no-img
نوین اطلس

علت سرد شدن مردان در رابطه زناشویی


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

علت سرد شدن مردان در رابطه زناشویی
zip
آذر ۲۶, ۱۳۹۷

علت سرد شدن مردان در رابطه زناشویی


اگر شما هم با شوهری که از لحاظ احساسی بسته است زیر یک سقف زندگی می‌کنید، این مطلب را با عنوان علت سرد شدن مردان در رابطه زناشویی بخوانید. سردی عاطفی مردان یکی از دلایل مهم و عمده ی سرد شدن رابطه ی زن و شوهر می باشد. وقتی مردی از شما فاصله می گیرد شما از لحاظ عاطفی بیشتر از او صدمه می بینید. با توجه به اهمیت این موضوع نوین اطلس در این مطلب علت سرد شدن مردان در رابطه زناشویی علت قهر مردان را شرح داده و دلیل این تغییر رفتار ناگهانی مردان را توضیح خواهد داد. با اطلاعات کافی در این زمینه می توانید مانع سردی مردان و فاصله گرفتن آن ها شده و می دانید با مردی که سرد شده چگونه رفتار کنید.

سردی عاطفی مردان

شاید به تازگی مردی رابطه ی خود را با شما به پایان رسانده است اما هیچ دلیلی برای این کار او ندارید. می خواهید بدانید که چه چیزی باعث این موضوع شد. شاید به موضوعات زیادی به غیر رفتارها و اعمال خود فکر کنید اما متوجه کارهایی که کرده اید نباشید. چیزهایی که برای همیشه از چشم شما پنهان بوده است و متوجه آنها نبوده اید دلیل ترک مرد در رابطه های عاطفی و علت سرد شدن مردان در رابطه زناشویی را در این نوشته بخوانید.( همچنین نگاه کنید به کم بودن رابطه زناشویی)

سرد شدن رابطه زن و شوهر

اتفاقی که در اکثر زندگی های زناشویی می افتد، این است که زن و شوهر به جای توجه به لحظات عاطفی، به مسایل دیگری مانند ساختن منزل، چیدمان وسایل و دیگر مسایل حاشیه ای می پردازند که به نظرشان ضروری است و غرق در امور روزانه می شوند. در نتیجه کم کم از حضور عاطفی غافل و دچار فراموشی و سرد شدن رابطه می شوند و صفا و صمیمیت در کانون خانواده کمرنگ می شود.
اگر زندگی با هوشیاری همراه نباشد، افراد نسبت به اهمیت دادن به روابط بی توجه می شوند. یکی از پایه های هوشیاری، ایجاد حضور عاطفی در ابعاد مختلف است. در این صورت پیوندها با هم مرتبط خواهد شد. برخوردهای عاطفی مناسب همراه با اتصال های مناسب می تواند یکی از اصلی ترین پایه های گفتگو باشد. آن قدر باید هوشیار باشیم.(نگاه کنید به سرد شدن در دوران نامزدی)

وقتی مردی از شما فاصله می گیرد

من زنان زیادی را دیده‌ام که سکوت شوهر خود را این گونه معنی کرده‌اند: «شوهر من با این کار به من پیام می‌دهد که دیگر از من سیر شده است».
وقتی مردان می‌فهمند که همسرشان سکوت آن‌ها را این گونه معنی کرده نزدیک است که از تعجب شاخ دربیاورند! اما علت این گونه تفسیر زنان چیست؟

مرد وقتی با ناراحتی و نگرانی روبه‌رو می‌شود سکوت می‌کند و می‌خواهد از این راه به آرامش برسد و از فشار نگرانی خود فرار کند، اما زن، هنگامی که با استرس روبه‌رو می‌شود شروع به سخن گفتن می‌کند.(نگاه کنید به چگونه با مردی که سرد شده رفتار کنیم)

دلیل تغییر رفتار ناگهانی مردان

اولین دلیل که باعث می‌شود مردی این بازی‌ها را انجام دهد و علت سرد شدن مردان در رابطه زناشویی این است که زنی را امتحان کند؛ عشق او، وفاداری‌اش، توانایی احساسی‌اش، درکش و هوشش را.

دومین علت سرد شدن مردان در رابطه زناشویی این است که واقعاً بخواهد چیزی از طرف مقابل خود به دست آورد و می‌داند که تنها راهی که می‌تواند او را متقاعد به انجام آن کند این است که از راه احساسات او وارد شود. این مردها همان بازیکن‌های واقعی هستند. این بازیکن‌های واقعی فهمیده‌اند که احساسات تا چه اندازه می‌تواند افراد را آسیب‌پذیر کند و آنها از این نقطه‌ضعف به سود خود استفاده می‌کنند.

علت قهر مردان

طبق روانشناسی قهر مردان در مبحث علت سرد شدن مردان در رابطه زناشویی واکنشی است طبیعی . علت دلسردی مردان و واکنش آن ها ممکن است ژنتیکی باشد و گاهی هم بخاطر الگوبرداری از نزدیکان یا دلایل محیطی رخ دهد.

ریشه قهر کردن شوهر در یک عاطفه و هیجان منفی ، همراه با خشم است . زمان این قهر کردن با توجه به شدت بحث به درازا می انجامد .

همچنین به گفته روانشناسی قهر مردان ، قهر کردن شوهر همیشه هم منفی نیست. گاهی قهر کردن جایگزین اتفاق های بدتر است . مثل کتک زدن ، شکستن چیزی ، فحش دادن یا … که این بسیار هم خوب است.(نگاه کنید به چگونه قهر را تمام کنیم)

همچنین قهر کردن شوهر گاهی مانع تسلیم او در مقابل زورگویی های همسر می شود و این هم بد نیست.

مطالب مرتبط:

دلتنگی مردان بعد از جدایی

جملاتی که مردان را دلتنگ می کند

علت سرد شدن پسرها

علت سرد شدن زنان در رابطه زناشویی

بازگشت به رابطه تمام شده بله یا خیر

جملاتی که دل مردان را آب می کند

تست مرد مورد علاقه

لیست کلمات عاشقانه

دلسرد شدن از عشق



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.