no-img
نوین اطلس

بهترین روش کسب درآمد از اینترنت


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

بهترین روش کسب درآمد از اینترنت
zip
خرداد ۱, ۱۳۹۷

بهترین روش کسب درآمد از اینترنت


موضوعات: کسب درامد اینترنتی واقعی، راههای کسب درآمد از اینترنت در ایران، راه های کسب درآمد از طریق اینترنت، درآمد اینترنتی بدون سرمایه، کسب درآمد اینترنتی مطمئن

 

برای آموزش جامع کسب درآمد اینترنتی به لینک زیر مراجعه کنید:

۵ حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی

اگر مایل هستید راهکارهای ثروتمند شدن را به صورت علمی و بر اساس تجربیات افراد موفق بشناسید پیوندهای زیر را دنبال کنید:

۶ نکته برای کسب درآمد تضمینی از سایت

چگونه یک کسب و کار آنلاین راه بیندازیم

 

کسب درامد اینترنتی واقعی

آیا کسب درآمد از اینترنت حقیقت دارد
کسب درآمد از اینترنت یک حقیقت محض است، کسب و کار اینترنتی امروزه یکی از مشاغل پر درآمد چه در دنیا و چه در ایران محسوب می شود و بسیاری سایت های ایرانی نیز در این زمینه موفق بوده اند، اما رمز اصلی موفقیت آنها کسب دانش مورد نیاز، پشتکار، جدی بودن و باور داشتن کارشان بوده است، مانند دیجی کالا، نت برگ، تخفیفان، چاره، کافه بازار، ایستگاه، پونیشا و …

افرادی ممکن است پس از خواندن مقالات کسب و کار اینترنتی و شنیدن رقم های خیلی بالا موقتا تحریک شوند و اقدام به راه اندازی یک وب سایت کنند، اما خیلی زود نا امید می شوند، اگر از این دسته افراد هستید لطفا از خواندن ادامه این مطلب خودداری نمایید !

اگر شما ایده ای دارید و می خواهید از طریق اینترنت کسب درآمد کنید، اولین مرحله مرد عمل بودن است، بسیاری ایده های جالبی در سر دارند اما هیچ گاه آن را به مرحله عمل نمی گذارند، تا اینکه چند وقت بعد یک نفر همان ایده را پیاده سازی می کند، اگر امروز شما به یک ایده فکر می کنید یقین داشته باشید کس دیگری هم به آن فکر می کند، اما تفاوت در عمل کردن است.

با توجه به رشد روز افزون کاربران در ایران و تشنه بودن این کاربران به اطلاعات، ترافیک های روزانه خیابان ها، گرما و یا سرمای طاقت فرسا، مناطقی که از داشتن یک کتابخانه یا فروشگاه مناسب محروم هستند، همه اینها باعث میشود که کسب درآمد از اینترنت سریعتر رشد کند و فرصت بیشتری برای شما ایجاد شود، زیرا افراد نیاز دارند تا راحت تر و بدون دردسر خرید خود را انجام دهند و درگیر مسائلی که گفتیم نشوند.

کسب و کار اینترنتی یک گنجینه طلایی محسوب می شود که در ایران هر روز رشد می کند و فرصت های فراوانی ایجاد می کند و شما باید از آن بهره ببرید، امروزه افراد حتی زمانی که می خواهند یک فرش بخرند در اینترنت درباره یک فرش خوب تحقیق می کنند، اگر شما فروشنده یک فرش باشید و وب سایت هم داشته باشید، می توانید از این فرصت استفاده کرده و مورد اطمینان خریدار قرار بگیرید.

مهم نیست چه کالا یا خدماتی برای فروش یا ارائه دارید، اینترنت بهترین فضا برای پیدا کردن مشتریان بیشتر و وفادار می باشد، بازاریابی اینترنتی برای شما بسیار ارزانتر از سایر روش ها تمام می شود و اگر اصولی استفاده شود بازده بسیار مناسب تری به همراه خواهد داشت.

راههای کسب درآمد از اینترنت در ایران

کسب درآمد از تلگرام
هنگامی که تلگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی وارد ایران شد، زود همه رقبای خود را کنار زد و به عنوان مهمترین شبکه اجتماعی در ایران شناخته شد، شبکه ای که در ایران میلیون ها کاربر دارد، و این پتاسیل تعداد زیاد کاربر باعث شده تا کسب درآمد از تلگرام به یک حرفه تبدیل شود.

کسب درآمد از طریق کانال تلگرام و کسب درآمد از طریق ربات تلگرام و استیکر های آن به عنوان سه گزینه کسب درآمد از این شبکه اجتماعی می باشد، کسب درآمد از تلگرام به عنوان آسانترین راه کسب درآمد از اینترنت می باشد.

البته بیشتر افراد در این حوزه ترجیح میدن تا کسب درآمد از کانال تلگرام رو انتخاب کنند، شما میتونید با ایجاد کانال تلگرام و تبلیغ کانال تلگرام خودتون روزانه چندین ممبر واقعی دریافت کنید و کسب درآمد از کانال تلگرام رو تجربه کنید.

همانطور گفتم، اگر این روش را انتخاب کردید اصلا نگران ممبر کانال نباشید و فقط کافی هست با مراجعه به سایت و ثبت کانال تلگرام خودتون نسبت به افزایش ممبر اقدام کنید.

کسب درآمد از اینستاگرام
اینستاگرام به عنوان شبکه اجتماعی اشتراک فیلم و عکس و … است، خیلی از ایرانی ها ترجیح دادن تا این شبکه جهت انتشار مطالب و فیلم ها و عکس های خود استفاده کنند، اما راه کسب درآمد از اینستاگرام چیست؟

کسب درآمد از اینستاگرام از طریق فروش مستقیم محصولات و تبلیغات و برند سازی و فروش صفحات و دنبال کننده ها می باشد، روش کسب درآمد از اینستاگرام به عنوان حرفه ای ترین راه کسب درآمد از اینترنت می باشد.

کسب درآمد از فیسبوک
ارک زاکربرگ، رئیس فیسبوک در اوایل سال ۲۰۰۴ در خوابگاه دانشگاه خود فیسبوک را طراحی کرد که فقط با هم کلاسی های خود ارتباط برقرار کن ولی اکنون به بزرگترین شبکه اجتماعی در دنیا مبدل شده است اما روش کسب درآمد از فیسبوک با اینستاگرام زیاد تفوتی نداره.

کسب درآمد از فیسبوک از طریق فروش مستقیم محصولات و تبلیغات و برند سازی و فروش صفحات و دنبال کننده ها می باشد، روش کسب درآمد از فیسبوک به عنوان جالب ترین راه کسب درآمد از اینترنت می باشد.

کسب درآمد از گوگل ادسنس
سیستم کسب درآمد از گوگل ادسنس به این ترتیب هست که شما باید یک سایت و وبلاگ داشته باشین و سایت و وبلاگ شما باید روزانه صدها بازدید کننده داشته باشه، در این صورت گوگل به شما ایمیلی میزند و درخواست میکند تا تبلیغات خودش را در سایتتان قرار دهید و به ازای کلیک بازدید کنندگان شما روی تبلیغات شما کسب درآمد میکنید.گوگل ادسنس ( Google Adsense ) از محبوبترین راه ها برای کسب درآمد از اینترنت است.

راه های کسب درآمد از طریق اینترنت

یکی از بهترین مزیت های کسب درآمد از اینترنت، کسب درآمد در منزل با کامپیوتر شخصی تان است. بسیاری از کارآفرینان اینترنتی مطرح در دنیا کارشان را از منزل خودشان آغاز کرده اند. شما هم بدون اینکه نیاز باشد دفتر کار یا مجوز کاری دریافت کنید می توانید برای شروع یا حتی برای همیشه کسب و کارتان را در منزل اداره کنید. کسب و کارهای اینترنتی زیادی همین الان در ایران وجود دارند که صاحبان آن ها در منزلشان آن را اداره می کنند. همچنین بعد ها با تیم سازی و به صورت دورکاری می توانید افرادی را استخدام کنید تا برای شما کار کنند و به شما برای پیشرفت در کسب و کارتان کمک کنند.

درآمد اینترنتی بدون سرمایه

یکی از بهترین راه های کسب درآمد از اینترنت، فروش کالا فیزیکی است. شما میتوانید به راحتی با وردپرس یک سایت زیبای فروشگاهی با امکان درگاه مستقیم بانکی داشته باشید و به فروش انواع کالاها مشغول شوید. به طور کلی میتوانیم فروش اینترنتی کالا را به دو دسته تقسیم کنیم: ۱-کالاهای ساخت خودمان. ۲-کالاهای ساخت دیگران.

شما هم میتوانید کالاهایی که خودتان قادر به تولیدشان هستید را بفروش برسانید و هم بصورت خرده فروشی (مانند تمام سایتهای فروشگاهی مثل دیجیکالا، آمازون و..) انواع کالاهای مختلف تولید شده دیگران را بفروش برسانید.

ممکن است بگویید که توانایی مالی بالایی ندارید و یا امکان انبار و ارسال محصولات را ندارید. اما نگران نباشید. ما راه حل های خوبی داریم. نیازی نیست که هزینه ی زیادی کنید و محصولات گران قیمت را انبار کنید. میتوانید در شروع کارتان حتی پس از آنکه سفارش کالا را دریافت کردید اقدام به خرید و ارسال کالا کنید. نگران انبار داری و ارسال هم نباشید. خوشبختانه شرکت هایی برای این منظور در کشور به وجود امده که تمام این مراحل را انجام میدهند. سایت pardakht.ir مسئولیت انبارداری و ارسال کالای شما را به عهده میگیرد. شما فقط کافی است که سفارش را از مشتری دریافت کنید و بقیه کارها را به این شرکت ها بسپارید.

کم کم با گسترده شدن کسب و کارتان، سرمایه ی شما زیاد میشود و میتوانید انبار، لجستیک و سیستم اختصاصی خودتان را راه اندازی کنید.

در ادامه به چند ایده فروش کالا اشاره میکنیم:

فروش کالای ساخت خودتان
فروش صنایع دستی و هنری: شما میتوانید انواع محصولات مختلف را خودتان درست کنید و به طور آنلاین به فروش برسانید. به عنوان مثال: گلهای تزئینی، زیور آلات، سفالهای تزئینی و…
فروش گل و گیاه: اگر علاقمند به گل و گیاه هستید، میتوانید در منزل، تراس، پشت بام و یا هرجای دیگری گلها و گیاهان زینتی پرورش دهید و بصورت آنلاین آنها را بفروش برسانید.
دسر، مواد خوراکی و…: خوراکی های خوشمزه همیشه مشتریان پر و پا قرص خودشان را دارند. اگر از جمله افراد با سلیقه ای هستید که خوراکی های خوش طعم درست میکنید، پیشنهاد ما به شما فروش آنلاین این خوراکی هاست.
فروش کلکسیون: اگر کلکسیون دار هستید و اشیای جالب جمع آوری میکنید، میتوانید با ساخت سایتی بسیار زیبا، آنها را به مشتری ارائه دهید و کسب درآمد کنید.
تابلو نقاشی: هنرمند هستید؟ بسیار عالی! شما میتوانید تابلوهای نقاشی و یا هر نوع از تولیدات هنری خود را در قالب سایتی شکیل با ظاهری بسیار مدرن، به فروش برسانید.
دیگر تولیدات شما: آیا شما محصولی را تولید میکنید که برای آن مشتری وجود دارد؟ پس میتوانید آنرا بصورت الکترونیکی بفروش برسانید.
فروش کالای دیگران: نیازی نیست که خودتان تولید کننده محصولی باشید. شما میتوانید هر محصولی را که هم به آن علاقه دارید و هم بازار مناسبی دارد، بصورت آنلاین بفروش برساند. در ادامه به چند پیشنهاد اشاره میکنیم.
کالای دیجیتال: انواع کالاها و انواع نیازها! فلش، پاور بانک، لوازم تلفن همراه و یا هر وسیله ی دیجیتالی-الکترونیکی را در فروشگاه آنلاین خود قرار دهید.
لوازم آشپزخانه: با وجود تنوع زیاد در لوازم آشپزخانه و آشپزی، بازار بسیار مناسبی برای فروش کالاهای خلاقانه وجود دارد. انواع وسایل شیرینی پزی، ظروف، قهوه ساز و….
فروش کتاب، مجلات و لوازم تحریر: کالاهایی با قیمت نه چندان زیاد در عین حال با مشتریان همیشگی. کتاب، مجلات، بازی های فکری و….
لباس، کیف و کفش: با تغییر مد، سبک لباسها عوض میشوند و این باعث میشود که تقاضا برای خرید اینترنتی البسه ی جدید و زیبا، روز به روز بیشتر شود.
فروش تابلو فرش: کالایی لوکس که مشتریان خاص خود را دارد. حتما این محصول را برای فروش اینترنتی مد نظر داشته باشید.
فروش گل و گیاه: گل ها باعث زیبایی زندگی و محیط اطراف ما میشوند. شما میتوانید با گل فروشی ها و تولید کنندگان گیاهان آپارتمانی قرارداد ببندید و محصولاتشان را برروی سایت خودتان بفروش برسانید.
و…: هرچیزی! تقریبا تمام محصولاتی که در دنیا تولید میشوند قابلیت فروش آنلاین را دارند. با توجه به استقبال روز افزون از سرویس های خرید اینترنتی و مناسب تر شدن بسترهای آن، فرصت بسیار مناسبی برای علاقمندان به حوزه ی فروش آنلاین به وجود آمده. کشور ما، ایران، با وجود پتاسیل های فراوان، خلا های بسیار زیادی در این حیطه دارد که شما میتوانید با شناسایی آنها، در حین رفع نیاز مردم و کمک به اقتصاد کشور، درآمد های بسیار بالا داشته باشید.

کسب درآمد اینترنتی مطمئن

کسب درآمد از اینستاگرام هم مثل تلگرام است. دقیقا عین تلگرام بدون هیچ هزینه ای می توانید پیج بزنید و کسب درآمد کنید. البته همه فکر می کنند با راه اندازی یک پیج با اعضای زیاد می توانند به راحتی از طریق آن سفارش تبلیغات بگیرند و کسب درآمد اینترنتی داشته باشند. به خاطر همین هم است که همه به خرید فالوور فیک اینستاگرام روی می آروند. هزینه و وقت زیادی هم برای این کار می گذارند که آخرش هم هیچ فایده ای ندارد.

ایده های زیادی برای کسب درآمد از اینستاگرام وجود دارد. مثلا شخصی در زمینه فیتنس فعالیت می کند می تواند به اعضای پیج خود برنامه غذایی بفروشد. یا از طریق پیج خود داروهای بدنسازی بفروشد. نمونه زیادی از این پیج ها در اینستاگرام وجود دارند که ماهیانه میلیونی درآمد دارند.

همچنین می توانید از طریق اینستاگرام هنر های خود را بفروشید. پیج های زیادی در زمینه های مختلف هنری وجود دارند که کارهای خود را می فروشند. مثلا شخصی نقاش خوبی است می تواند تابلو های نقاشی خود را از طریق اینستاگرام به علاقه مندان به نقاشی بفروشد. یا شخصی انگشتر ساز خوبی است. می تواند به راحتی طرفدارهای مربوط به انگشتر را به پیچ خودش جذب کند و از این طریق انگشتر های خود را بفروشد.

روش دیگر این است که از طریق اینستاگرام کسب و کار سنتی خود را به دیگران معرفی کنید. اینستاگرام بهترین وسیله برای نشان دادن نمونه کارهایتان است. مثلا خانمی در کار کاشت ناخن فعالیت می کند. به راحتی می تواند نمونه کارهای خود را در پیج اینستاگرامش قرار دهد و از این طریق برای خود مشتری جذب کند.



درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.