no-img
نوین اطلس

مرد متولد آذر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

مرد متولد آذر
امتیاز 3.67 ( 3 رای )
zip
شهریور ۲۴, ۱۳۹۷

مرد متولد آذر


مرد متولد آذر یک مرد ایده آل است و جذب و عاشق کردن او می تواند کمی دشوار تر از مردان دیگر باشد. شناخت خصوصیات مردان متولد آذر به شما کمک می کند روش درست جذب آن ها را به کار بگیرید.

برای اینکه عشق یک آذرماهی را داشته باشید باید علایق او را بشناسید زیرا این نشان می دهد به او اهمیت می دهید و این اهمیت دادن خیلی به چشم آن ها می آید. مثلا باید بدانید چه کادویی برای این افراد بخرید. مرد آذرماهی با زنی ازدواج می کند که او را به بهترین نحو مکن شناخته باشد.

خصوصیات متولدین آذر مرد

مرد متولد آذر فردی جذاب، باهوش، و روشنفکر است که باعث می شود بین اطرافیانش محبوب باشد. مرد های آذری خیلی توجه زن ها را به خود جلب می کنند. درواقع آن ها نیاز دارند مورد توجه قرار بگیرند، زن ها آن ها را دوست داشته باشند و به آن ها محبت کنند.

یکی از خصوصیات مردهای آذری این است که دوست دارند بعد از ازدواج نیز با دوستان خود وقت بگذرانند و به سفرهای دسته جمعی مجردی بروند.

مرد آذر مردی خوش لباس و خوش گذران و بسیار اهل ریسک کردن است. البته شانس او در ریسک کدن هم خوب می باشد. هم چنین مرد آذری خیلی سخت تعهد را می پذیرد و برای این که مرد خانواده شود باید آمادگی کامل و لازم را به دست آورد.

روش جذب مردان آذری

مرد محبوب آذرماهی شما یک موجود احساساتی است. جذب کردن یک مرد آذری می تواند کار ساده ای باشد زیرا او به توجه زنان نیاز دارد و با کمی توجه می توانید او را برای خود داشته باشید اما نگه داشتن و متعهد کردن او کار سختی خواهد بود. برای جذب مردان آذری خیلی مهم است بدانید او به چه چیزهایی علاقه دارد و این علایق را برای او فراهم کنید.

اگر می خواهید یک مرد آذری ر جذب کنید شاد کردن او روش درستی خواهد بود زیرا او به آسانی افسرده می شود. هرگز زمان استراحت او را نگیرید زیرا او خیلی زود خسته می شود و احتیاج دارد به طور کامل و تا زمانی که می خواهد استراحت کند.

هیچ وقت در مورد جزئیات با مرد متولد آذر صحبت نکنید. شرکت در جمع های بزرگ برایش ناخوشایند است هیچ وقت او را مجبور به این کار نکنید. در مورد ظاهر نیز مرد آذری از ظاهر هنری و رنگارنگ خوشش می آید پس برای جذب او می توانید چنین تیپی داشته باشید.

بهترین کادو برای مرد متولد آذر

همانطور که گفتم بهترین روش برای جذب مردان آذری توجه به علایق و سلایق او می باشد. مثلا باید بدانید برای جذب مردان آذری چه کادویی برایش بخرید. برای خریدن کادو برای آن ها به نکات زیر توجه کنید:

×متولدین این ماه در لباس پوشیدن دنبال مد نیستند و به راحتی بیشتر توجه دارند لباسهای اسپرت رادوست دارند

×کفش هایی که می پوشند در زمستان اسپرت کوهنوردی و در تابستان سندل است

×طبعی شوخ دارند و از رنگ های زننده استفاده می کنند

× متولدین این ماه عاشق سفر هستند برای همین چیزهایی که به سفر مربوط باشد برای آنها هدیه ی خوبی است مثلا بلیط هواپیما به جایی که دوست دارد یا یک ساک بزرگ جادار

× برای متولدین اذر میتوانید چیزهایی بخرید که فقط برای او باشد مانند کیف یا کفش و….

×متولدین اذر عاشق شعر و ادبیات هستند میتوانید برای آنها کتاب شعر یا رمان های عاشقانه بخرید وان را با توجه به علاقه خودش تهیه کنید

×به بازی های گروهی علاقه دارد و اهل معاشرت است میتوان برای آنها چیزهایی مانند راکت تنیس یا هدایایی که مربوط به بازی باشد

×رنگ مورد علاقه متولدین این ماه بنفش است

×از دیگر هدایایی که میتوان برای متولد اذر گرفت :کره زمین، راکت تنیس ،لوازم چادر زدن و گل نرگس است

عشق آذر ماهی

آذرماهی ها  در عشق‌ بی‌غل‌ و غش‌، اصیل‌، پر حرارت‌، وفادار و پر شور هستند. با این‌ حال‌اگر بر سر راهشان‌ مانعی‌ ایجاد شود و یا شخصی‌ چوب‌ لای‌ چرخشان‌ بگذارد، به‌سرعت‌ ناخرسند و عصبانی‌ شده‌ و زندگی‌ را به‌ کام‌ همه‌ تلخ‌ می‌کنند، حتی‌ گاهی‌ آن‌چنان‌ آشفته‌ و بدبین‌ می‌شوند که‌ از خودشان‌ انتقام‌ می‌گیرند و به‌ کارهایی‌ که‌ درشأنشان‌ نیست‌ دست‌ می‌زنند.

در واقع‌ به‌ راحتی‌ می‌توانند به‌ یک‌ رابطه‌ دوستانه‌ پایان‌دهند ولی‌ اگر ازدواجشان‌ موفقیت‌آمیز باشد، همسرانی‌ وفادار و والدینی‌ آسان‌ گیر وبیش‌ از حد نرم‌ خواهند بود، ولی‌ آن‌ زمان‌ نیز بی‌قراری‌ و بی‌صبری‌ ذاتی‌شان‌ باعث‌می‌شود که‌ سفر و سیاحت‌ را یکی‌ از ارکان‌ اصلی‌ زندگی‌شان‌ قرار دهند.

آذرماهی ها در هرحالتی‌ باید احساس‌ آزادی‌ کنند و اگر همسرانشان‌ این‌ را رعایت‌ نمایند، آنها عاشقانه‌حتی‌ زندگی‌شان‌ را فدای‌ آنها می‌کنند. زنهای‌ متولد آذر ماه‌ مکمل‌ شوهرهایشان‌هستند و عاشقانه‌ وظایفشان‌ را به‌ بهترین‌ وجهی‌ انجام‌ می‌دهند، اگرچه‌ عشق‌ و علاقه‌را کاری‌ دشوار تلقی‌ می‌کنند و به‌ همین‌ دلیل‌ عده‌ای‌ به‌ آنها قلب‌ سرد و خشک‌ رامی‌دهند.

مرد متولد آذر با چه ماهی ازدواج کند

آذر با فروردین : (عالی ) کم ترین اختلاف و هیاهو از مشخصات بارزشان است

آذر با اردیبهشت : (متوسط ) جسور بی پروا نیازمند به آزادی و بدون تفاهم

آذر با خرداد: ( بسیار خوب ) سرشار از ذوق و شوق برای زندگی مشترک

آذر با تیر: ( بد ) یکی اجتماعی و اهل گردش و سفر دیگری متمایل به رکن خانواده

آذر با مرداد : (متوسط ) یکی پر شور و هیجان دیگری دنبال آزادی و استقلال

آذر با شهریور: (بد ) تنوع طلب خواهان استقلال در ایجاد نظم و انضباط دچار مشکل هستند

آذر با مهر : ( بسیار خوب ) دارای خصیصه هایی مثل محبت درستکاری و مسئولیت پذیر می باشد

آذر با آبان : ( متوسط ) یکی سختگیر در مسائل دیگری سرشت پویا و جدی دارد

آذر با آذر: ( بسیار خوب ) پیوندی بسیار مطلوب توام با سعادت و خوشبختی

آذر با دی : ( متوسط ) خصوصیاتی نسبتا متفاوت دارند باید خویشتن دار باشند

آذر با بهمن : ( بسیار خوب ) از موفق ترین پیوند های زناشویی خواهد بود چون مثبت گرا هستند

آذر با اسفند : ( متوسط ) یکی با صراحت لهجه و سخنان کنایه آمیز و دیگری بسیار عاطفی می باشد

مطالب مرتبط:

مرد متولد آذر با چه ماهی ازدواج می کند

جذب مرد مورد علاقه

فال عشق واقعی وازدواج

عشق مردان چگونه است

طرح الهی ازدواج

خصوصیات متولدین آذر



درباره نویسنده

novinatlas 1735 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.