no-img
نوین اطلس

راز مردان عاشق


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

راز مردان عاشق
امتیاز 3.50 ( 2 رای )
zip
مرداد ۱۳, ۱۳۹۷

راز مردان عاشق


یکی از موضوعات این مطلب از نوین اطلس دات کام که راز مردان عاششق را برملا می کند نشانه های عاشق شدن مردان مغرور می باشد. روانشناسی مرد عاشق در مورد جملاتی که مردان را دیوانه میکند صحبت کرده و راهکارهایی برای وابستگی مرد به زن ارائه می دهد.همچنین رفتار مرد عاشق را تحلیل می کند و رازهای مردان را برای جذب مردان مغرور به خود برای شما آشکار خواهد کرد.

نشانه های عاشق شدن مردان مغرور

مردان مغرور وقتی عاشق می شوند نسبت به طرف مقابل خود که همان معشوقشان است حساس خواهند شد و توجه خود را بیشتر نشان می دهند. برخی از نشانه های عاشق شدن مردان مغرور را می توانید در ادامه مطالعه کنید:

۱- او به حرف هایتان گوش می دهد
تحقیقات نشان داده است که خانم ها نسبت به آقایان بیشتر حرف همسرشان را گوش می دهند . آقایان نه تنها حرف شما را گوش می دهند همچنین در عمل نیز به شما عشقشان را ثابت می کنند وتوجه زیادی به شما می کنند و اگر این مورد را در همسرتان مشاهده کردید ، می توانید درک کنید که همسرتان مراقب شماست و توجه زیادی به شما می کند .

۲- او نزد شما آسیب پذیریش را نشان می دهد
مردان در نشان دادن رفتارهایی که نسبت به نظر بقیه یک ضعف باشد، بطور کلی ذاتا محتاط هستند . آنها احساس می کنند که همیشه باید پر قدرت جلوه داده شوند .
اما زمانیکه آقایان در رابطه عاشقانه هستند شروع به رها کردن این عادت می گذارند و احساسات واقعی خود را نشان می دهند . درک آسیب پذیر بودن آقایان کمی طول می کشد و اگر او برای شما کاری کرد که نشان دهنده عشق اوست می تواند در شما باعث اعتماد به نفس شود که شوهرتان عاشق شماست .

۳- او چهره شما را در شرایط بد هم دوست دارد
اکثر مردم تلاش می کنند تا روزهای خوبشان را خاطر داشته باشند و این به این دلیل است که می خواهید فقط روزهای خوب و خوشی را با همسرتان داشته باشید و در کل نسبت به زندگی احساس خوبی داشته باشید . اما هنگامی که رابطه واقعی صورت می گیرد زمان بیشتری را بایکدیگر صرف می کنید و نسبت به یکدیگر راحت تر هستید .پس از ورود به رابطه دوستانه واقعی دیگر برای همسرتان ضروری نیست که آرایش کنید چراکه او عاشق شما شده است و خواهد بود .
بنابراین هر زمانی که همسرتان به شما ابراز علاقه کرد و گفت ” تو چه زیبا هستی” بدانید شما را بسیار دوست دارد و او را کاملا بپذیرید چراکه او کاملا عاشق شماست .

روانشناسی مردان

مردان و زنان از نظر روانشناسی چند تفاوت اساسی با هم دارند. اول اینکه قسمت نیمکره راست مغز مردان که اعمالی نظیر کسب مهارت های فیزیکی و تطابق های چشمی و ماهیچه ای را انجام می دهد از نیم کره چپ آنها بزرگتر است.اما در زنان نیمکره چپ مغز که مهارتهایی چون بیان احساسات ومهارتهای گفتاری را به عهده دارد به اندازه نیمکره راست آنها می باشد.
بنابراین طبیعی است که مردان از نظر احساسات و عواطف عملکردی پایین تر از زنان داشته باشند. تا جایی که،مردان اگر سخنوران ماهر، و در رشته فلسفه و روانشناسی هم متبحر باشند، در بیان احساسات خود بسیار ضعیف تر از زنان می باشند.

تفاوت بعدی وظایفی است که از ابتدا به دوش مردان افکنده شده است. مردان چون از قدیم، کار و مسئولیتی بر عهده داشته اند اکنون هم اگر وظیفه و مسئولیت را از آنان بگیرید از مرد بودن خود منزجر می شوند. مردانی که موقعیت شغلی و مسئولیت خانوادگی و اجتماعی خاصی، بر عهده ندارند در خود احساس کمبود و حقارت می کنند.این گونه مردان به حمایت بیشتری نیاز دارند تا خلاء بیشتری را در زندگی خود احساس نکنند.
تفاوت دیگر، مربوط به نوع تربیت مردان است. در ابتدا به همه مردان آموخته اند که آنان موجود برتر از زن هستند. مردان باید احساسات خود را کنترل کنند و اگر زنان را دوست دارند تنها به دید رحم و شفقت و وسیله در آنها بنگرند.

در عصری که ما در آن زندگی می کنیم، زنان می خواهند پا به پای مردان از زندگی لذت ببرند. و مردان احساسات آنها را درک کنند. و روحیاتشان را با عواطف زنانه تطبیق دهند. آنان برای دست یافتن به این مقصود، ضمن اینکه نباید سعی کنند بر مرد محبوب خود استیلا یابند و او را در بند خود در آورند.اما از جانب دیگر هم نباید رفتار مادر گونه به خود بگیرند وتنها در جهت ارضای خواسته های مرد خود گام بردارند چرا که ناچار می شوند محبت را از او گدایی کنند.

جملاتی که مردان را دیوانه میکند

یکی از جملاتی که مردان را دیوانه این است که به او بگویید ابرمرد زندگی من:
یکی از نیازهای روحی مردانه که باید برآورده شود تا شما با چشمان خودتان ببینید یک مرد تا چه حد می‌تواند حمایتگر، مؤثر و دوست‌داشتنی باشد، این است که حس کند ابرمرد زندگی همسرش است. بداند در نگاه شریک زندگی‌اش تکرار نشدنی است وشما به‌عنوان همسر او اعتقاد دارید بهترین مرد دنیا در کنارتان هست.

اینکه هر آدمی مشکلاتی دارد و هیچ‌کس گل بی‌عیب نیست را همه قبول دارند اما حتما شنیده‌اید که «اگر در دیده مجنون‌نشینی/ به غیراز خوبی لیلی نبینی». مهم این است مرد زندگی‌تان بداند در نگاه شما بهترین انتخاب بوده و خواهد بود. به او بگویید که قوی و قابل اتکاست و دنیای‌تان بدون او چیز بزرگی کم دارد؛ چیزی مانند یک حامی مهربان برای تمام لحظات زندگی.

اگر می خواهید با جملات خود مردان را دیوانه خود کنید به او بگویید به تو افتخار می‌کنم
به همسرتان در موقعیت‌های مختلف نشان دهید که به او افتخار می‌کنید و این را نه‌تنها از دیگران مخفی نمی‌کنید بلکه با کمال میل نشان می‌دهید که بهترین مرد دنیا شریک زندگی شماست. خوب است بعضی وقت‌ها بی‌بهانه و خیلی ساده به او بگویید که به او و بودنش افتخار می‌کنید و گاهی هم دنبال موقعیت‌هایی باشید که مقابل چشم همسرتان این را به دیگران هم بگویید.

یک آقا وقتی متوجه می‌شود همسرش در مقابل دیگران از او تعریف کرده و اعتراف می‌کند زندگی در کنارش بسیار لذتبخش است، احساس غرور خواهد کرد و کسی که این حس را به او هدیه داده همیشه در دلش باقی می‌ماند. نیازی به نقش بازی‌کردن نیست، خوب به همسرتان دقت کنید، نکات زیادی دارد که می‌توانید به آنها افتخار کنید و با بیان آن، او را به سمت بهتر شدن سوق دهید.

وابستگی مرد به زن

یکی از نشانه‌های وابستگی مرد به زن این است که هنگامی که از محل کار به منزل برمی‌گردند سعی می‌کنند خستگی‌های محل کارشان را با خود به خانه نیاورند چون نمی‌خواهند محل آسایش خودشان را با درگیری‌های محل کاری‌شان خراب کنند. شاید به نظر شما بیاید که بهتر است در مورد مشکلات و جزئیات کار همسرتان اطلاع داشته باشید اما همیشه اینگونه نیست و گاهی پیش می‌آید که برخی از مردان ترجیح می‌دهند شما را درگیر حاشیه‌ها و دلمشغولی‌های کارشان نکنند و حتی بعضی از آنها برای اینکه کوچک‌ترین ناراحتی و نگرانی‌ای برای شما پیش نیاید نه‌تنها در مورد کار با شما صحبت نمی‌کنند بلکه با روی گشوده و حتی با خرید گل پیش شما می‌آیند بنابراین در این مورد بهتر است خیلی وسواس به خرج ندهید چون این هم یکی از نشانه‌های خوبی است که می‌توانید به آن دقت کنید و البته از آن لذت ببرید.

novinatlas.com دریافته مردی که به زنش وابسته باشد در جهان عقیده‌ها به سر می‌برد و معمولا از احساساتی‌ شدن وحشت دارد. او اغلب احساساتش را به عنوان نوعی ضعف و چیزی که اسباب شرمندگی است تلقی می‌کند. مرد وفاداری است و از آنجا که در ابراز احساساتش ناشی و بدقلق است معمولا آنچه که می‌گوید از ته دل است حتی اگر یک بار هم در زندگی به شما گفته باشد که دوست‌تان دارد. همچنین او معتاد به حقیقت است و دروغگویی را دوست ندارد و شما می‌توانید بیشتر مواقع حرف او را باور کنید. او یک یار و معاشر جالب است و می‌داند که چگونه می‌تواند یک دوست خوب باشد. قادر به از خودگذشتگی است و همیشه نگران حال دیگران به خصوص افراد خانواده‌اش است. شنونده‌ای فوق‌العاده و مشاوری دقیق و منصف است.

رفتار مرد عاشق

مرد عاشق را می توانید از رفتار او با شما بشناسید. به همین منظور وبسایت نوین اطلس دات کام در این مطلب برخی از واضح ترین و رایج ترین رفتارهایی را که از مرد عاشق سر می زند برای شما گردآوری کرده است. این رفتارها به شرح زیر است:

۱. او همه تلاشش را می کند تا روز بد شما را تبدیل به یکی از بهترین روزها کند.

۲. او حتی کوچک ترین کارهایی را که شما انجام داده اید و حرف هایی را که زده اید هم به یاد دارد.

مردی با این نشانه ها عاشق شماست

۳. او دوست دارد که از تمام جزییات زندگی شما سر در بیاورد، حتی چیزهایی که اهمیت زیادی هم ندارند.

۴. او مدام با شما در تماس است.

۵. هنگام تصمیم گیری، شما و موقعیت تان را نیز در نظر می گیرد.

۶. آهنگ مورد علاقه اش را با شما به اشتراک می گذارد.

۷. شما بیش از هر فرد دیگری برای او اهمیت دارید.

۸. او از شما سوال می پرسد تا بهتر شما را بشناسد.

رازهای مردان

اگر می خواهید مردان را بشناسید در این مطلب به برخی از رازهای مردان اشاره شده است. با شناخت این راز ها می توانید بیشتر از دنیای مردان آگاه شوید و در نتیجه بودن در کنار آن ها برای شما آسان تر خواهد بود.

۱- مردها در مورد احساسات صحبت خواهند کرد.
ممکن است برای مردِ شما آسان تر باشد که در مورد احساساتس غیر مستقیم صحبت کند. از او بپرسید که او در طول یک آخر هفته رمانتیک چه کارهایی می کند. یا اولین بار شما را ملاقات کرد راجع به شما فکری می کرد. پاسخ او آشکار خواهد کرد که چه احساسی دارد و شما را نزدیکتر می کند.

۲-. مردها “دوست دارم” را با عمل نشان می دهند.
برخی از مردها ترجیح می دهند برای نشان دادن احساسات خود از عمل به جای کلمات استفاده کنند. مردِ شما ممکن است “دوست دارم” با درست کردن یک سری چیزها در ا خانه، تمیز کردن حیاط، و یا حتی بردن سطل زباله بگوید. – هر چیزی که باعث شود جهان شما را به مکانی بهتر تبدیل کند.

۳- مردها تعهد را جدی می گیرند.
مردها برای ترس از متعهد بودن شهرت دارند. اما شواهد نشان می دهد مردان ازدواج را جدی می گیرند.ممکن است برای آنها بیشتر طول بکشد تا متعهد شوند، زیرا آنها می خواهند مطمئن شوند که آنها کاملا آماده هستند یا نه. در یک بررسی از مردان متاهل در حال حاضر، نود درصد آنها می گویند که با همان زن دوباره ازدواج خواهند کرد.

۴-او واقعا گوش می دهد.
هنگامی که شما در حال گوش دادن به صحبت کسی هستید، شما احتمالا با یک “بله” یا “می فهمم” هر چند لحظه با او هم صدا می شوید. این راه شما برای گفتنِ” گوش می دهم” است. اما برخی از مردها این کار را نمی کنند. فقط به خاطر اینکه یک مرد هیچکچیز نمی گوید به این معنا نیست که او گوش نمی دهد. او ممکن است ترجیح می دهند که بی سر و صدا گوش دهد و در مورد آنچه شما می گویید فکر کند.

جذب مردان مغرور به خود

برای جذب مردان مغرور به خود باید صادق و وفادار باشد .مردان زنانی را دوسست دارند که در احساسات ، نقاط ضعف و گذشته خود روراست باشند. به ظاهر خود برسد و مواظب خودش باشد این رو همه می دونیم که مردان زنانی رو دوست دارند که به ظاهر و لباس خود اهمیت بدهند و خوش تیپ باشند
اگر می خواهید مردی را به خود جذب کنید بیش از حد به یک مرد محبت و ابراز علاقه نکنید زیرا اگر بیش از حد احساسات خود را ابراز کنید مرد دلزده میشود.  هم چنین سعی کنید همیشه شاد باشید .
اعتماد به نفس داشته باشد دیگر زمانی که زنان ترسو مردان قوی را به خود جذب میکردنند گذشته است هم چنین با یک مرد مغرور هیچوقت به صورت دستوری صحبت نکنید .

مطالب مرتبط:

جذب مردان به خود

رفتار مرد عاشق

نگاه عاشقانه مردان

مراحل عاشق شدن در پسران

راز عاشق شدن

نشانه های مردی که زنش را دوست دارد

ابراز احساسات مردان

آیا مردان عشق اول خود را فراموش می کنند



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.