no-img
نوین اطلس

۱۰ مورد از جملاتی که مردان را دلتنگ می کند


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

۱۰ مورد از جملاتی که مردان را دلتنگ می کند
امتیاز 5.00 ( 2 رای )
zip
آبان ۱۴, ۱۳۹۹

۱۰ مورد از جملاتی که مردان را دلتنگ می کند


چه جملاتی به کار ببریم که مرد مورد علاقه را به خود جذب کنیم؟

در این مطلب از نوین اطلس می خواهیم به معرفی نمونه جملاتی که مردان را دلتنگ می کند بپردازیم. در واقع می خواهیم به خانم ها بگوییم چگونه و با چه کلماتی با مرد مورد علاقه خود صحبت کنند تا نه تنها وی را جذب کرده بلکه کاری کنند در زمان های دوری مرد به شدت وابسته و دلتنگ همسرش باشد.

جملاتی که مردان را دلتنگ می کند

با به کار بردن جملاتی که در ادامه آمده است در صحبت های روزمره به صورت حضوری و یا پیامکی می توانید از همسرتان دلبری کنید.

وقتی با توام همه جا بهشته

بهشت نهایت لذت و راحتی هر فرد است. حال فکر کنید کنار کسی هستید که واقعا دنیا را برایتان بهشت کرده، خب حالا باید جلوی مرد زندگی تان این را به زبان بیاورید و ببینید که نگاه او چطور برق می زند و دلش می خواهد شما را در آغوش بگیرد.

من خیلی خوش شانسم که تو را دارم

به او بگویید که خیلی خوش‌شانس هستید که از بین تمام انسان‌های روی زمین او دوستتان دارد. او را متوجه احساس خود کنید و به او نشان دهید که قدردان هر لحظه‌ای هستید که در کنار شما هست و به شما توجه می‌کند. این از جملاتی است که مردان را دلتنگ می کند و در نبودتان همیشه به شما فکر می کنند.

غذا خوردن کنار تو خوشمزه تره

از جملات دلبرانه برای مردان این است که اظهار کنید هر عملی که در کنار او انجام می دهید خوشایند تر از زمانی است که تنهایی انجام می دهید.

می خواهم همه عمر کنارت باشم

اگر شما به دنبال جملاتی که مردان را دیوانه می کند هستید، این بهترین گزینه است. هنگامی‌ که این جمله را بیان می‌ کنید، او را به تداوم تعهدتان، مطمئن می‌سازید و به‌ تبع، همدلی همیشگی او را خواهید داشت. به کار بردن این جمله در پیامک نیز به جذب یک مرد از راه دور کمک خواهد کرد.

کنارت همیشه شادم

از جملاتی که مردان را دلتنگ می کند این است که اجازه دهید شوهرتان بداند می تواند لبخند را به لبانتان بیاورد. به او نشان دهید با خودش انرژی مثبت به خانه می ‌آورد و شما برای همین دوستش دارید. این تعریف‌ها احساس خوبی به او می‌دهد و مطمئنش می‌کند که کارش را در شاد کردن شما درست انجام می‌دهد.

بهت افتخار می کنم

همه افراد دوست دارند تا مورد تحسین قرار بگیرند و مردی که شما عاشق او هستید، از این امر مستثنا نیست. در زندگی سختی‌های زیادی وجود دارد و ممکن است فشار زندگی، کار، دانشگاه و تحصیلات و … موجب شود گاهی افراد در خود بشکنند و اعتماد به نفس خود را از دست دهند. بنابراین ممکن است گاهی دچار اشتباهاتی شوند و احساس کنند برای انجام کارها و وظایف خود، توانایی لازم را ندارند. هیچ چیز بهتر از جملات عاشقانه‌ای که شما قرار است به مرد مورد علاقه‌تان بگویید، بر احساسات او تاثیرگذار نخواهد بود. بهتر است به او بگویید که با تمام سختی‌ها، مشکلات و پستی و بلندی‌های زندگی به او افتخار می‌کنید و او دارد به بهترین نحو ممکن از پس وظایف خود برمی‌آید. به او نشان دهید که حامی او هستید و در انجام کارها و اهدافش به او انگیزه دهید. این از سری جملات دلبرانه برای یک مرد است که او را به شدت دلتنگ حضورتان می کند.

دلم برات تنگ شده

وقتی کنار توام دلم برات تنگ می شود، حالا ببین نبودنت با من چه می کند. این حرف از جملاتی است که مردان را دلتنگ می کند و جمله ای عاشقانه می باشد که اگر از مرد زندگی تان دور هستید یا کنارش هستید فرقی ندارد، در همه حال جواب می دهد. از به کار بردن آن غافل نشوید.(همچنین نگاه کنید به کلماتی که مردان را تحریک می کند)

تو منو دیوونه خودت کردی

به کار بردن این جمله دلبرانه به صورت چشم در چشم و با نگاهی عاشقانه تاثیری شگرف در جذب مرد خواهد داشت و او را دیوانه شما خواهد کرد. در واقع از جملاتی که دل مردان را آب می کند می باشد.

غذای مورد علاقه ت رو پختم

با این کارها به مرد مورد علاقه خود نشان می‌دهید که چقدر آرامش او برای شما اهمیت دارد. چه بهتر که به او بگویید برایش غذا یا نوشیدنی محبوبش را آماده کرده‌اید. بله درست است! شما حتی با گفتن این که غذای مورد علاقه همسرتان را برایش درست کرده‌اید، در حال گفتن جمله‌ای عاشقانه هستید!

دوستت دارم

در بیان جملاتی که مردان را دلتنگ می کند، چه جمله‌ای زیباتر و احساسی‌تر از ابراز علاقه با جمله “دوستت دارم” است؟! همه دوست دارند این جمله را بشنوند و هیچ جمله‌ای بهتر از این جمله نمی ‌تواند مرد مورد علاقه شما را بیشتر از قبل عاشقتان کند! به او بگویید که دوستش دارید. عاشقش هستید.

همانطور که در این مطلب مطالعه کردید سعی کردیم گلچینی از جملاتی که مردان را دلتنگ می کند ارائه دهیم. همه این ها موارد کاربردی هستند که با استفاده از آن ها هم به صورت حضوری و چشم در چشم هم به صورت پیامکی به شما کمک می کند معشوقتان بیش از پیش عاشق و شیفته شما شود و خواهان گذران وقت در کنارتان باشد. پس با سیاست باشید و از به کار بردن آن ها در حرف های روزمره خود غافل نشوید.

مطالب مرتبط:

بایدها و نبایدهای صحبت با مردان

پنج جمله ای که مردان عاشق شنیدنش هستند

علت سرد شدن مردان در رابطه زناشویی

ایجاد صمیمیت در رابطه

چگونه قلب یک زن را تسخیر کنیم

کلمات محبت آمیز و عاشقانه



موضوعات :
سیاست رفتاری

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *