no-img
نوین اطلس

تعبیر خواب بی وفایی و بی اعتنایی معشوق


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

تعبیر خواب بی وفایی و بی اعتنایی معشوق
امتیاز 3.67 ( 3 رای )
zip
اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۹

تعبیر خواب بی وفایی و بی اعتنایی معشوق


همواره افرادی هستند که به شدت به شریک عاطفی و معشوق خود احساس وابستگی دارند.

ترس از دست دادن معشوق و یا پیدا کردن نشانه هایی از بی وفایی معشوق در بیداری منجر به دیدن خواب هایی در زمینه بی وفایی یا بی اعتنایی معشوق خواهد شد.

در این مقاله از نوین اطلس انواع تعبیر خواب در زمینه تعبیر خواب بی وفایی و بی اعتنایی معشوق را بررسی خواهیم کرد. در همین راستا ابتدا به سراغ تعبیر خواب معشوق می رویم و سپس تعبیر خواب بی وفایی معشوق، تعبیر خواب بی اعتنایی معشوق، تعبیر خواب نگاه نکردن معشوق، تعبیر خواب دوست دختر داشتن شوهر، تعبیر خواب خبانت، تعبیر خواب رفتن معشوق، تعبیر خواب قهر با معشوق و تعبیر خواب پیام از معشوق را مورد بحث قرار خواهیم داد.

تعبیر خواب معشوق

در بحث تعبیر خواب بی وفایی و بی اعتنایی معشوق در ابتدا می خواهیم به تعبیر خواب معشوق بپردازیم که دو حالت دارد:

اگر در خواب ببینید عاشق شده اید و معشوق خود را بشناسید کارتان به کسی می افتد که به نحوی با کسی که عاشقش شده اید قابل انطباق باشد.

اگر در خواب ببینید که عاشق شده اید و ندانید معشوقتان کیست محتاج می شوید و اندازه احتیاج شما به نسبت شدت و ضعف عشق متفاوت می شود اگر ببینید عاشق شده اید و معشوقتان را چه معروف و چه مجهول در کنار خود دارید حاجتتان روا می گردید.

تعبیر خواب بی وفایی معشوق

در باب تعبیر خواب بی وفایی معشوق می توان به سراغ تفسیر ابن سیرین برویم که می گوید: اگر زنی در خواب ببیند که شوهرش زن دوم گرفته است و بی وفایی کرده است، تعبیر آن فراوان شدن خیر و برکت فزونی مال و ثروت است.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب دو زن داشتن)

تعبیر خواب بی اعتنایی معشوق

آنلی بیتون درباره تعبیر خواب بی اعتنایی معشوق می گوید: اگر در خواب ببینید که یکی از نزدیکانتان به شما بی‌اعتنایی می‌کند، به این معنا است که اگر می‌خواهید زندگی خوبی داشته باشید باید رفتار زشت خود را اصلاح کنید.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب ازدواج معشوق با دیگری)

تعبیر خواب نگاه نکردن معشوق

تعبیر خواب نگاه نکردن معشوق و نارحت بودن او در اکثر موراد نشانه کسب موفقیت حتمی شما در زندگی است اگر ببینی معشوقت دلگیر است و تو به او دلداری می دهی یک سرنوشت پرسعادت در انتظار شماست.

تعبیر خواب دوست دختر داشتن شوهر

یک نمونه از مدل های تعبیر خواب بی وفایی معشوق، دیدن همسر در کنار فرد دیگر در رویا می باشد.

در زمینه تعبیر خواب دوست دختر داشتن شوهر بهتر است به سراغ تفسیر ابن سیرین برویم که می گوید: اگر زنی در خواب شوهرش را با زن دیگری ببیند نشانه خیر و برکت و ثروت است.

تعبیر خواب خیانت

یکی دیگر از انواع تعبیر خواب بی وفایی معشوق و بی اعتنایی وی خواب خیانت شریک عاطفی می باشد.

تعبیر خواب خیانت نشان‌دهنده‌ی وابستگی عاطفی شما به دیگران است و نشان می‌دهد تمام مدت نگران کنترل کردن فعالیت‌های همسر، نامزد یا دوست تان هستید. شما بسیار حسود هستید.

تعبیر خواب رفتن معشوق

در تعبیر خواب رفتن معشوق باید بدانید خواب ترک شدن از لحاظ روانشناسی، اشاره ی مستقیم به ترس درونی فرد از تنهایی و رها شدن است. این رویا می تواند نشات گرفته از تجارب فرد درباره ی احساس فقدان و از دست دادن فرد مورد علاقه باشد.

تعبیر خواب قهر با معشوق

در این بخش از تعبیر خواب بی اعتنایی معشوق و بی وفایی او می خواهیم به تعبیر خواب قهر با معشوق بپردازیم.

قهر با معشوق در خواب نشان دهنده ی این است که معشوق شما در حال حاضر خیلی کمتر به شما فکر می کند و بخش زیادی از خاطراتی را که با شما داشته به طور کلی فراموش کرده و زندگی جدید را شروع کرده است.

تعبیر خواب پیام از معشوق

تعبیر خواب دریافت پیام از معشوق به گفته آنلی بیتون این است که اگر در خواب ببینید کسى براى شما پیغامى مى‏فرستند، بیانگر اتفاقات خوشایند در زندگیتان است.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب آشتی با معشوق)

اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید می توانید مقاله زیر را درباره دلتنگ کردن معشوق مطالعه کنید:

how to make your ex miss you during no contact

مطالب مرتبط:

تعبیر خواب دیدن معشوق در خانه

تعبیر خواب بازگشت معشوق

تعبیر خواب ازدواج با معشوق

تعبیر خواب خبر ازدواج معشوق

تعبیر خواب زن دوم گرفتن پدر

تعبیر خواب حرف زدن با معشوق

تعبیر خواب مسافرت با معشوق

 



موضوعات :
تعبیر خواب
برچسب‌ها :

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *