no-img
نوین اطلس

تعبیر خواب زن دوم گرفتن پدر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

تعبیر خواب زن دوم گرفتن پدر
امتیاز 3.50 ( 6 رای )
zip
مهر ۲۲, ۱۳۹۷

تعبیر خواب زن دوم گرفتن پدر


اگر دختر و پسری در خواب ببینند که پدرشان زن دوم گرفته و برای مادرشان هوو آورده است احتمالا بسیار پریشان می شوند و نمی توانند بفهمند معنی آن چه می تواند باشد. نوین اطلس در این مطلب تعبیر خواب ازدواج مجدد پدر را برای شما آورده است تا اگر چنین خوابی دیده اید معنای آن را بدانید. همچنین به طور کلی تعبیر خواب هوو را از نظر اما صادق برای شما توضیح می دهیم.

در این مطلب سعی کردیم تعبیر خواب ازدواج کل خانواده را شامل عروسی خواهر یا برادر برای شما گردآوری کنیم. خبر ازدواج دیگران که می تواند پدر، برادر یا خواهر باشد نیز به نوبه ی خود یک خواب تعبیر دار است که در این مطلب تعبیر آن را شرح خواهیم داد

تعبیر خواب ازدواج مجدد پدر

تعبیر خواب ازدواج مجدد پدر بستگی به این دارد که پدر با چه جور زنی ازدواج کرده است:

اگر زن جوان باشد تعبیر او در خواب شادی و مقصود پدر است و گرفتاری های پدر رفع خواهد شد.

تعبیر زن غریبه و ناآشنا بهتر از زن آشنا می‌باشد،‌‌‌‌‌ تعبیر دیدن زن شاد و آراسته، رسیدن خواسته‌های دنیوی است.

اگر پدر با زن زیبا و چاق ازدواج کند، فراوانی نعمت می‌باشد. تعبیر دیدن زن زشت و لاغر، قحطی و کمبود می‌باشد.

اگر در خواب ببینی زن دوم پدر چادر پوشیده است، تعبیرش این است که پدر کاری انجام خواهد داد که در آن هم خیر وجود دارد و هم شر، ولی انجام آن را برای او زشت می‌دانند.

تعبیر خواب هوو از نظر امام صادق

از نظر امام صادق دیدن خیانت و هوو آوردن مرد بر سر زن در خواب تعبیر از اختلاف و تضاد در روابط عاطفی واقعی شما دارد. البته این گونه خواب‌ها به شدت می‌توانند تحت تاثیر روحیات فرد و افکار او در بیداری باشند. زنان ممکن است بسیار در خواب‌های خود ببینند که همسرشان به آن‌ها خیانت کرده و با فرد دیگری یا به قولی همسر دوم در ارتباط است و سر آن ها هوو می آورد. چنین خواب هایی باعث پریشانی افراد می‌گردد ولی با تعبیری که حضرت امام صادق بیان کرده‌اند می‌تواند تا حدودی از نگرانی زنان بکاهد.

حضرت گفته اند اگر چنین خوابی دیدی خشنود باش که تعبیر خواب تو پر از خیر و برکت می‌باشد و به زودی مال و ثروتی به تو خواهد رسید و یا برکت و نعمت سرازیر منزل تو خواهد شد.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب بی وفایی معشوق)

تعبیر خواب عروسی برادر

تعبیر خواب رفتن به جشن عروسی و یا نامزدی و عقد برادر (داداش) این است که در روزهای آینده شما با فردی روبه رو خواهید شد که با دادن خبرهای ناگوار و تلخ باعث رنجش شما می شود گریه بی تابی و افسردگی معنی این خواب است شخص مورد نظر می تواند جنس مخالف خود شما باشد.

تعبیر خواب عروسی خواهر

تعبیر خواب عروس شدن خواهر مرده به روایت فردین محبی: دیدن این رویا در هر زمانی خوب است به طور کلی رویاهایی که در آن ها در جشن عروسی محارم و اقوام درجه یک خود شرکت کرده ایم و این اشخاص مرده اند بیانگر وارد شدن شادی سلامتی دلخوشی در زندگی صاحب رویا است.

تعبیر خواب خبر ازدواج دیگران

تعبیر خواب خبر ازدواج دیگران این است که خواسته های شما برآورده می شود. تعبیر خواب ازدواج بستگان می تواند مشاجرات فامیلی باشد. تعبیر خواب ازدواج یک شخص صمیمی این است که روحیه شما بسیار قوی و پایدار خواهد بود. تعبیر خواب خبر ازدواج در بین افراد مرفه اجتماع می تواند به وجود آمدن دردسر و ناامیدی در آینده باشد.

مطالب مرتبط:

روانشناسی مردان متاهل

شرایط ازدواج مجدد با همسر

تعبیر خواب ازدواج کردن

تعبیر خواب ازدواج با مرد متاهل

تعبیر خواب ازدواج خودم

تعبیر خواب ازدواج با معشوق

تعبیر خواب مادر شوهر

تعبیر خواب ازدواج مجدد با همسر فعلی

تعبیر خواب موش



موضوعات :
تعبیر خواب
برچسب‌ها :

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.