no-img
نوین اطلس

تعبیر خواب خواستگاری


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

تعبیر خواب خواستگاری
امتیاز 1.00 ( 1 رای )
zip
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۹

تعبیر خواب خواستگاری


برای افراد بسیاری رخ می دهد که خواب خواستگاری ببینند. تفاوتی ندارد که زن ببیند برای وی خواستگار آمده است یا مرد خود را در حال خواستگاری ببیند.

البته گاهی تنها صحنه خواستگار در خواب دیده می شود و اشخاص معلوم نیستند. گاهی هم ممکن است مراسم خواستگاری فرد متاهلی باشد.

نوین اطلس در این مطلب به جنبه های مختلف تعبیر خواب خواستگاری پرداخته است. از جمله عناوینی که در این مطلب بررسی خواهند شد شامل: تعبیر خواب خواستگاری، تعبیر خواب رفتن به خواستگاری فرد مورد علاقه، تعبیر خواب خواستگاری حضرت یوسف، تعبیر خواب خواستگاری از نظر ائمه، تعبیر خواب خواستگاری از زن شوهردار، تعبیر خواب خواستگاری رفتن مرد متاهل، تعبیر خواب خواستگاری اجباری، تعبیر خواب خواستگاری مرده از زنده، تعبیر خواب رد شدن پیشنهاد خواستگاری و تعبیر خواب دیدن صحنه خواستگاری می باشد.

تعبیر خواب خواستگاری

به صورت کلی خواستگاری در خواب می‌تواند به موقعیت‌ ها و پیشنهادات جدیدی که هم اکنون و در زندگی بیداری با آن‌ها رو به رو هستید اشاره داشته باشد. این پیشنهادات صرفا زمینه‌های عاطفی را شامل نشده و می‌تواند نشان دهنده‌ی پیشنهادات جدید شغلی یا حتی عقاید جدیدی باشد که در معرض آن‌ها قرار گرفته اید. خواستگاری در خواب استعاره از یک تصمیم گیری مهم است که در زندگی بیداری با آن رو به رو شده‌اید و شما را به چالش کشیده است.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب انگشتر)

تعبیر خواب رفتن به خواستگاری فرد مورد علاقه

اگر در خواب مشاهده کنید که به خواستگاری فرد مورد علاقه‌ی خود رفته اید، این خواب نشان دهنده‌ی تلاش شما برای شناخت یا تثبیت یک موقعیت جدید می‌باشد.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب دیدن معشوق در خانه)

تعبیر خواب خواستگاری حضرت یوسف

حضرت یوسف درباره تعبیر خواب خواستگاری می فرمایند: اگر در خواب دیدید که از کسی خواستگاری می کنید معنی خواب این است که به جایگاه بزرگی می رسید و مال فراوان به شما می رسد.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب لباس عروس حضرت یوسف)

تعبیر خواب خواستگاری از نظر ائمه

امام صادق (ع) در مورد تعبیر خواب خواستگاری می فرمایند: خواستگاری بر ۴ وجه است:

بزرگی، افزایش مال، سرحالی و خرمی و شادی(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب عروسی از نظر امام صادق (ع))

تعبیر خواب خواستگاری از زن شوهردار

اگر در خواب ببینی که به خواستگاری زن شوهردار رفته ای معنی خواب چند چیز است: پیدا کردن دوستان جدید، آشتی با دشمنان قدیمی و یا رسیدن خبرهای مهم در آینده نزدیک.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب ازدواج مجدد زن متاهل)

تعبیر خواب خواستگاری رفتن مرد متاهل

تعبیر خواب خواستگاری رفتن مرد متاهل در اکثر موارد نگران کننده نیست مشروط بر آنکه چهره ها در این رویا نامعلوم باشند و اگر چنین باشد نیکوست و بیان می دارد زندگی زن و مرد بقای طولانی خواهد داشت و از گزند چشم زخم ها و یا حسادت های اطرافیان در امان خواهد ماند.

تعبیر خواب خواستگاری اجباری

اگر در خواب مشاهده کنید فردی ناشناس از شما خواستگاری می کند و شما علاقه ای به آن شخص ندارید، این خواب نشان دهنده ی این موضوع است که احتمالا شما در زندگی بیداری در معرض انتخاب ها یا شرایطی هستید که چندان علاقه و کششی به آن ها ندارید. ممکن است احساس کنید که مجبور هستید تا به این شرایط تن دهید.

تبعیر خواب خواستگاری مرده از زنده

ابن سیرین درباره تعبیر خواب خواستگاری مرده از زنده می گوید: اگر زنی در خواب ببیند که فرد مرده ای به خواستگاری او آمده و با او ازدواج کرد بیانگر این است که از مال زن کم خواهد شد.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب مرده)

تعبیر خواب رد شدن پیشنهاد خواستگاری

اگر خواب بینده در خواب خود را به شکل دامادی ببیند که پیشنهاد خواستگاری او رد شده است، تعبیر آن است که در واقعیت به کسب و کاری خطرناک و بدون سود خواهد پرداخت.

تعبیر خواب دیدن صحنه خواستگاری

اگر دختری در خواب شاهد صحنه خواستگاری باشد و نداند که عروس چه کسی خواهد بود، این خواب هشداری برای شور و شوق شدید او نسبت به مردی جوان است. خواب بیننده باید بداند که احساسات اولیه گذرا و ناپایدار هستند.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب حلقه ازدواج)

مطالب مرتبط:

تعبیر خواب حرف زدن با معشوق

تعبیر خواب خیانت معشوق

تعبیر خواب آرایش کردن

تعبیر خواب مادر شوهر

تعبیر خواب بازگشت معشوق



موضوعات :
تعبیر خواب
برچسب‌ها :

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *