no-img
نوین اطلس

تعبیر خواب ازدواج کردن


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

تعبیر خواب ازدواج کردن
zip
مهر ۲۲, ۱۳۹۷

تعبیر خواب ازدواج کردن


تعبیر خواب ازدواج معمولا نشانه ای از اتحاد و پیوند دو بخش متفاوت از وجود فرد مانند عقل و احساس، ضمیر ناخودآگاه و خودآگاه و … است. همچنین ازدواج می تواند نماد تعهد، هماهنگی یا تحول جسمی و عاطفی نیز می تواند باشد.

به همین منظور در این مطلب تعبیر انواع خواب های ازدواج کردن را برای شما گردآوری کرده ایم. این ازدواج می تواند اجباری، ازدواج با محرم، ازدواج مجدد زن شوهردار و … باشد که در این مطلب در مورد تعبیر همه ی آن ها صحبت خواهیم کرد.

همچنین به شما نشان می دهیم خواب رفتن به عروسی دیگران و به طور کلی خواب عروسی از دید حضرت یوسف چه تعبیری دارد.

تعبیر خواب ازدواج اجباری

ممکن است در خواب مشاهده کنید که مجبور به ازدواج با فردی شده اید که هیچ علاقه ای به او ندارید و باید به یک ازدواج اجباری تن بدهید. در این حالت توجه داشته باشید که آن فرد چه هویتی دارد؟ کدام خاطرات را برای شما زنده می کند؟ این فرد ، در خواب شما ، چه رفتار هایی را از خود نشان می دهد؟ به چه دلیل از او نفرت دارید؟ در مقابل ازدواج اجباری با او، چه واکنشی از خود نشان می دهید؟

معمولا ازدواج ، نشان دهنده ی همدلی و مشارکت های مهم است.تعبیر خواب ازدواج اجباری این است که احتمالا در دنیای بیداری، احساس می کنید که از روی اجبار و بدون خواسته ی قلبی، مشغول درس خواندن یا کار کردن هستید یا انجام هر کار دیگری هستید، یا ممکن است از معاشرت با افراد خاصی نفرت داشته باشید.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب ازدواج خودم)

تعبیر خواب ازدواج با محرم

تعبیر خواب ازدواج خواهر با برادر و به طور کلی ازدواج با محرم از نظر یوسف نبی: تعبیر چنین خوابی پوکی و پوچی است و از منظر دیگر فساد و گناه و تباهی خواهد بود. یا عمل خلافی مرتکب شده‌اید یا مرتکب خواهید شد که با جهل و ظاهر سازی و فریب می‌کوشید از چشم دیگران عمل زشت و تباه خود را پنهان نگه دارید. اما خیلی زود عمل حرام شما آشکار می شود و پیش دیگران رسوا خواهید شد.

تعبیر خواب عروسی از نظر حضرت یوسف

از حضرت یوسف نبی درباره ی تعبیر خواب عروسی کردن پرسیدند و او پاسخ داد: اگر به شما پیشنهاد ازدواج شد، نشانه ‏ى خوشبختى در زندگى می ‏باشد، شوهر کردن در خواب، نشانه ‏ى رفاه مالى است و طلاق گرفتن، علامت آن است که مورد تهمت دیگران قرار خواهید گرفت.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب انگشتر)

اگر دختری خواب ببیند عروس شده است اما هیچ احساس خوشحالی نمی کند ، علامت آن است که در زندگی به نومیدی دچار خواهد شد ، و در امور عاطفی شکست خواهد خورد . (همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب لباس عروس برای دختر مجرد)

تعبیر خواب ازدواج مجدد زن شوهردار

ابراهیم کرمانی گوید: اگر زن شوهردار در خواب بیند دیگر شوهری دارد و عروسی را ندید. دلیل بود بر شرف و عزت و زیادتی مال. اگر بیند عروسی خواست کردن و عروسی را ندید و نشناخت، بیم مرگ است او را و بعضی گویند: شخصی بر دست او هلاک شود و اگر بیند بیمار است و زنی مجهول خواست و یا کسی دید زن او شوهر کرد و آن شوهر را به خانه برد، دلیل که مالی بسیار از این ممر به شوهر آور سد. اگر بیند زنی نابکار به زنی خواست و با وی جمع نشد، آن چه گفتم کمتر بود.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب ازدواج مجدد با همسر فعلی)

تعبیر خواب رفتن به عروسی دیگران

اگر زن متاهلی خواب ببیند به عروسی یک از فامیل و یا اقوام شوهرش دعوت شده است تعبیر آن از دست دادن عزیزی در جمع بستگان شوهرش می باشد اگر مجرد باشد دلیل بر اینکه در رابطه ای عاطفی دو احساسی شکست بد و سختی میخورد و منجر به رنجش او می شود.

ابن سیرین می گوید دعوت شدن ما به جشن خوشحالی و یا مراسم ازدواج دیگران نیکو نیست و بعد از دیدن چنین خوابی باید منتظر دردسر تازه ای باشیم البته خیلی ها تصور دارد چون خود مراسم عروسی یک سنت و یک جشن دیرینه است معنای آن هم خوب است در جایی که این چنین نیست.( همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب عروسی دیگران)

مطالب مرتبط:

تعبیر خواب ازدواج با مرد متاهل

تعبیر خواب زن متاهلی که عروس شده است

ازدواج با همسر سابق بعد از طلاق

تعبیر خواب عروسی مجدد

فال تاروت عشق و احساس

تعبیر خواب لباس عروس حضرت یوسف

تعبیر خواب آماده شدن برای عروسی

تعبیر خواب ازدواج با معشوق

تعبیر خواب حلقه ازدواج



موضوعات :
تعبیر خواب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.