no-img
نوین اطلس

چگونه عشقمان را به رابطه برگردانیم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه عشقمان را به رابطه برگردانیم
zip
مرداد ۱۱, ۱۳۹۷

چگونه عشقمان را به رابطه برگردانیم


اگر رابطه ی شما به مرحله ای رسیده است که مدام از خود می پرسید چگونه عشقمان را به رابطه برگردانیم، چگونه یک رابطه از دست رفته را برگردانیم، چگونه یک رابطه شکست خورده را ترمیم کنیم و آیا پسری که رفته برمیگرده نوین اطلس دات کام تکنیک های nlp عشق را برای برگرداندن مرد به رابطه و برگرداندن زن به رابطه به شما توصیه می کند. در این تکنیک ها تکالیف برای برگرداندن عشقمان و راه های برگرداندن دوست پسر و دوست دختر به طور واضح توضیح داده می شوند.

برگرداندن مرد به رابطه

چرا باید برای برگرداندن مرد به رابطه تلاش کنید؟ وقتی رابطه ی شما به هر دلیلی به جدایی می رسد اطرفیانتان جملات مشابهی مانند : “او ارزشش را نداشت” “دیگر فراموشش کن” “می توانی با فرد بهتری باشی” “آیا بازگشت به رابطه تمام شده درست استرا تکرار می کنن. این جملات نه تنها شما را تسکین نمی دهد بلکه باعث آزار شما نیز خواهد شد.

شما در عمق وجود خود امید دارید هنوز هم می توانید معشوقان را به رابطه برگردانده و همه چیز را از اول شروع کنید. در واقع تا وقتی چنین امیدی در دل و ذهن شما وجود نداشته باشد قادر به فراموش کردن عشق سابقتان و رابطه با او نخواهید بود و همیشه با خود فکر می کنید کاش بیشتر از این برای رابطه ام تلاش می کردم.

چگونه یک رابطه از دست رفته را برگردانیم

راهکارهای روانشناسی عشق برای برگرداندن معشوق به رابطه راهکارها و تکالیفی راحت و ممکن بوده و روانشناسی ثابت کرده است که این تکالیف بعد از جدایی می تواند کمک زیادی به شما بکند.

اگر بخواهید با نیرنگ و زور عشق سابقتان را به رابطه برگردانید باید به شما بگویم که چیزی جز یک پایان تلخ دیگر نصیبتان نخواهد شد. نوین اطلس دات کام در این مقاله به شما نشان می دهد چگونه رابطه ای جدید، با دوام تر و در مسیر ازدواج را با عشق سابق خود آغاز کنید و رابطه ی از دست رفته تان را برگردانید.(همچنین نگاه کنید به شروع دوباره رابطه تمام شده بر اساس روانشناسی عشق)

برگرداندن زن به رابطه و تکالیف برای برگرداندن عشقمان

اولین راهکار از تکالیف برای برگرداندن عشقمان بر اساس تکنیک های روانشناسی عشق پرهیز از اشتباهاتی است که پس از جدایی انجام می دهید. این اشتباهات باعث می شود معشوقتان هر چه بیشتر از شما دور شده و استحکام جدایی تان را بیشتر خواهد کرد. پس قبل از هرچیز باید اشتباهات خود را بشناسید و دست از انجام آن ها بردارید. این اشتباهات چیست؟ در مقاله ی ۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته لینک شده در پایان مطلب کامل در مورد آن ها توضیح داده شده است.

اگر این اشتباهات را در برگرداندن زن یا مرد مورد علاقه ی خود مرتکب شده اید بهتر است سرزنش خودتان را کنار گذاشته و از همین لحظه گامی درست و هدفمند بردارید. فراموش نکنید هیچ وقت دیر نیست و ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است.

چگونه یک رابطه شکست خورده را ترمیم کنیم

چنانچه بین زن و شوهر اندکی درک احساسی وجود داشته باشد و هم زن و هم شوهر تصمیم بگیرند برای بهبود رابطه خود کاری کنند احتمالا می‌توانند عشق و حرارت از دست رفته را به زندگی خود بازگردانند. چنانچه شما و همسرتان متعهد شوید برای موفقیت رابطه و ازدواجتان هر کاری لازم است انجام دهید و چنانچه هنوز در زمینه‌های دیگر زندگیتان تفاهم دارید، تسلیم نشوید. هرگز برای شروع مجدد دیر نیست.

برای اینکه یک رابطه ی شکست خورده را ترمیم کنید novinatlas.com توصیه می کند بنشینید و دستان همسرتان را بگیرید و به او بگویید که چقدر دلتان برای نزدیکی روحی احساسی و نیز جسمانی گذشته تنگ شده است. سپس بی آنکه او را سرزنش کنید به او بگویید که می‌خواهید به همراه شما در جهت تغییر رابطه کار و تلاش کند تا رابطه‌تان را از یک دوستی خواهر و برادری ساده به رابطه‌ای هیجان انگیز تبدیل کنید.

تکنیک های nlp عشق برای برگرداندن دوست پسر

به دوست پسر خود بگویید او نیز درست مانند شما شایسته برخورداری از عشق و محبت بیشتر است. هنگامی که هر دوی شما خود را متعهد سازید عشق ورزی و محبت را بیاموزید و مهارت‌های ارتباطی معرفی شده در سخنرانی‌ها و کتاب‌های مختلف را به کار ببندید، خواهید دید که به سطوح جدیدتر و بالاتر ارتباط، نزدیکی و صمیمیت و همین طور بازگرداندن میل جنسی بین یکدیگر دست خواهید یافت.

تکنیک های nlp  عشق به شما کمک می کند با برنامه ای دقیق و بهترین اصول و تکالیف، برای برگرداندن مرد، زن، دوست دختر یا دوست پسر سابقتان با هدف ازدواج گامی مهم بردارید.

کافی است با ما ارتباط برقرار کنید:

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

تماس ترجیحا از طریق تلگرام و واتس اپ

مطالب مرتبط:

راه های مقابله با طلاق

چگونه یک رابطه شکست خورده را ترمیم کنیم

ترمیم رابطه عاشقانه

پشیمانی مردان بعد از طلاق

قانون جذب برای عشق از دست رفته

برگشت بعد از جدایی

درست کردن رابطه

چگونه یک رابطه از دست رفته را برگردانیم

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

سکوت در یک رابطه به چه معناست؟

راه های افزایش عشق بین زن و شوهر



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.