no-img
نوین اطلس

دلایل عاشق شدن مردان


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دلایل عاشق شدن مردان
امتیاز 5.00 ( 2 رای )
zip
بهمن ۲۶, ۱۳۹۶

دلایل عاشق شدن مردان


این مطلب در مورد موضوعات  علائم عاشق شدن دخترا، نگاه پسر عاشق، پسر عاشق چه جوریه؟، زبان بدن مرد عاشق، نشانه های عاشق شدن مردان مغرور، نشانه های مرد هوسباز، عاشق شدن پسرها، عاشق شدن مردان متاهل نوشته شده است.

علائم عاشق شدن دخترا

۱ – او وضعیت مالی شما را می سنجد

زن علاقه مند دوست دارد منابع و بنیه مالی همسر آینده خود را مورد سنجش قرار دهد. سؤالاتی مانند: “کجا زندگی می کنی؟”، “چه ماشینی داری؟” و “شغلت چیه؟” مـی تواند نشانه علاقه مندی وی باشد. اگر پاسخ این سؤالات مطابق با “استانداردهای” او باشــد، علائم بعدی ظاهر خواهند شد وگرنه او در غباری از مه فرو خواهد رفت.

۲ – او در مورد آینده صحبت می کند

یک زن علاقه مند همیشه دوست دارد در مورد نقشه های آینده و کارهایی که می توانید با هم انجام دهید اشتیاق نشـان مـی دهد. در واقع او اغلب چیزی شـبـیـه ایـن میـ گـویـد: “وای… تـو هـم از بـولیـنگ خوشت میاد؟ باید یه بار با هم بریم بازی کنیم.” اگر او چنین عمل نمود، شک نکنید که دوست دارد ازش بخواهید با شما بیرون برود.

۳ – او بیقراری و بی تابی می کند

اگر او واقعا” علاقه مند باشد، همانند یک گربه دور و بر شما دستپاچه و بیقرار خواهد بود، بخصوص هنگامی که شما نتوانید متوجه علائم اشتیاق او شوید. البته ممکن است که ذاتا” یک شخص خجالتی نرمال باشد – اگر او فقط پیش شما بی قراری می کند، احتمالا در سرش فکر ازدواج دارد.

۴ – او نسبت به زنان دیگر، حسادت می ورزد

یک زن سعی می کـند از مـرد مـورد علاقه خود همانند یک عقاب مراقبت نموده و او را با چنگ و دندان حفظ کند. بنابراین اگر در حـال جوک گفـتن بـرای زنـان دیـگر متـوجـه حرص خوردن و جلز و ولز کردن او شـدیـد، بـدانـید کـه او انـتظار دارد برایش بیشتر از یک دوست باشید.

نگاه پسر عاشق

به تماس‌های چشمی توجه کنید. همانطور که قبلا اشاره شد، پسری که به شما علاقه مند باشد بیشتر به شما نگاه می‌کند حتی گاهی مخفیانه. اگر او خجالتی باشد، ممکن است سعی کند نگاه خود را از شما دور کند، اگر شما نگاه او را کنترل کنید ممکن است به طور ناگهانی سر خود را به اطراف برگرداند. برای آزمایش علاقه، به مدت چهار ثانیه به او خیره شوید، و سپس به جای دیگری نگاه کرده و پس از مدتی دوباره به او نگاه کنید – اگر او ارتباط چشمی را با شما حفظ کرد یا افزایش داد، او به شما علاقه مند است. اگر چشمان او به دهان شما خیره بود، او قطعا علاقه مند است. اگر نگاه او به شما مانند دیگران است یا اینکه تماس چشمی با شما را قطع می‌کند، احتمالا به شما علاقه ندارد.

او به شما زل می‌زند و محو شما می‌شود. این نشانه دوست داشتنتان است. مراقب باشید نگاه پسر خجالتی را با یک نگاه معمولی اشتباه نگیرید. پسر خجالتی که شما را دوست دارد، دوباره به شما خیره می‌شود . صبور باشید! اگر شما او را دوست نداشته باشید، تماس چشمی او ناراحت کننده خواهد بود. در این هنگام تماس چشمی را قطع کرده و به مکان دیگری بروید. هر وقت که او به شما نگاه می‌کند لبخندی می‌زند یا اینکه کاری میکند که لحظه ای شما را خندان ببیند، این بدان معنی است که او می‌خواهد در شما حس خوبی ایجاد کند.

پسر عاشق چه جوریه؟

به حرف‌هایش گوش کنید. اگر او شما را دوست دارد، او احتمالا می‌خواهد در مورد خودش با شما صحبت کند. بسیاری اوقات، پسرها نیاز دارند تا خود را اثبات کنند، به خصوص اگر شما در مورد یک پسر دیگر با او صحبت کنید. علاقه او را در صحبت‌هایش می‌توانید بیابید.

داشتن رفتار متفاوت از دیگران با شما یکی از نشانه های دوست داشتن شما است. در رفتار او دقت کنید و ببینید آیا ارزش بیشتری به شما می‌دهد یا نه!  منتظر باشید تا علایق ناگهانی او را در مورد چیزهایی که دوست دارید را ببینید. مثلا علاقه به سبک یا گروه خاصی از موسیقی که شما به آن علاقه دارید. یا صحبت درمورد برنامه تلویزیونی مورد علاقه شما و … اینها می‌توانند نشانه هایی باشند که او شما را دوست دارد.

وجود نشانه های دست‌پاچگی را ببینید. رفتارهای غیرعادی، خنده های با استرس، عرق کف دست، کشیدن نفس عمیق، بی‌قراری و … همه می‌توانند نشانه هایی از علاقه او به شما باشند. اینها نشان می‌دهند که او سخت در تلاش است تا با شما ارتباط نزدیکتری برقرار کند.

به دوستانش توجه کنید. اگر آنها از علاقه او به شما مطلع باشند، ممکن است زمانی که شما در اطراف او هستید، او را دست بیاندازند یا به سوی شما اشاره کنند و یا حتی سعی کنند او را پیش شما دوست داشتنی جلوه دهند. این را به یاد داشته باشید که هیچ گاه از دوستان خود برای انتقال پیام یا ابراز محبت به فرد مورد علاقه تان استفاده نکنید. این می‌تواند از شما یک احمق بسازد.

آیا او شما را دنبال کرده و از شما تقلید میکند؟ اگر شما متوجه شدید که او حرکات شما را به طور مکرر کپی می‌کند، احتمال زیاد وجود دارد که او به شما علاقه مند است.

زبان بدن مرد عاشق

۱. فورا تغییر می‌کند.

اگر مردی شما را دوست داشته‌باشد یا علاقمند باشد شما را تحت تاثیر قرار دهد، به محض این‌که ببینید شما در آن نزدیکی هستید فورا رفتارش تغییر می‌کند. اگر می‌خندد، ناگهان متین و موقر می‌شود. یا اگر آرام نشسته است، ممکن است هیجان‌زده شود یا سعی کند در میان دوستان‌اش در مرکز توجه باشد.

۲. همان احساسی را دارد که شما دارید.

وقتی یک مرد شما را دوست دارد، همیشه از دور شما را نگاه خواهدکرد، به‌ویژه وقتی با دوستان خودتان هستید و به افراد دیگری که اطراف‌تان هستند توجهی ندارید. اگر به یک جوک می‌خندید، به سرعت بچرخید و فورا با او چشم در چشم شوید. ممکن است او را، در حالی‌که یک لبخند بزرگ صورت‌اش را پوشانده‌است، محو تماشای خودتان بیابید. چون احتمالا دارد در ذهن‌اش با شما می‌خندد.

۳. ارتباط چشمی نهایی.

اگر از خودتان می‌پرسید آیا او شما را دوست دارد یا نه، دنبال این نشانه بشد. آیا قبل از این‌که از اتاق خارج شود، هر قدر هم مشغله داشته‌باشد یا با هر فردی که باشد، با شما ارتباط چشمی برقرار می‌کند؟ به احتمال خیلی زیاد، می‌خواهد برای آخرین بار به شما نگاه کند، حتی اگر فقط برای یک ثانیه‌ی بیش‌تر باشد.

۴. با شما رو در رو می‌شود.

در یک رویداد یا دورهمی شما هر کجا نشسته‌باشید، همیشه او را درمی‌یابید که به نحوی جایی قرار گرفته‌است تا این شانس را داشته‌باشد که بدون گردن کشیدن، مستقیما محو تماشای شما شود. ممکن است رو به روی شما بنشیند، یا گوشه‌ای دور از شما بنشیند، اما هر جا بنشیند، خواهیددید همیشه منظره‌ای واضح از شما دارد.

۵. خیلی خودنمایی می‌کند.

وقتی شما آن اطراف هستید در شوخی زیاده‌روی می‌کند یا کارهای بامزه می‌کند. و همیشه اول به شما نگاه می‌کند تا واکنش‌تان را ببیند. مهم نیست بازی می‌کند، یا سر به سر دوست‌اش می‌گذارد، یا فقط در کافه‌تریا وقت‌گذرانی می‌کند. اگر کاری می‌کند که نگاه‌ها را به سوی خودش جلب کند، به دنبال نشانه‌ای است تا بفهمد در لحظه‌ی درخشش‌اش به او توجه کرده‌اید یا نه.

۶. به شما نزدیک‌تر می‌شود.

وقتی یک مرد شما را دوست دارد، می‌خواهد در نزدیکی شما باشد، حتی اگر حتی یک کلمه هم با شما رد و بدل نکند. آیا در آسانسور نزدیک شما می‌ایستد؟ آیا حتی با وجود این‌که فضای زیادی وجود دارد با فاصله‌ی کمی پشت سر شما راه می‌رود؟ احتمالا او دارد در درون خودش برای شما می‌میرد و آرزو دارد روزی شما را در آغوش بگیرد.

۷. زیاد محو تماشا می‌شود.

آیا مدام درمی‌یابید این مرد محو تماشای شما شده‌است؟ یا به محض این‌که سرتان را به سوی او می‌چرخانید نگاه‌اش را می‌دزدد؟ این نشانه‌های بزرگ بیانگر این است که آن مرد به شما علاقه دارد.

نشانه های عاشق شدن مردان مغرور

آیا تغییرات کوچک را می بیند؟

قدر تمام تعریف هایی که از شما می کند را بدانید. اگر او دوست تان داشته باشد، هر لباس تازه ای که می پوشید و هر کار تازه ای که می کنید برایش زیبا و رویایی جلوه می کند. برای نامزدی که عاشق شماست، هر تغییر کوچکی در ماه های اول بزرگ و مهم جلوه می کند و البته او نمی تواند حسش را نسبت به این تغییرات مهم از شما پنهان کند. بهتر است نشانه های این موضوع را هم در حرف ها و نگاه هایش جست و جو کنید.

پیام دوست داشتن بدون حرف زدن

نامزد شما قرار نیست که با حسادت زندگی شما را مختل کند اما اگر بدون ایجاد چنین دردسری دوست داشته باشد که بیش از دیگران در کنارتان باشد، بدانید که عاشق تان شده است. زمانی که با دیگر دوستان تان سر یک میز نشسته اید و صحبت می کنید، ممکن است بی آن که چیزی بگوید به شما این پیام را بدهد که دوست دارد روی تان را بگردانید و بیشتر با او صحبت کنید تا دیگران. این حرف ممکن است از طریق سکوت طولانی او یا نگاه های مکررش به شما منتقل شود پس نسبت به آن بی توجه نباشید.

احساس او حسادت دیگران را برانگیخته؟

اگر برخی فامیل هایش به شما کمی حسادت می کنند، می توانید مطمئن باشید که او به شما متفاوت تر از دیگران نگاه می کند. قطعا آدم های اطرافش این تفاوت را در رفتارهایش مشاهده کرده اند و به همین دلیل احساس می کنند که شما جایگاه شان را گرفته اید. برای کسانی که سال هاست او را می شناسند، تشخیص عاشق شدن او از یک رابطه ساده کار سختی نیست، پس اگر آن ها احساس می کنند که او عاشق شماست، حرف شان را دست کم نگیرید.

ممکن است نامزد شما پیش از این زیاد از حد به کارش اهمیت می داده یا این که با دوستانش وقت می گذرانده. اگر آمدن شما باعث شده که برنامه زندگی اش تغییر کند، بدانید که جایگاه خاصی را برای تان در نظر گرفته است. اگر در ماه های اخیر ترجیح می دهد به جای کار کردن شبانه روزی یا سفر رفتن با دوستانش، در کنار شما باشد و آن طور که شما دوست دارید وقت بگذراند، از این رفتارهایش چشم پوشی نکنید. برای چنین مردی این تغییرات دلیلی جز عشق نمی تواند داشته باشد.

آیا زمان را فراموش می کند؟

آیا ساعات ملاقات تان طولانی تر از انتظارتان می شود وقتی او شما را دوست دارد زمان را فراموش می کند و ترجیح می دهد به جای فکر کردن به هر چیز دیگری در کنار شما باشد و با شما صحبت کند. او دوست ندارد این زمان تمام شود و از هم جدا شوید. اگر نامزد شما این طور رفتار می کند، پس قطعا با یک مرد عاشق طرف هستید.

مردی که هدف پیدا می کند

آیا برنامه های مالی اش را منظم تر کرده است و بیشتر به فکر فراهم کردن امکانات زندگی آینده اش است؟ یا این که در کارش پویا تر شده و با جدیت بیشتری برای زندگی و فعالیت هایش برنامه ریزی می کند؟ اگر این طور است حتما او در حال آماده کردن شرایط خوب برای زندگی مشترک است. او شما را دوست دارد و به همین دلیل تلاش می کند تا امکانات بهتری را برای آینده شما فراهم کند. به خاطر این عشق است که خودش را در برابر شما مسئول می داند و این حس مسئولیت را در تمام جنبه های زندگی اش وارد می کند.

مدام از آینده صحبت می کند

آیا بیشتر از همیشه از آینده مشترک تان صحبت می کند و هیجان زده برایش برنامه می ریزد؟ وقتی به سفر می رود به شما تلفن کرده و آرزو می کند که آن مناطق را در سال های آینده با یکدیگر ببینید؟ یا وقتی شما از برنامه های آینده تان با او صحبت می کنید سعی می کند برنامه های خودش را با شما تنظیم کند و آینده اش را به سمت خواسته های شما ببرد؟ چنین مردی آماده ازدواج با شماست و به خاطر علاقه ای که به شما دارد دوست ندارد بی گدار به آب بزند و از همین حالا می خواهد فکر همه چیز را بکند.

نشانه های مرد هوسباز

پنهانکار است.

به خصوص در مورد تلفن همراهش بسیار حساس است و همیشه روی آن قفل می گذارد. بعضی از تماس ها را جواب نمی دهد و سعی می کند تلفنش را از چشم شما دور نگه دارد. بیشتر خانم هایی که همسرشان به آنها خیانت می کند، اعتراف می کنند که این مورد را دیده اند و وقتی در مورد آن از شوهرشان سوال کرده اند، شوهر جوابی نداشته یا به نحوی کارش را توجیه کرده است.

با مادرش رابطه خوبی ندارد.

دکتر کارول لیبرمن هشدار می دهد: «مواظب مردی که از دست مادرش عصبانی است باشید.» اگر او به مادرش دروغ می گوید یا با او بد حرف می زند، احتمالاً رابطه این دو خراب شده است. آقایانی که به مادر خود احترام نمی گذارند، به همسرشان نیز بی احترامی می کنند. حواستان باشد که این آقایان به راحتی به شما هم دروغ می گویند.

از خودش مطمئن نیست.

نداشتن اعتماد به نفس چه بخاطر ظاهر فرد باشد (مانند ریختن موها) چه بخاطر شغل فرد، احساس تهدید کردن می تواند دلیلی برای شروع یک رابطه و بالا بردن اعتماد به نفس از این طریق باشد. خیانت می تواند دلیلی برای شوهر باشد تا دوباره احساس مرد بودن کند. اگر همسر شما نیز از خودش مطمئن نیست و اعتماد به نفس پائینی دارد، سعی نکنید زیبائی و جذابیت خودتان را به رخ او بکشید و جلوی او به موفقیت های کاری تان بنازید. در عوض سعی کنید او را تشویق کنید تا به اهدافش برسد.

فراموشکار است.

آیا شوهرتان قبلاً بی حواس و فراموشکار نبوده است؟ دکتر کوپر می گوید: «آقایان خیانتکار معمولاً تظاهر می کنند که فراموشکارند در حالی که کاملاً همه چیز را به یاد دارند.» بجای اینکه او خودش را درگیر جزئیات و توضیح دادن آنها برای شما کند، برایش راحت تر است که وانمود کند خیلی چیزها را یادش نمی آید و حتی روز تولد شما را فراموش کند.

خودشیفته است.

به گفته دکتر رامانی دورواسولا، روانشناس بالینی و استاد روانشناسی دانشگاه کالیفرنیا، آقایانی که فقط به خودشان فکر می کنند و به بلوغ فکری نرسیده اند، درست مانند بچه های لوس هستند و بطور سریالی خیانت می کنند. این افراد خودشیفته حس دلسوزی و همدردی ندارند و به زنان به عنوان شیء و بازیچه نگاه می کنند. به علاوه آنها معتقدند که حق دارند هر کاری دلشان خواست انجام دهند. دکتر دورواسولا می گوید: «شما نمی توانید این افراد را عوض کنید و خودشان هم نمی خواهند که تغییر کنند. پس باید آنها را از زندگی تان خارج کنید.»

محبتش کم شده است.

همسران خیانتکار با آنکه هنوز با شما رابطه جنسی دارند، ولی دیگر دستتان را نمی گیرند، گونه شما را نمی بوسند و دیگر به شما محبت نمی کنند. مقاربت فقط یک عمل فیزیکی است، در حالیکه صمیمیت و محبت واقعی را نمی توان وانمود کرد. البته اگر همسرتان از آن مدل آقایانی نیست که با لمس کردن محبتشان را نشان می دهند، شاید این مسئله نگران کننده نباشد. ولی اگر او همیشه با لمس کردن و بوسیدن و نوازش محبتش را به شما نشان می داد و حالا محبتش کم شده یا اضطراب دارد، وقت آن است که از او بپرسید قضیه چیست و چرا او دیگر مثل قبل نیست.

دلایلی که می گوید پسری عاشق شما است

فرستادن پیامک‌های بامزه نشانه عاشق شدن
فرستادن پیش‌پا افتاده‌ترین و مسخره‌ترین پیامک‌ها از جانب او نشان می‌دهد که مست عشق است. به عنوان مثال، وقتی به شما پیام می‌دهد که «دارم خرمالو میخورم» در حالی که شما از خرمالو متنفرید، یا «همین الان گربه ای را دیدم که شکل تو بود»، در واقع منظورش این است که «یادم هست که تو خرمالو دوست نداری،» و «برایم هم اصلا مهم نیست که گربۀ تو از مردها بدش می‌آید.» همچنین دارد می‌گوید، «ای کاش همین الان تو، و آن گربه زشتت، اینجا پیش من بودید.»

دایماً به شما زنگ می‌زند

مردها تنها به سه دلیل گوشی تلفن را برمی‌دارند: (۱) برای انجام کاری، (۲) در مواقع اورژانسی، یا (۳) شنیدن صدای کسی. و اگر شما همکار او یا تلفنچی اورژانس نیستید، پس فقط می‌خواهد صدای شما را بشنود. و این یکی دیگر از نشانه‌های واقعی عاشق شدن است.

دیگر پیامک نمی‌فرستد

دخترها زمانی پیامک ارسال می‌کنند که جوابی دریافت کنند، درست است؟ پس اگر دختر مورد علاقه شما دیگر برایتان پیامکی نمی‌فرستد، مفهومش آن است که شما پاسخ پیامک‌های او را نداده‌اید و یا اعتراض کرده‌اید. مثلا پسری که نامزدش آخر شب برایش پیامک‌های بامزه می‌فرستاد یکبار از خستگی چنین پیامکی را در جواب فرستاده بود: «تا چشمانم گرم خواب می‌شود، صدای پیامک‌های تو می‌آید. بس کن دیگر، فردا صبح باید بروم سرکار.» حواستان باشد. اگر خواستید چنین پیامکی برای نامزدتان بفرستید بهتر فاتحه رابطه‌تان را بخوانید.

به نظرت چی خوبه؟

«به نظرت روی کارت تولد مادرم چی بنویسم؟» « به نظرت کفشام به این شلوار میاد؟» «به نظرت کدام رنگ ژاکت خوبه برای پدرم بخرم؟» پسرها چنین سوالاتی را تنها زمانی می‌پرسند که هورمون‌های عشقشان لبریز شده باشد.

از دوستانش می‌شنوید که لحظات سختی را می‌گذراند

هیچکس بهتر از شما نمی‌داند که نامزدتان از همه دوستانش بهتر است. پس توجه کنید: مثلا اگر شنیدید که می‌گویند جدیدا چقدر رفتارش بد شده، یا چیزی در این راستا که بر علیه او گفته می‌شود، در واقع دوستانش دارند از تغییرات رفتاری صحبت می‌کنند که شما متوجه آن نیستید. بنابراین از دوستان بی‌مخ نامزدتان متشکر باشید چرا که حالا دیگر خوب می‌دانید که دست عشق‌تان را بدجوری توی پوست گردو گذاشته‌اید.

عاشق شدن مردان متاهل

اگر متاهل ها عاشق شوند….

اگر فرض کنیم عاشق شدن یک اتفاق غیر ارادی است، در این صورت اگر یک فرد متاهل عاشق فردی غیر از همسرش شد و عشقش دو طرفه هم بود تکلیفش چیست؟! طبیعتا او سه راه دارد و در هر کدام از این راهها جامعه یک جور در مورد او قضاوت می کند. اگر به عشقش پنهانی توجه کند جامعه او را خیانت کار می نامد.

اگر عشقش را به خاطر همسرش رها کند فارغ از ضربه روحی احتمالی که می بیند جامعه او را بی رحمی می نامد که شخصی را که گرفتار خود کرده رها کرده است. اگر هم از همسرش جداشده و به عشقش برسد هم غیر از هزینه هایی اجتماعی و اقتصادی مثل مهریه و مشکلات طلاق جامعه او را احمقی احساساتی می نامد.

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بدانید:

مرد عاشق چه می کند

عشق واقعی مردان چگونه است

روانشناسی مردان در عشق

حرفهایی که مردان را عاشق میکند

عاشق کردن مردان

روش های عاشق کردن پسران

اگر شما از طریق موتورهای جست و جو گر با ما اشنا شده باشید احتمالا یکی از جملات یا عبارات زیر را جست و جو کرده اید.

علائم عاشق شدن دخترا چیست؟ نگاه پسر عاشق چگونه است و به طور کلی پسر عاشق چه جوریه؟ زبان بدن مرد عاشق چه می گوید نشانه های عاشق شدن مردان مغرور چیست؟ نشانه های مرد هوسباز چیست؟ عاشق شدن پسرها در چه شرایطی اتفاق می افتد؟ عاشق شدن مردان متاهل به چه دلایلی اتفاق می افتد؟



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.