no-img
نوین اطلس

تکراری شدن زن برای مرد


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

تکراری شدن زن برای مرد
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
مهر ۲۷, ۱۳۹۷

تکراری شدن زن برای مرد


امروزه یکی از مشکلات زندگی زناشویی تکراری شدن زن برای مرد و به دنبال آن تکراری شدن و یکنواختی زندگی مشترک می باشد که حتی ممکن است خبر از پایان این زندگی بدهد. اگر زندگی شما کسل کننده و تکراری شده می توانید با چند راه ساده و تغییر در رفتارتان با یکنواختی زندگی مشترکتان مقابله کنید و هیجان را به زندگی تان تزریق کنید.

در این مطلب نوین اطلس دلایل فاصله گرفتن مرد از زن را برای شما توضیح داده و به شما نشان می دهیم برای جلوگیری از یکنواختی زندگی زناشویی چگونه برای شوهرتان دلبری کنید تا برای او تکراری نشوید.

چگونه برای همسرم تکراری نشوم

یک مرد حتی اگر همسری زیبا، خوش اندام و دلربا داشته باشد بعد از مدتی زندگی مشترک همه چیز این زن برای او عادی شده و همسرش دیگر از نظر ظاهری تازگی قبل را نخواهد داشت و همین می تواند دلیل فاصله گرفتن مردان باشد.

فقط ظاهر خوب زن برای یک مرد کافی نیست به همین منظور توصیه می شود همه عشق و علاقه خود را به یک باره در چند روز یا چند ماه ابتدای زندگی رو نکنید. اگر می خواهید برای همسرتان تکراری نشوید همیشه در هر موردی آهسته و پیوسته عمل کنید.

همچنین به یاد داشته باشید مردان تغییرات جزئی را دیر می بینند. مثلا شما اگر جای یک گلدان را در منزل تغییر دهید شاید بعد از یک هفته شوهرتان متوجه این تغییر شود اما اگر رنگ لباس و یا حتی نوع پوششتان را تغییر دهید خیلی زود متوجه تغییر می شوند پس اگر قصد تغییر یا تحولی دارید بهتر است تلاش خود را در جهت تغییر بزرگی انجام دهید.

برای اینکه زنی تکراری و کسل کننده نباشید اگر هر روز موقع استقبال از شوهرتان از یک جمله تکراری استفاده می کنید بهتر است آن را تغییر دهید . اگر رفتاری از سمت شوهرتان شما را خوشحال می کند نوع ابراز خوشحالی خود را تغییر دهید هر چند تغییر کوتاهی باشد.(همچنین نگاه کنید به توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کند)

نشانه های پایان زندگی مشترک

رابطه ها به خصوص در زندگی مشترک معمولا به یک باره تمام نمی شوند، بلکه اگر شما دقت کنید از مدت ها قبل می توانید نشانه هایی را که ثابت می کند شریک زندگی تان دیگر به شما تمایلی ندارد، بیابید. البته همیشه منظور از پایان زندگی مشترک طلاق نیست، بلکه گاهی طلاق عاطفی پایان یک زندگی مشترک را رقم می زند و به اجبار در کنار یکدیگر خواهید بود.

یکی از نشانه های پایان زندگی مشترک دروغ است

اعتماد پایه هر رابطه ای است که اگر از بین رود، از رابطه هیچ نمی ماند. مهم نیست که چه دروغی شنیده اید، هیچ دروغی در یک رابطه عاطفی قابل قبول نیست.
دروغ گفتن به شریک زندگی بدین معنی است که او به شما احترام نمی گذارد و به شما این حق را نمی دهد که حقیقت را بدانید. بنابراین اگر چندین بار از او دروغی شنیدید، وقت تان را در آن رابطه هدر ندهید زیرا که او باز هم به شما دروغ خواهد گفت.

اولویت ها تغییر می کند

در اولویت بودن بدین معنی نیست که شما کل روزتان را در اختیار شریک زندگی تان باشید، بلکه باید این احساس را به طرف مقابل تان منتقل کنید که مهمترین دارایی زندگی او هستید. اما اگر این احساس را کردید که در زندگی او جایگاه اول را ندارید، باید نگران شوید. به عنوان مثال اگر او برادر، مادر، دوست یا حتی کارش را همیشه به شما ترجیح می دهد و طوری رفتار می کند که حس ناامنی کنید، باید درباره آینده این رابطه نگران باشید.

بی توجهی و نادیده گرفتن از نشانه های بارز پایان زندگی مشترک و طلاق عاطفی است

هیچکس دوست ندارد که نادیده گرفته شود، بنابراین اگر فردی با شما اینگونه برخورد کرد، بدانید که به دنبال بهانه ای برای بهم زدن رابطه با شماست. به عنوان مثال اگر شریک زندگی تان خیلی راحت برنامه هایی که با شما چیده بود را کنسل کرد یا که به خواسته های شما توجهی نشان نداد یا حتی زنگ و پیغام هایتان را دید و به روی خودش نیاورد.. بدانید که او دیگر تمایلی به برقراری رابطه با شما ندارد. اگر او شما را دوست داشت، مطمئنا برای قلب و احساس تان ارزش قائل بود و به سادگی از شما نمی گذشت.

بهانه تراشی

اگر شریک زندگی تان مدام برای هر چیزی بهانه می تراشد تا از شما دور شود، بدانید که یک جای کار می لنگد. احتمالا او دارد چیزی را از شما پنهان می کند. به عنوان مثال او می گوید که پول ندارد اما بعدا می فهمید که او یکی از قرض های خود را پس گرفته یا این که به خاطر کارش با شما به میهمانی نمی آید… اما تمام این ها بهانه ای است که به شما نشان دهد دیگر از بودن با شما لذت نمی برد. پس به جای تلف کردن وقت تان بهتر است که به آن رابطه خاتمه دهید.

دلیل فاصله گرفتن مرد از زن

دلیل فاصله گرفتن مرد از زن این است که او به استقلال و خودمختاری نیاز و علاقه دارد وقتی به اندازه ی کافی خود را عقب کشید مانند فنر یا همان کش دوباره جمع می شود به جلو می آید و عشق و علاقه خود را دوباره اعلام می کند زیرا تحت تاثیر نیاز به دوست داشتن و صمیمیت باید دوباره نزدیک شود.

اشتیاقی که زن ایجاد می کند مرد را به سمت او می کشد اما مردان پس از رفع نیاز به عشق احساس می کنند که به استقلال خود احتیاج دارند و عقب نشینی می کنند زن گاه دراین حالت گیج و یا دچار هراس از این تغیر رفتار می شود. اگر هم زن می خواهد رفتاری را در مردش تغییر دهد باید با مقاله ی چگونه اخلاق شوهرمان را تغییر دهیم آشنا باشد.

دلیل فاصله گرفتن مرد از زن، ارتباط اوست بین نیاز به صمیمیت و نیاز به استقلال، نکته مهم آنکه این موضوع نباید باعث شود زن ابراز محبت و دوست داشتن نکند زیرا این مساله است که توان برگشت مرد و علاقه اش به صمیمیت را تضمین می کند.

جلوگیری از یکنواختی زندگی زناشویی

یکنواختی می تواند با خود بی حوصلگی، کسلی و بی اهمیت شدن نسبت به همه چیز را بیاورد و درمواردی حادتر منجر به افسردگی یا جدایی همسران از یکدیگر یا طلاق عاطفی شود. بعد از ازدواج و زندگی زیر یک سقف، خیلی وقت ها فرصت ایجاد خلوت، تفکر و تأمل در مورد خود و طرف مقابل و اقداماتی مثل سورپرایزکردن یا تجزیه و تحلیل رفتارها کمتر و تقریبا همه کارها و اقدامات افراد روتین و تکراری می شود. دیگر آن شوق قبل از دیدار و آن سرخوشی و انرژی بعد از ملاقات وجود ندارد.

اگر به موارد زیر توجه نکنیم پس از مدتی، زندگی تبدیل به یک حس کسل کننده، بی رنگ و خالی از تنوع می شود:

از خودمان شروع کنیم

اگر از یک ارتباط زناشویی که دلخواه شما نیست رنج می برید اولین گام این است که خود را اصلاح کنید. در یک ارتباط دوطرفه کمتر می توان فقط یک نفر را به عنوان منشا تمام مشکلات دانست. سرنوشت خود را به دست بگیرید و برای تغییر زندگی و روابط زناشویی خود برنامه ریزی کنید. رفتارهای غلط خود را اصلاح کنید و انجام بعضی از وظایفی را که تا قبل از این فراموش کرده بودید از سر بگیرید. همان طور که اشاره شد زندگی زناشویی یک ارتباط دوطرفه است و قسمتی از این جریان از سمت شماست؛ بنابراین ابتدا خودتان را تغییر دهید.

دوست داشتن به همان شوری قبل

اگر می خواهید زندگی زناشویی تان یکنواخت نشود برای دوست داشتن اما و اگر را فراموش کنید. همسر شما نزدیک ترین فرد به شماست. او را بدون هیچ قید و شرطی دوست بدارید. هیچ مادری برای دوست داشتن فرزندش کلمه اگر به کار نمی برد. هرکسی باید همان طور که هست دوست داشته باشد. شرط گذاشتن برای دوست داشتن، فاصله بین شما را بیشتر و بیشتر می کند.

خلاقیت در رابطه زناشویی

برای جلوگیری از یکنواختی زندگی زناشویی و کم شدن رابطه زناشویی در رابطه خود با همسرتان خلاقیت داشته باشید و تنوع ایجاد کنید؛ به طور مثال واژه های محبت آمیز را از گفتار خود حذف نکنید. این واژه ها، وازه های هیجان انگیزی هستند. هرچند وقت یک بار همسرتان را با یک پسوند یا پیشوند مثل عزیزم و… صدا بزنید. اگر مهارتی دارید، به همسرتان نیز بیاموزید. همین لحظات آموزش می تواند یک تنوع در رابطه تان باشد. روزهای تولد و سالگرد ازدواج را از دست ندهید چراکه این روزها بهترین فرصت برای ایجاد یک تنوع حسابی در بین روزهای یکنواخت زندگی است. هرکس به زمان هایی برای خودش نیاز دارد که از یک سرگرمی لذت ببرد یا با دوستانش جمع شود.

اگر همسر شما فوتبال دوست دارد یا به موسیقی علاقه مند است، درحالی که شما به آن علاقه ندارید از او ایراد نگیرید. او را تشویق کنید که رابطه بیشتری با دوستان خود داشته باشد. او از این مصاحبت ها لذت خواهد برد. مطالعات نشان می دهد افرادی که در کنار دوستان شان بوده اند، سالم تر بوده و زندگی طولانی تری داشته اند و همین موضوع از سرد شدن یهویی رابطه شما جلوگیری خواهد کرد.(همچنین نگاه کنید به ۱۲ تکنیک برای گرم کردن رابطه سرد شده)

چگونه برای شوهرمان دلبری کنیم

همیشه دلبری کردن پوشیدن لباس های زیبا و آرایش و اینجور موارد نیست.اگر می خواهید از شوهرتان دلبری کنید باید سیاست های متفاوتی را پیش بگیرید. برخی از این سیاست ها به شرح زیر است:

* شوهرخود را هرآنگونه که هست، بپذیرید .

* از او به هیچ عنوان ایراد نگیرید (حتی زمانی که کارش ایراد دارد ).(نگاه کنید به با مرد بیخیال چگونه رفتار کنیم)

* با جملات وکلماتی محبت آمیز او را تشویق کنید .

* همواره او را تأیید کنید به گونه ای که او تصور کنند بهترین شوهر دنیا است !!

* قبل از آمدن از سر کار آماده استقبال از او باشید و با روی باز وخندان به اسقبالش بروید وبا جملات عاطفی ورود او را به خانه خوش آمد بگویید .

* موقع سر کار رفتن با کلماتی مثبت وعاطفی اورا بدرقه کنید .(در صورت امکان با آغوشی گرم اورا بدرقه نمایید )

* پیش دیگران از او تعریف کنید وشایستگی های اورا به رخ دیگران بکشید .

* در کارهای اداری ویا بازار او را تشویق کنید، ودر مشکلات او را روحیه بدهید .

* از همه مهمتر همیشه تصمیم گیری نهایی را به او واگذار کنید ،واگر نظری دارید به صورت پیشنهاد مطرح نمایید ولی بگذارید او تصمیم بگیرد ،واگر غیر از نظر شما تصمیم گرفت، تسلیم نظر او باشید.

مطالب مرتبط:

بی میلی مرد به زن

نحوه برخورد با مرد مورد علاقه

چگونه برای همسرم تکراری نشوم

جلوگیری از یکنواختی زندگی

زندگی زناشویی عاشقانه

چرا مردها تنوع طلبند؟

شوهرم به من احترام نمی گذارد

کلماتی که مردان را تحریک می کند

کلماتی که باعث جذاب تر شدن رابطه می شوند

علت سرد شدن ناگهانی مردان و نشانه های آن چیست



موضوعات :
ازدواج

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.