no-img
نوین اطلس

نشانه های عاشق شدن مردان مغرور


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

نشانه های عاشق شدن مردان مغرور
امتیاز 4.57 ( 7 رای )
zip
مرداد ۱۳, ۱۳۹۷

نشانه های عاشق شدن مردان مغرور


نوین اطلس در این مطلب خود برخی از نشانه های عاشق شدن یک پسر مغرور و موضوعات مختلف مربوط به آن را برای شما گرد آوری کرده است.
اگر می خواهید متوجه عشق یک پسر مغرور شوید، این نکات به شما کمک زیادی می کند.
در ادامه ی مطلب می توانید با شناخت نشانه های مرد هوسباز، او را از مردی که عاشق شما است تشخیص دهید و نسبت به رابطه عاطفی خود آگاهانه تر تصمیم گیری کنید.

نشانه عاشق شدن یک پسر مغرور

حفظ احترام

یکی از نشانه های عاشق شدن مردان این است که به شما احترام می گذارند. مرد عاشق حتی اگر مغرور هم باشد هیچگاه شما را مجبور به کاری نمی کند. او همیشه به تصمیمات شما احترام گذاشته و شما را وادار به انجام کاری که بر خلاف میلتان است نمی کند.(نگاه کنید به حرکات مرد عاشق)

حفظ ادب

بیایید این واقعیت را بپذیریم که زنان غیر قابل پیش بینی هستند. زنان به خصوص دختران عاشق گاهی اوقات با رفتارها و حرف هایی ناخواسته باعث آزار و ناراحتی مرد مورد علاقه شان می شود. اما در این شرایطی مردی که واقعا عاشق باشد هر چقدر هم خودش را مغرور نشان دهد هیچ گاه از کوره در نمی رود و رفتار بی ادبانه ای از خود نشان نمی دهد. مرد عاشق، عشقش را در هر شرایطی درک کرده و سعی می کند بهترین برخورد را در مقابل رفتارهای او نشان دهد.

حفظ تواضع

یکی دیگر از نشانه های عاشق شدن یک پسر مغرور این است که در مقابل شما غرورشان را کنار می گذارند و رفتار متواضعی از خود نشان می دهند. یک مرد مغرور وقتی عاشق می شود عشق تبدیل به نقطه ضعفی بزرگ برای او شده و ترس از دست دادن شما را خواهد داشت. او با شما (نسبت به سایر افراد) صبور، آرام و فروتن رفتار می کند و تمایل دارد در همه حال دوست داشتنش را به شما ثابت کند.

حفظ اولویت شما

شاید یک پسر عاشق مغرور به صورت کلامی علاقه اش را ابراز نکند ولی در رفتار غیر مستقیم پسر عاشق همه چیز را برای شما می خواهد. پسر عاشق نیازهای شما را اولویت اول زندگی خود قرار می دهد. او تلاش می کند تا شما راحت زندگی کرده و از هیچ کمکی برای شما دریغ نمی کند.

دلتنگ می شود

از دیگر نشانه های عاشق شدن مردان این است که در هر شرایطی دوست دارد وقت خودش را با شما سپری کند حتی وقتی که پیش یکدیگر هم نیستید به فکر شماست و ترجیح می دهد با تلفن یا پیامک با شما در ارتباط باشد. هرچند که بیشتر آقایان زیاد از تلفن صحبت کردن خوش‌شان نمی آید اما اگر قرار باشد با دختری که دوستش دارند صحبت کنند چندان هم از این کار بدشان نخواهد آمد و حتی منتظر تماس شما می شوند و با این کار به شما نشان می دهند که دوست‌تان دارند.

متفاوت از بقیه

از نشانه های عاشق شدن یک پسر عاشق این است که تلاش می کند خود را متفاوت با سایرین نشان دهد تا در نظر شما جذاب تر باشد. او یک مرد خوش‌لباس است که کیفیت و تجمل را دوست دارد. دوست دارد محل زندگی اش دنج و قشنگ و با امکانات رفاهی باشد. از تمجید و ستایش کردن خجالت نمی کشد و از این بابت بسیار راحت است. او دلش می خواهد متفاوت‌‌ترین، کم‌نظیرترین و تاثیربخش‌ترین چیزها را داشته باشد. سخاوتمند است و در مورد پول دست و دلباز است. او عاشق چیزهایی مثل گل، موسیقی ملایم، رستوران‌‌های دنج و مهمانی های مجلل است.

توجه به ظاهر

از نشانه های رفتار غیر مستقیم پسر عاشق این است که وقتی قرار است شما را ببیند به خودش می رسد و دوست ندارد شما او را خسته و نامرتب ببینید. همان‌‌طور که خودش هم دوست ندارد شما خسته و نامرتب باشید. مردی که سعی می کند در کنار شما بی عیب و نقص به نظر بیاید حتما شما را خیلی دوست دارد و برای شما ارزش قائل است و همیشه بهترین‌ها را برایتان فراهم خواهد کرد. او سعی می کند طوری لباس بپوشد که شما راضی باشید. اینها همه از نشانه‌های دوست داشتن به روش مردانه است.

نگاه معنی دار

به حالت نظاره سه ضلعی او توجه کنید: – چشم در چشم – سپس بسوی دهان و چانه – بسمت قسمت های دیگر بدن – برگشت دوباره سمت چشم ها بفرمی سه ضلعی، این طرز نگاه پسر عاشق است. (نگاه کنید به زبان چشم عاشق)

دست به کمر ایستادن

این حالت ایستادن برای بزرگتر جلوه نمودن و خودنمایی است که یک پسر عاشق مغرور از خود بروز می دهد!

یک مرد مغرور تقریبا همیشه هدفی دارد که برای نیل به آن سخت می کوشد. توقعش در عشق آن است که شما هر آنچه را در توان دارید انجام دهید و کمک کنید او به هدفش برسد. امنیت خاطر خیلی برایش اهمیت دارد. اگر می خواهید چنین مردی عقاید و خواسته‌های شما را مدنظر قرار دهد باید بیاموزید که در رابطه با او سیاستمدار باشید زیرا او به سیاست و تدبیر و کاردانی احترام می گذارد. آنچه دوست ندارد شورش و نافرمانی است. یک پسر عاشق مغرور می تواند به صورت خارق‌العاده حامی و پشتیبان شما باشد. جاه‌طلب است او سرسپرده شما نخواهد شد مگر آنکه بداند شما آماده‌اید سرسپرده او و اهدافش شوید. (همچنین نگاه کنید به راز و رمزهای دلتنگ کردن مردان)

نشانه های مرد هوسباز

مرد هوسبازی که عاشق شما نیست پول زیادی خرج می‌کند اما وقت نمی‌گذارد. مردان پولدار، سرمایه زیادی برای خرج کردن در راه رابطه‌ جنسی دارند. شما را با کادوها، شام در رستوران‌ های لوکس و از این قبیل بمباران می‌کند اما وقت گذاشتن خیلی مهم‌تر از پول گذاشتن در رابطه است. باید ببینید طرف‌ مقابلتان با شما وقت می‌گذراند و برای شناختن شما وقت می‌گذارد؟

یکی از مشخصات مرد هوسباز این است که فقط ساعت های بخصوصی به شما زنگ می‌زند ساعت رابطه‌ جنسی برای افراد و گروه‌های سنی مختلف، متفاوت است. ساعت رابطه‌جنسی به ساعتی گفته می‌شود که فرد وقت خوشگذرانی با دوستان، کار کردن یا هر مشغله دیگر خود را به اتمام رسانده است و به دنبال رابطه‌ جنسی است. مثلاً اگر فقط ۲ شب به بعد به شما زنگ می‌زند باید هوشیارتر عمل کنید.

فراموش نکنید مرد هوسباز هیچ وقت به شما متعهد نمی‌شود برای متعهد نشدن مردها به رابطه، دلایل مختلفی وجود دارد. اگر مردی فقط به قسمت جسمی و فیزیکی یک رابطه علاقه داشته باشد، مسئولیت یک رابطه واقعی را قبول نخواهد کرد. همچنین، اگر مردی متعهد نمی‌شود، می‌تواند دلیلش این باشد که می‌خواهد با هر تعداد زنی که می‌تواند، تا می‌تواند رابطه‌جنسی برقرار کند. این نشانه ها به عنوان یک هشدار برای شما محسوب می شود تا در دام چنین رابطه های آسیب رسانی نیفتید.

 

مطالب مرتبط:

نشانه های دلتنگی مردان

نشانه های پنهان در حرکات مرد عاشق

نشانه های پسر عاشق در فضای مجازی

مردان مغرور در عشق

مرد متولد مرداد

مرد عاشق چه ویژگی هایی دارد

راههای جذب مردان مغرور

دلایل عاشق شدن مردان

خصوصیات مردان احساساتی



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1735 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.