no-img
نوین اطلس

زنان متولد شهریور


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

زنان متولد شهریور
امتیاز 2.00 ( 1 رای )
zip
شهریور ۲۸, ۱۳۹۷

زنان متولد شهریور


اگر می خواهید یک زن شهریوری را به خود جذب کنید باید از راه درست آن وارد شوید. قبل از هر چیز باید خصوصیات زنان متولد شهریور، علایق آن ها و روحیاتشان را در عشق بشناسید و با توجه به این موارد به فکر عاشق کردن و ازدواج با او بیفتید. نوین اطلس دات کام در این مطلب همه ی این اطلاعات را در اختیار شما می گذارد تا بتوانید با یک زن شهریوری رابطه ی عاطفی و همچنین ازدواج سعادتمندی داشته باشید.

خصوصیات متولدین شهریور زن

مهم ترین نشانه در طالع بینی زن متولد شهریور یک دوشیزه ی پاک و طبیعی است و همین برای توصیف دختر متولد شهریور ماه کافی خواهد بود.

دختران متولد شهریور رفتار خاصی دارند و مانند دیگران رفتار نمی کنند. آن ها معمولا عصبانی نمی شوند و هیچ وقت تصمیمات لحطه ای و عجولانه نمی گیرند.

دختر شهریور یک دختر خیلی طبیعی است. او آرایش نمی کند و لباس های پر زرق و برق نمی پوشد و دوست دارد خود واقعی اش را به دیگران نشان دهد.

رن متولد شهریور بسیار خوددار است. پس انتظار نداشته باشید که مثل مثل خیلی از دخترهای دیگر لوندی و عشوه گری در کارش باشد. او با چشمانش تمام مدت به شما خیره می شود تا به حقیقت وجودی تان پی ببرد.

دختر متولد شهریور پشتکار خیلی خوبی دارد و بسیار قابل اعتماد است. هم چنین مدافع حقوق زنان بوده و همیشه در این مورد فعال است. هوش، ذکاوت و زرنگی نیز از خصوصیات بارز این دختر به شمار می رود.

علایق دختر متولد شهریور

بعضی از شهریوری ها خیلی به سلامتی شان اهمیت می دهند و ممکن است ورزشکارانی غیرحرفه ای یا حرفه ای باشند، پس وسایلی مثل لوازم ورزشی و گرم کن می تواند خوشحالشان کند و از علایق آن ها به شما می رود.

برخی دیگر از متولدین این ماه دارای روحیه ای خلاق هستند و همواره ایده های هنری مختلفی در ذهن دارند. برای این گروه وسایل نقاشی و الگوهای طراحی و گرافیکی از موارد مورد علاقه شان به شمار می رود.

بازی های فکری نیز می تواند از علایق یک دختر شهریوری باشد. فراموش نکنید آن ها به لوازم آرایش و هرچیزی که به چشم بیاید علاقه ندارند و فقط وسایل ساده چشمشان را می گیرد.

راههای جذب زن متولد شهریور

یکی از راه های جذب زن متولد شهریور این است که بیزاری های او را بشناسید و به شدت از آن ها دور کنید. در نتیجه می توانید برای جذب زن متولد شهریور از انجام کارهای زیر اجتناب کنید:

۱- از عصبانی شدن و از کوره در رفتن اجتناب کنید. او آرام و وقار را تحسین می کند.

۲ -از انتقادهای او ناراحت نشوید، زیرا او به طرف کمال حرکت می کند، هم برای خودش و هم برای شما.

۳- بدون مشورت با او تصمیمی نگیرید.او دوست دارد اظهار نظر کند و احساس کند که برای شما مفید است.

۴- زمانی که حس می کنید خودش شخصا میل به فاش کردن بعضی مسایل ندارد سعی نکنید در زندگی خصوصی او کنجکاوی کنید. به یاد داشته باشید که مهربانی و همدردی برای او خیلی بیشتر از تجملات و هدایای گرانبها ارزش دارد.

عشق زن شهریوری

از نظر عشق و وفاداری کمتر ممکن است یک زن متولد شهریور را ببینید که به خاطر مقابله به مثل و انتقام جویی راه خطا را بپیماید و اگر او شما را واقعا دوست داشته باشد، می توانید با خیال راحت به وی اطمینان داشته باشید.

از نظر عشق هم قلب او خیلی گرم تر از آن است که به ظاهر مشاهده می گردد. به این دلیل اگر از وی احساسات پرشوری مشاهده نمی شود، دلیل بر آن نیست که از این موهبت برخوردار نیست. پس این موضوع را همیشه به خاطر داشته باشید و نسبت به رفتار او با خودتان و دیگران خیلی سطحی و سریع قضاوت نکنید.

احساسات عاشقانه او حالت آتش زیر خاکستر را دارند و هر لحظه ممکن است این خاکسترها کنار بروند و باعث تعجب شما بشوند.

طالع بینی ازدواج زن شهریور

ازدواج زن شهریور با مرد فروردین ازدواج بدی است زیرا یکی پاک سرشت انسان دوست دیگری جسور و جاه طلب است. ازدواج زن شهریور با مرد اردیبهشت ازدواج خوبی خواهد بود زیرا صفات مشترک خوب نظیر جوانمردی و نجابت در هر دو آن ها دیده می شود.

ازدواج زن شهریور با مرد خرداد نه خوب است نه بد. یکی عاطفی و عاشق پیشه و دیگری با نظم و برنامه مشخص است و ممکن است دچار مشکل شوند. ازدواج زن شهریور با مرد تیر نیز ازدواج بسیار خوبی خواهد بود زیرا در امور مالی هماهنگ و با صفات مشترک فراوان هستند.

ازدواج زن شهریور با مرداد ممکن است بد باشد زیرا هردو نسبتا لجباز و خودرای هستند شاید با مشکل مواجه شوند. ازدواج زن شهریور با مرد شهریور ازدواج بسیار خوبی است زیرا هر دو صمیمی و صادق و با محبت می باشند.

ازدواج زن شهریور با مهر خوب است زیرا مشورت پذیر با منطق و در برطرف کردن مشکلات توانا هستند اما ازدواج شهریور با آبان متوسط  است زیرا یکی جسور و بی پروا و دیگری سرشار از انرژی و بلند پرواز است.

ازدواج زن شهریور با آذر بد است زیرا هر دو تنوع طلب و خواهان استدلال در ایجاد نظم و انضباط دچار مشکل هستند. اما ازدواج شهریور با دی خوب است. یک ازدواج خوب همراه با زندگی سرشار از محبت می باشد.

ازدواج شهریور با بهمن  متوسط  است. چنین پیوندی با سعی و کوشش می تواند خوب باشد. و ازدواج زن شهریور با اسفند خوب  است زیرا هر دو بسیار با صبر و حوصله هستند که باعث تفاهم در زندگی می شود.

مطالب مرتبط:

زن متولد شهریور با چه ماهی ازدواج کند؟

خصوصیات متولدین شهریور

طالع بینی ازدواج ماه ها با هم برای پیوند زناشویی

علائم عاشق شدن دخترا



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.