no-img
نوین اطلس

نگاه عاشقانه مردان


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

نگاه عاشقانه مردان
امتیاز 3.33 ( 3 رای )
zip
مهر ۲۴, ۱۳۹۷

نگاه عاشقانه مردان


فکر می کنید وقتی موضوع عشق در میان باشد نگاه مرد عاشق چگونه است؟ طرز نگاه مردان در عشق متفاوت است و همین موضوع خبر از علاقه ی او به شما می دهد. نگاه عاشقانه می تواند عشق واقعی یک مرد را افشا کند.

خیلی ها نیز به عشق در نگاه اول اعتقاد دارند. واقعا تاثیر نگاه در عشق چیست؟ آیا یک نگاه می تواند باعث عشق و علاقه شود؟

نوین اطلس در این مطلب به همه ی این سوالات پاسخ می دهد و از آنجا که زبان بدن می تواند احساسات درونی افراد را آشکار کند در مورد روانشناسی زبان بدن مرد عاشق نیز صحبت خواهیم کرد. بعد از عاشقی نیز همیشه موضوع حسادت مطرح می شود که در این مطلب در مورد عشق و حسادت هم توضیحاتی ارائه خواهیم داد.

طرز نگاه عاشقانه

فردی که عاشق است اغلب چشم خود را به شخص مورد پسندش می دزد. درواقع یک طرز نگاه عاشقانه همین دزدین چشم ها از چشم شما می باشد.(نگاه کنید به طرز نگاه پسر عاشق)
از دید فرد عاشق همیشه به نظر می رسد جزئیات مهمی در شخص مورد علاقه اش وجود دارد که قبلا آن را ندیده است. اگر کسی از عشق یک طرفه رنج ببرد، معمولا نمی تواند نگاه کردن به معشوق خود را متوقف کند، چرا که هیچ چیز برایش بهتر از این نیست.(نگاه کنید به دزدیدن نگاه نشانه چیست)

تاثیر نگاه در عشق

در مبحث تاثیر نگاه در عشق تحقیقات نشان می دهد مردان بیشتر از زنان تحت تاثیر نگاه قرار می گیرند و عشق را با نگاه تجربه می کنند. مردان بیشتر از زنان در نگاه اول عاشق می‌شوند؛ این نتایج در مردان ۴۸ درصد و در زنان ۲۸ درصد است. مردان بیشتر تحت‌ تاثیر ظاهر زنان قرار می‌‌گیرند و چون ویژگی‌های ظاهری به‌سرعت تغییر نمی‌کنند، احساس عشق تا مدتی در مردان باقی می‌ماند. اما چون زنان به‌طور غریزی نقش مادری و نگهداری را برعهده دارند، در روابط عاشقانه‌ی خود محتاط‌تر هستند و به همین دلیل عشق در نگاه اول کمتر در آن ها اتفاق می افتد.(نگاه کنید به زبان چشم عاشق)

عشق واقعی یک مرد

در روابط بین زن و مرد بسیار پیش می آید که عشق واقعی و اصیل با عشق های زودگذر و هوس های ناگهانی اشتباه گرفته می شود و در این روابط کسی که بیشتری ضربه را می خورد دختر است. البته این را هم باید گفت در این روابط پسرها هم ضربه بدی خورده و دیگر نمی توانند به طرف مقابل شان اعتماد کنند. به همین بهانه در این مقاله سعی کرده ایم خصوصیات یک عشق واقعی را به شما نشان دهیم.

خصوصیات یک عشق واقعی یک مرد چیست؟

۱ – عشق واقعی یک مرد هیچ گاه به نفرت تبدیل نمی شود فقط ممکن است بعد از بروز اتفاقات ناخوشایند به بی تفاوتی تبدیل شود و اگر عشقی روزی به تنفر تبدیل شد بدانید عشق نبوده و فقط یک رابطه بوده است.
۲ – عشق مراقبت و مواظبت می خواهد و آدم عاشق اساسا مهربان است.
۳ – عشق سالم دارای آگاهی و شناخت است و به دنبال شناخت طرف است که از آن لذت ببرد.
۴ – رابطه عاشقانه ای که شادی نیاورد دروغ است ، آدم عاشق دنبال دست آویز نمی گردد تا به او گیر دهد ،دنبال شناخت است تا بیشتر دوستش داشته باشد.
۵ – عشق واقعی شوق و شور و هیجان دارد.
۶ – عشق واقعی یک مرد دارای خصوصیت فعال بودن است.
۷ – عشق واقعی یک مرد امن و آرام است و سوء ظن و تشویش و اضطراب ندارد و امنیت را در خود احساس می کند.
۸ – عشق واقعی یک مرد باعث احساس بهتر و پیشرفت می شود.
۹ – عشق دارای حرمت است .حرمت با احترام فرق دارد احترام یعنی هرچه طرف مقابل گفت ما قبول کنیم ولو غیر منطقی باشد. حرمت یعنی هر دونفر برابر هستند، یکی هستند، انسان هستند و یکی بر دیگری برتری ندارد.
۱۰ – خصوصیت دیگر عشق واقعی آرامش است در عین فعالیت. آرامش در سایه عمل به این موضع که هرچه در زندگی می توانیم تغییر دهیم تغییر دهیم و چیزهایی را که نمی توانیم تغییر دهیم بپذیریم به دست می آید.

روانشناسی زبان بدن مرد عاشق

روانشناسی معتقد است مرد عاشق وقتی در مقابل معشوق قرار می‌گیرند بدن خود را به فرد مورد علاقه مایل کرده و سعی می‌کنند که همیشه رو به او قرار گیرند. در آقایان معمولا بدن به صورت یک حمایت کننده و در برگیرنده است و در خانم‌ها بدن کوچک و ضعیف‌تر نشان داده می‌شود تا حمایت مورد نیاز را از مرد دریافت کند. مرد‌ها غالبا دوست دارند نامزدشان در سمت چپ‌شان قرار گیرد و اندازه یک کف پا هم فاصله راه رفتن مرد از خانم بیشتر باشد. یکی دیگر از نشانه های زبان بدن هنگام عاشق بودن این است که موقع راه رفتن مرد با کج کردن سر به سمت نامزدش سعی در ارتباط چشمی با او دارد.(نگاه کنید به حرکات مرد عاشق)

بیشتر وقت‌ها افراد عاشق مات و خیره به یک نقطه نگاه کرده و از شنیدن صدای بیرون و خارجی اجتناب می‌کنند. سر فرد عاشق معمولا متمایل به یک طرف است و سعی می‌کند هنگام شنیدن هم لبخند کوچکی بر لب داشته باشد و با حرکات سر معشوق خود را همراهی می‌کند.

بازوها
زمانی‌که نامزدتان با دستانی باز به استقبال شما می‌آید، نشان‌دهنده علاقه به ایجاد صمیمیت و آشنایی بیشتر است اما اگر کسی بازوهایش بسته باشد به این معنی است که او علاقه ندارد شما به حریم شخصی‌اش وارد شوید. دست‌های عرق کرده و بازی کردن با وسایل دم‌دست خود یکی از نشانه‌های عاشق شدن مرد‌هاست.

شانه‌ها
زمانی‌که مردان در حال صحبت و گفت‌وگو با نامزد مورد علاقه‌شان هستند شانه‌های‌شان به‌طور غیر ارادی به سمت جلو خم می‌شود. این کار به خاطر بهتر گوش کردن به فرد مقابل انجام می‌شود. این حالت نشان‌دهنده این است که آن مرد می‌خواهد شما در مرکز توجهش باشید و تمام تمرکز و توجهش به شماست.

اندام بالا تنه
زمانی که مردی با نامزدش قدم می‌زند، سینه‌اش را جلو داده و بازوهایش به عقب متمایل می‌شود. این حالتی است که مردان سعی می‌کنند جنس مخالف‌شان را با آن تحت تاثیر قرار دهند و قدرت و استواری خود را به دیگران نشان دهند. معمولا هم تنفس‌های عمیق و بلندمدت می‌کشند یا تپش قلب ناشی از هیجان را کنترل می‌کنند.

پاها
اگر مردی به نامزدش علاقه‌مند شده باشد سعی می‌کند در راه رفتن خانم را راهنمایی کند یا هنگام ورود به محل خاصی بعد از خانم حرکت کند حتی در را برای خانم باز کند و صندلی‌اش را به جلو بکشد. موقعیت و حالتی که او به خود می‌گیرد نشان‌دهنده میزان صمیمیت و علاقه او به نامزدش است. او سعی می‌کند نامزدش را حمایت کند و به طرف مقابل بفهماند که همیشه در کنار اوست.
مقاله حالت پسرها هنگام عاشق شدن نیز در این زمینه به شما کمک خواهد کرد.

عشق و حسادت

حسادت گاهی عشق را از بین می برد گاهی اوقات احساسات حسادت‌آمیز می وانند از حد و اندازه خارج شوند. برای مثال هنگامی که مردی به خاطر صحبت همسرش با یک دوست قدیمی یا به خاطر اینکه با یکی از اعضای خانواده به گرمی احوال‌ پرسی می کند، صحنه ناگواری ایجاد می کند یا زنی به خاطر اینکه متوجه می شود رییس همسرش هم زن است دچار حمله جنون‌ آمیز حسادت می شود، همان زمانی است که کنترل این حس از توان شخص خارج شده است. چنین واکنش هایی می‌تواند آسیب سختی بر رابطه وارد کرده و موجب شود که هر دو نفر در تمام مدت احساس بی ثباتی کرده و مدام در حال نگرانی و احتیاط باشند تا مبادا حس حسادت دیگری را تحریک کنند. شخص حسود نیز که معمولا از مشکل خود باخبر است، دایما در میان دو حس مقصر دانستن خود و توجیه رفتارش سرگردان است.

مطالب مرتبط:

راز مردان عاشق

عشق واقعی مردان چگونه است

روانشناسی مرد عاشق

زبان بدن در روابط عاشقانه

نگاه چشم در چشم

زل زدن پسر به دختر نشانه چیست؟

مراحل عاشق شدن در پسران



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.