no-img
نوین اطلس

چگونه ثروتمند شویم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه ثروتمند شویم
zip
تیر ۱۶, ۱۳۹۷

چگونه ثروتمند شویم


موضوعات: چگونه در خانه پولدار شویم، چگونه در نوجوانی پولدار شویم، چگونه پولدار شویم بدون سرمایه، چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم، می خواهم پولدار شوم چگونه، چگونه پولدار شویم در ایران

چگونه در خانه پولدار شویم

روند دورکاری و کار در منزل چندین سال پیش شروع شد و به علت پیشرفت تکنولوژی اطلاعات و تغییر مدل های کسب و کار شرکت های تازه ای خیلی زود و سریع برای آن تاسیس گشت.

برای کسب درآمد در منزل شما دو گزینه دارید، گزینه ی اول انتخاب شغلی است که نیاز به حضور در دفتر کار نداشته باشد یا کسب و کار کوچک خود را در خانه راه اندازی کنید.

من شخصا هر دو را امتحان کردم و متوجه شدم کسب و کار مستقل به من آزادی بیشتری می دهد. در کسب و کار مستقل به کسی گزارش نمیدهم، وابسته به زمان خاصی نیستم، هر زمان که بخواهم به تعطیلات می روم و فقط وقتی بتوانم و بخواهم کار می کنم. هم چنین می توانم حتی در خواب هم پول دربیاورم .

ادامه ی مطلب در:

کسب درآمد در منزل بدون سرمایه

چگونه در نوجوانی پولدار شویم

اکثر مردم ترجیح می دهند با دنبال کردن دیگران راه کم خطری را طی کنند. بیشتر مردم راه خانواده یا دوستانشان را انتخاب کرده و اصلا در مورد نتیجه ی آن فکر نمی کنند.

اگر می خواهید در سن نوجوانی ثروتمند شوید، باید بدانید که دنبال کردن راه دیگران شما را به مقصدی مشابه با آن ها می رساند. از آنجایی که بیشتر مردم ثروتمند نیستند، پس دنبال کردن راه ان ها نیز شما را ثروتمند نمی کند.

اگر می خواهید خیلی زود و در نوجوانی ثروتمند شوید، باید راه دوستان و بستگان خود را فراموش کرده و راه خودتان را پیدا کنید.

ادامه ی مطلب در:

چگونه در نوجوانی پولدار شویم

چگونه پولدار شویم بدون سرمایه

سال ها پیش در عصر صنعت برای شروع یک کسب و کار به یک کارخانه ی بزرگ با تجهیزات زیاد نیاز بود. امروزه در عصر اینترنت می توانید بدون هیچ سرمایه ی اولیه یک کسب و کار موفق راه اندازی کنید.

برای مثال در مورد کسب و کار موفقی مانند فیسبوک اگر هزینه ی شروع آن با درآمد حاصلش را مقایسه کنید متوجه می شوید یدون هیچ سرمایه ی اولیه تاسیس شده است.

البته همه ی وبسایت ها موفق نمی شوند. در حقیقت بسیاری از کسب و کارهای جدید با شکست مواجه می شوند زیرا افراد در مورد آنچه که برای موفق شدن یک کسب و کار نیاز است اطلاعی ندارند.

ادامه ی مطلب در:

چگونه بدون سرمایه کارآفرینی کنیم

چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم

اولین نکته برای پولدار شدن در خانه با سرمایه کم این است که باید از همه امکانات موجود در اینترنت برای پولدار شدن استفاده کنید. اکثر وبسایت ها تنها یک سوم درآمد خود را از تبلیغات به دست می آورند و باید بدانید که وبسایت شما در مورد هرچیزی که باشد حتما چیزی برای فروش در آن وجود خواهد داشت. البته نباید تمرکز شما فقط روی فروش باشد.

مردم از اینکه یک وبسایت بخواهد همه چیز را به آن ها بفروشد و فقط هدفش ایجاد یک وبسایت برای پول دار شدن باشد متنفرند. مخاطبان دوست دارند هر وبسایتی در کنار محصولات و خدمات خود محتوای رایگانی در اختیار آن ها قرار دهد که به دردشان بخورد. با ایجاد محتوای و قرار گرفتن آن محتوا به صورت رایگان در صفحه اول گوگل باعث می شوید افرادی که وبسایت شما وارد می شوند و مطالب شما را مطالعه می کنند ( توجه داشته باشید محتوا باید مرتبط با محصول یا نوع خدمات تان باشد)تمایلی بیشتر به خرید از محصولات شما دارند تا زمانی که فقط یک وبسایت تبلیغاتی یا فروشگاهی راه اندازی کرده باشید.

ادامه ی مطلب در:

پولدار شدن از طریق اینترنت

می خواهم پولدار شوم چگونه

اگر واقعا بخواهید ثروتمند باشید، پس می توانید!

این عنوان کمی کلیشه ای به نظر می رسد اما نکته ی ان در کلمه ی “خواستن” است. خواستن در اینجا به معنی آروز داشتن نیست، به این معنی است که آنقدر اشتیاق داشته باشید تا همه چیز را برای رسیدن به هدف خود فدا کنید.

افراد زیادی ادعا می کنند می خواهند میلیونر شوند اما کارهایشان نشان می دهد چیزی که آن ها می خواهند میلیونر شدن نیست؛ خوابیدن، استراحت کردن و فرار از مشکلات است.

اگر واقعا میخواهید یک میلیونر شوید، باید برای آن اشتیاق زیادی داشته باشید و تا زمانی که به هدف نرسیده اید دست از تلاش برندارید.

ادامه ی مطلب در:

میخواهم میلیونر شوم

چگونه پولدار شویم در ایران

با کمی محاسبات ساده متوجه شدم اگر بتوانم این رشد درآمد را به همین شکل حفط کنم تا قبل از ۴۰ سالگی فردی میلیاردر خواهم بود. من در این مقاله قصد ندارم به شما بگویم یک بلیط بخت آزمایی بخرید و یا با یک فرد ثروتمند ازدواج کنید تا رویاهایتان برآورده شود، من به شما نشان می دهم چگونه در کمترین زمان ممکن درآمد خود را چند برابر افزایش دهید.

ادامه ی مطلب در:

چگونه ثروتمند شویم

 

سایت روانشناسی نوین بینش

۵ حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی



درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.