no-img
نوین اطلس

ترمیم رابطه عاشقانه


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

ترمیم رابطه عاشقانه
امتیاز 4.00 ( 2 رای )
zip
اسفند ۱۱, ۱۳۹۸

ترمیم رابطه عاشقانه


برای ترمیم رابطه عاشقانه باید برخورد مناسب برای ترمیم رابطه و راه های ترمیم رابطه دوستی و ترمیم رابطه شکست خورده را بدانید. برای برگرداندن مرد به رابطه نیز روش ها و ترفندهایی برای ترمیم یک رابطه ارائه شده است. همچنین تکالیف برای برگرداندن عشقمان نشان می دهد چگونه عشقمان را به رابطه برگردانیم. نوین اطلس دات کام این راهکارها را بر اساس تکنیک های جدید برای احیا رابطه و ترمیم رابطه عاشقانه به شما ارائه می دهد.

برخورد مناسب برای ترمیم رابطه دوستی

اخیرا در رابطه عاطفی خود باشکست مواجه شده اید. زنگ زدن، پیام دادن، ابراز احساسات، انجام دادن کارهایی که قبلا برای عشقتان انجام میدادید و یا حتی انجام کار هایی که نمیکردید یا توانش را نداشتید حتی دوست نداشتید آن کارها را انجام بدید هم منجر به ترمیم رابطه عاشقانه نشده است؟ هر کسی را که میشناختید واسطه کردید دوستان خودتان دوستان مشترک خانواده ها یا هر شخصی که ممکن بود به شما کمک کند هم کاری از دستش برنیامد؟ باید بدانید این برخوردها برای ترمیم رابطه ی دوستی و رابطه عاشقانه تان مناسب نیست.(نگاه کنید به ۱۲ تکنیک برای گرم کردن رابطه سرد شده)

هیچ کس علاقه ای ندارد کسی را که به او احساس پیدا کرده را به راحتی از دست بدهد برای همین دست به هرکاری میزند کارهایی که شاید غریزه وی به او بگوید درست است، شاید صدایی در ذهن شما مدام فریاد بزند نترس او ارزشش را دارد به او التماس کن برمیگردد نشانش بده چقدر دوستش داری برمیگردد، به او بفهمان بدون او میمیری حتما اگر این را ببیند تحمل نمیکند و به عشق تو پی میبرد و دوباره برمیگردد! اما اینها راهکار بازگشت به رابطه شکست خورده نمی باشد.(نگاه کنید به اشتباهات برگرداندن عشق)

ترمیم رابطه شکست خورده و برگرداندن مرد به رابطه

عشق شما میداند چقدر او را دوست دارید اما فقط دیگر این مسائل برای او اهمیت ندارد. باخود میپرسید چطور مگر امکانش هست او عاشقم بود؟ بله باید به شما بگویم امکانش وجود دارد شاید حتی برای خودتان هم در گذشته پیش آمده باشد که دیگر کسی را دوست نداشته باشید.

در اینجا باید به شما بگویم اگر تصمیمتان ترمیم رابطه شکست خورده و ترمیم رابطه عاشقانه و همچنین برگرداندن مرد به رابطه می باشد این نکاتی را که novinatlas.com برای شما شرح می دهد فراموش نکنید:

قبل از هر چیزی از خود بپرسید آیا بازگشت به رابطه تمام شده درست است؟
سپس در مسیرشروع دوباره رابطه تمام شده بر اساس روانشناسی عشقاین است که دست از انجام اشتباهات برای ترمیم رابطه عاشقانه بردارید چون هیچ تاثیری نخواهد داشت بلکه شما را از عشقتان دورتر میکند اشتباهاتی مانند:

۱.التماس و اصرار

۲.تماس مداوم

۳.ارسال واسطه

۴.ابراز احساسات

۵.در دسترس بودن

۶.ایجاد احساس ترحم

دلیل دوری از این اشتباهات برای ترمیم رابطه عاشقانه بسیار ساده است. انجام این نوع از اشتباهات باعث تخریب شخصیت شما میشود و دیدی که عشقتان به شما داشته کاملا ازبین میرود و شما را فردی بی ارزش و ضعیف خواهد دید. با انجام این اشتباهات یک قانون ساده شامل حال شما میشود هرچه خود را محتاج تر نشان بدهید کم ارزش تر میشود. انسان ها دوست دارن با اشخاص باارزش باشند نه با کسی که از خود آن ها ضعیف تر باشد.

تکالیف برای ترمیم و احیا یک رابطه و برگرداندن عشقمان

در احیا رابطه و آشتی بعد از جدایی به هیچ عنوان غریزی عمل نکنید اگر عشقتان بهانه ای میاورد اگر بحثی پیش میکشد اگر اتفاقی رخ میدهد مراقب اعمال خود باشید شما با اعمالتان سنجیده میشوید.

برای ترمیم و احیا رابطه نوین اطلس دات کام پیشنهاد می کند مدتی را قطع ارتباط کامل کنید. سریع ترین راه برای برگرداندن عشقم اینست که نیاز نیست پیام بدید و یا تماس بگیرید و بگوید که تصمیم گرفتید جدا بشوید یا مدتی دور باشید بدون هیچ حرفی قطع ارتباط کنید. دلیل این کار برای ترمیم رابطه عاشقانه چیست؟ کاملا ساده است از نظر روانشناسی وقتی انسان به شخصی یا چیزی احساس منفی پیدا کرده باشد اگر آن فرد یا آن شخص در کنار او باشد این احساس منفی افزایش پیدا میکند پس فاصله بگیرید.

در صورت علاقه مندی به آموزش مراحل و تکنیک های ان ال پی و جذب و تکالیف برای برگرداندن عشق و ترمیم رابطه از دست رفته میتوانید به شماره زیر از طریق تلگرام و واتس اپ پیام بدید و سوالات خودتون رو به صورت رایگان ارسال کنید. پاسخگویی در اسرع وقت انجام میگیرد.

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

مطالب مرتبط:

درمان سردی رابطه عاطفی

برخورد مناسب برای ترمیم رابطه

ترمیم رابطه دوستی

ترمیم عشق

مقالات بازگشت به رابطه

دعای جلب محبت سریع

چگونه مردان را غیرتی کنیم

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بازگشت به رابطه تمام شده بله یا خیر

چگونه قهر را تمام کنیم

سکوت در یک رابطه

پشیمانی پسران بعد از جدایی

چگونه یک رابطه را مدیریت کنیم



درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.