no-img
نوین اطلس

بازگشت عشق قدیمی


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

بازگشت عشق قدیمی
zip
مرداد ۹, ۱۳۹۷

بازگشت عشق قدیمی


در این مقاله نوین اطلس دات کام در مورد موضوع بازگشت عشق قدیمی صحبت می کند. تمایل برای دیدن عشق قدیمی و تصمیم برای ازدواج با عشق قدیمی یکی از موضوعات اصلی این مطلب است. به شما نشان می دهیم این تصمیمات و تمایل ها در چه صورتی می تواند درست یا اشتباه باشد. برگشتن عشق رفته و تاثیر عشق قدیمی روی ازدواج شما با کس دیگری یکی دیگر از مسائلی است که در این مطلب در مورد آن صحبت می کنیم. طرز برخورد با عشق قدیمی را به شما نشان می دهیم و توضیح می دهیم عشق اول برای مردان چگونه است.

دیدن عشق قدیمی و ازدواج با او 

چرا‌ بعد‌ از جدایی دلتنگ عشق‌ سابقمان می‌شویم؟

چرا وقتی با افراد جدید ملاقات می‌کنیم به‌ یاد عشق سابقمان می افتیم؟

چرا در کنار افراد جدید ذهنمان به سمت عشق سابق منحرف می‌شود؟

افراد زیادی می خواهند برای فراموش‌ کردن عشق سابق خود می‌ خواهد با فرد دیگری وارد رابطه شود اما هربار با دیدن آن فرد به یاد عشق قدیمی خود می‌افتند.

وقتی فرد جدیدی را می بینیم حتی اگر با او‌ دوست معمولی باشیم‌ او‌ را با عشق سابق خود مقایسه می‌کنیم. اگر قصد از ملاقات با این فرد برقراری‌ رابطه ی عاطفی باشد این مقایسه خیلی قوی تر‌ خواهد بود. (برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به: چرا نمی‌ توانید عشق سابق خود را فراموش کنید)

ازدواج با عشق قدیمی غیر ممکن نیست. آیا می دانستید بیشتر روابط را می توان نجات داد؟ شاید باور کردن این موضوع سخت باشد اما واقعیت دارد. بسیاری توانسته اند رابطه ی خود را ترمیم کرده و با عشق قدیمی خود آشتی کنند. حتی روابطی برگردانده شده که دلیل آن خیانت، تنوع طلبی، از بین رفتن علاقه، مشکلات اقتصادی شدید و حتی بدترین شرایطی که می توانید تصور کنید مثل حکم زندان بوده است. حتی مواردی بوده که پس از سال ها زبطه ی تمام شده ی خود را مجدد شروع کرده اند. (برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به:  راه های برگرداندن عشق از دست رفته)

طرز برخورد با عشق قدیمی و تاثیر او روی ازدواج شما

همه می‌خواهند از غم قلبی جدا شوند، اما چگونه؟ تلاش برای پر کردن خلاء درون خود بدون وارد شدن عجولانه به یک رابطه دیگر یا بیهوده تلاش کردن یک طرفه برای برگرداندن عشق از دست رفته، ‌تنها راه است. وابستگی باعث درد و رنج می‌شود و بهترین راه برای رسیدن به آرامش و شادی، رهایی از وابستگی‌هاست. نوین اطلس دات کام پیشنهاد می کند یکی از افکاری که با آن می‌توانید خود را از غم و اندوه نجات دهید این است که با خود تکرار کنید: من برای شاد بودن به هیچ‌کس و هیچ‌چیز نیاز ندارم. بعد از یک شکست عشقی خیلی سخت است اعتماد‌کردن به اینکه می‌توان بدون آن شخص زندگی کرد و راه را ادامه داد و شاد بود ولی زندگی بارها به ما ثابت کرده که ما می‌توانیم! باید خلاقانه و با قدرتی که داریم خلاءهایمان را پر کنیم.

قبل از هر چیز باید بدانید که ازدواج با فردی دیگر، پاسخ خوبی به شکست عاطفی ای که قبلا داشته اید نیست. شما نباید برای فراموش کردن یک شکست عشقی یا بهم خوردن نامزدی قبلی تان، فوری به یک رابطه جدید و ازدواج با فردی جایگزین روی بیاورید. جایگزین پیدا کردن برای تسکین یک احساس، نه تنها دل شما را آرم و قرار نمی دهد، بلکه در کلاف سردرگمی گیر می افتید و زمانی چشم باز می کنید که می بینید نه از زندگی امروزی تان راضی هستید و نه توانسته اید ردپای عشق قبلی را از قلبتان پاک کنید.

عشق اول برای مردان

عشق اول هم مانند هر عشق دیگری می تواند فراموش شود. اگر بعد از جدایی اقدامات نادرستی انجام دهید فراموش کردن عشق بسیار کار سختی خواهد بود. اما وقتی درک و شناخت کاملی از روانشناسی عشق به دست آورده و بعد از جدایی کارهای غلط و اشتباه را کنار بگذارید حداکثر دو هفته برای فراموش کردن عشق خود زمان نیاز خواهید داشت.

تصور افرادی که ادعا می کنند فراموش کردن عشق اول غیر ممکن و محال است تنها بر اساس تجربیات خود و دوستانشان می باشد. در حالی که من با دانش روانشناسی خود ده ها نفر را برای رهایی از احساسات ناخوشایند بعد از جدایی یاری کرده ام. (برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به: آیا عشق اول فراموش می شود)

 

تیم ما با بهره گیری از آخرین تکنیک های روانشناسی در زمینه بهبود روابط عاطفی و ایجاد عشق آماده کمک به شما می باشد. می توانید به صورت رایگان پرسش های خود را شماره ی زیر ارسال کنید تا اعضای تیم ما شما را راهنمایی کنند:

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

تماس ترجیحا از طریق تلگرام و واتس اپ

مطالب مرتبط:

بهترین واکنش در برابر بلاک شدن

ارتباط با همسر بعد از طلاق

چگونه مردان را به دنبال خود بکشانیم

فال احساس طرف مقابل

دیدن عشق قدیمی

مردان و عشق اول

بازگشت به رابطه قبلی

تعبیر خواب ازدواج با همسر سابق

طرز برخورد با عشق قدیمی

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

احتمال بازگشت مردان به رابطه

تکالیف برای برگرداندن عشقمان



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.