no-img
نوین اطلس

خصوصیات زنان عاشق


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

خصوصیات زنان عاشق
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
بهمن ۲۶, ۱۳۹۶

خصوصیات زنان عاشق


این مقاله در مورد موضوعات زن عاشق چگونه است، زنان چگونه ابراز علاقه میکنند، نشانه های عشق واقعی در زنان، نشانه های دوست داشتن زنان، عشق زن به شوهر، نشانه های عدم علاقه زن به مرد، نشانه های عشق مرد به زن نوشته شده است.

زن عاشق چگونه است

چگونه بفهمیم یک دختر یا زن عاشق ما شده است؟ مجموعه : مطالب جالب و خواندنی
چگونه بفهمیم یک دختر یا زن عاشق ما شده است؟
اگر می خواهید بدانید که یک ختر یا زن عاشق شما شده است یا نه بهتر است این مطلب از سایت فراناز را تا انتها بخوانید.

بسیاری از آقایان دوست دارند بدانند که آیا زن و یا دختری که با او رابطه دارند عاشق شان هست یا نه؟ اگر شما هم از ان دسته مردانی هستید که میزان عشق زوج مخالف تان به شما برایتان مهم است توصیه می کنیم این مطلب فراناز را دنبال کنید.

۱. او بیقراری و بی تابی میکند
اگر او واقعا” علاقمند باشد، همانند یک گربه دور و بر شما دستپاچه و بیقرار خواهد بود، بخصوص هنگامیکه شما نتوانید متوجه علائم اشتیاق او شوید. البته ممکن است که ذاتا” یک شخص خجالتی نرمال باشد – اگر او فقط پیش شما بی قراری میکند، احتمالا در سرش فکر ازدواج دارد.

۲. او وضعیت مالی شما را می سنجد
زن علاقمند دوست دارد منابع و بنیه مالی همسر آینده خود را مورد سنجش قرار دهد. سؤالاتی مانند: “کجا زندگی میکنی؟”، “چه ماشینی داری؟” و “شغلت چیه؟” مـیتواند نشانه علاقمندی وی باشد. اگر پاسخ این سؤالات مطابق با “استانداردهای” او باشــد، علائم بعدی ظاهر خواهند شد وگرنه او در غباری از مه فرو خواهد رفت.

۳. او هیچگاه برای شما سرش شلوغ نیست
این اصلی ترین قانون بازی عشق است. اگر زنی علاقه به برقراری رابـطـه و ازدواج شما داشته باشد، همیشه خودش را در دسترس قرار میدهد. یـعنـی او یـک شـمـاره تلفن کاری یا آدرس ایمیل به شما خواهد داد. او در اسرع وقت به تلفـن یا ایـمیـل شـما جواب خواهد داد. او دعوت شما را برای با هم بودن خواهد پذیرفت – و اگر او در روزی که شما تعیـین کرده اید وقت نداشت، چیزی شبیـه این خواهد گفت: “خوب، این پنجشنبه نمیتونم، اما اگر اشکال نداره بندازیم برای پنجشنبه دیگه، باشه؟ “ شـمـا هـرگـز از یـک زن عـلاقـمـند چـنین جملاتی را نخواهید شنید: ” الان واقـعـاً سـرم شلوغه”، یا “بذار بینم وقت دارم”، یا “نمیدونم بتونم بیام یا نه”

زنان چگونه ابراز علاقه میکنند

در اینجا برخی از علائم زبان جسمانی را مشاهده میکنید:
▪ اشاره نمودن در جهت شما با پاها یا شانه ها
▪ خم شدن به طرف شما هنگام صحبت
▪ بازی کردن با مو و دست کشیدن لای موها
▪ نوازش کردن جواهرات ( مانند گوشواره ) و لمس نمودن دسته عینک
▪ چشم برنداشتن از شما هنگام صحبت و گفتگو(نگاه کنید به زبان چشم عاشق)
▪ تقلید از حرکات شما ( مثلا” اگر دست خود را روی میز بگذارید او هم همین کار را میکند.)
▪ لبخند زدن هنگامیکه شما او را برانداز میکنید.

نشانه های عشق واقعی در زنان

علم روانشناسی دنبال تعادل رفتاری است و احساس و رفتاری را می پذیرد و سالم می انگارد که تعادل داشته باشد، بنابراین عشق ورزی به شخصیت سالم نیاز دارد. بهترین و ارزشمندترین عشق ورزی ها را از طرف کسانی مشاهده می کنیم که از نظر روانی و شخصیتی سالم هستند، بنابراین عشق و رنگ آن با لایه های شخصیتی افراد ارتباط دارد.

داشتن شخصیت سالم ریشه عشق ورزی سالم است. افرادی می توانند به دیگران یا به همسر خود عشق ورزند که ابتدا به خود عشق ورزند، یعنی اساس عشق ورزی به دیگران، عشق ورزی و احترام به خود است.

ادب کلامی از نشانه های عشق
داشتن ادب روانی، کلامی و رفتاری از نشانه های مهم یک جوان سالم و یک عاشق واقعی است. آیا کسی که رکیک ترین کلام را به کار می برد، تهدید می کند، آبروی خانواده را به خطر می اندازد، ایجاد مزاحمت خیابانی می کند و پیامک های گناه آلود می فرستد، می تواند عشق راستین داشته باشد؟

عقده های دوران کودکی و نوجوانی بر عشق ورزی افراد تاثیر می گذارد، دختر و پسری که محبت و عاطفه والدین را تجربه نکرده اند و یا با محرومیت های شدید روانی و اقتصادی روبرو بوده اند، ممکن است نوعی بدبینی درباره زن، مرد و یا تشکیل خانواده داشته باشند که این ویژگی در عشق ورزی و آرامش افراد تاثیرگذار است.

افرادی که دارای شخصیت افسرده هستند، در عشق ورزی به همسر و دیگران مشکل دارند، زیرا خود را فردی بی کفایت می دانند مگر اینکه خود را درمان کنند.

 

نشانه های دوست داشتن زنان

  • خیره نگاه کردن
  • یافتن یک راه غیرمعمول برای صحبت کردن
  • صحبت کردن در مورد عشق دیگران
  • عدم کنترل لبخند و عکس العمل در مقابل لبخند معشوق
  • تغییر ناگهانی منافع و علایق

عشق زن به شوهر

او بیقراری و بی تابی می کند

اگر او واقعا” علاقمند باشد، دور و بر شما دستپاچه و بی قرار خواهد بود، بخصوص هنگامیکه شما نتوانید متوجه علائم اشتیاق او شوید. البته ممکن است که ذاتا” یک شخص خجالتی نرمال باشد – اگر او فقط پیش شما بی قراری می کند، احتمالا در سرش فکر ازدواج دارد.

او نسبت به رابطه شما با زنان دیگر، حسادت می ورزد

یک زن سعی می کند از مرد مورد علاقه خود همانند یک عقاب مراقبت نموده و او را با چنگ و دندان حفظ کند. بنابراین اگر در حال جوک گفتن برای زنان دیگر متوجه حرص خوردن و جلز و ولز کردن او شدید، بدانید که او انتظار دارد برایش بیشتر از یک دوست باشید. که این موضوع کاملا طبیعی و عادی می باشد و دلیلی بر حسادت و خودخواهی منفردانه او نیست بلکه این خصلت در همه ی زنان یکسان است و وجود دارد.

نشانه های عدم علاقه زن به مرد

هیچ وقت برای شما زمان ندارد
اگر مرد یا زنی به شما علاقه داشته باشد همیشه زمانی را برای نشان دادن توجه و علاقه اش به شما اختصاص می دهد. اگر همسرتان زمانی برای وقت گذراندن با شما نداشته باشد به احتمال زیاد علاقه ی او نسب به خودتان را از دست داده اید. یکی از بارز ترین نشانه های عدم علاقه در زنان و مردان نسبت به همسر و ازدواج خود این است که معمولا زمان زیادی را دور از خانه سپری می کنند.

در مورد شما دچار تردید شده است
یکی ازنشانه های مردی که دیگر همسرش را دوست ندارد تردید و دودلی نسبت به رابطه ی عاطفی و شریک زندگی اش در او می باشد. اگر همسرتان به شما توجه نکرده و شما را حمایت نمی کند در مورد زندگی مشترکتان دچار شک و تردید شده است و این مسئله آغاز سرد شدن او در رابطه است.

می توانید ادامه این مقاله را در لینک زیر مطالعه کنید:

اگر این نشانه ها را در همسرتان می بینید،دیگر به شما علاقه ندارد

نشانه های عشق مرد به زن

مردها وقتی زنی را دوست دارند به او چه میگویند؟

شادی و خوشبختی تو خوشبختی من است

دوست داشتن کسی یعنی احساساتتان را به او وصل کنید. یعنی در شادی اش سهم باشید و برای اینکه بتواند با درد و غصه هایش کنار بیاید از قدرت خودتان به او بدهد. همانطور که رابرت ای. هایلاین می گوید، «عشق وضعیتی است که در آن خوشبختی طر ف مقابل برایتان لازم و ضروری می شود».

فکر می کنم کامل و ایده آلی؛ هرچند می دانم که نیستی

مطمئناً هیچ کس کامل نیست. وقتی مردی زنی را واقعاً دوست داشته باشد، همه چیز درمورد آن زن برای او زیبا می شود و نه فقط زیبایی ظاهری، حتی طریقه راه رفتن و حرف زدن او برایش جذاب می شود. این مرد می داند که این زن هم نقص هایی دارد ولی برایش مهم نیست چون عشق یعنی بدی های آن فرد را هم در کنار خوبی هایش بپذیرید.

حرف هایم را با عمل به تو ثابت می کنم

همانطور که «دوستت دارم» فقط کلمه هستند، قول ها و وعده ها هم اگر عملی نشوند چیزی جز کلماتی نیستند به زبانتان آمده اند. مرد عاقل می داند کسی که به وعده های خود عمل نمی کند شایسته احترام نیست، کسی شایسته احترام است که به قول های خود وفا کند.

من به تو احترام می گذارم

هیچ وقت نمی توانید عاشق کسی شوید که احترامی برای او قائل نیستید. وقتی کسی را واقعاً دوست دارید، احترام شما به او بیشتر و عمیق تر خواهد شد. شما به افکار، احساسات و نظرات او احترام می گذارید. در تصمیم گیری هایی که روی هر دو شما اثر دارد حتماً اینها را در نظر می گیرید. و مهمتر اینکه، هیچ وقت طوری که اعتماد بینتان را خدشه دار کند رفتار نمی کنید.

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بدانید:

عاشق کردن زنان

چگونه زنان زیبا عاشق می شوند

روانشناسی ذهن زنان

نشانه علاقه مردان به زنان

خصوصیات یک زن ایده آل

زن متولد خرداد از چه مردی خوشش می آید

نشانه های عدم علاقه مرد به زن

مردان چگونه ابراز عشق میکنند؟

اگر شما از طریق موتورهای جست و جو گر با ما اشنا شده باشید احتمالا یکی از جملات یا عبارات زیر را جست و جو کرده اید.

زن عاشق چگونه است؟ زنان چگونه ابراز علاقه میکنند؟ نشانه های عشق واقعی در زنان و نشانه های دوست داشتن زنان چیست؟ عشق زن به شوهر چگونه مشخص می شود؟ نشانه های عدم علاقه زن به مرد و نشانه های عشق مرد به زن چیست؟



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.