no-img
نوین اطلس

عاشق کردن زنان


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

عاشق کردن زنان
امتیاز 3.50 ( 2 رای )
zip
دی ۱۳, ۱۳۹۶

عاشق کردن زنان


این مقاله در مورد روش جذب دوست دختر، راه های جذب زنان متاهل، راه های جذب دختر در دانشگاه، جذب دختر با حرف زدن، نشانه های دختر عاشق، عاشق کردن دختر با اس ام اس، حرفهایی که زنان عاشق شنیدنشان هستند، روش عاشق کردن پسرها می باشد.

روش جذب دوست دختر

۱- آن چیزی که دختران خواهان آن میباشند چیزی نیست جـز عـشق ورزی و رمانتیک بودن. اگر شما خواهان دختری هسـتـیـد، بـایـد نـیازهایش را نیز بر آورده سازید. برخی از مردان با شنیدن واژه رمانتیک وحشت زده می گـردنــد. اما نـــیازی نیست زیاد به مغز خود فشار وارد آورید و یا وقت و

انــرژی فراوانی برای رمانتیک بودن صرف کنـید. اغلب اوقات رمـانـتـیـــک بودن به مفهوم این میباشد که توجهی که یک دختر خواهان آن میباشد به وی ارزانی دارید. وی تنها میخواهد مطمئن گردد که دختر شماره یک زندگی شما است و آنکه شیرین ترین، جذاب ترین، و شگفت انگیز ترین زن در قلب شما میباشد. اگر تنها قادر باشید راههایی برای تقویت پیوسته این باورها بیابید، نه تنها قادر به مجذوب ساختن دختر مورد علاقه خود خواهید بود، بلکه خواهید توانست آن دختر را برای همیشه در کنار خود حفظ کنید. اکنون واقعا رمانتیک بودن دشوار میباشد؟ خیر، تنها کاری که باید انجام دهید آن است که:

* از وی بپرسید که روز خود را چگونه گذرانیده است.

* برایش بادداشتی بگذارید و در آن بنویسید که وی در خاطر شما میباشد و در قلب شما جای دارد.

* هرگاه برای شما غذای خانگی تهیه کرد، به وی بگویید که چه سوپ خوشمزه ای شده و آنکه وی بهترین آشپز میباشد.

۲- به وی نشان دهید که اهمیت میدهید:

* و هر کاری را که در آن مهارت دارید را به وی آموزش دهید. خلاصه آنکه تنها راه حل را ارائه ندهید و به اندازه ای صبور باشید که راه حلها را برای وی توضیح و آموزش دهید. حتی اگر آموزش آنها دشوار باشد. اغلب مردان آنقدر بی حوصله و ناشکیبا هستند که حتی حاضر به نشان دادن چگونگی انجام عملی نمیباشند. بنابراین با متفاوت و استثنایی بودن قلب وی را فتح کنید.

۳- زنان عاشق مردانی هستند که همزمان هم به آنها وابستگی و هم استقلال فردی داشته باشند. همسرتان از اینکه شما در ضمن آنکه در دنیای خودتان زندگی نموده و استقلال خود را دارید، رابطه تان را نیز حفظ میکنید، مورد ستایش قرار میدهد. بنابراین شما برای مجذوب ساختن دختر رویاهایتان در هنگام گام نهادن در رابطه نباید استقلال فردی و هویت خود را از دست بدهید. علم و آگاهی قدرت محسوب میگردد؛ هر اندازه که شما در مورد طرز تفکر دختران و علل رفتار آنان آگاهی کسب کنید بیشتر در متقاعد ساختن و خوشبخت نمودن آنان موفق خواهید بود. نکته مهم آن که:

هر قدر شما عشقی را که یک دختر برای شما قائل است بیشتر ارج نهاده و محترم بشمارید، به همان اندازه آن دختر نیز خواسته های شما را بیشتر برآورده میسازد.

راه های جذب زنان متاهل

تاسفانه امروزه به دلایل مختلف و برخی ناهنجاری فرهنگی شنیده می‌شود که در مواردی جزئی شاهد روابط بین زنان متاهل با پسران و یا مردان متاهل هستیم که این روابط بسیار آسیب زا و مخرب است. خیانت‌های زنانه عوامل مختلفی دارد که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد:

۱- عدم یک رابطه گرم و صمیمانه با همسر

یکی از عوامل اصلی خیانت زنانه روابط زن و شوهر است؛ زمانی‌که بین زوجین، روابط زناشویی خوبی حاکم نباشد، این احتمال وجود دارد که زن به همسر خود خیانت کند. اختلالات جنسی که به مرور زمان برای برخی مردان به وجود می‌آید و مشکلات شخصیتی باعث می‌شود که مرد نتواند به همسر خود محبت کند و فقدان محبت، عاطفه و روابط گرم و صمیمی باعث این خیانت‌ها می‌شود.

زنانی که محبت خوب و لازم را از همسرخود دریافت کرده و یا روابط زناشویی خوبی بین آن‌ها برقرار باشد، احتمال خیانت در آن‌ها بسیار کم است.

۲- گذشته بی‌بندوبار زن

یکی دیگر از عوامل خیانت زن، گذشته اوست که در یک خانواده بی‌بندوبار و خیلی آزاد پرورش یافته و تربیت شده‌ است و تربیت غلط گذشته باعث می‌شود همچنان حتی بعد از ازدواج هم این روابط را حفظ کند. برخی از زنان که روابط زیادی داشته‌اند، به دلیل اینکه روابط صمیمانه و یا دوستی‌های دوران مجردی خود را نمی‌توانند به اتمام برسانند و برایشان بسیار سخت است تا خود را در زمان تاهل کنترل کنند در‌‌ همان چارچوب به روابط خود ادامه می‌دهند.

۳- احساس تنهایی کردن

مسایل شخصیتی وجود دارد که امکان دارد یک زن تحمل تنهایی و بیکاری را نداشته و به سختی می‌تواند دقایق و یا ساعتی را تنها و بیکار بگذراند. این زنان زمانی‌که می‌خواهند تنهایی خود را پر کنند وقتی می‌بینند همسرشان به دلیل مشغله کاری نمی‌تواند برای آن‌ها وقت بگذارد گرایش پیدا می‌کنند که وقت خود را با دیگران و یا جنس مخالف خود پر کنند.

۴- عوامل فردی و اختلالات شخصیتی زنان

عوامل فردی و اختلالات شخصیت و یا ویژگی‌های طرفین می‌تواند بستری برای خیانت باشد. وقتی در جامعه این روابط ناشایست، رواج پیدا کند امکان دارد وسوسه در زن ایجاد شود که این رابطه‌ها را تجربه کند. مسایلی مانند ماهواره، تهاجم فرهنگی، الگوهای فرهنگی ناهنجار و غلط در خانه، همه این عوامل می‌توانند در خیانتهای زنانه دخیل باشد؛ در نتیجه حرمت و حریم‌های خانواده شکسته می‌شود و افراد پایبند چارچوب‌های اخلاقی نیستند.

راه های جذب دختر در دانشگاه

زنان به چه مردانی جذب می شوند: حقایقی روانشناختی
اکنون می دانید که بر اساس روانشناسی جذب، همه ی دختر ها به یک شکل فکر نمی کنند اما هر دختری حداقل یکی از موارد زیر را در لیست آرزوهایش دارد.

• مردان برجسته، بیشتر زن ها را به خود جذب می کنند:
زن ها به مردانی جذب می شوند که با جذبه، تاثیر گذار و قوی هستند. اگر از هر دختری در مورد مرد آرزوهایش بپرسید به عنوان مثال به یک ستاره ی معروف و خوش قیافه اشاره می کند. سپس وقتی ازدواح کرد ببینید آیا شباهتی بین مردی که با آن ازدواج کرده و ستاره ی رویاهایش است یا خیر؟ یکی از موضوعات جالب در روانشناسی جذب در زن ها این است که وقتی آنها به طور منطقی در مورد جذابیت فکر می کنند پارامتر های مختلفی را برای انتخاب خود تعریف می کنند؛ اما این پارامتر ها وقتی به طور ناخودآگاه به شخصی جذب می شوند متفاوت است.

• موقعیت اجتماعی یا آینده اندیشی بیشتر دختر ها را به خود جذب می کند:

بر اساس روانشناسی جذب، بیشتر زن ها به حمایت نیاز دارند؛ در نتیجه یکی از مهمترین چیزهایی که باعث می شود احساس امنیت کنند بودن با مردی است که موقعیت اجتماعی خوبی دارد و یا آینده اندیش است. دلیل آن این است که مرد آینده اندیش به احتمال زیاد روزی موقعیت اجتماعی خوبی خواهد داشت. تحقیقات پژوهشگران نشان داده است مردی که ماشین گرانی زیر پایش دارد خیلی جذاب تر از مردی است که یک ماشین معمولی را می راند.

• اعتماد به نفس بیشتر زن ها را به خود جذب می کند:

اعتماد به نفس تنها نشانه ای است که ۹۹% از زن ها متوجه ی آن می شوند و باعث می شود مردان بسیار جذاب تر به نظر برسند. اگر می خواهید دختری به شما جذب شود خود را با اعتماد به نفس کرده و آن را نشان دهید.

• آیا دختر ها پسر های خوب را دوست دارند؟

اول اجازه دهید مفهوم کلمه ی خوب را برای تان توضیح دهم تا بهتر متوجه ی منظورم شوید. یک پسر خوب، پسری است که اجازه دهد دختر، همه کاره باشد؛ کسی که هر کاری برای خوشحال کردن دیگران بکند حتی اگر به قیمت خوشحالی خودش باشد. همچنین پسر خوب، پسری است که همیشه با آن دختری که دوست دارد تماس بگیرد و دمبالش است. دخترها به احساس امنیت نیاز دارند؛ احساسی که در کنار یک مرد برجسته پیدا می کنند نه یک پسر خوب؛ مردی که مثل یه رهبر همه چیز را هدایت کند. اگر شخصی ترسو باشید و بازیچه ی دست دختر ها قرار بگیرید هیچ دختری عاشق تان نخواهد شد.

• شهرت و جذابیت:

به طور قطع، شهرت یکی از عوامل تاثیر گذار در جذابیت است. یک تحقیق روانشناسی نشان داده است که دختر ها از مردی خوش شان می آید که دختری دیگر به وی لبخند بزند!!، حال مردی را تصور کنید که بیش از یک طرفدار دارد.

جذب دختر با حرف زدن

۶ جمله تنفر برانگیز برای خانم‌ها: تو منو یاد دوست دختر (نامزد و همسر هم کاربرد دارد) قبلی ام می اندازی ! یه خورده چاق نشدی ها ؟ داری عین مادرت میشی ؟ یه خورده آزادی و فضای شخصی نیاز دارم تا بتونم یه کم نفس بکشم ! شاید مردها لزوما نباید تک همسر باشن ! (مراجعه شود به مثل مذهبی معروف در اسلام) سکوت !! اگر قصد ندارید که همسرتان را اذیت کنید بهتر است از جملاتی مثل و مشابه ۶ جمله بالایی دوری کنید و ۴۴ جمله زیر را به خاطر بسپارید و در مواقع مناسب از این وردهای جادویی نهایت استفاده را ببرید!

نشانه های دختر عاشق

۱- همیشه همراه و همگام با شما است

از نشانه های یک زن عاشق این است که ناگهان متوجه می‌شوید که او همه جا حضور دارد. او “به طور اتفاقی” هر کجا شما هستید پیدایش می‌شود، یا در راهروی محل کارتان مرتب جلوی شما قدم می‌زند، یا “تصادفی” به شما برخورد می‌کند، یا در میهمانی در اطراف شما مانور می‌دهد.

۲- حرکاتی مخصوص انجام می‌دهد

یک جمله‌ی قدیمی می‌گوید: “جسم دروغ نمی‌گوید.” طبیعت بشر را طوری برنامه‌ریزی کرده که هنـگام ابـراز عـلاقه بی‌اخـتیـار شـروع بـه انـجام یـک سـری حرکات جسمانی مشخص می‌کند. این اعمال غیرشفاهـی از گـشاد شـدن چشم هنگام نظاره به چیزی جالب گرفته تا لبخند زدن متغیر است.

۳- هیچ‌گاه برای شما سرش شلوغ نیست

این اصلی‌ترین قانون بازی عشق است. اگر زنی به برقراری رابـطـه و ازدواج شما علاقه داشته باشد، همیشه خودش را در دسترس قرار می‌دهد. یـعنـی او یـک شـمـاره تلفن کاری یا آدرس ایمیل به شما خواهد داد. در اسرع وقت به تلفـن یا ایـمیـل شـما جواب خواهد داد. دعوت شما را برای با هم بودن خواهد پذیرفت – و اگر در روزی که شما تعیـین کرده‌اید وقت نداشت، چیزی شبیـه این خواهد گفت: “خوب، این پنج‌شنبه نمی‌تونم، اما اگر اشکال نداره بیندازیم برای پنجشنبه دیگه، باشه؟ ”

۴- در مورد شما کنجکاو است

زنی که به شما علاقمند است دوست دارد همه چیزتان را بداند تا بتواند در این مـورد با دوستان دیگرش (عموما دخترهای دیگر) صحبت کند. او درمورد خانواده، پیشینه، سلیقه غذایی، موسیقی، فیلم و مسائل گوناگون شما پرسش خواهد کرد. انگیزه‌ی اصلی او این اسـت کـه عـلایـق شما را بشناسد تا بتواند با شما علایق مشــتـرک پیدا کند و پـیـوسـتـگـی بیشتری ایجاد کند- اگر از قایق سواری خوش‌تان نمی‌آید، او نیز ناگهان از این کار متنفر می‌شود.

عاشق کردن دختر با اس ام اس

اگر دنیای ما دنیای سنگ است بدان سنگینی سنگ هم قشنگ است اگر دنیای ما دنیای درد است بدان عاشق شدن از بهر و رنج است اگر عاشق شدن یک گناه است پس دل عاشق شکستن صد گناه است

اگه کسی رو دوست داشته باشی، نمی تونی توی چشم های اون زل بزنی… نمی تونی دوریش را تحمل کنی… نمی تونی بهش بگی که چقدر دوستش داری… نمی تونی بهش بگی چقدر بهش نیاز داری … واسه همینه که عاشق ها دیوونه میشن

حرفهایی که زنان عاشق شنیدنشان هستند

“روز خوبی داشتی؟” هـنـگامیـکه از همسر خود در مورد چگونگی گذراندن روزش پرسش میکنید، برداشت او این خواهدبود که شما انسان با فکری هستید و مشتاقید بدانید وی ساعات کاری خود را چگونه سپری کرده است. اما یـک هشـدار: ایـن سـؤال بـه هـمـسـر شـمـا مجوز آن را خواهد داد که چند ساعتی در مورد کوچکترین اتفاقاتی که برایش افتاده صحبت نمایـد. پس برای مدت زمانی طولانی آماده نشستن و شنیدن داستانهای او شوید.

“در مورد ‌ چه احساسی داری؟” پـرسیدن این سؤال به همسرتان نشان می دهد که شما خالصانه برای احـساسـات او اهمیت قائل هستید. زنها عاشق بیان احساسات خود در مورد هر موضوع قابل تصوری می بـاشند. با این حـال بـدانید که خود را در دام گفـتگویـی طولانی و عمیق در مورد آن موضوع گرفتار خواهید کرد. بنابراین اگر شب تصمیم دیدن مسابقه فوتبالی را دارید، این سؤال را مطرح نکنید.

“تو زیبا تر از دوستان دیگرت هستی” قرار دادن او از بین همتاهایش بر سکوی نخست زیبایی باعث بالا رفتن اعتمـاد بـنفـس وی شـده و سـبـب می گـردد تا هـمـسر شمـا در تـصـوراتش بر دوستان هم جنس خود بتواند فرمانروایی کند. این تحسین و تعریف بسیار مهمی در دنیای زنانه محسوب شده و امتیاز شما را در نزد همسرتان ارتقای چشمگیری خواهد داد.

” تو واقعا زرنگ و باهوشی” با تـصـدیـق نـمودن هـوش و ذکـاوت وی، ایـن معـنی را می رسانید که علاوه بر محاسن ظاهری، متوجه ذهن و فکر توانمندش نیز شده اید. هـمـسر شـما بـا شنیدن این جمله در مورد همه جوانب زندگی خود احساس رضایت و خوشنودی خواهد نمود. این سخـن نشانه احترام از طرف شما برای همسرتان محسوب میگردد.

“تو بهترین دوست منی” به او می گویید که چگونه ماورا و فراسوی مسائل جنـسی می اندیشید و به این معنی اسـت که برای رابطه اتان ارزش قائل هستید و مایلید کارهایی را بـهـمراه او انجام دهید که مردان دیگر ممکن است رغبتی به آن نداشته باشند. همسرتان بعد از شنـیـدن ایـن جمله پیوستگی مقاومت ناپذیری با شما پیدا خواهد نمود.

روش عاشق کردن پسرها

بلند پرواز باشید

روحیه بلند پروازی برای آقایان جذابیت دارد

اگر شما به دنبال مردی هستید که تنها از شما حمایت کند، طوری که دیگر احتیاجی به کار کردن نداشته باشید یا این که قهرمانی بخواهید تا تمام مشکلات تان را حل کند، در این صورت برای هیچ مردی جذاب نخواهید بود.

شما باید برای زندگی تان هدف داشته باشید. اگر زندگی تان روی برنامه باشد و برای رسیدن به خواسته هایتان تلاش کنید، از چشم دیگران نیز جذاب تر به نظر خواهید رسید. در واقع، با هدف هایتان به او ثابت می کنید که زندگی با شما نه تنها کسل کننده نیست، بلکه پر از هیجان است.

به خودتان رسیدگی کنید

فرقی نمی کند که چند ماه یا چند سال عشق تان را می شناسید، حتی اگر یک سال از رابطه تان گذشته باشد، نباید تنها به این دلیل که با او احساس راحتی می کنید، خودتان را رها کرده و دیگر مثل سابق به ظاهرتان نرسید. شما باید همیشه بیشترین تلاش خود را کنید تا زیباتر از همیشه به نظر آیید. همیشه به این فکر کنید که دیدار اول تان است، سعی کنید دل طرف مقابل تان را هر طوری شده به دست آورید. اگر شما برای ظاهر و زیبایی تان ارزش قائل شوید، از نظر دیگران نیز زیبا خواهید بود.

تکیه گاه باشید

اگر می خواهید دل مردتان را ببرید و به او ثابت کنید که شریک زندگی ایده آلی برای او خواهید بود، باید نشان دهید که تکیه گاه محکمی برای او هستید، به این معنی که او همیشه میتواند روی شما حساب باز کند. رابطه عاطفی یک جاده دو طرفه و پر از فراز و فرود است. اگر عشق زندگی تان بدانید که حتی زمانی که شغل اش را از دست داد یا مریض و افسرده شد، شما کنارش هستید و چون روزهای خوش دست اش را در دست تان می فشارید و زیر گوشش زمزمه می کنید:«تو تنها نیستی»، حتما در اولین فرصت به شما پیشنهاد ازداوج خواهد داد.

برای رابطه تلاش کنید

با تلاش کردن برای رابطه، به عشق زندگی تان نشان می دهید که این رابطه برای شما اهمیت دارد و همین موجب می شود که عشق تان به ازدواج با شما فکر کند. مسلما هر رابطه ای فراز و نشیب های خود را دارد، بنابراین اگر شما نشان دهید که در شرایط سخت به جای فرار کردن، می ایستید و تمام تلاش خود را می کنید تا رابطه تان به شکل سابق خود باز گردد، ثابت کرده اید که انتخاب خوبی برای یک زندگی مشترک نیز خواهید بود.

در انتخاب کلمات محتاط باشید

آقایان خانم هایی را که خیلی واضح و صریح حسادت، عصبانیت و ناراحتی خود را نشان دهید و هیچ کنترلی بر رفتارهای منفی خود ندارند را به هیچ وجه نمی پسندند. شما می توانید احساسات منفی خود را به شیوه ای مثبت بروز دهید، تنها کافی است بخواهید.

زن متولد شهریور با چه ماهی ازدواج کند؟

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.