no-img
نوین اطلس

راهکار بازگشت به رابطه شکست خورده


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

راهکار بازگشت به رابطه شکست خورده
امتیاز 5.00 ( 4 رای )
zip
اردیبهشت ۷, ۱۴۰۰

راهکار بازگشت به رابطه شکست خورده


آیا برگشت به رابطه شکست خورده امکان پذیر است؟

چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم؟

در طی آمار و نظر سنجی های انجام شده مشخص است که افراد بسیاری به دنبال راهکار بازگشت به رابطه شکست خورده می باشند. این افراد در ابتدا رابطه عاطفی و عاشقانه ای را با هدف رابطه پایدار و همیشگی شروع کرده اند، اما در میانه راه به علت اشتباهات و به کار نبردن مهارت های رفتاری لازم موجب دلسردی شده اند و در حال حاضر رابطه شان در مرحله جدایی به سر می برد.
اگر خواهان بازگشت به رابطه قبلی خود باشید نوین اطلس در این مطلب خود راهکار بازگشت به رابطه شکست خورده را در اختیار شما قرار می دهد تا از آن به خوبی و با هدف رابطه پایدار استفاده کنید.
در این راستا اول از همه باید از بازگشت مطمئن شد و از خود بپرسید آیا برگشت به رابطه شکست خورده ارزشش را دارد؟ یا درواقع بازگشت به رابطه بله یا خیر؟ سپس در مورد بازگشت به رابطه پس از جدایی، مقالات بازگشت به رابطه، احتمال بازگشت به رابطه، احتمال بازگشت مردان به رابطه و احتمال بازگشت زنان به رابطه صحبت خواهیم کرد.

بازگشت به رابطه تمام شده بله یا خیر

در این بخش قبل از اینکه به دنبال راهکار بازگشت به رابطه شکست خورده باشیم، می خواهیم بدانیم بازگشت به رابطه تمام شده بله یا خیر. در واقع آیا بازگشت به رابطه تمام شده درست است؟
این سوالی است که خود شخص به تنهایی می تواند به آن پاسخ دهد چرا که اطرافیان همیشه در جریان همه موارد ریز و درشت رابطه نیستند و شاید به صورت یک جانبه نگاه کنند.
اما فردی که خود در رابطه باشد بایستی یک بار برای همیشه همه چیز رابطه خود را مرور کند. روی برگه ای تمام خوبی ها و بدی های رابطه اش را بنویسد. اینکه چه مواردی باعث ناراحتی و چه مواردی منجر به شادی می شود. آیا از ته قلب عاشق است یا اینکه تنها احساس وابستگی زود گذری دارد که پس از چند روز فاصله از بین خواهد رفت.
همه این مسائل را به خوبی بایستی بررسی کرد و پس از آن پاسخ به این سوال داده شود که بازگشت به رابطه تمام شده بله یا خیر. اگر پاسخ مثبت بود حال می توان برای از سرگیری رابطه عاشقانه و برگشت به رابطه ای که شکست خورده است، تلاش کرد.

بازگشت به رابطه پس از جدایی

اگر دو فردی که به دلایلی با هم کنار نیامده اند و در نتیجه از هم جدا شده اند، در اثر پشیمانی بعد از جدایی مجدد با همان ویژگی های اخلاقی و رفتاری بخواهند به هم برگردند و بازگشت به رابطه شکست خورده صورت گیرد، باید بگوییم که این رابطه پایدار نخواهد بود و مجددا وارد مرحله جدایی خواهد شد. چرا که تنها از روی دلتنگی و وابستگی که به یکدیگر داشته اند به سمت هم برگشته اند و پس از مدتی باز همان اشتباهات را تکرار کرده اند.
در صورتیکه می خواهید برگشت به رابطه شکست خورده به نحو موفقیت آمیز رخ دهد باید تغییراتی در هر دو نفر ایجاد شود و سپس برای شروع رابطه تمام شده بر اساس روانشناسی عشق اقدام کنند.

در نتیجه حتما متوجه شده اید که شرط راهکار بازگشت به رابطه شکست خورده این است که هم از ارزش تلاش و بازگشت خود مطمئن شوید و هم تغییراتی در مهارت های ارتباطی خود ایجاد کنید. در این صورت پس از شکل گیری مجدد ارتباط می دانید که در هر موقعیتی بهترین رفتار و عکس العمل چه خواهد بود. برای بازگشت به رابطه پس از جدایی بهتر است هر دو طرف به صورت منطقی با هم صحبت کرده و درصدد تغییر برآیند تا بهترین نتیجه حاصل گردد.
اما اگر فرد مقابل در ابتدا حاضر به تغییر نباشد هم مهم نیست چرا که عاشق با استفاده از مهارت های جدید خود که به کار می برد و با رفتارش می تواند کم کم معشوق را نیز تحت تاثیر خود قرار دهد. مقاله تکالیف برای برگرداندن عشق نوین اطلس در این زمینه می تواند بسیار مفید باشد.

مقالات بازگشت به رابطه

همانطور که در مطلب مقالات بازگشت به رابطه شکست خورده نیز آمده است، بهترین راه برای برگرداندن عشق این است که از اشتباهات رایج که اکثر افراد بعد از جدایی انجام می دهند پرهیز کنید.
از جمله اشتباهات رایج برای برگرداندن عشق و گرم کردن رابطه سرد شده این است که بخواهید با حالت عجز و لابه به دست و پای معشوقتان بیفتید. این کار شما را در ناخودآگاه فرد مقابل شخصی ضعیف معرفی می کند که ارزش ادامه رابطه را ندارد.
از دیگر اشتباهات تماس های پی در پی و ارسال پیام های پشت سرهم است که در بیشتر موارد نه تنها تاثیر گذار نیست بلکه منجر به بلاک شدن هم می گردد. اشتباه دیگر برای برگشتن عشق رفته هم تهدید می باشد.
گاهی افراد وقتی با گریه و زاری نمی توانند کاری از پیش ببرند شروع به تهدید فرد مقابل می کنند. این تهدیدها می تواند متفاوت باشد و از خود کشی و پخش عکس و فیلم و آبروریزی گرفته تا موارد دیگر که از بزرگترین اشتباهات ممکن برای احیا رابطه می باشند.
برای ترمیم رابطه آسیب دیده و برگشت به رابطه شکست خورده اول از همه باید مدتی ارتباط را قطع نگه دارید. در این مدت دو طرف به هم فرصت کافی برای فکر کردن می دهند. باید به گذشته نگاهی کرده و به دنبال مسائلی بود که منجر به سرد شدن یهویی رابطه گردیده است. پس از آن نیز با استفاده از قانون جذب برای عشق از دست رفته و تکنیک های nlp برای برگرداندن معشوق می توان تلاش کرد.
به این صورت که وقتی ضعف های رابطه را شناسایی کردید در تکاپوی برطرف کردن آن ها باشید. سعی کنید جذابیت گذشته خود را به دست آورید. قانون جذب معشوق در این راستا می تواند به شما کمک کند.
در راهکار بازگشت به رابطه شکست خورده، سعی کنید معشوق را از جدایی پشیمان کنید. باید بفهمد گوهر گرانبهایی را از دست داده است. پس اعتماد به نفس از دست رفته خود را باز یابید. به دنبال تغییر و پیشرفت باشید. نشان دهید فردی جذاب هستید که هر شخصی آرزوی داشتنش را دارد. در واقع سعی کنید با پیشرفت های خود او را مشتاق و علاقمند به ارتباط برقرار کردن کنید.

احتمال بازگشت به رابطه

اکثر اوقات وقتی رابطه عاطفی تمام می شود، فرد به دنبال آنست که احتمال بازگشت به رابطه شکست خورده در معشوق چقدر می باشد. خیلی ها هم در این زمینه سریعا به سراغ فال عشق و فال تاروت و فال قهوه و … می روند. این گونه افراد هزینه های زیادی را می پردازند تا فقط بفهمند آیا معشوقشان بر می گردد یا خیر و اینکه احتمال بازگشت به رابطه وی چقدر می باشد.
بهترین کار برای دانستن احتمال برگشت به رابطه شکست خورده، بالا بردن دانش و آگاهی خودمان و به کار بردن راهکار بازگشت به رابطه شکست خورده است. نه اینکه به پای حدس و گمان و تصورات بنشینیم.
پس قبل از هر چیزی رابطه خود را به خوبی واکاوی کنید. تمام موارد منفی و احساسات نادرستی که به رابطه وارد شده است را در نظر بگیرید. سپس به خودتان رجوع کنید ببینید آیا توانایی تغییر شرایط را دارید. آیا حاضرید برای بازگشت عشق خود به غیر از راهکارهای ساده و بی اثر همچون نشستن و افسوس خوردن و … تلاش کنید؟ اگر حاضر به تلاش و به کار بردن مهارت های لازم باشید احتمال بازگشت به رابطه خیلی زیادتر می شود. البته احتمال بازگشت به رابطه شکست خورده در مردان و زنان کمی شرایط متفاوتی دارد که بایستی در نظر گرفته شود. پس با نوین اطلس در این زمینه همراه باشید.

احتمال بازگشت مردان به رابطه

تصور عامه مردم این است که احتمال بازگشت مردان به رابطه شکست خورده کمتر از زنان است. چرا که مردان احساساتی نیستند و با عقل و منطق تصمیم می گیرند.
این افراد غافل از این موضوع هستند که شاید مردان همچون زنان احساس دلتنگی خود را بروز ندهند. اما در درون خود فردی کاملا با احساس هستند. علاوه بر این اگر نظرتان این است که مرد تنها با عقل و منطق خود برای رابطه تصمیم می گیرد پس به دنبال راهکارهای جذابیت و موفقیت باشید تا هم از نظر احساسی هم از نظر عقلانی بتوانید احتمال برگشت به رابطه پس از جدایی را بالاتر ببرید. مرد وقتی متوجه جذابیت های شما شود حتما به دنبال راهکار برگشت به رابطه شکست خورده اش خواهد بود.(همچنین نگاه کنید به چگونه مرد را به رابطه برگردانیم)

احتمال بازگشت زنان به رابطه

زنان نسبت به مردان بعد از جدایی احساس ناراحتی بیشتری از خود بروز می دهند و همین امر باعث می شود فکر کنند که احتمال بازگشت زنان به رابطه شکست خورده بیشتر از مردان است.
اما باید در نظر گرفته شود که زنان با توجه به روحیه حساسی که دارند اگر در طی رابطه عاشقانه مدام به آن ها آسیب وارد شود به نحوی که تصمیم به جدایی بگیرند، احتمال برگشتشان کم می شود. (همچنین نگاه کنید به علل سرد شدن زنان)
مگر اینکه از سمت فرد مقابل تلاش و تغییری ببینند که در این صورت به راحتی از همه چیز می توانند چشم پوشی کنند و همراه با عاشق برای ترمیم رابطه و برگشت به رابطه شکست خورده خود بکوشند. اما زمان و تلاش زیادی نیاز دارد تا مجدد همان احساس قبل را بدست آورند.

مطالب مرتبط:

دوره آموزشی برگشت به رابطه تمام شده

سریع ترین راه برای برگرداندن معشوق

بازگشت عشق از دست رفته

چگونه یک رابطه از دست رفته را برگردانیم

بازگشت به رابطه عاطفی تمام شده

فال برگشت رابطه

چگونه قهر را تمام کنیم

عشقم قهر کرده چیکار کنم

۱۱ نشانه عشق یک طرفه

اسرار جذب زنان

۱۰ نکته ضروری برای صحبت کردن با معشوق

چگونه با اعتماد به نفس شویم



درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *