no-img
نوین اطلس

علائم عاشق شدن دخترا


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

علائم عاشق شدن دخترا
امتیاز 3.33 ( 3 رای )
zip
مرداد ۱۳, ۱۳۹۷

علائم عاشق شدن دخترا


بسیاری از پسر ها در مورد عاشق بودن یا نبودن یک دخترکنجکاو هستند. در نتیجه در این مطلب نشانه های عاشق شدن دختر به پسر و علائم عاشق شدن پسران و دختران را شرح می دهیم. نشانه های عدم علاقه دختر به پسر را می توانید در این مطلب می خواهید و نشانه های عشق واقعی در زنان را به صورت موردی برای شما شرح می دهیم. روانشناسی عشق دختر به پسر را در این مطلب بررسی کی کنیم. در مورد مردان مغرور نیز موضوعی به عنوان نشانه های عاشق شدن مردان مغرور تهیه شده است. برخی از علائم واضح در چهره و رفتار دختر عاشق نیز در این مطلب معرفی می شود.

نشانه های دختر عاشق

یک دختر عاشق هیچگاه برای شما سرش شلوغ نیست این اصلی ترین قانون بازی عشق است. اگر زنی علاقه به برقراری رابـطـه و بـیرون رفتن با شما داشته باشد، همیشه خودش را در دسترس قرار می دهد. یـعنـی او یـک شـمـاره تلفن کاری یا آدرس ایمیل به شما خواهد داد. او در اسرع وقت به تلفـن یا ایـمیـل شـما جواب خواهد داد. او دعوت شما را برای با هم بودن خواهد پذیرفت – و اگر او در روزی که شما تعیـین کرده اید وقت نداشت، چیزی شبیـه این خواهد گفت: “خوب، این پنجشنبه نمی تونم، اما اگر اشکال نداره بندازیم برای پنجشنبه دیگه، باشه؟ ”

یکی از بارزترین نشانه های دختر عاشق این است که در مورد شما کنجکاوی می کند. دختری که به شما علاقه مند است دوست دارد همه چیزتان را بداند ( تا بتواند در این مـورد با دوستان دخترش صحبت کند). او درمورد خانواده، پیشینه،سلیقه غذایی، موسیقی، فیلم و مسائل گوناگون شما پرسش خواهد کرد. انگیزه اصلی او این اسـت کـه عـلایـق شما را بشناسد تا بتواند خود را دارای علایق مشــتـرک بــا شما نموده و پـیـوسـتـگـی بیشتری با شما ایجاد کند. مثلا اگر از قایق سواری خوشتان نمی آید، او نیز ناگهان از این کار متنفر می شود.

علائم عاشق شدن پسران مغرور

به طرز نگاه ها توجه کنید

اگه از شما خوشش بیاد,به شما خیره میشه و وقتی شما نگاهش کنید سریع نگاهشو برمیگردونه.این یعنی اینکه اون خجالتیه یا اینکه راجع به خودش مطمین نیست.اما اگه به شما خیره شد و وقتی هم شما نگاهش کردین به این کار ادامه داد و شما تونستین علاقه رو تو چشماش ببینین,یعنی اینکه از شما خوشش میاد و اعتماد بنفس داره برای اولین حرکت(شروع رابطه)آمادس.(نگاه کنید به زبان چشم عاشق)

*اگه دیدین که دختری موقعی که شما حواستون نیست و از پشت سر بهتون خیره میشه,معنیش اینه که از شما خوشش میاد.و وقتی هم که شما نگاهش میکنین سریع نگاهشو میدزده و موقعیت سرشو تغییر میده.

نشانه های عدم علاقه دختر به پسر

همانطور که دختر عاشق خیلی خوب خودش را نشان می دهد نشانه های عدم علاقه ی دختر به پسر نیز نشانه های واضح و مشخصی خواهد بود. در ادامه ی این مطلب می توانید برخی از این نشانه ها را ببینید.

ایمیل‌ها و پیامک‌های شما را پاسخ نمی‌دهد.

در این عصر تکنولوژی هیچ چیز ساده‌تر از فرستادن یک ایمیل یا یک پیامک به کسی نیست. اگر طرف‌ موردنظرتان ساعت‌ها –یا حتی روزها– بعد به این نوع پیام‌های شما پاسخ می‌دهد، وقت آن رسیده است که او را فراموش کنید. دلیل این رفتار فقط تنبلی نیست، بی‌ادبی و بی‌توجهی هم هست. شاید چندان اهل پیامک فرستادن نباشد اما حداقل باید بتواند به طریقی دیگر با شما تماس بگیرد.

فاصله جسمی و احساسی خود را با شما حفظ می‌کند.

آیا اغلب ارتباط چشمی خود با شما را قطع می‌کند، حتی وقتی تنهایید؟ یا هیچ چیزی درمورد جزئیات زندگی خود به شما نمی‌گوید؟ چنین مردی نمی‌خواهد با شما رابطه عمیقی ایجاد کند. البته دوستی با چنین کسی اشکالی ندارد اما نباید سرمایه گذاری احساسی روی او بکنید و بهتر است از او دور شوید.

اگر می‌بینید که همسرتان در خانه‌اش دوست دارد در آغوشتان بگیرد، ببوسدتان یا ناز و نوازشتان کند اما در خیابان حتی دستتان را هم نمی‌گیرد باید هوشیار باشید. یا نمی‌خواهد در یک رابطه نزدیک با شما دیده شود یا می‌ترسد زنان دیگری که در زندگی‌شان است شما را با او ببینند. از چنین مردی باید دوری کند.

بی‌ادبانه ایده‌های شما را تحقیر می‌کند.

ممکن است مردی با اینکه با نگرش شما مخالف است اما همچنان دوستتان داشته باشد و به شما احترام بگذارد. اما اگر بی‌ادبانه فقط قصد تحقیر نظریات شما را دارد، احتمالاً هیچ علاقه‌ای به شما ندارد. مطمئناً نباید با کسی بمانید که نمی‌تواند با شما درست رفتار کند.

نشانه های عشق واقعی در زنان

یکی از نشانه های عشق واقعی در زنان این است که او بارها شما را می بخشد و گذشت می کند. اگر یک زن را چندین بار نا امید و ناراحت کرده اید و او بازهم شما را بخشیده و گذشت کرده است می توانید اطمینان حاصل کنید که او عاشقانه شما را دوست داشته و به سادگی از دستتان نخواهد داد.

یک زن با عشق واقعی شما را در رسیدن به رویاها و اطرافتان تشویق و حمایت می کند. novinatlas.com دریافته است یکی از نشانه های عشق واقعی یک زن نسبت به شما این است که با حوصله به اهداف و برنامه های زندگیتان گوش می کند. او شما را به دنبال کردن رویاهایتان تشویق کرده و در این راه تا جایی که بتواند از هر لحاظ شما را حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

یک زن با عشق واقعی در سخت ترین و تاریک ترین لحظات کنار شما بوده و ترکتان نمی کند. زندگی همیشه روزهای سخت و تاریکی خواهد داشت. یکی از نشانه های دوست داشتن زنان و عشق آن ها نسبت به شما این است که در این روزهای سخت و تاریک نه تنها شما را ترک نمی کند بلکه سعی می کند بیشتر از پیش در کنار شما بوده، به شما روحیه و انگیزه اعطا کند و از هیچ کمکی نسبت به شما دریغ نخواهد کرد.

روانشناسی عشق دختر به پسر

برای اساس روانشناسی اگر کسی به شما علاقه داشته یا عاشق شما باشد از یک سری از رفتارها و نشانه های می توانید نشانه های عشق وی را مشاهده کنید. نوین اطلس دات کام به مهم ترین این نشانه ها اشاره می کند:

۱ – مردم در عشق دو نوع هستند دسته اول همیشه تلاش می کنند که به معشوق خود نزدیک باشند. آنها تمایل دارند به مکان هایی بروند که بتوانند به راحتی به معشوقه خود برسند و در هر فرصتی آنها را ببینند و لمس کنند، به عنوان مثال، با فشار کمی روی دست برای عذرخواهی و یا در آغوش گرفتن. دسته دوم عاشقان، معمولا سعی می کنند از فردی که دوستش دارند دوری کنند. آنها ممکن است در هنگام گفتگو با زبان بی ادبانه صحبت کنند. زیرا فکر می کنند که با این روش احساسات واقعی خود را از “شکار” خود پنهان می کنند، یا احساس می کنند که آنها به اندازه کافی خوب نیستند تا در حضور این فرد ظاهر شوند و ابراز عشق کنند. اگر معشوق را X در نظر بگیریم، اگر ” X” بالا برود، آنها به طور خودکار پایین می آیند! اگر به تازگی از شما دوری کرده است، یا برعکس، سعی دارد به طور معمول به شما حمله کند، دلیل دیگری وجود دارد، شاید این روش ابراز عشق اوست!

۲ – خیره نگاه کردن فردی که عاشق است اغلب چشم خود را به شخص مورد پسندش می دوزد: همیشه به نظر می رسد جزئیات مهمی در شخص مورد علاقه اش وجود دارد که قبلا آن را ندیده است. اگر کسی از عشق یک طرفه رنج ببرد، معمولا نمی تواند نگاه کردن به معشوق خود را متوقف کند، چرا که هیچ چیز برایش بهتر از این نیست.

مطالب مرتبط:

نشانه های عشق واقعی در زنان

روانشناسی زنان عاشق

راههای نفوذ به قلب زنان

برگرداندن دختر به رابطه

عشق یک طرفه دختر به پسر

زنان متولد شهریور

تماس چشمی با پسر



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.