با شما بگذراند، کاملاً مشخص است که شما چیزی هستید که به او بیشترین لذت را می‌دهید.

این مسئله به طور ناخودآگاه و غیرارادی برای آنها اتفاق می‌افتد چون وقتی مردها به زنی علاقه دارند، دوست دارند همه وقت خود را کنار او بگذرانند. هیچوقت با خودش فکر نمی‌کند که اگر این کار را بکند، شما پیش خودتان خواهید گفت که گرفتارتان شده است. این کار را می‌کند چون همان کاری است که دوست دارد انجام دهد.

بیشتر بخوانید: 

رفتار مرد عاشق

راه های جذب پسران مغرور

نشانه های وابستگی پسر به دختر

مراحل عاشق شدن در پسران

مرد متولد فروردین چه زنی را دوست دارد

زبان بدن در خواستگاری

تعبیر خواب خیانت شوهر به زن

چرا مردان خیانت نمی کنند

چگونگی برخورد با زن خیانتکار

مردان خیانت خیانتکار چگونه رفتار می کنند

جذب پسر برای ازدواج

۵ مرحله ی ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

شما احتمالا با جستجوی یکی از جملات زیر به این مقاله رسیده اید:

نشانه های عاشق شدن یک پسر مغرور. پسر عاشق چه جوریه؟. نگاه پسر عاشق. طرز نگاه پسر عاشق؟. علائم عاشق شدن دخترا. پسر عاشق واقعی. نشانه های عاشق شدن یک پسر خجالتی. علائم عشق پسر به دختر



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.