no-img
نوین اطلس

تعبیر خواب عروسی رفتن


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

تعبیر خواب عروسی رفتن
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
آبان ۱۱, ۱۳۹۹

تعبیر خواب عروسی رفتن


در این مطلب قصد داریم به تعبیر خواب عروسی رفتن بپردازیم. احتمالا تا کنون برای شما نیز رخ داده است که در خواب ببینید به مهمانی عروسی و شادی دعوت شده یا رفته اید. که با خواندن این مطلب می توانید تعبیر خواب خود را بیابید.
معبران ایرانی و اسلامی رفتن به عروسی را در خواب خوب نمی دانند و به عزا و مصیبت و بدبختی معنی می کنند. معبران غربی رفتن به عروسی را پیش زمینه ای برای موفق شدن می دانند.

تعبیر خواب عروسی رفتن مرده

به گفته ابراهیم کرمانی اگر در خواب ببینید که زنی که مرده است لباس عروس برتن دارد و عروسی اش است معنی خواب دوری از یکی از نزدیکان است.
ادوارد هم معتقد است که این خواب دلیل بر جدایی و طلاق است.

تعبیر خواب عروسی رفتن با مرده

در مورد تعبیر خواب عروسی رفتن با مرده حضرت امام صادق (ع) فرموده اند که اگر ببینی با رفتگان و درگذشتگان به مراسم های مختلفی شبیه به مهمانی دعوت شده اید و با رضایت این کار را انجام می دهید نشانه ی خطر در خانواده است.

تعبیر خواب عروسی رفتن امام صادق

از نظر امام صادق (ع) تعبیر خواب عروسی چهار معنی دارد:
معنی اول آن بزرگی، معنی دوم عروسی در خواب فراوانی اموال، معنی سوم عروسی در خواب آرامش و آسایش و معنی چهارم عروسی در خواب شادی و نشاط و خوشحالی می باشد.

تعبیر آماده شدن برای رفتن به عروسی

ممکن است شخصی در خواب ببیند برای رفتن به عروسی آماده می شود. این خواب می تواند نشان دهنده وجود یک اشتباه در روابط خانوادگی شما باشد. برای جلوگیری از اتفاق بدی که ممکن است در آینده در خانواده شما اتفاق بیافتد، بهتر است از همین حالا نسبت به رفع آن اقدام کنید.

تعبیر خواب آماده شدن برای رفتن به عروسی دیگران

ابراهیم کرمانی دباره تعبیر خواب عروسی رفتن و آماده شدن برای رفتن به عروسی دیگران می گوید: اگر در خواب مهمانی با رقص و عیش و نوش ببینید معنی خواب این است که به شما مصیبت می رسد.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب آرایش کردن)

آماده شدن برای عروسی رفتن از نظر معبر غربی

آنلی بیتون از معبران غربی در مورد تعبیر خواب عروسی رفتن می‌گوید: اگر خواب ببینید در جشن عروسی شرکت کرده‌اید، علامت آن است که به زودی در موقعیتی مطلوب قرار خواهید گرفت و نومیدی و تلخی‌های زندگی از شما فاصله خواهند گرفت.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب عقد کنان)

تعبیر خواب رفتن به عروسی از نظر حضرت یوسف (ع)

تعبیر خواب رفتن به عروسی از نظر حضرت یوسف، عزا و مصیبت است و اگر در عروسی پای کوبی هم باشد معنی آن بدتر هم می شود.

تعبیر خواب دعوت شدن به عروسی

منوچهر مطیعی تهرانی در مورد تعبیر خواب عروسی رفتن می گوید: دیدن عروسی در خواب‌ها به هیچ وجه خوب نیست. تمام معبران عروسی را عزا دانسته‌اند و عروس را بلا و فتنه و آفت و مصیبت. تنها یک مورد بد نیست که عروس را به نام و مشخصات بشناسید تازه در این مورد هم تردید فراوان وجود دارد و شرایطی است که توضیح آن وقت می‌گیرد و بیشتر ایجاد تردید می‌کند.

مطالب مرتبط:

تعبیر خواب حلقه ازدواج

تعبیر خواب عروسی مجدد

تعبیر خواب ازدواج با معشوق

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

تعبیر خواب عروس شدن زن متاهل با شوهر خود



موضوعات :
تعبیر خواب

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *