no-img
نوین اطلس

زنان متولد اسفند


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

زنان متولد اسفند
zip
مهر ۱, ۱۳۹۷

زنان متولد اسفند


نوین اطلس دات کام تا کنون خصوصیات همه ی زنان متولدین ماه های مختلف را در اختیار شما گذاشته است. در این مطلب نیز در مورد دخترها و زنان متولد اسفند صحبت می کنیم. مثل همه ی مطالب مشابه اول به شما نشان می دهیم دختر اسفندی چه شکلی است و خصوصیات کلی او چیست. سپس رازهای رفتار با زن متولد اسفند و راهکارهای جذب او را معرفی می کنیم و در نهایت فال زن اسفند را در اختیار شما می گذاریم. هم چنین برای شما توضیح می دهیم زن متولد اسفند با چه ماهی ازدواج خوبی خواهد داشت.

دختر اسفندی چه شکلی است

دختر متولد اسفند دختری بسیار جذاب است و اولین چیزی که توجه او را به شما جلب می کند ظرافت و حالت زنانه ی غیر قابل انکار او می باشد. البته نقاط ضعفی هم در زن اسفندی وجود دارد اما جذابیت او می توانند پوشاننده ی این ضعف ها باشد.

دختر اسفندی حس ششم خیلی قوی و خوبی دارد و همیشه خیلی ظریف و نرم عمل می کند. او اهل آرامش و ملایمت است. همیشه با همه چیز موافق بوده و بسیار سازش کار می باشد. البته با وجود سازگاری خیلی زیاد زن متولد اسفند اصلا واقع بین نیست.

زن متولد اسفند احساساتی و انعطاف پذیر است. افکارش غیر واقعی و غیر منطقی می باشند. او کم عصبانی می شود. مهربان است و به موسیقی علاقه ی زیادی دارد. دختر اسفندی انرژی کمی دارد و ساده لوح است.

زود رنجی، دو دلی، حسادت نا امیدی از خصوصیات بد زن اسفندی می باشد. دختر اسفندی خواهان تشویق و حمایت است. او می خواهد نوازش شود و صبر خیلی زیادی دارد. او دختری است که همیشه به شما احساس آرامش می دهد.

چگونه با زن متولد اسفند رفتار کنیم

برای رفتار درست با زن اسفندی مجبورش نکنید برای مدت زمان طولانی روی یک موضوع به خصوص تمرکز کند. او خیلی زود از این وضعیت خسته می شود و می خواهد تغییر کند.
در مورد مسائل مربوط به لباس پوشیدن و طرز رفتار خود با زن اسفندی بی دقتی نکرده و بر سر موضوعات بی اهمیت با او دعوا نکنید. شروع مکالمه را به خود اختصاص ندهید. او دوست دارد آزادانه درباره خودش سخن بگوید و همه ی درد دلش را با شما مطرح کند.
از رفتار غیر عادی اجتناب کنید و به عقایدش در مورد پاکدامنی و تقوا بی احترامی نکنید و به او نگویید افکارش قدیمی و پیش پا افتاده هستند و باید  آن ها را تغییر دهد. هم چنین به علت زن بودنش او را محدود نکنید زیرا او به شدت به تساوی بین زن و مرد اعتقاد دارد.

از جر و بحث و دخالت در امور خصوصی او بپرهیزید. او بسیار اهل صلح و آرامش است پس در میان جمع و در حضور دیگران با او دعوا نکنید. هیچ وقت سعی نکنید درباره چیزهایی که از شما پنهان می کند کنجکاو باشید. به وقتش خود او در مورد این موارد با شما صحبت می کند.

جذب زن اسفند

چه بخواهید و چه نخواهید حس حسادت جزء ذات زنان اسفندی است. زمانی آشفته می شوند که احساس کنند مردشان دیگری را دوست دارد. حتی شما این حس را برسانید که برادر و خواهر خود را دوست دارید ، همسرتان به شدت نگران می شود. به حسادت زن اسفندی احترام بگذارید.

برای جذب زن اسفندی فراموش نکنید حرف مستقیم مال مردهاست اما زن‌ها همیشه دقیقا چیزی را می گویند که نمی‌خواهند. آنها حتی جملات آزار دهنده می گویند در انتظار محبت از شما هستند. خودشان واقعا نمی دانند چه می گویند!

نیازی نیست برای جذب زنان حتما در ذهن چیز اماده ای برای گفتن داشته باشید یا حتما اتفاقی بیفتد و شما آن را وصف کنید. زمانی که با یک خانم نشسته اید و دوست دارید او را جذب کنید ، به اطرف نگاه کرده و یک چیز را برای گپ زدن انتخاب کنید. برای جذب زنان مهم “صحبت کردن” است نه آنچه می گویید.

زنان اسفندی به حمایت مردان نیاز دارند. زمانی می توانید حامی خوبی برای زنان هستید که موقعیت اجتماعی خوبی داشته باشید. یکی از مهمترین چیزهایی که باعث می شود زنان احساس امنیت کنند، بودن با مردی است که آینده اندیش است. دلیل آن این است که مرد آینده اندیش به احتمال زیاد روی موقعیت اجتماعی خود حساس و در تلاش برای رسیدن به آن است.

زن متولد اسفند با چه ماهی ازدواج کند؟

اسفند و فروردین : در بین تمام ماههای سال شخصیت این دو نفر متفاوتترین شخصیتهاست. اگر متولد فروردین بخواهد اسفند ماهی را تحت سلطه قرار دهدرابطه ی مخربی خواهد شد.متولد فروردین نکته بینی های ظریف؛خیالبافیها؛و رویائی بودن اسفند ماهی را نمی تواند درک کند وتحمل یکدیگر را به آسانی نمیتوانند بکنند.

اسفند و اردیبهشت: در رابطه ی زناشوئی بین این دو نفر؛احساس دوستی؛اعتماد؛مسئولیت و وظیفه بر احساسات عاشقانه غلبه دارد.البته شخصیتها بسیار متفاوت است؛ولی برای یکدیگر احترام قائل خواهند بود.هرگاه به نظر برسد که این ازدواج به پایان خود نزدیک میشود؛باز همیشه شانسی برای شروع دوباره هست ودر بعضی شرایط میتواند رابطهء پردوامی باشد

اسفند و خرداد: بعضی اوقات این دو نفر با هم خوب جور می شوند؛ ولی خودشان خوب می دانند که در زندگی خصوصی آنها مقداری تنش وجود دارد.در مقایسه با خرداد ماهی قوی ومطمئن؛متولد اسفند کمی مردد ونامطمئن است.متولد خرداد به واقعیات اعتقاد دارد،جائی که اسفندماهی به فانتزی و خیالبافی نزدیکتر است.تضاد شخصیتی زیادی دیده می شود.یکدیگر را آنطور که باید درک و تائید نمیکنند.

اسفند و تیر:این دو به آسانی هر چه تمامتر در درون قلبهای یکدیگر نفوذ میکنند.این یک اتحاد یا ازدواج بین دو شخص یکدل و هماهنگ است.در این میان متولد تیرماه موجود پر تحرکتری است که فرمانها را او صادر می کند.آنها یک زوج دوست داشتنی و تقریبا خصوصی را تشکیل می دهند.بین آنها تفاهم ،عشق،ارتباط فکری خوب و هماهنگی عالی وجود دارد.

اسفند و مرداد:گرچه متولدین این دو ماه نسبت به دنیای درونی و فکری یکدیگر به طور غریزی درک و تفاهم دارند،لیکن متولد مرداد،اسفند ماهی را گاه به گاه موجودی بی ثبات و مبهم می یابد.مرداد ماهی دلش میخواهد مسولیتها را خودش به عهده گرفته و دستورات را هم خودش صادرکند.علیرغم کشش جسمانی،از نظر روحی ارتباط آسان و راحتی نمیتوانند بر قرار کنند.گرچه تمایلی به مراقبت و کمک کردن به یکدیگر در آنها وجود دارد،لیکن متولدین اسفند اشخاص بسیار حساسی هستند و خودخواهی مردادماهی آنها را آزار می دهد.

اسفند و شهریور:شخصیتهای این دو ،درست نقطه مقابل یکدیگر است .فقط علاقه به خلوص وایده های بالا در هر دوشان مشترک می باشد.در جائی که متولد شهریور به این ایده آلها از راه وقت شناسی وکار وکوشش می رسد،متولد اسفند دربارهء آنها بیشتر به رویابافی می پردازد.آنها می توانند آنچه را که خودشان ندارند در دیگری جستجو کنندودر نتیجه نسبت به هم احساس تحسین و احترام خواهند داشت.

اسفند و مهر: معمولا متولدین ماههائی که پنج ماه از هم فاصله دارند خیلی خوب با هم کنار نمی آیند،ولی در اینجا عکس این موضوع صادق است.متولدین مهر واسفند مصاحبین بسیار خوبی برای هم هستند و ازدواج آنها یک شراکت احساسی است.این دو برای یکدیگر یک جذابیت معماگونه دارندو به طرف هم کشیده میشوند.کشش جسمانی مقاومت ناپذیری در این میان وجود دارد.البته در بعضی مواقع مشکلاتی از جهت ارتباط فکری بین آنها به وجود می آید ،زیرا متولد اسفند حساس تر از مهرماهی است و بایستی دایما از علاقهء طرف نسبت به خود مطمئن باشد.رویهمرفته رابطهء خوبی است.

اسفند و آبان:کسانی که عنصر وجود هر دویشان “آب” باشد معمولا با هم خوب تا می کنند.هنگامی این رابطهء زناشوئی بهتر میشود که متولد اسفند آزادی خود را داشته باشدودر ضمن احساس عدم امنیت نکند.البته آبان ماهی بایستی یک احساس غنی عاطفی از محبوب خود دریافت کند.هر دوی آنها باید سعی کنند تا اشتباهات و عدم مدارا کردن را در مورد دیگری ببخشند.

اسفند و آذر : رابطه ای است که نسبتا آسان پیش می رود .متولد اسفند موجود وابسته تری است وتمایل دارد به گردن متولد آذر آویزان بشود! متولد آذر بدش نمی آید گاهگاهی به اسفندماهی سخنان نیشدار بگوید و او را کمی اذیت کند.لیکن قدرت تطبیق هردوی آنها خوب است و می توانند به سادگی مشکلاتشان را حل کنند.یکی از راههای حل مشکلات نیز توجه نکردن و فراموش کردن آنهاست!

اسفند و دی: رابطه ی جالبی است،زیرا نیرنگ و مهارت به یک نسبت در آنها وجود دارد! در جائی که اسفند ماهی بی اندازه غریزی است،دی ماهی بی اندازه منطقی است.متولد دی ماه تمایل دارد به اوضاع مسلط باشد.در بهترین حالت این ازدواج میتواند ترکیب جالبی از قلب و مغز باشد.بعضی مواقع خطر مالیخولیائی شدن رابطه وجود دارد! این دو نفر احساس قوی دوستانه،اعتماد و انجام وظیفه نسبت به هم دارند.

اسفند و بهمن: متولدین بهمن واسفند هردو ایده آلیست هستند،و آرزو دارند به دنیا کمک کنند.متولد بهمن روشنفکر است و متولد اسفند صمیمی،بی ریا و همدرد می باشد.بعضی اوقات اسفند ماهی از رفتار تکبرآمیز متولد بهمن عصبانی میشود و بهمن ماهی نیز فکر می کند که متولد اسفند زیاده از حد احساساتی است.جائی که پای کمک کردن در میان باشد،هردو داوطلب کمک به همدیگر هستند و آن یک که قویتر است(معمولا متولد بهمن شخصیت قویتری دارد)از دیگری محافظت و مراقبت می کند.

اسفند و اسفند: زن و مرد متولد اسفند فاقد انگیزهء قوی وپویائی هستند اما در عوض قابلیت رسیدن به یک حلقهء تله پاتیک فوق العاده را با یکدیگر دارند.رابطهء زناشوئی آنها به علت وابستگی به یکدیگر ادامه می یابد و این موضوع می تواند غیر قابل اعتماد باشد.مانند تمام زوجهائی که در یک ماه متولد شده اند شباهتها ئی به هم دارند ،اما این شباهت ها کمتر از شباهت های متولدین سایر ماهها به یکدیگر است.حساسیت و احساساتی بودن بیش از حد گاهی باعث می شود بین آنها برخوردهائی پیش بیاید، لیکن در بعضی موارد هم باعث درک و تفاهم می گردد.

فال زن اسفند

در فصل زمستان مشکلاتی در مراودات و نیز شاید در کار پیش بیاید. در سه ماهه بعدی سال، مشکل سختی ممکن است پیش بیاید که باید تلاش زیادی برای غلبه بر آن کنید. از طرف دیگر، این مشکلات شما را خیلی بیشتر از آنچه که متوجه شوید رشد می دهند. در تابستان شما در هر چیزی عالی عمل می کنید. پایان سال ۱۳۹۷ متعلق به آشنایی های جدید است.

زندگی شغلی شما ممکن است در ابتدا بد باشد. شما هیچ چیز را بدتر نمی کنید، ولی از خودتان راضی هم نخواهید بود. در این دوره فقط باید بدون توجه به کسی، پیش بروید. نقطه عطف در نیمه دوم سال زمانی که کاملاً از قوه تخیل و خلاقیت خود استفاده می کنید، پدید می آید. شما می توانید انصافاً به خود افتخار کنید.

طالع بینی می گوید که در این سال شما در مراودات خیلی خوب عمل می کنید. شما دوباره اعتماد به نفس را که مدت طولانی در جستجویش بودید به دست می آورید و در طول تابستان از آن بهره مند می شوید، مجردها عیناً به حرکات عاشقانه ترغیب می شوند. شما در این دوره برای جنس مخالف مثل یک آهنربا هستید پس نگران برداشت قدم اول نباشید. افرادی که قبلاً در این مراودت بوده اند، شروع سال برایشان سخت تر است ولی شما بعداً بر همه مشکلات مراوده ای غلبه می کنید، تقویت می شوید و هماهنگی بازخواهد گشت.

طبق فال خانواده شما به ویژه در بهار زمانی که با مشکلات مواجه می شوید، در کنار شما هستند. از لحاظ آرامش، شما نسبت به نزدیکترین افراد به خودتان احساس واقعاً خوبی دارید. آنها اکنون فقط می توانند شما را تشویق کنند.

مطالب مرتبط:

خصوصیات متولدین اسفند

فال رابطه ی ماه ها

چه چیز بیش از همه زنان را به مردان جذب می کند

فال تاروت عشق و احساس

رفتار مرد عاشق

چگونه متوجه علاقه دختری به خود شویم

زن متولد اسفند با چه ماهی ازدواج کند؟



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.