no-img
نوین اطلس

علت بی توجهی پسر به دختر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

علت بی توجهی پسر به دختر
امتیاز 4.25 ( 4 رای )
zip
فروردین ۲۰, ۱۳۹۷

علت بی توجهی پسر به دختر


این مطلب در مورد موضوعات نشانه های وابستگی پسر به دختر، سرد شدن پسر از دختر، کم محلی به دوست دختر، کم محلی به پسر مورد علاقه، کم محلی به دختر مورد علاقه، نشانه های علاقه پسر به دختر، نشانه های تنفر پسر از دختر، نشانه های بی علاقگی پسر به دختر نوشته شده است.

نشانه های وابستگی پسر به دختر

نشانه ی وابستگی پسران به دختر این است که بیشتر وقتش را با دختر مورد علاقه ی خود سپری می کند. مدام سراغ او را می گیرد و به او پیام میدهد و به آینده ی با او فکر می کند و به طور خلاصه عشق در زبان بدن او مشخص است.

سرد شدن پسر از دختر

انتظارات غیر واقع بینانه، احساسات و در دسترس بودن بیش از حد باعث می شود پسر از دختر سرد شود و مهمترین علت دوری پسر از دختر می باشد.

کم محلی به دوست دختر

کم محلی در روابط دوستی اگر به اندازه و افراطی نباشد باعث ایجاد حس کنجکاوی در طرف مقابل شده و در نتیجه می تواند او را بیشتر جذب شما کند.

کم محلی به پسر مورد علاقه

کم محلی به پسر مورد علاقه تان به او نشان می دهد شما به عنوان یک دختر می توانید مستقل باشید و این موضوع برای پسران جذاب است.

کم محلی به دختر مورد علاقه

با کم محلی به دختر مورد علاقه تان نشان دهید زندگی شخصی پر مشغله ای دارید. دختر ها پسران الاف و بیکار را دوست ندارند.

نشانه های علاقه پسر به دختر

اگر پسری واقعا عاشق دختری باشد به دنبال دسترسی فوری جسمی به او نیست.

در ازدواج همیشه پسران طالبند و دختران مطلوب و این عادت براساس فطرت انسانی آنهاست.(همچنین نگاه کنید به حرکات مرد عاشق)

 

نشانه های تنفر پسر از دختر

۱. ایمیل‌ها و پیامک‌های شما را پاسخ نمی‌دهد.
در این عصر تکنولوژی هیچ چیز ساده‌تر از فرستادن یک ایمیل یا یک پیامک به کسی نیست. اگر طرف‌ موردنظرتان ساعت‌ها –یا حتی روزها– بعد به این نوع پیام‌های شما پاسخ می‌دهد، وقت آن رسیده است که او را فراموش کنید. دلیل این رفتار فقط تنبلی نیست، بی‌ادبی و بی‌توجهی هم هست. شاید چندان اهل پیامک فرستادن نباشد اما حداقل باید بتواند به طریقی دیگر با شما تماس بگیرد.

۲. فاصله جسمی و احساسی خود را با شما حفظ می‌کند.
آیا اغلب ارتباط چشمی خود با شما را قطع می‌کند، حتی وقتی تنهایید؟ یا هیچ چیزی درمورد جزئیات زندگی خود به شما نمی‌گوید؟ چنین مردی نمی‌خواهد با شما رابطه عمیقی ایجاد کند. البته دوستی با چنین کسی اشکالی ندارد اما نباید سرمایه گذاری احساسی روی او بکنید و بهتر است از او دور شوید.

۳. هیچوقت دنبالتان نمی آید.
مردی که دوستتان داشته باشد همه تلاشش را می‌کند که به شما نشان دهد برای او خاص هستید. کسی که حتی تا دم خانه‌تان نمی‌آید، نباید انتظاری برای یک رابطه طولانی‌مدت از او داشته باشید. (همچنین نگاه کنید به علت سرد شدن پسر)

نشانه های بی علاقگی پسر به دختر

از لمس کردن شما در محفل‌های عمومی خودداری می‌کند. ( درمورد افراد متاهل)
اگر می‌بینید که همسرتان در خانه‌اش دوست دارد در آغوشتان بگیرد، ببوسدتان یا ناز و نوازشتان کند اما در خیابان حتی دستتان را هم نمی‌گیرد باید هوشیار باشید. یا نمی‌خواهد در یک رابطه نزدیک با شما دیده شود یا می‌ترسد زنان دیگری که در زندگی‌شان است شما را با او ببینند. از چنین مردی باید دوری کند.

بی‌ادبانه ایده‌های شما را تحقیر می‌کند.
ممکن است مردی با اینکه با نگرش شما مخالف است اما همچنان دوستتان داشته باشد و به شما احترام بگذارد. اما اگر بی‌ادبانه فقط قصد تحقیر نظریات شما را دارد، احتمالاً هیچ علاقه‌ای به شما ندارد. مطمئناً نباید با کسی بمانید که نمی‌تواند با شما درست رفتار کند.

فقط نیمه شب به بعد شما را می‌بیند.
اگر فکر می‌کنید که او شما را فقط برای خوشگذرانی آخر شب خود می‌خواهد، شاید قبولش برایتان سخت باشد. نباید توقع داشته باشید که چنین رابطه‌ای به جایی برسد. اگر انتظار بیشتری از طرف‌مقابلتان دارید بهتر است جای دیگری دنبال مرد رویاهایتان بگردید.

بیشتر بخوانید:

شوهرم بهم بی محلی می کنه

علت دوری پسر از دختر

پسرهای چگونه دختری دوست دارند

شما احتمالا با جستجوی یکی از جملات زیر به این مقاله رسیده اید:

نشانه های وابستگی پسر به دختر. سرد شدن پسر از دختر. کم محلی به دوست دختر. کم محلی به پسر مورد علاقه. کم محلی به دختر مورد علاقه. نشانه های علاقه پسر به دختر. نشانه های تنفر پسر از دختر. نشانه های بی علاقگی پسر به دختر



درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.