no-img
نوین اطلس

مرد متولد بهمن


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

مرد متولد بهمن
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
شهریور ۲۴, ۱۳۹۷

مرد متولد بهمن


نوین اطلس دات کام در این مطلب شما را با شخصیت مردان متولد بهمن بیشتر آشنا می کند. در این مطلب علایق مردان بهمنی را به شما معرفی می کنیم تا راهی برای جذب آن ها داشته باشید.

همچنین به شما نشان می دهیم مردان بهمن ماهی از چه مواردی تنفر دارند و در کنار آن ها باید از انجام چه کارهایی اجتناب  کنید. در مورد ازدواج با مرد متولد بهمن و زندگی مشترک با او نیز اطلاعاتی گردآوری کرده ایم که در این مطلب در اختیار شما می گذاریم.

شخصیت مرد متولد بهمن ماه

مرد متولد بهمن بسیار اجتماعی است و دوستان زیادی دارد. وقتی صحبت از دستانش شود از هیچ چیز دریغ نخواهد کرد و می توانید به شکل نامحدودی روی کمک او حساب باز کنید. اما او در عشق و روابط عاطفی مانند مردان دیگر رفتار نمی کند و اگر بخواهید در این امر از او انتظار زیادی داشته باشید قطعا نا امید می شوید.

مرد متولد بهمن هیچ وقت ضعف های خود را نمی پذیرد و از صحبت کردن در مورد آن ها متنفر است. شخصیت یک پسر جوان متولد بهمن در هیچ صورتی مشابه رفتار پسران دیگر نیست، گاهی طوری رفتارمی کند که فکر می کنید اصلا به شما علاقه ای ندارد.

مرد متولد بهمن دائما سعی می کند احساسات درونی خود را مخفی نگاه دارد. شخصیت مرد متولد بهمن این گونه است که از سردرگم کردن دیگران لذت می برد.

مرد متولد بهمن برای هر یک از اطرافیان خود ارزش قائل است، در حالی که فقط برای تعداد محدودی از کسانی که با ایشان برخورد می کند، ارزش خیلی خاص قائل است. اغلب مردان متولد این ماه خودخواه و مغرور هستند، اما هیچ وقت نباید این موضوع را به روی آن ها بیاورید زیرا به هیچ صورتی نمی توانند انتقاد را تحمل کنند.

علایق مرد متولد بهمن

مردان متولد بهمن یاقوت ارغوانی دوست دارند. بهمن ماهی ها از یادگیری علم و دانش لذت می برند. گل مورد علاقه ی آن ها گل بنفشه است. یکی از علایق آن ها موسیقی است، به خصوص موسیقی سنتی.

رنگ مورد علاقه مرد متولد بهمن زرد و آبی فیروزه ای می باشد، مرد متولد بهمن به ورزش خیلی علاقه دارد و به سلامتیش اهمیت می دهد. هم چنین آن ها عاشق سفرهای دریایی و وسایل کامپیوتری هستند. هنر و رقص نیز از علایق مردان بهمنی می باشد.

راهی برای جذب مردان بهمنی

  • برای مردان بهمن ماهی هیچگاه نقش بازی نکنید

مردان متولد بهمن از بازی‌هایی که زنان برای مردان دارند تا توجه مردان را جلب خود کنند آگاهند. حتی ممکن است مردان برای پیروزی در بازی‌هایی که شما باعث و بانی آن می شوید به هر عملی دست بزنند. اما هیچ‌گاه متعهد به شما نخواهند شد. اما او چگونه می‌توانید اعتماد او را جلب کنید. هنگامی یک مرد که کوچکترین شک و تردیدی در اعتماد و صداقت شما داشته باشد از تعهدات خود به شما هراس خواهد داشت.

  • برای جذب مردان بهمنی نگران کاهش شور و هیجان رابطه نباشید

در ابتدای هر رابطه، عشق و هیجان در بالاترین میزان است و این باعث می شود همیشه دنبال شما باشد. اما رابطه هم مثل هر چیز دیگری پیش می رود و به مرحله ای می رسد که هر دوی شما با هم راحت تر می شوید و این یعنی لازم نیست دیگر هر چند ساعت یکبار به هم زنگ بزنید تا احساس کنید هم را دوست دارید.

  • تمام توجه‌ شما فقط مال مردان نیست

برای جذب مردان بهمنی، بگذارید آنها برای شما سخت تلاش کنند. حتی اگر او را خیلی می‌خواهید، بگذارید برای شما سخت تلاش کند. بیش از حد سعی نکنید مردتان را خشنود کنید، چون در این‌صورت شما را مسلما برای خودش می‌داند. با او وقت بگذرانید و قبل از این‌که به او ابراز عشق کنید مطمئن شوید او هم دارد به شما علاقه‌مند می‌شود. دانستن اینکه چگونه توجه یک مرد را به خود جذب می کنید ، به نفع‌تان خواهدبود.

  • اشتیاق به چیزی دارید؟

برای رسیدن به راههای جذب مردان داشتن یک سرگرمی و اشتیاق زیاد لازم است. دخترانی که سرگرمی‌هایی مانند ورزش و رانندگی دارند واقعا مردان را عاشق خودشان می‌کنند.

  • به دنبال تغییر مردان نباشید

این لازمه یک زن جذاب است که سعی در تغییر اخلاق و ویژگی های شخصیتی طرف مقابل نداشته نباشد. هر گاه یک مرد احساس کند که تعهد به یک دختر و ازدواج با او سبب به وجود آمدن تغییرات عمده و اساسی در سبک زندگی او می‌شود، سرسختانه‌ برای متعهد شدن از خود مقاومت نشان خواهد داد. حتی اگر عاشق آن دختر باشد.

برای جذب مردان خود حقیقی را نشان دهید و همواره مراقب باشید شاید مرد شما در حال امتحان کردن شماست.

همواره همان شخصیتی داشته باشید که واقعیت شما را نشان می دهد و از بیان آن بیم نداشته باشید.

مردان در جستجوی زنانی هستند که خود واقعی را نشان یدهند.بیش از ۸۰ در صد علت جدایی و طلاق از نظر مردان ، به خاطر این است که زنان شخصیت‌شان را پس از ازدواج تغییر می دهند و خود واقعی را نشان نمی دهند.

ازدواج مرد متولد بهمن

شوهر شما اگر کاملا طبیعت بهمن ماهی خودش را دشته باشد، دارای صفاتی شبیه نبوغ خواهد بود. البته این به آن مفهوم نیست که او را یک موجود بشری نبوده و یا مرتکب هیچ اشتباهی نمی شود.ولی دانستن این موضوع این بردباری رابه شما می دهد که خودتان را با چرخشهای شخصیتی او وفق بدهید.او دارای قوه تصور زیادی است. باهوش و دور اندیش و خلاق است. یک نیازعمیق درونی او را به طرف کاوش کردن و آزمایش کردن و تجربه کردن می کشاند.

مرد متولد بهمن می خواهد هر عاطفه ای را، هر موقعیتی را و هر شخصی را که با او در ارتباط است، امتحان کند.بگذارید این کار را بکند و حتی بیشتر از آن او را تشویق کنید.

برای او مشکل است بعد از ازدواج در مورد مسایل شغلی و مالی اهل عمل باشد. البته این درست است که او چیزهایی را که می توان با پول به دست آورد یا انجام داد دوست دارد، اما خوشش نمی آید در راه به دست آوردن پول کارهایی را که برایش خوشایند نیست انجام بدهد. او بیشتر ترجیح می دهد وقتش را به خلق کردن چیزی بگذراند.

در مورد مرد متولد بهمن از کارهای زیر اجتناب کنید

۱- از جر و بحث و دخالت در امور خصوصی او بپرهیزید.

۲- خود را درگیر و مشغول اشخاص دیگر نکنید و در عین حال نسبت به تعلقات او حسادت نشان ندهید.

۳- از گفته های مرموزی که او مکرر و فراوان به زبان می آورد رنجش به دل راه ندهید.

 مطالب مرتبط:

مرد متولد بهمن با زن چه ماهی ازدواج کند

عامل جذب مردان

۱۰ نقص زنانه که مردان دوست دارند

نکات روانشناسی شوهرداری

خصوصیات متولدین بهمن

چگونه مردان را بهتر بشناسیم



درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.