no-img
نوین اطلس

تعبیر خواب خبر ازدواج معشوق


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

تعبیر خواب خبر ازدواج معشوق
امتیاز 5.00 ( 2 رای )
zip
مهر ۲۳, ۱۳۹۷

تعبیر خواب خبر ازدواج معشوق


خیلی از معبران معتقدند خواب های مربوط به معشوق تا حدودی تعبیر مشابه با خواب را دارد و خبر از حالات و روحیات معشوق و نحوه ی ارتباط عاطفی شما با یکدیگر می دهند و باید نشانه های آن را بپذیرید.

خواب های مربوط به معشوق شامل خبر ازدواج او با دیگری، خیانت دوست پسر به دوست دختر یا برعکس، بی اعتنایی معشوق به شما یا ناراحتی او و دیدن معشوقی که رفته یا شخصی که دوستش داریم در خواب می باشد که هرکدام تعبیر مخصوص به خود را دارد.

تعبیر خواب ازدواج معشوق با دیگری

اگر خواب دیدی که معشوقتان با دیگری ازدواج می کند تعبیرش این است که یکی از آشنایان نزدیک و پرتجربه ی تو باعث به هم خوردن و یا جدا شدن شما دو زوج عاشق از یکدیگر می شود. ممکن است حوادث و بلاهای غیرمنتظره ظاهر شوند و شما را را زمین بزنند و افراد زیادی به شما کمک کنند و در کنارتان باشند اما شما روحیه ات خراب است و قصد دیدار با هیچکس حتی نزدیک ترین اعضای خانواده ات را نداری و احتمالا شکست عشقی را تجربه خواهی کرد.

تعبیر خواب ناراحت بودن معشوق

تعبیر خواب ناراحتی معشوق از دید محمد بن سیرین:

تعبیر خواب غم و ناراحتی معشوق، شادی او و شما است. تعبیر خوب گریه کردن معشوق، خوشحال شدن او خواهد بود. تعبیر خواب گریه کردن معشوق  بدون جاری شدن اشک، ضرر و زیان برای معشوق و به دنبال آن برای شما می باشد. همچنین تعبیر خواب گریه کردن معشوق و جاری شدن خون از چشم او، حسرت و پشیمانی او و شماخواهد بود.

تعبیر خواب خیانت دوست پسر به دوست دختر

تعبیر خواب خیانت از دید معبرین غربی

تعبیر خواب خیانت دوست پسر به دوست دختر، اختلاف و تضاد در روابط عاطفی است.

تعبیر خواب خیانت از دید کتاب سرزمین رویاها

تعبیر خواب اینکه دوست پسرتان دختر دیگری را در آغوش می کشد و با او به شما خیانت می کند، عمر شما طولانی است.(نگاه کنید به تعبیر خواب رفتن معشوق)

تعبیر خواب دیدن شخصی که دوستش داریم

ابن سیرین درباره دیدن شخصی که دوستش داریم در خواب می گوید : اگر کسی خواب پسری یا دختری را که دوستش دارد را ببینید دلیل بر وصل و خبر نیک است(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب دیدن معشوق در خانه)

ادوارد خواب معشوقه را (دختر یا پسر) به معنی نوید یک خبر خوش می داند این خبر فقط شامل وصلت و یا ازدواج نیست ممکن است شامل هر چیزی شود مثلا برنده شدن در قرعه کشی بهبود یافتن مریضی که بیمار است و … (همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب عروسی دوست)

تعبیر خواب بی اعتنایی معشوق

آنلی بیتون بی توجهی و بی اعتنایی در خواب را نشانه عدم رضایت از شغل فرد بیننده خواب بیان می‌کند. در مورد این نوع خواب‌ها فضای خواب و اعمالی که در آن دیده می‌شود در تعابیر آن بسیار تأثیر گذار است.

تعبیر خواب بی اعتنایی کردن

آنلی بیتون در باره بی اعتنایی کردن می‌گوید: اگر کسی یا معشوقی در خواب به شما بی‌اعتنایی کرد، به این معنا است که از شغل خود راضی نیستید.

تعبیر خواب بی توجهی و ترک کردن معشوق

آنلی بیتون: اگر خواب ببینید معشوق خود را ترک می‌کنید،  نشانه ی آن است که در جبران اشتباهات خود موفق نخواهید شد و دوستان از شما رو برمی گردانند.

تعبیر خواب بی اعتنایی کردن در کتاب سرزمین رویاها:

یک زن خواب ببیند که به شوهرش بی وفاست: احتمال دارد که حامله باشد.
یک مرد به نامزدش بی وفاست: پول هنگفتی درانتظارش است.
یک زن به نامزدش بی وفاست: خبرهای بد دریافت می‌کند.
یک مرد مجرد به معشوقه‌اش بی اعتنا و بی وفاست: خطر مرگ
یک زن مجرد به معشوقه‌اش بی وفاست: به شما خیانت می‌شود.

بیشتر بدانید:

تعبیر خواب ازدواج معشوق با دیگری

تعبیر خواب ازدواج با معشوق

تعبیر خواب بازگشت معشوق

تعبیر خواب ازدواج خودم

بهبود رابطه بعد از خیانت

فال تاروت عشق و احساس

شوهر بی توجه

دیدن عشق قدیمی

تعبیر خواب لباس عروس برای دختر مجرد

تعبیر خواب ازدواج مجدد با همسر فعلی



موضوعات :
تعبیر خواب
برچسب‌ها :

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.